Extérieur

Best Western Fort Lauderdale Airport/Cruise Port – Avis

2.5 out of 5

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 743 avis sur 2001." "
Note de 8 – Bien, d’après 587 avis sur 2001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 293 avis sur 2001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 168 avis sur 2001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 210 avis sur 2001." "

8,0/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Serge

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté
Find bug bed in the bed at 3 am and need to change room I have been bite and I am allergie That not very funny
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Sophia CSR a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,On behalf of our entire team, we sincerely regret the bug-related issues. We have shared this feedback with the concerned staff to take care of the pest problem. Hopefully, you will give us another chance next time you are in the area. Thanks for letting us know about your experience, your feedback will be used to implement changes.

10/10 – Excellent

Marie-josee

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Sophia CSR a répondu le 12 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your wonderful rating. We value your business and appreciate you choosing us. Our Team hopes to have the chance to serve you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Josée

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Une belle piscine avec tables et chaises . Les matelas par contre seraient à changer
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Sophia CSR a répondu le 7 mai 2024
Dear Guest,Honestly, we are feeling blessed to have you as our guest. It's our passion to provide our customers with exceptional service. We sincerely appreciate your feedback regarding the swimming pool. However, your concerns regarding mattresses will be forwarded to our team for improvement. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.

10/10 – Excellent

Gilbert, Drummondville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service was very good
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Sophia CSR a répondu le 29 avr. 2024
Hi Gilbert,Thank you for your excellent rating and positive feedback about our service! We're glad that our efforts met your expectations. We look forward to welcoming you back for another 5-star stay in the future!

10/10 – Excellent

Raynald

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
mcdo et wendy’s malpropre et mauvais service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sophia CSR a répondu le 29 avr. 2024
Hi Raynald,Winning a 5-star rating from our customers makes us very happy and motivates us to keep providing exceptional service. We are overjoyed that you had a pleasant stay, and we look forward to having you stay with us once more on your travels in the future.

8/10 – Bien

Michel, Gatineau

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Basically OK for a one-two night stay max. Breakfast area is a bit small but OK if you arrive early. Although earlier reviews indicated the staff to be unpleasant, we foung them helpfull and pleasant.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Sophia CSR a répondu le 15 avr. 2024
Hi Michel,I appreciate your input. We are happy to learn that, despite your brief visit, your overall experience was positive. Regarding the size of the breakfast space and the significance of arriving early, we appreciate your understanding. It's wonderful to hear that you found our personnel to be kind and helpful. We appreciate your input and will keep working to make our service better in every way.

10/10 – Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sophia CSR a répondu le 24 avr. 2024
Hi Robert,Receiving a flawless 5-star rating from our esteemed guests fills us with gratitude and reinforces our dedication to providing outstanding service. We are delighted that your stay was a positive experience, and we are eagerly anticipating the opportunity to welcome you back on your future travels.

10/10 – Excellent

Alain

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sophia CSR a répondu le 28 mars 2024
Hi Alain,Earning a perfect 5-star rating from our valued guests fills us with gratitude and inspires our ongoing commitment to delivering exceptional service. We're thrilled that your stay was enjoyable, and we eagerly look forward to hosting you again during your upcoming journeys.

8/10 – Bien

Carole

Points forts : État et installations de l’hébergement
Très bien
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sophia CSR a répondu le 18 mars 2024
Hi Carole,It brings us joy to learn about your positive experience with our service. We appreciate your generous 4-star rating. If there are specific areas you think we can enhance to earn that fifth star, we welcome your feedback. Continuously striving to improve, we aim to provide the best possible experience for our guests. We eagerly anticipate the opportunity to serve you again in the future.

4/10 – Médiocre

Eric

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Accueil et départ froid de la part du personnel à l’accueil. Déjeuner très bien! Bel emplacement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sophia CSR a répondu le 13 mars 2024
Hi Eric,I appreciate your input. We are delighted to hear that you had a great lunch and thought our location was lovely. We do, however, regret if our reception staff left you feeling unwelcome. To make sure that every guest has a pleasant arrival and departure experience is important to us. We value your opinions and want to make sure you have an even better experience when you come back.

6/10 – Acceptable

anthony

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hôtel correct on a pas eu de mauvaises surprises…
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sophia CSR a répondu le 19 mars 2024
Hi Anthony,We are glad to hear that you had a decent stay with us and that there were no unpleasant surprises. Our goal is to provide a comfortable and hassle-free experience for all our guests. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!

8/10 – Bien

Serge

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Like location
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Sophia CSR a répondu le 11 mars 2024
Hi Serge,I appreciate your review. We're happy to learn that you considered our location to be handy. We work hard to give our visitors a great location with quick access to area restaurants, transit, and attractions. We value your opinions and look forward to having the pleasure of hosting you once more in the future.

8/10 – Bien

Michèle, Saint-Jean-sur-Richelieu

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Restaurants et magasins juste à côté de l’hotel. Petit déjeuner buffet très varié inclus ! C’est la deuxième année que nous allons à cet hôtel avant notre croisière et nous sommes bien satisfait !
Séjour de 4 nuits en février 2024
Sophia CSR a répondu le 4 mars 2024
Hi Michèle,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the convenience of nearby restaurants and shops, as well as the varied buffet breakfast. It's wonderful to know that you've had a satisfying experience with us for the second year in a row. We appreciate your continued support and look forward to welcoming you back before your cruise next time!

6/10 – Acceptable

Lina

Voyage de couple
The bathroom need refresment
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sophia CSR a répondu le 2 mars 2024
Hi Lina,We appreciate your honesty regarding the state of the bathroom, and we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. We will consider your comments as we strive to improve our facilities. If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience in the future.

8/10 – Bien

Jean Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ne vaut pas le montant payé
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sophia CSR a répondu le 22 févr. 2024
Hi Jean,Your feedback is important to us, and we strive to provide excellent value and service to all our guests. We apologize for the inconvenience faced by you. Kindly let us know about your disappointments in more detail. So, we can make the required changes and improvements. We hope to serve you better in the future.

4/10 – Médiocre

Sylvain

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
o
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sophia CSR a répondu le 31 janv. 2024
Hi Sylvain,We recognize that we fell short of meeting your expectations on this particular occasion, reflected in your rating of 2. We are keen to understand the specific challenges you faced during your visit, as your honest feedback, whether positive or negative, is essential for our ongoing enhancements. We anticipate the chance to improve and offer you a superior service in the future.

10/10 – Excellent

Helene

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sophia CSR a répondu le 25 déc. 2023
Hi Helene,Receiving a flawless 5-star rating from our esteemed guests fills us with gratitude and reinforces our dedication to providing outstanding service. We're delighted that your stay was a positive experience, and we're eagerly anticipating the opportunity to welcome you back on your future travels.

10/10 – Excellent

MIMOSE

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’accueil a été super !
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sophia CSR a répondu le 2 nov. 2023
Hi Mimose,We are delighted to hear that you had a wonderful welcome! We aim to provide excellent service from the moment our guests arrive. If there's anything else that stood out during your stay, or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We hope you had a fantastic overall experience!

10/10 – Excellent

Alain

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Perferct location for airport and port access ! Staff very helpful !
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Sophia CSR a répondu le 22 oct. 2023
Hi Alain,I am thrilled to hear you found our location convenient and our staff helpful! Thank you for sharing your positive experience with us. We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 – Bien

sylvain

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Sophia CSR a répondu le 3 oct. 2023
Hi Sylvain,It is truly our goal to impress each guest with our service and hospitality. We want to thank you for the remarks pertaining to our hotel. Your voice is so important to us and we hope you'll return so that we may have the opportunity to provide you with a 5-star experience.

8/10 – Bien

Jean-Marie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
C’était très bien
Séjour de 4 nuits en août 2023
Sophia CSR a répondu le 26 août 2023
Hi Jean,Thank you for your brief but positive feedback! We're glad to hear that you had a very good experience during your stay. If you have any further comments or if there's anything specific you'd like to highlight, please don't hesitate to let us know. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future

8/10 – Bien

MARDINE

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Karyl fait la différence, j ai trouvé un employé Haïtien qui parle français c était un WoW, j adore
Séjour de 3 nuits en août 2023
Sophia CSR a répondu le 25 août 2023
Hi Mardine,We are thrilled to hear that you had a special experience with our employees. We appreciate your kind words and are glad to have contributed to your enjoyment. We hope to continue providing you with excellent service and memorable experiences during your future visits.

8/10 – Bien

Thibault

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
1 nuit 1 chambre 2 lits doubles
Hotel bien situé, parking gratuit, restauration à proximité. Accueil rapide et sans mauvaise surprise. Hotel propre, confortable et bien équipé. Chambre confortable, spacieuse, propre, avec literie confortable. Wifi fonctionnel. Excellent petit dejeuner copieux et varié. Tres bon rapport qualité prix.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Sophia CSR a répondu le 29 juin 2023
Hi Thibault,Thank you for your awesome review! Reviews like yours are what keep us going the extra mile to deliver our best. We are happy that you are enjoying our services. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. We hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

8/10 – Bien

Gilles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propre simple et avec piscine. Petit déjeuner inclus et à proximité de restaurants. Il y a juste eu un inconvénient le transfert de l’aéroport il aurait fallu savoir que ce n’était pas Best western mais un autre j’ai voulu écrire à l’hôtel mais vu que c’était complet je n’étais pas capable. Mais avec un téléphone ils nous on dit quel autobus et tout est rentré dans l’ordre. Merci
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Sophia CSR a répondu le 22 mars 2023
Hi Gilles,Many thanks for the stellar review. We are ecstatic to hear that your experience was excellent. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future.

10/10 – Excellent

Alain

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pour une nuit avant un départ en croisière, c’est bien correct! Situé sur un boulevard, c’est très passant. Peut de possibilité de prendre une marche. Pour la restauration, il y a quelques restaurants rapides. Excellent service de navette de l’aéroport à l’hôtel et de l’hôtel au terminal moyennant des frais de 15.00$
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Sophia CSR a répondu le 22 mars 2023
Hi Alian,Reviews like yours are what keep us going the extra mile to deliver our best. We are happy that you are enjoying our services. We will always ensure that we keep delighting you with our facilities and services. We hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

4/10 – Médiocre

Lucie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Le manager Ignacio Real ne fait aucun effort vis-a-vis les clients francophones. Il a vraiment l'air bête et est arrogant... Lorsqu'on lui a demandé de parler doucement pour qu'on le comprenne, il n'a voulu faire aucun effort... Par contre Erica de la réception est professionnelle et sympathique. Elle parlait doucement et avait un beau sourire. Nous avons eu aussi un problème le 23 février lors de notre départ pour l'aéroport. La navette réservée tôt le matin ne s'est pas présentée. Plein de personne l'attendait et personne ne nous a avisé qu'elle ne viendrait pas... Nous avons dû prendre rapidement un taxi. Pour le retour le 27 février c'était parfait. La navette était disponible a notre sortie de l'aéroport.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Sophia CSR a répondu le 11 mars 2023
Hi Lucie,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are glad to know that you had a nice stay with us. Please accept our apologies for the issues you faced. We will speak with our team to ensure that similar incidents will be prevented in the future. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better stay.

8/10 – Bien

Sophie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Tout était parfait sauf l'odeur dans la chambre était désagréable
Séjour de 1 nuit en février 2023
Sophia CSR a répondu le 3 mars 2023
Hi Sophie,We were so thrilled to have you with us. Although your overall stay was pleasant, we appreciate you highlighting areas we can improve. We have shared your feedback with our team. Next time you're in town, count on us again for an even better experience.

8/10 – Bien

Lucie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les lits et la chambre étaient confortables et propres. Le service de navette ne fonctionne pas. Nous étions inscrits pour 7h pour se rendre à l'aéroport. A 7h20 on s'est informé pour se faire dire qu'il n'y aurait pas de navette... on a du prendre un taxi en vitesse.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Sophia CSR a répondu le 24 févr. 2023
Hi Lucie,We were so thrilled to have you with us. Although your overall stay was pleasant, we appreciate you highlighting areas we can improve. We have shared your feedback with our team. Next time you're in town, count on us again for an even better experience.

2/10 – Terrible

Louise

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
On a attendu plus de 2 hres pour le shuttle et on ne nous avais pas dit le nom du shuttle de l’hôtel qui nous ramassait . Et on nous charge $15.00US par personne pour le shuttle au port de croisière quand sur votre site on dit que c’est fourni . Suis très très déçue . Hôtel et personnel pas très accueillant
Séjour de 1 nuit en février 2023
Sophia CSR a répondu le 21 févr. 2023
Hi Louise,Your feedback is important to us as it gives us an opportunity to improve our service. We take your comments seriously and hope to have the opportunity to deliver the experience you have come to expect in the near future.

10/10 – Excellent

Michèle, Saint-Jean-sur-Richelieu

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Plusieurs restaurants et magasins à proximités, tel que dollar tree, Bealls ourlets, restaurant Thaï, Subway, Mac Donald, pizza …très pratique !! Attention l’hôtel utilise parfois la navette du Holyday inn plutôt que celle de Best Western alors soyez vigilant lorsque vous attendez la navette à l’aéroport
Séjour de 2 nuits en février 2023
Sophia CSR a répondu le 8 févr. 2023
Hi Michele,We were so thrilled to have you with us. Although your overall stay was pleasant, we appreciate you highlighting areas we can improve. We have shared your feedback with our team. Next time you're in town, count on us again for an even better experience.

8/10 – Bien

Chantal

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Proche du port et de l’aéroport Déjeuner buffet Café 24 hrs Odeur d’humidité dans la chambre, mais ça sent bon quand même dans l’hôtel
Séjour de 1 nuit en février 2023
Sophia CSR a répondu le 8 févr. 2023
Hi Chantal,Appreciate you for the review! It's good to know that our team's hospitality and hard work never go unnoticed. Wish you a pleasant stay in the future as well.

10/10 – Excellent

Rock

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
très bon service à l àrrivé. belle chambre. près d un service bruillant ramasse les poubelles a 4.30 du matin très désagréable
Séjour de 1 nuit en février 2023
Sophia CSR a répondu le 3 févr. 2023
Hi Rock,We were so thrilled to have you with us. Although your overall stay was pleasant, we appreciate you highlighting areas we can improve. We have shared your feedback with our team. Next time you're in town, count on us again for an even better experience.

8/10 – Bien

andre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Transport vers le bateau de croisière très décevant et payant
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Sophia CSR a répondu le 29 janv. 2023
Hi Andre,We apologize for the inconvenience faced by you and regret that you had an unpleasant experience at our property. We never want our guests to go back like this. Hope to serve you better next time.

8/10 – Bien

Louis-Charles

8/10 – Bien

Claudine

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 – Excellent

Annie

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 – Excellent

Denise

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Satisfaction
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Sophia CSR a répondu le 12 déc. 2022
Hi Denise,Appreciate your rating and review. Receiving an astonishing 5-star rating and review is a real victory for our hotel. We are infinitely grateful that you will choose us again. We are waiting to welcome you back soon!

2/10 – Terrible

diane, Laval

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
la.navetten'est jamais venu nouschercher à l'aeroport avons du prendre un taxi chambre 1 lit nous avions réservé re2 lits et payé pour 2 lits
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Sophia CSR a répondu le 5 déc. 2022
Hi Diane,Thank you for taking the time to share your feedback! We regret your stay with us was not up to your expectations. Your concerns have been forwarded to the management. We hope to serve you better in the future.

10/10 – Excellent

Luc

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

4/10 – Médiocre

Roger

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très déçus, les chambres étaient mal nettoyées et sentaient le moisi. Le transport fourni de l’aéroport a pris 2 h avant d’avoir du service et la camionnette était malpropre . Le service à la clientèle était pas agréable du tout . À ne pas recommander ! Impossible de voir notre facture de départ et ajoutes des frais cachés à notre insu.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Sophia CSR a répondu le 6 oct. 2022
Hi Roger,Sincerely apologize for your subpar experience at our property. This is generally not what our guests experience with us, and we hope you give us a chance to make it better for you. This issue has been taken up with our management and we are taking committed steps to rectify it and ensure this does not happen again.

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Sophia CSR a répondu le 26 sept. 2022
Hi Daniel,Thank you for taking the time to share your wonderful rating. We value your business and appreciate you choosing us. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.

8/10 – Bien

Jeanne Alène

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Sophia CSR a répondu le 20 août 2022
Dear Guest,We appreciate your 6-star rating. We hope you had a nice stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit!

8/10 – Bien

Mathieu

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

stephane, quebec

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Sophia CSR a répondu le 17 juill. 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We value your business and appreciate you choosing us. We hope to have the chance to serve you again on your next visit to provide you with a 5-star experience.

10/10 – Excellent

Norman

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propre, petit déjeuner varié, j’y retournerais
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 – Bien

Lise

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 – Bien

marc-andré

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

RAQUEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
it was fine
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Zachary

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El servicio fue excelente desde el momento de nuestra llegada hasta el momento de partir. Al llegar al aeropuerto rapido me comunique y aunque era muy temprano nos fueron a recoger y en menos de 15 minutos ya íbamos camino al hotel. Al llegar nos guardaron las maletas en lo que era el momento del check in y nos fuimos para unas tiendas que estaban al cruzar la calle (super convenientes si olvidaste algo en tu equipaje). Solo nos quedamos una noche para irnos luego a nuestro crucero. La habitacion estaba muy espaciosa y reconfortante. Lo recomiendo para sus estancias cortad.
Sophia CSR a répondu le 27 mai 2024
Dear Guest,We're thrilled to hear about your excellent experience from arrival to departure! Providing prompt and convenient service is our priority, and we're glad we could accommodate your early arrival and store your luggage. It's fantastic that our location was convenient for your needs, allowing you to explore nearby stores easily. We're delighted that you found your room spacious and comforting for your short stay. Thank you for recommending us, and we hope to welcome you back for another enjoyable experience in the future!