Chambre Standard, 1 très grand lit, fumeur | Bureau, fer et planche à repasser, lit de bébé (gratuit)

Econo Lodge Hollywood-Ft Lauderdale International Airport – Avis

2 out of 5

Avis

6,2
Note de 10 – Excellent, d’après 157 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 234 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 275 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 177 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 160 avis sur 1003." "

6,4/10

Propreté

7,0/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

5,8/10

État et installations de l’hébergement

6,2/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

VERONICA

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le prix ne correspond pas así service offert. Hôtel très vieux, pas propre, je ne retournerai jamais
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Concetta a répondu le 24 mars 2024
Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est une priorité absolue, et nous prenons vos commentaires très au sérieux. Il est regrettable d'entendre que vous avez trouvé notre hôtel vieux et pas propre. Nous comprenons à quel point cela peut être décevant.Nous prenons toutes les mesures nécessaires pour maintenir notre propriété dans un état optimal de propreté et de confort. Votre rétroaction sera partagée avec notre équipe de gestion pour examen et amélioration.Nous vous remercions de nous avoir informés de vos préoccupations, et nous vous présentons nos excuses pour toute gêne occasionnée. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience bien plus satisfaisante. Si vous avez des préoccupations supplémentaires ou des commentaires spécifiques, n'hésitez pas à nous contacter directement.

6/10 – Acceptable

celine

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Chambre rénovée. Cest bien.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Concetta a répondu le 15 mars 2024
Thank you for choosing Sleep Inn & Suites for your stay and we are delighted to hear that you enjoyed our renovated room. We are continually striving to improve our facilities to provide our guests with the greatest possible comfort.If you have any other comments or requests during your stay, please do not hesitate to contact us. We're here to make your experience as enjoyable as possible.

10/10 – Excellent

Karlita

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente servicio y personal muy amable
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Concetta a répondu le 15 févr. 2024
¡Muchas gracias por tus amables palabras! Nos alegra saber que disfrutaste de un excelente servicio y que nuestro personal fue amable contigo. Estamos comprometidos en brindar experiencias positivas a nuestros huéspedes.Si hay algo más que te gustaría destacar o si tienes alguna sugerencia para mejorar aún más, no dudes en hacérnoslo saber. Esperamos tener el placer de recibirte nuevamente en el futuro.

8/10 – Bien

Danielle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pour une ou 2 nuit c’est correct
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Trinity a répondu le 20 mars 2023
Thank you for your feedback and stay. We apologize for failing to meet you expectations. We appreciate your comment.

4/10 – Médiocre

Marie

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Andrea a répondu le 2 févr. 2022
Thank you for your stay and your feedback.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Non recommandable
Pas eau chaude dans la douche La salle de bain était malpropre
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 – Acceptable

EMERIC

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Très peu cher; en lien avec la vétusté de l'hôtel. Peu de choix pour le petit déjeuner mais bon accueil.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel
Pas trop cher, a un frigo et micro-ondes, lit confortable
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Management a répondu le 24 mars 2019
We apologize for any inconvenience.

6/10 – Acceptable

nora

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Petit déjeuner plus que limite. Assez cher pr le prix
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Management a répondu le 2 nov. 2018
We apologize for the inconvenience.

8/10 – Bien

Jeremy, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon étape
Hotel pour une étape avant miami ! Un peu isolé mais suffit amplement pour une nuit ! Chambre spacieuse et propre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Management a répondu le 7 août 2018
Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Alain

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Management a répondu le 22 avr. 2018
Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

normand

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Management a répondu le 22 avr. 2018
Thank you for your feedback.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hôtel d'enfer n'y aller pas !
j'y suis restée 1h. le temps de réserver ailleurs.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Management a répondu le 30 janv. 2018
We apologize for the inconvenience.

10/10 – Excellent

renee

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel, literie et propreté impeccable. Petit point négatif l accueil ne répond jamais au téléphone
Séjour de 6 nuits en octobre 2017

8/10 – Bien

sabrina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
très bon hotel
Tout était très bien! Accueil très sympatique, propre, grande chambre très bien équipée.
Séjour de 1 nuit en août 2017

2/10 – Terrible

Emilian

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Experience horrible à éviter
J'essaye d'oublier plus vite possible. Après 26 heures de conduite non stop on a reçu la pire chambre que j'ai vu dans ma vie. Après une nuit de cauchemar et plusieurs appels téléphoniques avec Hotels.com pour cancellation on a reçu une autre chambre plus propre. A mon avis l'hôtel ne mérite pas ni même une étoile (à leurs avis il ont deux). Meilleur d'éviter.
Séjour de 7 nuits en juillet 2017

6/10 – Acceptable

Nabil

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Clean place
Nice greetings, good situation and free parking. Good overall

6/10 – Acceptable

ANNIE, Ruy

Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hotel à rafraîchir!
3 nuits , matelas à changer, lits pas refait durant les 3 jours ni changer les serviettes de toilette, piscine doute sur le nettoyage, dommage, établissement qui a besoin d une remise en état. Chambre spacieuse, hôtel bien placé.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Chambre sobre et ok mais environnement anxiogène et clientèle peu recommandable

4/10 – Médiocre

Serge, Valleyfield

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hoolywood
Accueil incroyablement froid. quatre place assise pour le petit déjeuner.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

4/10 – Médiocre

Robie, La Pocatière

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pas fort
Pas plus qu'une journée si mal pris

10/10 – Excellent

Moh, Paris , Frabce

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent rapport qualité prix
petit dej et parking gratuits. piscine

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
tb
tb

6/10 – Acceptable

renaud, marseille

Points faibles : État et installations de l’hébergement
correct pour une nuit
Personnel sympathique mais hôtel un peu vieux et pas très bien isolé demander les chambres aux premier étage. Juste pour une escale. Petit déjeuner simple mais suffisant.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Closed to FFL Airport
Nice staff and very good location if you're looking near the airport. The pool is nice before flying and to have some rest

8/10 – Bien

peronne, france

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
a recommander
accueil sympa , bon petit hotel

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A fuir
Hôtel malsain dans un environnement insécurisé et reculé de tout. Rien de beau. A déconseiller vraiment.

6/10 – Acceptable

Carole, Quebec

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Tranquille et agreable.
Un sejour agreable et tranquille surtout, ce qu'il nous fallait. Nous n'avons pas ete decus. Merci Econo Lodge.

8/10 – Bien

Vaillant, Bordeaux

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien placé à proximité de la plage d'Hollywood
Bonne impression sur cet hôtel.Propreté des chambres ; rien à redire.Pas cher par rapport à la concurrence du secteur.Déjeuner très convenable et personnel aimable.

6/10 – Acceptable

Guy

6/10 – Acceptable

cheyenne rat rod

Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
pas cher pour l'hotel
la chambre sentait trés fort le tabac , pour dépanner et juste une nuit , emplacement proche de la US 1 .

6/10 – Acceptable

etienne, bruxelles belgium

Points faibles : Propreté, service et personnel
des visiteurs indésirables
j'ai passé une nuit à me gratter , ayant des nuisibles en vadrouille dans mon lit , bonjour les morsures ,impossible de dormir à 6heures du matin j'étais à l'office pour demander de changer de chambre, cela fut fait après 8 heures , ils ont changés tous les matelas de l'hotel et desinsfecter la chambre mais aucune excuse j'ai du aller chercher des pommades et un médicament pour calmer et stopper les irritations sur mes bras et me jambes ,personne pour prendre de mes nouvelles et s'inquieter des suites de cet incident l'hotel ne me semble pas en tort car ce n'est pas eux qui ont ramener ces poux , ce n'est pas moi non plus j'étais la depuis une semaine en plus j'ai été desisfencter tous mes vetements en les nettoyant à la laverie au coin du boulevard pour éviter une dispersion éventuelle de ses parasites

6/10 – Acceptable

N

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The room had a smell of cigarettes, and the walls are very thin I could not sleep properly because of others talking next door. One of the lights was not working neither was the TV remote. The staff could’ve been more friendly. Overall it’s okay for what you pay for so I didn’t dislike the property. You get a free shuttle to and from the airport so that’s a good thing.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Concetta a répondu le 15 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconveniences you encountered during your stay, including the smell of cigarettes, noise from neighboring rooms, and issues with the room amenities. We take your feedback seriously and will address these issues with our team to ensure improvements are made. We're glad to hear that you found the free shuttle service beneficial. If you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quiet and convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Concetta a répondu le 13 mai 2024
We're delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay! Thank you for sharing your positive feedback with us. If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another outstanding stay in the future!

6/10 – Acceptable

Crystal

Voyage en groupe
This place is dated. It needs an uplift.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Concetta a répondu le 13 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your input regarding the condition of the property. We are continuously working to improve our facilities and guest experience, and your comments will certainly be taken into consideration. If there's anything specific you'd like to suggest for improvement or if there are any other concerns you have, please feel free to let us know. Your feedback is valuable to us as we strive to provide the best possible experience for our guests.

8/10 – Bien

Paola

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Angela

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
best value for location
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Concetta a répondu le 26 avr. 2024
We're delighted to hear that you found our hotel to be the best value for its location. Providing convenient and comfortable accommodations at a reasonable price is our goal, and we're glad to have met your expectations. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back on your next visit to the area! If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

8/10 – Bien

Linda Marie Parm

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property was old but kept well..helpfull friendly staff
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Concetta a répondu le 24 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're pleased to hear that our staff's friendliness and helpfulness made your stay enjoyable. We strive to maintain our property to the best of our ability to ensure a comfortable experience for our guests. If you have any further comments or suggestions for improvement, please don't hesitate to share. We appreciate your input and look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Excellent

Mario

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was surprised we got a smoking room, that was convenient.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Concetta a répondu le 24 avr. 2024
We're glad to hear that having a smoking room met your needs during your stay. If there's anything else we can do to enhance your experience in the future, please feel free to let us know. We're here to ensure your comfort and satisfaction.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was very helpful, room was clean and quiet, I had a good experience here.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 24 avr. 2024
We're thrilled to hear that you had a positive experience during your stay with us! Providing helpful and attentive service, as well as clean and comfortable accommodations, is our top priority. Thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

8/10 – Bien

Rebecca

Voyage en groupe
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Not many eating facilities in area, run down property
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 24 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that you found the dining options in the area limited and that you felt the property was run down.We understand the importance of providing a variety of dining options for our guests and will explore ways to improve in this area. Additionally, we continuously strive to maintain and improve the condition of our property to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay.Your comments are valuable to us as we work to enhance the overall experience for our guests. If there's anything specific you'd like to share or if there's anything we can do to address your concerns, please feel free to reach out to us directly. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Excellent

David

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 13 mai 2024
We're delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay! Thank you for sharing your positive feedback with us. If you have any further comments or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another outstanding stay in the future!

8/10 – Bien

Laiman

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
The room is spacious and staff is great. Good value for the money!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 20 avr. 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed the spaciousness of our rooms and that our staff provided you with excellent service. Providing good value for our guests is important to us, and we're glad to know that you found it to be so. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back again in the future!

10/10 – Excellent

Daniel, Tegucigalpa

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The property was we’ll organized. I will put more illuminations in the room and remodel the barhroom
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Concetta a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback and suggestions. We're glad to hear that you found our property well-organized. Your input regarding the need for more illumination in the rooms and bathroom remodeling is valuable to us, and we will certainly consider it as we continue to improve our facilities. If you have any further suggestions or if there's anything else we can do to enhance your experience, please feel free to let us know. We appreciate your patronage and hope to welcome you back again in the future!

10/10 – Excellent

Lesley

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 10 avr. 2024
Providing excellent service and assistance to our guests is a top priority for us. If you have any other feedback or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We appreciate your kind words and hope to welcome you back again in the future!

4/10 – Médiocre

Nicolas

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel in poor condition. Smells bad. Staff is rude, our door was broken. Matress are good. Other than that : avoid
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the issues you encountered during your stay. It's disappointing to hear that you found the hotel in poor condition and experienced unpleasant odors. We take cleanliness and guest satisfaction seriously, and we will address these concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made.Additionally, we regret to hear that you found our staff to be rude and that your door was broken. Providing excellent customer service is a top priority for us, and we will address your concerns with our team to ensure that all guests are treated with the utmost respect and professionalism.We appreciate your positive comment about the mattresses and will continue to strive for excellence in all areas of our hotel. If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can do to improve, please don't hesitate to contact us directly.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.

8/10 – Bien

Keith

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Concetta a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you had a positive experience overall during your stay. If there are any specific areas where we could improve or if you have any further comments, please feel free to let us know. We value your input and hope to welcome you back in the future.

10/10 – Excellent

Miguel

Voyage en famille
Everything was Ok
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Concetta a répondu le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a positive review! We are delighted to hear that you had a satisfactory experience during your stay at our hotel. Providing excellent service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and we are pleased to know that we met your expectations.If you have any further feedback or if there is anything else we can do to enhance your future stays with us, please do not hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit to the area.

10/10 – Excellent

FUNG

Voyage en famille
Points forts : Commodités
It is ok
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Concetta a répondu le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a positive review! We are delighted to hear that you had a satisfactory experience during your stay at our hotel. Providing excellent service and ensuring our guests' comfort is our top priority, and we are pleased to know that we met your expectations.If you have any further feedback or if there is anything else we can do to enhance your future stays with us, please do not hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit to the area.