Glissade d’eau

Three Corners Rihana Resort – Avis

4 out of 5
Three Corners Rihana Resort
El Gouna Resort, El Gouna

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 151 avis sur 285." "
Note de 8 – Bien, d’après 89 avis sur 285." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 31 avis sur 285." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 285." "
Note de 2 – Terrible, d’après 9 avis sur 285." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Nahla, Laval

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 25 déc. 2023
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

10/10 – Excellent

Sophie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tout est parfait… l’emplacement, la cuisine, le personnel… nous y sommes allés 2 fois et y retournerons
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/ Madam, It is a great pleasure to hear from you!We are pleased to read such great comments regarding your stay, and we would like to thank you for sharing them! We look forward to welcoming you back very soon!Best Regards,

10/10 – Excellent

Leonardo, Versoix

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel tres bien pour le prix
Séjour de 11 nuits en mars 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We look forward to welcoming you back very soon!

8/10 – Bien

Gaëlle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Peux mieu faire
Super hôtel préférer la parti avec les chambres rénové. Car les autres chambre sont moins sympa et moins confort. En all inclusive les repas de resemble beaucoup même trop Les cocktails sont vraiment pas bon du tous. Piscines froide ( au mois de mai) Mais sinon hôtel rapors qualité prix très bon
Séjour de 11 nuits en mai 2022

10/10 – Excellent

Jean-Pierre

Séjour de 11 nuits en juin 2022

10/10 – Excellent

Ohoud

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très props les
Séjour de 7 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

laura

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en novembre 2019

8/10 – Bien

Eli, Marseille

Points forts : Propreté
Bien situé à proximité du centre-ville
Prévoyez de l'anti-moustique. L'hôtel est de bon rapport qualité-prix. Pour le personnel, c'est aléatoire, il y a des gens très sympas et accueillants, certains qui ne savent pas dire bonjour et d'autres qui sont lourds. Donc ça dépend sur qui vous tombez. Le downtown est à proximité de l'hôtel, ce qui est un avantage vu que les commerçants de l'hôtel ne font pas de cadeau. Si vous voulez être tranquille, demandez une chambre loin de la piscine, parce que Zumba à 10h30. La cantine est pratique mais hyper bruyante. Le sèche-cheveux ne marche pas. Mis à part ça, l'hôtel est agréable pour y séjourner une petite semaine.
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
Cecile Lambrecht a répondu le 29 déc. 2017
Dear Sir/Madam Thank you for writing your comments about Three Corners Rihana. We hope that you enjoyed your stay. Please note that although our pest control sprayed twice a day against mosquito , but it is not possible to control this matter completely, so we offer devices against mosquito to be sent to the guests room upon the guests requests. Regretfully you did not contact the reception to send another hair dryer to your room. Looking forward to have the pleasure of welcoming you back. Best regards Cecile Lambrecht General Manager

10/10 – Excellent

Ahmed

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 28 janv. 2024
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

10/10 – Excellent

inas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 28 janv. 2024
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

8/10 – Bien

Joel

Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 12 janv. 2024
Dear Sir/Madam,Thank you so much for the perfect rating and the kind comments. We are pleased that we could gain your satisfaction and that our staff and services were up to your expectation. Looking forward to welcoming you back at Three Corners Rihana.

10/10 – Excellent

Mustafa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastiskt!
Fin resort som innehåller många trevliga aktiviteter. Man behöver inte åka till stan, nästan allt finns i resorten. Väldigt trevliga personal, fina rum, god mat med många sorter. Rekommenderar dock ej massagetjänsten.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 25 déc. 2023
Dear Sir/ Madam,Thank you for your wonderful feedback from your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed Rihana vibes and we hope you will visit us again shortly. Kind Regards,

10/10 – Excellent

Medhat

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 28 déc. 2023
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

8/10 – Bien

hazel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely resort but for the older traveller
We had one of the first 3 renovated rooms which was very spacious and well appointed. Great position for us in a quiet area and very private terrace. Big resort with lovely grounds, bar areas and even its iwn shops and inly 2 minute walk from El Gouna Downtown for dinner and shopping. The oy downside for us was the pool areas ate too small for the complex as very cramped. The main pool (fitness) had constant music and quite loud but only German language or organ style instramental but not modern. It sounded like childrens TV music or happy clappy. Would not appeal to most so thankful our room did not overlook here. Although all ages were here it was mostly over 70s so maybe why the odd choice of music.. But a livy space and great staff throughout.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel Management a répondu le 17 déc. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for communicating your feedback regarding your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed stay with us. We would like to let you know that we have noted your remarks, and we will look into them and take action. We will be happy to welcome you once again in the hotel.Kind Regards,

8/10 – Bien

Petra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wir waren nun schon das dritte mal in dieser Unterkunft. Zimmer sind grössenmässig ausreichend. Frühstücksbüffet lässt keine Wünsche offen. Personal ist höflich und hilfsbereit. Wir werden dieses Hotel wieder buchen wenn wir nach El Gouna reisen.
Séjour de 11 nuits en octobre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 22 nov. 2023
Dear Sir/ Madam, Thank you for your wonderful feedback from your recent stay with us. Your kind words will be cascaded down to our team who will undoubtedly be very happy that they have left lasting impressions with you. It was a pleasure to welcome you to our resort and we hope you will visit us again shortly.Kind Regards,

10/10 – Excellent

Vlastimil

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
El Gouna i samotný hotel jsou krásná místa. Personál v hotelu pracuje na pohodě dovolené a služby stále vylepšuje. Výborná kuchyně, kdy si své oblíbené najde každý. Mohu jen doporučit.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 14 oct. 2023
Dear Sir/ Madam, It is a great pleasure to hear from you!We are pleased to read such great comments regarding your stay, and we would like to thank you for sharing them! We look forward to welcoming you back very soon!Best Regards,

10/10 – Excellent

Nadier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff are very friendly, high food quality and nice variety.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 27 sept. 2023
Dear Sir/ Madam, Thank you for your wonderful feedback from your recent stay with us. Your kind words will be cascaded down to our team who will undoubtedly be very happy that they have left lasting impressions with you. It was a pleasure to welcome you to our resort and we hope you will visit us again shortly. Kind Regards, Cecile Lambrecht General Manager

10/10 – Excellent

george

Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 14 oct. 2023
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

10/10 – Excellent

Hanaa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was amazing trip with all services Special thanks for Mr Saleh Guest relation manager . Food is great Room is very clean and the view of the pool was amazing
Séjour de 3 nuits en août 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 8 sept. 2023
Dear Sir/ Madam, It is a great pleasure to hear from you!We are pleased to read such great comments regarding your stay, and we would like to thank you for sharing them! We look forward to welcoming you back very soon!Best Regards,

10/10 – Excellent

Sabrina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es war wirklich ein tolles Resort in einer tollen Lage. Super nettes Personal das sich wirklich Mühe gibt. Speisen und Getränke in viele Varriationen zu jeder Zeit.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 8 sept. 2023
Dear Sir/ Madam,Thank you for your wonderful feedback from your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed our premium location and we hope you will visit us again shortly. Kind Regards,

6/10 – Acceptable

Karsten

Séjour de 14 nuits en août 2023
Hotel Management a répondu le 8 sept. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We look forward to welcoming you back very soon!Best regards,

6/10 – Acceptable

Akshay

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2023
Hotel Management a répondu le 8 sept. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We look forward to welcoming you back very soon!Best regards,

8/10 – Bien

Fady

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 29 juill. 2023
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

8/10 – Bien

Eva

Points forts : Service et personnel
Animatie kon ook wat meer naar de andere zwembaden komen. Er was daar 1 bij het animatieteam met name Noah die niets maar dan ook niets deed. De anderen waren top. Minder verkopers aan het zwembad, je komt voor rust maar toch blijven ze je lastig vallen voor Vanalles en nog wat. Naar mijn zin teveel Egyptenaren in het hotel, die voorstaken voor het eten, lawaai maakten in het zwembad.
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 14 juill. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to write a comprehensive review of your stay with us.We would like to thank you for your remarks and we will take them into consideration. We will be happy to welcome you once again in the hotel.

4/10 – Médiocre

Wahib

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Not impressed at all. Pictures make the property seem better than it is. Rooms are much older and run down. No entertainment at night only man playing keyboard who is very good. The staff in restaurants and around pool don’t take drink orders. You have to get up and get everything yourself. The man who makes crepes in the morning always looks miserable and not friendly. Positives: the boat ride to Zeitouna Beach. There are TONS of mosquitoes everywhere. Will never return to this hotel.
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Hotel Management a répondu le 6 juill. 2023
Dear Mr. Wahib,Thank you for taking the time to write a comprehensive review of your stay with us.We would like to thank you for your remarks and we would like you to know that we have finished renewing half of our room and we are on a plan to renew the second half in near future. We would like you also to know that we are considering all the mentioned remarks and we will be happy to welcome you once again in the hotel.Kind Regards,

8/10 – Bien

Shehab

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 6 juill. 2023
Dear Sir/Madam,We do appreciate that you took the time to share your valuable feedback about your stay at Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your time and we assure you that we will not spare any effort to make our guests happy.Thank you and best regards,

10/10 – Excellent

Kholoud

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 6 juill. 2023
Dear Sir/Madam,We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back.Thank you and sincere regards

8/10 – Bien

Petr

Séjour de 7 nuits en mai 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,We do appreciate that you took the time to share your valuable feedback about your stay at Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your time and we assure you that we will not spare any effort to make our guests happy.Thank you and best regards,

8/10 – Bien

VLASTIMIL

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,We do appreciate that you took the time to share your valuable feedback about your stay at Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your time and we assure you that we will not spare any effort to make our guests happy.Thank you and best regards,

10/10 – Excellent

Corina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
sehr schön
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We are pleased that you enjoyed our team Rihana vibes. We look forward to welcoming you back very soon!Best regards,

8/10 – Bien

Patrick

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Lot's of bars and pools
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you so much for the perfect rating and the kind comments. We are pleased that we could gain your satisfaction and that our services were up to your expectation. Looking forward to welcoming you back at Three Corners Rihana. Sincere Regards,

8/10 – Bien

Nicholas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My second visit and I will be returning.
I will be returning to this hotel for two main reasons, the helpfulness of the staff (especially Ashraf in reception and my room attendant Mostafa Mohamed) and the shuttle boat service to Zeytouna Island.
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you so much for the perfect rating and the kind comments. We are pleased that we could gain your satisfaction and that our staff were up to your expectation. Looking forward to welcoming you back at Three Corners Rihana. Sincere Regards,

10/10 – Excellent

Galal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is our second time to vacate and I am looking forward for the next one.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We are pleased that you enjoyed our team Rihana vibes. We look forward to welcoming you back very soon!Best regards,

8/10 – Bien

Ahmed

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/ Madam,Thank you for your wonderful feedback from your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed Rihana vibes and we hope you will visit us again shortly. Kind Regards,

10/10 – Excellent

Rana

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Special thanks to the reception team Mohamed gamal Sama ashraf M. Kalhy And special thanks to Mr. Refaat the assistant front
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 juin 2023
Dear Sir/Madam,We do appreciate that you took the time to share your valuable feedback about your stay at Three Corners Rihana. We are pleased that you enjoyed your time and we assure you that we will not spare any effort to make our guests happy.Thank you and best regards,

10/10 – Excellent

Mustafa

Séjour de 9 nuits en mars 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We look forward to welcoming you back very soon!

10/10 – Excellent

Lorenz

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Top hotel
Séjour de 11 nuits en mars 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We are pleased that you enjoyed our renovated rooms and food. We look forward to welcoming you back very soon!

10/10 – Excellent

Medhat

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
One of the best
Accommodations are very comfortable, food is delicious, staff are friendly and extremely helpful, beach is clean and tidy, last but not least the weather is amazing. We loved every second of our stay.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 7 mars 2023
Dear Sir/ Madam,Thank you for your wonderful feedback from your recent stay with us. We are happy that you have enjoyed Rihana vibes and we hope you will visit us again shortly. Kind Regards,

8/10 – Bien

Jolanda Bernadina Maria

Points forts : Propreté
Zeer vriendelijke, behulpzame medewerkers die er alles aan doen om je in de watten te leggen.
Lambrecht General Manager a répondu le 7 mars 2023
Dear Sir/Madam, We are glad that we could provide you with pleasant vacation and that we receive this perfect rating. We hope that we will have the honor to welcoming you back. Thank you and sincere regards Cecile

8/10 – Bien

Kimberley

Points forts : Commodités
Mehrere Pools, diverse Speisemöglichkeiten, was sehr gut war. Das Fitness war unglaublich schmutzig. Dort wird anscheinend nie geputzt. Das Personal war teilweise unfreundlich und die Kommunikation vonseiten Personal könnte besser sein.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We are pleased that you enjoyed our renovated rooms and food. We look forward to welcoming you back very soon!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We are pleased that you enjoyed our renovated rooms and food. We look forward to welcoming you back very soon!

10/10 – Excellent

Jannie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We are pleased that you enjoyed our renovated rooms and food. We look forward to welcoming you back very soon!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Cecile Lambrecht General Manager a répondu le 17 juin 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for reviewing us. We look forward to welcoming you back very soon!Best regards,

10/10 – Excellent

Eslam, Kitchener

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent place to spend a relaxing tine with family. They had some great activities for kids that was very engaging and attractive. Very nice rooms, stylish and well equipped, staff are helpful and polite. Location is 5 minutes walk from downtown El Gouna to do any shopping. The buffet restaurant is big but might benefit from some re-arrangement of it's layout. Overall great place to stay and spend a relaxing vacation

10/10 – Excellent

Laurie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Inclusive breakfast great!
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

8/10 – Bien

Petra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Waren letzte Jahr schon einmal in diesem Hotel. Haben ein Zimmer im neuen Teil der Anlage bekommen. Leider keines mit Poolblick, wie schriftlich mitgeteilt und erwünscht gewesen. Service ist in Ordnung und auf Sauberkeit wird auch geachtet. Frühstücks Buffet ist frisch, reichlich und es hat eine riesige Auswahl. Kommen auf jedenfall wieder.
Séjour de 12 nuits en novembre 2022

10/10 – Excellent

juan manuel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 – Excellent

Sossy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A charming hotel with very friendly staff, clean rooms, excellent food and drinks, beautiful beach, a variety of swimming pools, very child friendly, lively animation team and good location. What more can one want?
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

6/10 – Acceptable

Bossuyt

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Word teveel lastig gevallen rond het zwembad. A la carte restaurant wegens verbouwing gesloten. Vriendelijk personeel, accomodaties verouderd
Séjour de 7 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Victor

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022