Vue aérienne

Armani Hotel Dubai, Burj Khalifa – Avis

5 out of 5
Armani Hotel Dubai, Burj Khalifa
Burj Khalifa, Mohamed Bin Rashid Blvd, Downtown Dubai PO Box 888333, Dubai

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 557 avis sur 770." "
Note de 8 – Bien, d’après 136 avis sur 770." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 47 avis sur 770." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 14 avis sur 770." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 770." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Jordan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bien !
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Benjamin

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 9 mai 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a delight to host you and we look forward to our next opportunity to welcome you to Dubai.

10/10 – Excellent

Benjamin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was absolutely perfect!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 18 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are delighted to note that your stay was perfect and look forward to our next opportunity to host you.

10/10 – Excellent

Olivier

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un hôtel très luxueux a un merveilleux emplacement. Demandez la vue sur les fontaines c’est magnifique
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 28 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are delighted that you enjoyed a wonderful stay on account of the beautiful views and convenient location. We look forward to hosting you again in future.

10/10 – Excellent

Mohamed

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 2 mai 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we look forward to our next opportunity to welcome you back.

10/10 – Excellent

OLIVIER

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 31 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are greatly pleased that you enjoyed your experience and look forward to our next opportunity to host you.

2/10 – Terrible

OLIVIER

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
UNHAPPY! DÉÇUS !
Not happy because we were going to Singaporewith a stop in Dubai, on the way there and back. The stop on the outward journey was from 7 a.m. to 6 p.m., we booked one night at the Armani with an early check-in via hotel.com. When the refund validity date expired, the hotel made us understand that early check in was no longer possible and that we had to take a night with a late check out. So finally we paid 2 nights for 8 hours! In addition we had booked 2 rooms! It is unacceptable ! This is a hotel we used to stay at, but we are very disappointed with this method. In addition we have reserved another 2 rooms for the return, we are forced to add one more night to avoid inconvenience. Pas content car nous partions à Singapour avec un stop à Dubai, à l’aller et au retour. Le stop à l’aller était de 07 à 18h, nous avons réservé au Armani une nuitée avec un check-in early via hôtel.com. Lorsque la date de validité de remboursement est arrivée à échéance, l’hôtel nous a fait comprendre que le early check in n’était plus possible et qu’il fallait prendre une nuitée avec un late check out . Donc finalement nous avons payé 2 nuitées pour 8h! De plus Nous avions réservé 2 chambres ! C’est inadmissible ! C’est un hôtel dans lequel nous avions l’habitude de séjourner, mais nous sommes très déçus de cette méthode. De plus nous avons réservé encore 2 chambres pour le retour, nous sommes contraints de rajouter une nuitée de plus pour éviter des désagréments. C’est scandaleux !
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 1 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani and for sharing your experience with us. On behalf of my team, I sincerely apologise for the inconvenience caused and will ensure that your upcoming stay is personally looked after. Our Lifestyle Team will be in touch with you soon.

10/10 – Excellent

frederic, Paris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tout est parfait. Mais il y a toujours du bruit de tuyaux ou de clim dans les chambres, meme quand c’est éteint. Ce qui fait que c’est assez bruyant la nuit. On a prevenu la réception, mais on a l’impression que c’est structurel…!! Dommage.. sinon tout est bien
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 31 janv. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani and for sharing your feedback with us. I greatly appreciate your comments, which help us to improve the lifestyle experience we offer our guests. My team and I look forward to hosting you again.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bref séjour agréable
Bref séjour agréable, belle chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 7 déc. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was our pleasure to welcome you and I am pleased to read that your stay was delightful. We look forward to host you in the future.

8/10 – Bien

Arielle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Oui mais....
Le séjour s’est bien passé mais je dois dire que cet hôtel mérite vraiment un peu de rénovation. Un autre défaut était le bruit même si nous étions au 38ėme étage nous entendions le bruit de construction d’un immeuble en face à partir de 6h du matin. Nous avions une suite signature à un prix très éleve et lorsque j’étais dans le bureau je pouvais suivre parfaitement une conversation dans la chambre à côté (autre client) donc l’isolation est à revoir! À part cela effectivement cet hôtel est spectaculaires.
Construction en cours....
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 20 avr. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. I am very pleased to note that the overall experience was truly unforgettable. We appreciate your constructive feedback and hope to have the opportunity to welcome you again soon.

6/10 – Acceptable

Danielle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Fausse modernité
Hôtel à la fois se voulant très moderne mais qui a plus de 10 ans. Éclairage avec iPad etc... mais pas de prises usb aux bons endroits... Les demandes faites via iPad ont la réponse lente Service froid... et lent On nous demande à 11h15 à quelle heure on fait le Check out quand... cela fait 10 mn que la commande iPad « pickup the luggage «  est faite... donc moyen...
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 15 déc. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. We appreciate your constructive feedback, which has been addressed with the team and will allow us to continue improving the exclusive lifestyle experiences we seek to deliver. It was a pleasure hosting you and we look forward to our next opportunity to welcome you back to Armani Hotel Dubai.

10/10 – Excellent

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Zazou, Marseille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel magnifique excellent propreté personnel service la totale
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Mark Kirby a répondu le 5 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with Armani. I am glad to read your positive feedback and to know that you truly enjoyed your recent hotel experience. Looking forward to your soonest return. Yours Sincerely, Mark Kirby

2/10 – Terrible

Daniel, France

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le personnel était très collant ???
Je m'attendais à quelque chose de WAWW. Mais c'était très décevant. C'est triste comme ambiance tout est ( murs et meubles ) L'architecture est décevante, tout est arrondie, même la porte des salles de bains la cerise sur le gâteau la commande électrique de tout dans la chambre, Lumière, T.V Rideaux est sur tablette. Aucun confort.... Enfin, heureusement que mon séjour n'était pas long.
Séjour de 1 nuit en février 2018

10/10 – Excellent

olivier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
deux jours à Dubai
arrivé à Dubai à 5 h du mat je me suis présenté à l'hôtel très tôt. la chambre était dispo.parfait. hôtel bien placé, accès direct au mall. Excellent service.

8/10 – Bien

fatima

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

LAURENT, Lyon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Époustouflant

10/10 – Excellent

mohamed

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

djamel, algerie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
le voyageur
j'ai passe un séjour très confortable

10/10 – Excellent

Hervé, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A la hauteur de sa réputation
Séjour très agréable (c'était le but). Chambre spacieuse, minibar a volonté et rempli durant la journée, 2 toilettes, 1 baignoire, 1 douche avec des produits Armani. Wifi performant, Spa, Sauna et Piscine à volonté. Petit déj superbe. Personnel serviable et souriant. Bref le retour à la vie parisienne de tous les jours (Metro boulot dodo) fut difficile.

8/10 – Bien

Ryan, Dubaï

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe suite
Service de qualité et équipements conformes au statut de l'hôtel .

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour agréable, hotel bien situé
Bonne expérience. Excellente expérience en terme de confort de la chambre. Le petit déjeuner est moyen pour un hotel de ce niveau. Service réception pas très réactif.

10/10 – Excellent

Raphael, Maurice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Simply the best...
The hotel to go if you are in town! Everything is as close from perfect as possible. 2 little things: classical rooms are better than a Deluxe and the checking is à bit long (15 mn) than it's pure confort. Enjoy it but let à room free for me!

10/10 – Excellent

Cyripas, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super service
Le service est impeccable bien mieux que la moyenne à Dubaï l emplacement top et surtout le confort top . Idéal pour Business

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
TOP
UNE grande Folie Trés bon petit déj trés bon personnel trés propre La signature Armani A faire absolument et en plus placé idéalement

10/10 – Excellent

Macfly, Suisse

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Splendide séjour
Splendide séjour à deux dans un fantastique, luxueux, charmant et tranquille environnement de ARMANI. C'est çà le LUXE ! Merci

10/10 – Excellent

Jie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Say hallo to Natasha, the staff from Sri Lanka.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 9 mai 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a delight to host you and we are pleased to hear that Nathasha's warm service contributed to a truly wonderful stay.

10/10 – Excellent

Monika, London

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
loved it
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Aga

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The armani is always a great place to stay, the staff are friendly and helpful they keep the guests life simple
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 1 mai 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are delighted to know that you enjoyed a wonderful stay on account of the helpful Ambassadors. We look forward to our next opportunity to host you.

10/10 – Excellent

Sevak

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super Service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 26 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are delighted that the excellent service made for a superb stay. My team and I look forward to our next opportunity to welcome you.

8/10 – Bien

Yao-chun

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 12 mai 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We appreciate your feedback and look forward to our next opportunity to host you.

10/10 – Excellent

Angad

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Absolutely a must stay property!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 18 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are delighted to receive your kind recommendation.

10/10 – Excellent

Jay

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Every aspect of our stay was perfect. The staff is incredibly attentive and the property and amenities are world class. Can’t recommend enough!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 12 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are delighted to note that you enjoyed a wonderful stay on account of the excellent service and world-class amenities. We look forward to hosting you in the future.

8/10 – Bien

TATSUYA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

DAIKI

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
トイレの便座を TOTO ウオシュレットに 変えるべきです シャワーが気持ちいい
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we appreciate your feedback. My team and I look forward to our next opportunity to host you.

10/10 – Excellent

Ak

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
綺麗で洗練されている。
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 11 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was our pleasure to host you and we are delighted to note that the beautiful property contributed to a wonderful stay.

8/10 – Bien

Metehan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 5 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are thoroughly pleased that you enjoyed your experience. We look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

hyunjoon

Séjour de 5 nuits en février 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 5 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are thoroughly pleased that you enjoyed your experience. We look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

LOU

Séjour de 2 nuits en février 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 21 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

Alexander, Houston

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location location location. Style. Excellent condition. Outstanding service. Wonderful hotel dining options with mall and souk next door providing infinite variety for those who tire easily and have a long stay planned. Direct access to Dubai mall & it’s transport facilities.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 5 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are thoroughly pleased that you enjoyed your experience on account of the convenient location, excellent service and hotel design. We look forward to our next opportunity to welcome you.

8/10 – Bien

Sarah

Séjour de 3 nuits en février 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 21 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

Rui

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good service
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 20 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are thoroughly pleased that you enjoyed your experience. We look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

Ronald

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfecta si regreso me envanta
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
Nicolas Bellaton, Armani Hotel Dubai a répondu le 20 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. It was a pleasure to host you and we are thoroughly pleased that you enjoyed your experience. We look forward to our next opportunity to welcome you.

10/10 – Excellent

AKIHIKO

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
良かった点 ・とても広くて清潔だった。 ・トラブルが起きても、マネージャーさんが誠実に柔軟に対応してくれて、とても嬉しかった。 ・ご飯は現地の料理が味わえるコーナーや、アイスやドーナツなどのデザートもあり、幅広く楽しめた。 ・ドバイファウンテンを、プライベートな空間で何回も一望することができた。窓ガラスさえなければ、ここ以上の場所はないと感じた。 少し困ったこと。 ・違うホテルからアルマーニホテルに向かったが、タクシーが入れないらしく、ドバイモールの中を歩き回ることになった。素直にフロントに電話をし、迎えに来てもらうのが1番早くて良いと思う。 ・iPadの操作で電気の明るさを確認できるが、 慣れるまでに少し時間がかかった。 ・カバンがなかなかこなくて、外に出られないことがあった。その後の対応は1つ1つが本当に素晴らしく、新しいホテルに来たみたいだった。 困ることはあったものの、ここに泊まることができて本当に良かったです。
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 2 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. As we pride ourselves on delivering best-in-class hospitality and memorable experiences to all our guests, we are delighted to hear that the beautiful room, high-end facilities and attentive service made for a pleasant stay. We look forward to our next opportunity to host you.

2/10 – Terrible

Alexey, Sankt Peterburg

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 28 déc. 2023
Dear Mr. Fursov, Thank you for choosing to Stay with Armani. We are disappointed to note that you did not enjoy the Armani aesthetic and opted as a consequence to depart early. We trust that the service of the Lifestyle Managers and other Ambassadors to recover your stay left you with a desire to return in future.

10/10 – Excellent

Kevin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Grossartiges Hotel. Sehr edel und Service auf höchstem Niveau. Das einzige was mir fehlte, um auf eine Aussichtsplattform des Burj Khalifa zu kommen muss man eine Tour buchen bei einem externen Veranstalter.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 28 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to Stay with Armani. We appreciate your kind review and look forward to our next opportunity to host you.

6/10 – Acceptable

Charanjit

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 6 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are disappointed to note that you were not fully satisfied and would welcome more feedback about your recent stay.

6/10 – Acceptable

Vali

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
No comment
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 4 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are saddened to read that the stay was not fully to your satisfaction and would welcome further feedback.

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great hotel
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 4 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are delighted to read that you had a wonderful stay and look forward to hosting you again soon.

10/10 – Excellent

MARCIA

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
impecável
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Thomas Peruzzo, Armani Hotel Dubai a répondu le 4 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing to Stay with Armani. We are delighted to read that you had a wonderful stay and look forward to hosting you again soon.