Piscine extérieure

Herbert Samuel Royal Shangri-La Eilat – Avis

Herbert Samuel Royal Shangri-La Eilat
South Beach, Eilat, Southern District

Avis

6,2
Note de 10 – Excellent, d’après 4 avis sur 23." "
Note de 8 – Bien, d’après 7 avis sur 23." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 4 avis sur 23." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 23." "
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 23." "

6,8/10

Propreté

6,4/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

6,2/10

État et installations de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Rene

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Rene

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel vieux. Frigo cassé, chambres non faites, pas de serviettes disponibles. Placard à portes cassées. Il a fallu réclamer le service de chambre à 22h pour qu’ils nous envoient un homme de ménage qui a fait la chambre en 4 mn au total. Le tout avec une salle de bain crasseuse
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Asnat

Points forts : Propreté, service et personnel
Great stay but far from eilat
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Disappointing
Not as images, outdated rooms, same as his brother Orchide hotel just under different name, doesn't look like high class luxurios rooms. No reason to pay extra to be in these rooms. Facilities are not so good - Traqlin, pool... Better getting down to the Orchide's pool which is great. As rooms are far, every movement requires a Shuttle. The closet was broken, the shower had poor current of water in the shower, we were missing thing for 3 persons(was prepared only for 2) - all fixed after calling recrption but disappointing dealing with it when just entering the room. Breakfast is great. Stuff are nice. We got couple of hours for late check in. Better to pay less, expect less and stay at Orchide.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Avi.c a répondu le 4 juin 2023
Dear Guest ,Thank you for your review .The hotel is built on a mountain side and the golf cartsare for your assistance . We will check you other remarks.Sincerely ,

8/10 – Bien

Dave

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Great property…location a tad odd….but cat control is needed!
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Avi.c a répondu le 21 mai 2023
Dear Guest ,Thank you for your review.Sincerely ,

2/10 – Terrible

Mario

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Avi.c a répondu le 18 mai 2023
Dear Guest ,Thank you for sharing your valuable feedback with us.Providing the highest level of guest satisfaction is our number one priority and we sincerely regret falling short of meeting your expectations. As a teachable moment.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Eilat in the future.Sincerely

10/10 – Excellent

Matty

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
El servicio de David y Iair fue excelente en el front desk. Hotel precioso. Limpio. Desayuno podría ser mejor. Y hay un ruido en el Pasillo un zumbido raro que se mete a las Bocinas del cuarto.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Avi.c a répondu le 21 avr. 2023
Dear Matty ,Thank you for your review .We hope to see you soon again on your next vacation.Sincerely ,

10/10 – Excellent

guy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We had a lovely time.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Avi.c a répondu le 10 févr. 2023
Dear Guest ,Thank you for your review.We hope to see you soon again on your next vacation.Sincerely,

6/10 – Acceptable

Aviad

Séjour de 3 nuits en septembre 2022

4/10 – Médiocre

Austin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Everything was great but the service. Terrible, terrible service for such a nice hotel. They were cleaning the pool at 11am with loud machines. Everyone at the pool was trying to relax and enjoy the scenery, but all we could hear was a loud motor power washer. Another guest went to the lobby to tell them turn it off. Power wash the pool at night, not when everyone is using it!!! I was sitting in a chair and an employee tried to open an umbrella above me. I kindly asked him not to open it, as I was sitting in the sun. He gave me SO much attitude and ignored me and tried to open it anyway until I stood up and said no again. I was so frustrated with the terrible service. Schnitzel (chicken tenders) at the pool were inedible. So gross. Breakfast was only offered at the attached hotel. Constantly had to walk up and down the large hill because the golf cart transportation was never available. Beautiful location, terribly run hotel.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Avic a répondu le 8 mai 2022
Thank you for your review

8/10 – Bien

natalia

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Propreté
Отдых
Сама гостиница хорошая, но состояния номеров оставляют желать лучшего ... хотя попросила починить кондиционер быстро пришёл техник и с улыбкой все сделал , завтрак супер и траклин также все замечательно, и сами работники гостиницы очень отзывчивые , дизайнер поработал очень хорошо каждый уголок со вкусом , вот номера да отредактировать не помешало бы Да потрясающие пляжи шмкрат альмогим
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

8/10 – Bien

Shimon

Séjour de 2 nuits en septembre 2021

6/10 – Acceptable

Doron

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

6/10 – Acceptable

Daniel

Points forts : Service et personnel
What you see is definitely not what you get. We arrived at Shangrila hotel with high expectations regarding the hotel's facilities and overall seeing, but we found out that nothing is new and it's just a part of the OLD Orchidea hotel. The team was great and def
Séjour de 4 nuits en septembre 2021

8/10 – Bien

RAN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the location is great. all is nice.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

6/10 – Acceptable

Ortal

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

2/10 – Terrible

Ben

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very filthy , food was not edible
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

2/10 – Terrible

Roee

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not good hotel not go !!!!
Not clean !! Every place that we go was derty!! A lot of garbich all the hotel The service was treball Always we go … not come to take us! The water shower ant the toellet every thing go out !!! We cut the vication and go back to the ahouse….
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

4/10 – Médiocre

Dennis

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Our room was ok. The bathroom was updated but the rest of the room needs to be updated. The food is ok. I would have expected much better from the shangri la. Parking was the worst I’ve ever seen at a so called nice hotel. Checkout was not good. Certain staff members were very pleasant. Personally I would not stay there again.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

keren

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel
Great hotel. Good for families The food was very tasty and diverse. The lounge is a bonous Recommended
Séjour de 2 nuits en avril 2021