Chambre double | Terrasse/patio

Bayside Hotel 116 – Avis

3 out of 5
Bayside Hotel 116
116 West street, Durban, KwaZulu-Natal

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 9 avis sur 23." "
Note de 8 – Bien, d’après 12 avis sur 23." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 23." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 2 avis sur 23." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 23." "

8,6/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Brown

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
reggie a répondu le 26 juill. 2023
Dear GuestWe thank you for your most valued support and would also like to thank you for your review Kind RegardReggieGM

10/10 – Excellent

Brown

Séjour de 1 nuit en mai 2023
reggie a répondu le 12 juill. 2023
Dear GuestWe thank you for your review about us and would also like to thank you for your supportKind RegardsreggieGM

8/10 – Bien

Brown

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
rn a répondu le 31 janv. 2023
Dear GuestWe thank you for your review about us and would also like to thank you for your supportKind RegardsReggieGM

8/10 – Bien

Brown

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
reggie a répondu le 24 janv. 2023
Dear GuestWe thank you for your most valued support and would also like to thank you for your review about usKind RegardsReggieGM

10/10 – Excellent

Brown

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Navin a répondu le 17 janv. 2023
Dear Valued Guest, thank you for the valued review

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Just an ok hotel
Our welcome was very cold, The lady at the reception was busy organizing a box and did not even acknowledge our presence for a min or two. and then a security staff said "wait". And after a few min someone just gave us the room keys. Room was very clean but they did not keep any towels and we had to ask for it. USB and other charging points were very close to the bed which was great. The hotel location in general doesnt seem to be safe. Its worth the price though.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
rn a répondu le 29 déc. 2022
Dear GuestWe thank you for your most valued support and thank you for you review about usKind RegardsReggieGM

8/10 – Bien

Brown

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
regg a répondu le 2 déc. 2022
Dear GuestWe thank you for your most valued support and would also like to thank you for your review about usKind RegardsReggieGeneral Manager

8/10 – Bien

Brown

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
r a répondu le 2 déc. 2022
Dear GuestWe thank you for your most valued support and would also like to thank you for your reviewKind RegardsReggie

10/10 – Excellent

Thulisile Lorraine

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
reggie a répondu le 30 nov. 2022
Dear GuestWe thankyou for your most valued support and would also like to thank you for your positive review about us, we are very happy that you have enjoyed your stayKind RegardsReggieGeneral Manager

10/10 – Excellent

Peter

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenience
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
reggie a répondu le 21 nov. 2022
Dear GuestWe thank you for your review about us and would also like to thank you for your most valued supportKind RegardsReggie NaickerGeneral Manager

10/10 – Excellent

Lerato

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
reggie a répondu le 16 oct. 2022
Dear GuestWe thank you for your most valued support and would also like to thank you for your reviewKind RegardsReggieGeneral Manager

8/10 – Bien

Sanelisiwe

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Navin a répondu le 16 juill. 2022
Dear Valued Guest, thank you for the rating.

10/10 – Excellent

Dumakude

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
reggie a répondu le 6 juill. 2022
Dear Guest We thank you for your most valued support and would also like to thank you for your review about us, we are happy that you have enjoyed your stay with us Kind Regards Reggie GM

4/10 – Médiocre

Cecilia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

Scelo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
reggie a répondu le 1 juill. 2021
Thank you kindly

8/10 – Bien

Ntuthuko

Séjour de 1 nuit en juin 2021
reggie a répondu le 1 juill. 2021
Thank you kindly

8/10 – Bien

Daniel logan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
3 star accomodation
Bayside is a great standard accomodation Based on my own observation il rate it a 3 star accommodation ,reception staff very friendly ,rooms that are clean will give it 7/10 Thank you
Séjour de 1 nuit en avril 2021
reggie a répondu le 26 avr. 2021
Dear Mr Logan We thank you for your valued support and would also like to thank you for your 3 star review about us Kind Regards Reggie Naicker General Manager 0787963159

8/10 – Bien

Nomonde

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
reggie a répondu le 6 avr. 2021
Dear Guest We thank you for your most valued support and would also like to thank you for your review about us Kind Regards

10/10 – Excellent

Thuthukile

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2021
reggie a répondu le 6 avr. 2021
Dear Guest We thank you for your review about us and would also like to thank you for your suppor Kind Regards

8/10 – Bien

Sabatha

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2021
reggie a répondu le 30 mars 2021
Dear Guest We thank you for your critique and also would like to thank you for your most valued support Kind Regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was helpful and the rooms were fully renovated and clean
Séjour de 3 nuits en mars 2021
reggie a répondu le 30 mars 2021
Dear Guest We thank you for your review about us and would also like to thank you for your most valued support Kind Regards

8/10 – Bien

Cynthia

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2021
navin a répondu le 18 févr. 2021
thank you