Gatlinburg View Lodge

Hébergement 2.5 étoiles
Hôtel avec stationnement libre-service à proximité de l’attrait suivant : Parc à thème Anakeesta

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Galerie de photos de l’hébergement Gatlinburg View Lodge

Terrasse/patio
Hall
Terrain de basketball
1 chambre, bureau, espace de travail pour ordinateurs portables
Restaurant familial

Commodités populaires

  • Climatisation
  • Stationnement compris
  • Wi-Fi gratuit
  • Services d’affaires

Options de chambre

Filtres disponibles pour les chambres
Affichage de 2 chambre(s) sur 2

Chambre quadruple Standard

7,2 sur 10
Bien
(41 avis)

Points forts

Balcon
Coin de repas séparé
Climatisation
Chauffage
Réfrigérateur grande capacité avec congélateur
Téléviseur à écran plat
Chambres
Salle de bain privée
  • 355 pi²
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit et 2 lits superposés (grands jumeaux)

Chambre classique, 1 très grand lit, non-fumeur

8,2 sur 10
Très bien
(55 avis)

Points forts

Balcon
Coin de repas séparé
Climatisation
Chauffage
Réfrigérateur grande capacité avec congélateur
Téléviseur à écran plat
Chambres
Salle de bain privée
  • 355 pi²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit
Mod logo
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À propos du quartier

Carte
602 East Pkwy, Gatlinburg, TN, 37738

À proximité

  • Parc à thème Anakeesta - 18 min à pied - 1.5 km
  • Aquarium Ripley’s Aquarium of the Smokies - 19 min à pied - 1.7 km
  • SkyPark - 4 min en voiture - 2.0 km
  • Gatlinburg Convention Center (centre de congrès) - 4 min en voiture - 2.3 km
  • Parc aquatique couvert de Wild Bear Falls - 5 min en voiture - 3.4 km

Transport

  • Alcoa - Aéroport de Knoxville (TYS) : à 70 min en voiture

Restaurants

  • ‪Cliff Top Grill & Bar - ‬3 min en voiture
  • ‪Tennessee Cider Company - ‬3 min en voiture
  • ‪Anakeesta Smokehouse - ‬5 min en voiture
  • ‪Subway - ‬3 min en voiture
  • ‪Ole Red - ‬18 min à pied

À propos de cet hébergement

Gatlinburg View Lodge

Hôtel à proximité d’attraits comme Parc à thème Anakeesta
Se situant à quelques pas de deux points d’intérêt, soit Aquarium Ripley’s Aquarium of the Smokies et SkyPark, Gatlinburg View Lodge offre une terrasse, un foyer et un jardin. Les clients peuvent rester connectés grâce à l’accès inclus au Wi-Fi dans les chambres, en plus de profiter de commodités comme une salle d'arcade ou de jeux et un espace de divertissement extérieur.
Vous profiterez aussi d’autres avantages, dont :
  • Stationnement libre-service gratuit
  • Entreposage des bagages, téléviseur dans l’aire commune et meubles extérieurs
  • Poste informatique, personnel multilingue et info-excursions/billetterie
  • Les avis des clients n’ont que de bons mots pour le rapport qualité-prix et l’emplacement.
Caractéristiques de la chambre
Toutes les chambres à l’hébergement Gatlinburg View Lodge possèdent des commodités comme un espace de travail pour ordinateurs portables et la climatisation, ainsi que des avantages comme l’accès inclus au Wi-Fi et un coin cuisine distinct. Les avis des clients évaluent positivement la propreté des chambres de cet établissement.
D’autres commodités offertes dans toutes les chambres comprennent :
  • Des salles de bain privées avec une baignoire ou une douche et des articles de toilette gratuits
  • Des téléviseurs à écran plat 40-po comprenant des chaînes de télévision par satellite
  • Des garde-robes ou placards, des balcons et des coins-cuisine distincts

Langues

Chinois (mandarin), anglais, français, turc

Hébergements similaires

Commodités de l’hébergement

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible
  • Stationnement sur place incluant des places hors rue

Activités

  • Arcade ou salle de jeux
  • Téléviseur dans les aires communes

Pour les familles

  • Arcade ou salle de jeux
  • Four à micro-ondes dans la chambre
  • Réfrigérateur grande capacité avec congélateur dans la chambre
  • Salle à manger séparée dans la chambre

Commodités

  • Casiers
  • Entreposage des bagages
  • Guides de voyage
  • Réception ouverte à des heures restreintes
  • Réfrigérateur partagé

Services pour les clients

  • Assistance pour les excursions et les billets
  • Changement des serviettes sur demande
  • Personnel multilingue

Services d’affaires

  • Centre d’affaires
  • Poste informatique

Plein air

  • Aire de pique-nique
  • Dans les montagnes
  • Espace de divertissement extérieur
  • Foyer extérieur
  • Jardin
  • Meubles extérieurs
  • Terrasse

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Accessible en fauteuil roulant (peut présenter des restrictions)
  • Alarmes visuelles dans les couloirs
  • Bar-salon accessible en fauteuil roulant
  • Centre d’affaires accessible en fauteuil roulant
  • Chemin de circulation accessible en fauteuil roulant
  • Entrée bien éclairée
  • Entrée sans escaliers
  • Étages supérieurs accessibles par des escaliers seulement
  • Mains courantes dans les couloirs
  • Mains courantes dans les escaliers
  • Service de voiturier pour véhicules équipés d’un fauteuil roulant
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant
  • Toilettes publiques accessibles en fauteuil roulant

Autres

  • Hébergement non-fumeurs
  • Salon communautaire

Commodités de la chambre

Chambre

  • Draps fournis

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Baignoire ou douche
  • Papier de toilette
  • Salle de bain privée
  • Savon
  • Séchoir à cheveux
  • Serviettes fournies
  • Shampooing

Divertissement

  • Téléviseur à écran plat de 40 po avec chaînes par satellite

Repas et boissons

  • Cafetière-théière
  • Four à micro-ondes
  • Réfrigérateur grande capacité avec congélateur
  • Salle à manger séparée

Autres

  • Accès par des corridors extérieurs
  • Bureau
  • Chauffage
  • Climatisation
  • Espace de travail pour ordinateurs portables
  • Produits de nettoyage écologiques

Politiques

Arrivée

Arrivée de 16 h à 22 h
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 10 h.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

La réception est ouverte tous les jours de 8 h à 22 h.
Les clients qui souhaitent arriver en dehors des heures d’arrivée normales recevront un courriel dans les 24 heures avant l’arrivée contenant les instructions relatives à l'arrivée et le code d'accès. Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
Pour prendre les dispositions nécessaires à votre enregistrement, veuillez communiquer avec l’hébergement au moins 24 aux coordonnées indiquées sur la confirmation de la réservation.
Les animaux de compagnie ne sont pas autorisés. Si vous voyagez avec un animal d'assistance, veuillez en avertir l'établissement à l'avance.

Méthodes d’accès

Code d'accès et réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

Les animaux de compagnie ne sont pas autorisés.

Enfants et lits supplémentaires

Les enfants sont bienvenus.
Aucun lit d’appoint ou supplémentaire n’est disponible.
Aucun lit de bébé n’est disponible.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Vous devrez payer les frais suivants à l’hébergement. Les frais peuvent inclure les taxes applicables :

  • Frais de nettoyage : 19.99 USD par unité d’hébergement, par séjour
  • Un dépôt de garantie de 250.00 USD sera perçu avant l'enregistrement.

Nous avons indiqué tous les frais dont l’hébergement nous a fait part.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit, les cartes de débit et l’argent comptant.
Cet hébergement dispose d’espaces extérieurs, tels que des balcons, des patios et des terrasses, qui peuvent ne pas convenir aux enfants. Si vous avez des inquiétudes, nous vous recommandons de communiquer avec l’hébergement avant votre arrivée pour confirmer qu’il pourra vous accueillir dans une chambre appropriée.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.

À noter

Cet hébergement ne possède pas d’ascenseur.

Hébergement également appelé

Work Travel Lodge
Gatlinburg View Lodge Hotel
Gatlinburg View Lodge Gatlinburg
Gatlinburg View Lodge Hotel Gatlinburg

Foire aux questions

Gatlinburg View Lodge accepte-t-il les animaux de compagnie?

Non, l’établissement n’accepte pas les animaux de compagnie.

Combien coûte le stationnement à Gatlinburg View Lodge?

Cet établissement offre un stationnement libre-service gratuit.

À quelle heure est-il possible d'arriver à Gatlinburg View Lodge?

Arrivée de 16 h à 22 h.

À quelle heure doit s'effectuer le départ à Gatlinburg View Lodge?

Le départ est à 10 h.

Où se situe Gatlinburg View Lodge?

Hôtel se trouve dans les montagnes, à moins de 2 km des sites suivants : Parc à thème Anakeesta et Aquarium Ripley’s Aquarium of the Smokies. SkyPark et Distillerie Ole Smoky Moonshine se trouvent également à moins de 3 km (2 mi).

Avis pour Gatlinburg View Lodge

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 465 avis sur 838.
Note de 8 – Bien, d’après 173 avis sur 838.
Note de 6 – Acceptable, d’après 67 avis sur 838.
Note de 4 – Médiocre, d’après 53 avis sur 838.
Note de 2 – Terrible, d’après 80 avis sur 838.

8,6/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Thierry

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Nice place!!

Underrated. This place is cozy and super clean. Went there for a weekend. Was able to easily extend our stay at the last minute!! George is great! Courteous and has great recommendations. Highly recommend it.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

2/10 – Terrible

Brandee

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I never got to checkin. There was no office to checkin at even though email said it was at the top of the hill. I sent messages asking how to checkin and never got a response. I ended up having to find a room at another hotel. Signs that were posted pointing toward community center at the lodge said closed due to vandalism. 0/10 would not recommend this property to anyone.
Séjour de 2 nuits en juillet 2024

6/10 – Acceptable

Thomas, Surfside

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
The Gatlinburg View Lodge has converted to weekly rentals. It is no longer a hotel. Chris and Audi, the caretakers, were very helpful and accommodated us, but they had to scramble to find us a room. The prior manager neglected to remove the Lodge from Expedia.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Garrett

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I read the previous reviews with people having difficulties getting into their rooms because this place has no front desk. I prepared myself, made sure i found the message that had my door code and check-in instructions. We pulled in around 9PM to find a sketchy couple fighting in the parking lot as we were unpacking our luggage. (I understand the motel has no control over this and not their fauly in any way, just gives you an idea of what kind of place this is) Two police cars show up asking about a woman screaming for help. We get to our room, enter the door code and nothing. Check and try several times and nothing. Cell service is limited so we had trouble getting a hold of someone. Once we did, told the guy on the other end what was going on, our room number and the door code we were given. He wants our expedia confirmation number. I explain i dont have it and cant get it, im on the phone (barely) and not enough service to load web pages. Asks for it again as hes getting some attitude about it, then says he will call back and hangs up. We're standing outside on the walkway, in the dark and cold waiting for a phone call. Nothing happens. About 5 mins later a woman walks by (talking on a phone) and says "are you having trouble getting into your room"? Just try XXXX number. We did and the door opens. Weird we thought but then noticed the code was just our room number with a "0" added to it. I'm guessing all rooms have the same setup. Room was dirty, shower clogged

2/10 – Terrible

todd

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Kristi

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I will never recommend this place. My family and I were planning the stay there for 7 days. After the first night we called Expedia telling them everything that went wrong. Expedia then called the hotel and the lady said everything I said was false. The only person that helped us out was the maintenance man. Him and his wife were the nicest sweetest people. They helped us out with whatever we needed. If it wasn’t for them that place would go down hill. I’m so glad Expedia was able to find us a a new hotel.
Séjour de 6 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Cristian

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Looks rough from outside, but clean and safe inside. Kitchen and common areas were messy and unkept, but our room was great. Clean, everything worked and looked good, no smell or anything weird. My gf and I were happy. Good access to trolly also!
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Juan

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Carrie

Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
This is a very basic no frills place to stay. The bed was comfortable and the sheets were soft. The hotel is noisy and one night I called the police on a loud fight outside. The text gave me check in directions for a late arrival and said if I needed anything to let them know. I let them know I’d like an additional blanket, soap bar, and towel and never heard anything. I called and text and heard nothing. Was nice to have refrigerator and microwave in the room. Shower was good (but not a lot of pressure) except very low and the mirror is also very low—i could only see up to my neck without ducking down. There is never anyone in property or a front desk that I could find. It was an odd experience but okay for a cheaper place to stay.

6/10 – Acceptable

Jackie

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
This was a contactless property. When we entered the room the bed was wet on the surface, there were no cups, 5 tissues. There was a coffee maker but no coffee or coffee supplies. We let them know via text per their instructions and asked for these supplies but there was no response or replacement. The electrical outlets on the lights above the bed would not keep the prongs secularly on place.The property was clean, the bed and pillows were quite comfortable. We will not sat here again nor refer to anyone based on the missing items and no replacement even though we asked.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Kristine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Just what we needed

I booked this room without reading the reviews, but based on the 8.2 out of 10 rating. On our way down, I DID read the reviews and was worried about what I got us into. Our stay had ZERO issues. Contactless check in was great, given the fact that we arrived later than we expected. The room was clean and comfortable. We had plenty of HOT water. My kids enjoyed the bunkbeds. It wasn't anything fancy, we just needed somewhere to sleep, shower, and rest in between doing things during the day and the evening. It was perfect.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Lila

Voyage en famille avec de jeunes enfants
When I arrived and the hotel, I went looking for the front desk. All the signs on the way directed which direction things were except the front desk. I walked the entire hotel in the dark and rain. I went walking down the big hill we had to go up to the hotel and start walking up the road toward a house I thought might be the check in building. However, it was someone’s house. I started walking back to the hotel and saw a girl and boy walking a dog, so I stopped them and asked if they knew where the front desk was so I could get my room number and key. Turns out the girl was the manager of the hotel and lives there and she said there was no front desk, it was turned into a contactless hotel. Where the front desk was suppose to be was boarded up with a for rent sign that said long term rentals and weekly rentals available. I told her I had a booking and I needed to know my room number and get my keycard or key. She said I should have gotten an email from Expedia with the information on it. I told her I never received it and that I had already called the number listed on the welcome email I received after booking 4 times and got no answer. After giving her all my information she called her supervisor and was able to verify my identity so I could get my room number and key code. All of this in the middle of the street, in the dark and rain. After I got the information, I was told there was a bear living there that could open car doors and walk down the balcony.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Quincy

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
On November 23, 2023, at 2 am, we checked into a hotel that we had booked through Expedia on November 14, without seeing it beforehand. The hotel sent an automated text with a digital check-in code. Despite no desk personnel being available, we used the provided digital check-in code to enter the room. To our dismay, the room was in an unsatisfactory condition—unclean, unmade bed, bugs, dirty carpets, wall damage, 2 twin beds pushed together with egg crate as a mattress and regular box springs, etc. Promptly, we left the premises and attempted to contact the hotel via the provided phone numbers, but our calls went unanswered. With no front desk personnel in sight, we decided to check into another hotel. DO NOT STAY HERE!

2/10 – Terrible

Juan

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I recommend any one who is planning to stay at this property to read the reviews. I won't have time to write the negatives of it.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

John

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Poor really avoid - don't believe the + hype

I'll start by saying I don't know were folks who gave this place 3 or more stars ever stayed before. The unfortunate reality is the description and photos paint a bogus story of what this is. It's a 3rd rate elevated motel that makes Super 8 look like the Hilton. They should be tarred and feathered for charging more than $200 a night, as well as not providing refunds. The is no check-in desk/office or live person. It's all done through hotel.com app or texted. There is "No One" to physically talk to or see. You can send text messages or call the number provided and never get a response or call back. Community kitchen is not what you think....it's a small galley kitchen for communal cooking. Community Center is a room converted to be a business center, billiards room, place to play video games and go to the bathroom. Rooms are small, no coffee makers, small refrigerators and microwave. TV satellite service takes half a day to get to work. Wi-Fi service is intermittent and takes the system 10 minutes to either recognize the password or log you into it. It's true that there is no hot water. The bath tub had mold around it where it meets the tile. The rooms are dusty, with people's hair and just filthy out right. The beds are old college dorm beds. The springs make the classic loud sound everytime you get in, out or just move. There is real air flow so the room is stagnant. The toilet fills slowly and needs to be flushed twice. See my Google Review!
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Cesar and Barbara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel

Not so hidden gem with freezing water

We really wanted to enjoy this property. We were surprised at how new the furnishings were. The bed was very clean. The sheets were very soft, you have a full size refrigerator, microwave, and a kitchen table with a Keurig. This hotel would be a gold mine if it had not been for the cold water. I really wanted to love this place, but unfortunately having to reach out to the owner and not getting a solution is the reasoning behind this review. We were told at 4pm to let the water run for 10 minutes and it would get hot. It did not. We left the hotel and picked up a few things in town. We come back that night to shower, and I couldn’t even stand the water temperature for 2 minutes. The water was coming out almost ice cold. We decided to again let the water run for 10 minutes, and nothing happened. We continually called the owner only for him to send us to voicemail. The runner for the hotel did come up with towels and explained that “others” were taking a shower and to wait. This is what the other person on her end of the phone told her to tell us. We were never followed up with.This was a 5 night stay, and we were never contacted back once. This would be the perfect hidden gem, but unfortunately this place lacks proper management and has no hot water. If you can bare a cold shower, this place would be suitable for you especially for the price in Gatlinburg this time of year. We were on the 2nd floor facing the woods on the very end of building closest to the outdoor seating.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

Melissa

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

The worst stay ever

I have no idea where to even start. The room had black mold on the wall, bug infested, and absolutely no hot water. This was by far the worst hotel I ever stayed at in my lifetime. We spent the entire stay killing bugs that we had to google to find out what they were. We complained and all we got was the “maintenance” came and swept them up. We were given one towel for 2 people. The bathroom had mold as well and not a drop of hot water considering the temps outside. It smelled musty and the bed was 2 twin bunk beds pushed together. The bed had a hump in the middle which made it horrible to sleep on. This place should not be allowed to remain open because it is a health hazard for sure. I’m not sure if management has changed since the good reviews but it is definitely horrible now. The check in process was a nightmare. We had to call 7 times before we were given a room number and door code. Steer clear of this place.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

Kelsey

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This particular property started off awful from the moment we got to the hotel. The “customer service” number you call RARELY will answer the phone. When he did manage to answer my calls the first time he told me I had no reservation then hung up on me. If it wasn’t for the awesome cleaning staff that hotel we would’ve never gotten in touch with a manager for ANYTHING! Our check in time was 4 and we weren’t able to get in our room until almost 5. The customer service for this hotel is a complete joke and is VERY VERY VERY RUDE. We will never stay here again nor will I ever recommend this hotel to anyone. Do yourself a favor and just don’t book here if you want to enjoy your stay. No hot water either fyi so if you like cold showers then good for you.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

christianre

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Two thumbs down

My son got bit with bedbugs The air conditioner had no remote The TV did not have a remote control The plumbing, the mixing valve for the shower tub did not have enough hot water Life, safety emergency, lights broken Smelled like mildew the room Very noisy Shower had mold
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

JESIKA

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Don’t book or stay in this hotel. Is a scam!! Nobody is responsible for you there. We didn’t entry because they sent us a message that said is a contactless check in with a code to entry and was ok but when we arrived nobody was there!! Any other guess, workers or staff, we called and they just said is a contactless but when we booked this information wasn’t there and they said in the Expedia site that they will have front desk people until 10 pm but nobody show anywhere. Is very suspicious and dangerous because you don’t know who can entry on your room and nobody can help you because was anyone there!! Do no book this property! This people was to be out Expedia site, is a scammer, also I called Expedia and the first time they said yes is dangerous and we can help you find another hotel and refund my money but then they change their mind because someone told them someone is there but is not true. We took pictures off the property and we stay outside for more than 2 hours and nobody show. Terrible service and terrible hotel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Angela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Brian

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel

No Hot Water

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Amy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
Overall we were happy with the cleanliness and appearance of property. However, taking a lukewarm shower with poor water pressure and then not having heat due to unsafe electrical conditions was less than ideal. Also, we were not informed until on site that it was a contactless facility; this, in my opinion, was no longer necessary as we are not currently in a pandemic situation.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Michael

Séjour de 2 nuits en novembre 2023

2/10 – Terrible

Lazaro M

Points faibles : Propreté, service et personnel
The outside property was decent and clean. Unfortunately we rented 2 rooms and one of the rooms was very dirty and had not been clean since the person that stayed prior to us.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023