Piscine intérieure, 5 piscines extérieures, 8 h à 18 h, chaises longues

Jumeirah Al Naseem Dubai – Avis

5 out of 5
Jumeirah Al Naseem Dubai
King Salman bin Abdulaziz Al Saud, PO Box 75157, Dubai

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 291 avis sur 373." "
Note de 8 – Bien, d’après 45 avis sur 373." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 373." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 11 avis sur 373." "
Note de 2 – Terrible, d’après 9 avis sur 373." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

abdennacer

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel à refaire
Hôtel somptueux cadre agréable , personnel très engagé , un grand merci pour lorraine pour ses conseils,toujours disponible merci merci tu es la meilleure
Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

sofia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Au top
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

10/10 – Excellent

Raphaël

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de rêve avec toutes les attentions possible du personnel Du jamais vu
Séjour de 4 nuits en août 2022

6/10 – Acceptable

Amin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Acceuil Kids club Conciergerie
Séjour de 4 nuits en août 2022

2/10 – Terrible

David

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 11 nuits en mai 2022

10/10 – Excellent

Youssef

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon moment dans un hôtel au top
Service au top , restauration de qualité , chambre confortable et bien aménagé… le meilleurs après le burj Al arab de la chaîne jumeirah sur dubai …. Population russe exessive avec un grand manque de savoir vivre
Séjour de 10 nuits en février 2022

10/10 – Excellent

Sofiane

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 10 nuits en août 2021

6/10 – Acceptable

Dzairi

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Virement toujours en attente …
Très déçu de l’hôtel Al Nassim ,pour commencer a notre arrivée nous avons voulu changer nos euros et payer en AED pour régler notre hôtel , nous avons expliqué à notre hôtesse , que nous changerons notre argent en ville , de ce fait de nous laisser deux jours en laissant bien évidement notre carte de crédit comme « deposite » au Bout de ces deux jours sans meme nous prévenir , l’hôtel nous encaisse la somme de 2000 euros ! En retournant me plaindre à la réception , une certaine « Marion « nous reçoit en nous expliquant que cela était une erreur , qu’elle s’occupait de nous rembourser cela pouvait prendre quelques jours , à cause des banques étrangère ! 3 semaines plus tard …. Toujours rien ! Que l’hôtel spécule avec notre argent , et que la Compta à une date pour expédier ces virements c’est une chose ! Parce contre-nous prendre pour des imbéciles et nous dire que le virement est partie en urgence d’ici quelques jours il sera là s’en ai une autre …. Sans parler de la piscine ou la couleur de l’eau était douteuse … ou le manque d’information des kid’s club ou mes enfants on fini par être black lister … enfin bref je n’y retournerai pas !!!
Séjour de 9 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

Sami

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel au top
Hôtel au top comme d’habitude C’est la 3eme fois que j’y séjourne
Séjour de 10 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

laurent

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe sejour
Tout est parfait Les chambres sont grandes et décorées avec goût La vue sur le Burj Al Arab et la piscine est fantastique Le petit déjeuner est très complet malgré les mesures COVID Les installations sont fantastiques (piscine, plage, buggy) Et les restaurants sont délicieux (Pierchic, Kayto, et Pai Thaï)
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

cedric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2021

10/10 – Excellent

Mounia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel magnifique, bonne prestations, buffet petit dejeuner excellent. Accès au parc wild wadi et aux autres hotel jumeirah
Séjour de 7 nuits en mai 2021

10/10 – Excellent

Jordana

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en mai 2021

10/10 – Excellent

Olivier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en octobre 2020
Natalia a répondu le 28 oct. 2020
Thank you very much for your feedback!

10/10 – Excellent

Didier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Didier latouche
Très bel hôtel et beau service en particulier personnel aux petits soins et prévenants !!! Charles en charge de la restauration est au top et très professionnel sur la plage l’équipe est au tacquet
Séjour de 10 nuits en novembre 2019
Anca Iftime a répondu le 5 déc. 2019
We appreciate your feedback! Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel fabuleux avec une équipe attentive. Les restaurants ont la vue sur le Burj et sont magnifiques
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Anca Iftime a répondu le 13 oct. 2019
Thank you for sharing your feedback!

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Julia a répondu le 16 mars 2019
Dear guest, Thank you for taking your time in completing the Expedia survey. We are pleased to read that you have enjoyed your stay with us we look forward to welcome you any time soon again. Best regards, Julia Federhenn

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L'hôtel est récent donc les chambres sont belles, fonctionnelles et très propres. L'emplacement est bien pour ceux qui cherchent le repos malheureusement gâché par la présence de trop d’enfants. Ça gazouillait partout dans la piscine, la plage, etc. Le personnel de l'hôtel, de la piscine et celui de la plage sont très serviables et professionnels. De ce côté là il n'y a rien à dire. Mais ça ne justifie pas le prix très élevé de la chambre (3234 AED H.T. à peu près 775,00 euros la nuit) et le rapport qualité/prix est très défavorable pour le client et voici pourquoi ? Avant de répondre à cette question je précise que je suis agent de voyages installé en Europe et des hôtels j'en ai visité un paquet dans ma vie professionnelle. Pour prendre le petit-déjeuner il fallait parfois faire la queue un certain temps pour avoir une table avec une qualité des produits très bon marché. Le pain n'était pas toujours très frais, les marmites remplies de nourriture (omelette, haricots, légumes, etc) restent non-couvertes tout le temps (de 07 à 11h !!!). Les fruits sont coupés à la va-vite comme c’est le cas des kiwis par exmple. On les coupe en deux et on les pose tels quels sans les éplucher !!! En somme un petit-déj. digne d'un 3* et non d'un 5*. Pour moi c'était une mauvaise expérience que l'espace dédié ici ne me permets pas de l'exposer entièrement...
Séjour de 7 nuits en février 2019
Julia Federhenn a répondu le 1 mars 2019
Dear guest, Firstly, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback with us pertaining your stay in Jumeirah Al Naseem. We certainly take great pride in delivering our brand promise of Stay Different and I regret that our endeavors did not meet your expectations. On another side, we were concerned to learn that your experience yet was not up to our standards and that we have failed to impress you with our breakfast restaurant. It is from your feedback that we are able to uphold our commitment to quality in ensuring that we continuously deliver the quality service Jumeirah is renowned for. Rest assured that your constructive feedback about the restaurant is shared with senior management in order to do the necessary corrective actions. We look forward to welcoming you back in the future and restoring your confidence in our services. Warm regards, Julia Federhenn Guest Relations

10/10 – Excellent

sabri

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Julia a répondu le 4 févr. 2019
Dear guest, Thank you very much for your fabulous review and taking your time in completing the survey. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us. Please visit us any time soon again. Best regards, Julia Federhenn Guest Relations

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel à la hauteur de sa renommée Personnel à l’ecoute Chambre spacieuse et d’un haut standing Je suis client de la chaîne Jumeirah et c’es De loin l’hoTel que j’ai Préféré J’y reviendrai c’est sûre !!! Un merci spécial à Tariq d’une grande gentillesse et très professionnel Hôte à conseiller en famille
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Julia a répondu le 3 janv. 2019
Dear guest, We are glad that you have taken your time to complete the Expedia survey and happy to read that you truly enjoyed your time at Jumeirah Al Naseem. We will certainly pass on you fabulous comments to Tarik and the team. Please visit us any time soon again. Warm regards from Dubai, Julia Federhenn Guest Relations

8/10 – Bien

Aliya

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Quite and eco friendly hotel Good options for dining Difficult to arrange a tennis court
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Muthu Kumaran a répondu le 26 mai 2024
Dear Aliya,Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem!Thanks & Regards,Muthukumaran,Director of Rooms.

2/10 – Terrible

Giles

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Exceptionally overpriced and overcrowded - just an upmarket charter resort. We visited as a couple in February 2024, on our babymoon looking forward to a relaxing stay experiencing the finest 5-star hospitality from the Jumeirah group. Sadly, we experienced the complete opposite. We paid $950 / night, room-only - excluding breakfast. Having stayed at multiple high-end 5-star resorts globally, we are comfortable paying high rates for a luxury and premium experience. Sadly this hotel is neither, the price point is outrageous. If you are a couple - this is not a couples resort - it is an overcrowded family resort where they pack you in - do not consider if you are looking for a relaxing holiday. Before arriving, we stayed nearby at The One & Only The Palm. For that we paid less - $870 / night including breakfast. The difference between that experience and this one was night and day. The Kerzner group (One & Onlys owners) put Jumeirah to shame on every single metric. We went from having an experience we wanted to tell all our friends about to one that we wanted to leave having felt completely miss-sold. If it is a relaxing luxury stay you are after, avoid. This ticks neither box.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear Giles, Thank you for your feedback in relation to your stay. Your feedback was shared during your stay with both myself and another senior colleagues. I am sorry that you were not satisfied with your stay and that the experience in your previous hotel was more suited to your expectations. I am also sorry if the steps we took to make you feel like you received better value for money did not make up for the gap in your expectations. Each guest has their own preferences and I am sorry that we were not compatible with yours. I would still advise you that we do have other hotels within the Jumeirah Brand and while Al Naseem is clearly not for you there are opportunities for you to have different experiences in our other properties which you may find more to your liking. While I do not take away from your own perceptions and personal experience we do have many guests who find that Al Naseem does tick their boxes and hence the "overcrowding". We are definitely a busy hotel with high occupancy which does indicate that we are doing something right however comes with its own demands and complications but we do our best to meet the demands on the hotel as well as the luxury standards that we set for ourselves.Once again, I am sorry that you did not have an enjoyable experience while you were here and I am grateful for your feedback which we will review were applicable.

10/10 – Excellent

Morteza

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 15 févr. 2024
Dear Morteza, Thank you so much for choosing to stay at Jumeirah Al Naseem and for taking the time to leave your generous score. I am delighted to learn you had such a good time and I hope to see you back at the property in the near future. Many Thanks again

10/10 – Excellent

Jimmy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 30 janv. 2024
Dear Jimmy,Thank you so much for choosing to stay at Jumeirah Al Naseem and also for taking time out of your day to leave such a fantastic score. I do hope that you will come back and have an even better time with us soon.

8/10 – Bien

Muhammed Emre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 30 janv. 2024
Dear Muhammed, Thank you for taking the time to leave your score for our Hotel. I am delighted to see that you had a good time. I do hope that you will return soon and we may improve this score to a 10 out of 10.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 26 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. I sincerely appreciate the perfect score and do hope to welcome you back to the hotel in the near future. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem

10/10 – Excellent

julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 29 déc. 2023
Dear Julie, Thank you very much for your positive review. We appreciate the time you took to score us and we appreciate the generous score. I am delighted to learn that you had such a memorable stay with us. I do hope to welcome you back again soon and until then, thank you for choosing Jumeirah Al Naseem.

10/10 – Excellent

Paul

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
5 stars overall. Rock fish staff fantastic at breakfast, Kyoto cocktail bar staff amazing, had to work hard with the restaurant staff. Annoying when you cannot get a drink in lobby bar because you have to book a table just for a drink in a hotel you are paying to stay, lots of non residents I guess.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 29 déc. 2023
Dear Paul, Thank you for leaving your review and for such a generous score. I take note of your feedback regarding the lobby bar which I agree is unusually busy compared to other hotels. It is a very popular spot for food and drinks, especially on the weekend for both in house guests and external walk ins. I would like to let you know that in future I would recommend Blind Tiger which is our dedicated bar and normally can accommodate walk ins without a reservation. I do hope to see you back at the hotel in the near future and until then, thank you for choosing Al Naseem.

6/10 – Acceptable

Tigran

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 19 déc. 2023
Dear Tigran, Thank you for choosing to stay at Jumeirah Al Naseem and additionally thank you for sharing your feedback. I am glad that you had a reasonable stay however I am sorry if we fell short in any areas. Our aim is to exceed expectations which it seems did not happen this time.I am always open to any feedback you are able to share which will allow us to focus our energy in any specific areas of improvement. I hope to hear back from you and to see you back at our property in the future. Many Thanks and Warm Regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 15 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave a review. We are very glad to know you were pleased with your stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations.Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem!Warm Regards,

10/10 – Excellent

Erik

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 5 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave a positive review. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. I would like to thank you also for your generous score and hope to welcome you back to the hotel again in the near future.

10/10 – Excellent

craig

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 19 déc. 2023
Dear Craig, Thank you for choosing to stay at Jumeirah Al Naseem and additionally thank you for the generous score.I am delighted to learn that you had such an enjoyable stay and we look forward to welcoming you back very soon. Many Thanks and Warm Regards

10/10 – Excellent

Iman

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Yousef a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave a review. We are very glad to know you were pleased with your stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations.I would like to thank you also for your generous score.Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem!

8/10 – Bien

Sait

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice Hotel helpful and friendly staff rich breakfast!
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Yousef a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave a review. We are very glad to know you were pleased with your stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations.I would like to thank you also for your generous score.Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem!

10/10 – Excellent

Dambour Brigitte

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything Thanks perfect
Séjour de 12 nuits en octobre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

10/10 – Excellent

Emil

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

10/10 – Excellent

Alison

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not sure what VIP ACCESS HOTEL means as I didn’t receive any benefit of that. Don’t really understand this. Hotel I have stayed in many times & I love it. It can be expensive & restaurants are expensive but so worth it. Staff friendly & helpful. Hotel immaculately clean. Food amazing.
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 15 nov. 2023
Dear Alison, Thank you very much for your survey and choosing to stay at Jumeirah Al Naseem. I do apologise for the delay in my response. With regards to the VIP Access that you were entitled to during your stay I would like to inform you that this was in relation to a food and beverage discount of 20%.I did have a look at your bill to see if this discount was applied however it appears that you did not consume any extras at the hotel and the only charges I found were for the room. Please do let me know if this is correct, if not I will be happy to look further into it. I do hope to see you again soon where we can again achieve a perfect satisfaction score. Warm Regards

10/10 – Excellent

Levon

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

8/10 – Bien

Naila

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

10/10 – Excellent

Edison

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Alles Top
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

10/10 – Excellent

Thom

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Absolutely the most amazing service from Jethro the front of house to house keeping. All the staff was so friendly and the service was like no other.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. I am delighted to hear your feedback on Jethro and his approach to customer service and additionally your satisfaction with the housekeeping team. I can assure you that they will be made aware of your comments and I am sure they will be as happy as I was to read them. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

10/10 – Excellent

pe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any further questions or concerns. Thank you for choosing Jumeirah Al Naseem! Warm Regards,Yousef HaiderOperations Manager

10/10 – Excellent

Henricus

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic room upgrade. Nice beach. Many dinner options. Realy cute Turtle rehabilition centre. Nice walk to souk.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 3 nov. 2023
Dear Henricus, Thank you for choosing to stay at Jumeirah Al Naseem and thank you for the generous score. I am delighted that you enjoyed both our beach and the variety of dining options. I am also happy to see that you saw our turtle rehabilitation centre which as well as being a nice spot, is very important to us in our bid to become more and more sustainable and to give something back to our local environment. Best WishesYousef

10/10 – Excellent

Julie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing
View from room
View from room
View from room
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Yousef Haider - Operations Manager a répondu le 3 nov. 2023
Dear Julie, thank you for choosing to stay with us in Jumeirah Al Naseem. The pictures that you have shared coupled with the generous score paints a picture of a great stay. I do hope that you will return soon to visit us again and take many more picture. Until then, Best WishesYousef

10/10 – Excellent

Fadi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My experience at Jumeirah AL NASEEM as always surpassed all expectations 💯The personalized service, elegant decor, outstanding amenities, and prime location made our stay truly unparalleled. I cannot recommend this hotel enough to anyone seeking a remarkable and memorable stay in Dubai . We will certainly be returning on our next visit! Thank you Jumeirah AL NASEEM for an unforgettable experience! September 2023
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Nadia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Prachtig resort met de beste service tot nu toe in Dubai. Wij verbleven hier 10nachten met ons gezin en zullen in de toekomst zeker terug komen. De kamers zijn ruim, echter als je met een heel gezin verblijft voor 10 nachten mis je echt kastruimte voor de kleding. Dit waren we al snel vergeten toen we het prachtige uitzicht op de zee en Burj al Arab zagen. Dit uitzicht was zowel overdag als savonds elke keer weer een cadeautje. Het ontbijt is het beste wat ik heb gehad in een 5* hotel in Dubai en ik kom er vaak dus dat zegt veel. Van het moment dat je aankomt staan de heren van Valetparking te wachten met een lach mijn kinderen waren extra blij als ze Lawrence bij de Valet zagen staan. Hij was zo vriendelijk dat we altijd een praatje met hem maakte. Het zwembad is groot en er is altijd plek Tarek zorgde er altijd voor dat onze loungebedjes een handoek hadden de parasol op de juiste plek stond en dat we lekker koud water hadden. Hij wist hoe de kinderen heette en verwelkomde ons altijd met een lach. Al Mandhar lounge is misschien wel het speciaalste plekje in het hotel. De patisserie die ze hier serveren is heerlijk de pain au chocolat en cinnamonroll zijn to die for!!!!! Wij werden dagelijks door Amal geserveerd wat een lieve dame is dit ze zorgde ervoor dat we ons elke keer speciaal voelden als we langskwamen. De kinderen wilden niet eens weg zonder haar te groeten. Mensen zoals zij maken echt het verschil tussen een standaard 5* hotel of 5* hotel waar service ervan af spat.
Séjour de 10 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Mandeep

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Sara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Amazing location and stay
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Lok Sin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
O quarto estava impecável e era bastante espaçosa para a minha família (2 adultos 2 crianças). Única ressalva que eu faria em relação ao hotel é que para chegar em alguns restaurantes era necessário caminhar na área externa, o que fica um pouco desagradável durante o verão.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Abdullah

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023