Téléviseur à écran plat de 30 po avec télévision numérique, téléviseur

Hilton Lake Como – Avis

4 out of 5
Hilton Lake Como
Via Borgo Vico 241, Como

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 387 avis sur 579." "
Note de 8 – Bien, d’après 127 avis sur 579." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 40 avis sur 579." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 15 avis sur 579." "
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 579." "

9,6/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Nikola

Séjour de 2 nuits en mars 2024
general manager a répondu le 28 mars 2024
Dear Nikola,Greetings from Lake Como!Thank you for posting your review on Expedia. From all of us here at Hilton Lake Como, we hope that you've had a safe trip home, and we look forward to seeing you next time!Kind regards,Matthias Welzel, General Manager

10/10 – Excellent

Amir

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
It is very nice modern hotel. The staff were very nice and helpful. We upgraded our room they offered us free breakfast. Very clean. We would go back.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hilton Lake Como a répondu le 29 févr. 2024
Dear Amir,We greatly appreciate your positive feedback and we are delighted to know you had an enjoyable stay with us at the Hilton Lake Como. Thank you for the special mention of our very friendly staff.We hope to welcome you back in the future!Kindest regards,Matthias WelzelGeneral Manager

10/10 – Excellent

ghassan, Dubai

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bon service et personnel très aimable
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Hilton Lake Como a répondu le 2 mai 2023
Dear Ghassan,thank you for taking the time to leave this nice review of your recent stay in our property.We are happy to know you had an enjoyable stay with us at the Hilton Lake Como. It will be a pleasure to share your fantastic review with the whole team. We really hope to have the chance to welcome you again in the next future!Kindest regards,Matthias WelzelGeneral Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Francisco

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastique
Le personnel est absolument charmant. La chambre très propre et bien équipée. Diner au restaurant délicieux. Aucun point négatif
Séjour de 1 nuit en février 2023
Hilton Lake Como a répondu le 13 févr. 2023
Dear Franciscothank you for your wonderful review of your recent stay in our hotel!We are delighted to know that you had a pleasant stay with us and that you have enjoyed the overall experience.We are really looking forward to welcome you again in the next future!Best regards,Matthias WelzelGeneral Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Pascal

Séjour de 1 nuit en février 2023
Hilton Lake Como a répondu le 8 févr. 2023
Dear Pascalthank you for your review! We are glad to know that you had an enjoyable stay in our hotel and we really hope to have the chance to welcome you again in the next future!Best regards,Matthias WelzelGeneral Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Michel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous étions que de passage et nous sommes tombés sur le charme de ce site. Vu imprenable sur le lac, principalement de la terrasse pour le souper et de la piscine.
Séjour de 1 nuit en août 2022
general manager a répondu le 29 août 2022
Dear Michel, Warm greetings from Hilton Lake Como.Thank you for taking the time to follow us up about your recent stay in our property.We hope to welcome you whenever you travel to Lake Como. We are finalizing a rich program of events for the autumn & winter season, keep following us on our social media pages @hiltonlakecomo , @terrazza241 and @eforeaspa_lakecomo to discover it. Kind regards,Matthias Welzel, General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
general manager a répondu le 23 août 2022
Dear guest, Greetings from Lake Como! Thank you for choosing Hilton Lake Como and for ranking us following your stay at our property. From all of us here at Hilton Lake Como, we hope that you've had a safe trip home, and we look forward to seeing you next time!Kind regards,Matthias Welzel, General Manager

10/10 – Excellent

sylvie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Magnifique hôtel, très belles prestations, bien situé. Petit dejeuner excellent, personnel agréable et attentionné. L'hotel est proche du centre ville et du lac.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
General Manager a répondu le 21 juill. 2022
Dear Sylvie, Thank you very much for having taken the time to share with us your valuable feedback. We are truly heartened to receive your generous review of Hilton Lake Como. With great pleasure I will share your review with the whole team, they will be very proud to hear your kind words. We look forward to having you with us again in the near future. Lake Como is an amazing destination all year round. Kind regards, Matthias Welzel, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Pauline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
General Manager a répondu le 28 avr. 2022
Dear Pauline, Thank you for leaving your review and for sharing your experience with other travelers. It is always a happy moment receive a full ten to our guest. From all of us here at Hilton Lake Como, we hope that you've had a safe trip home, and we look forward to seeing you next time! Kind regards, Matthias Welzel, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

EMMANUEL

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un très bel hôtel avec une décoration de très bon goût.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
General Manager a répondu le 29 mars 2022
Dear Emmanuel, Greetings from Lake Como! Thank you very much for having taken the time to share with us your feedback. I am glad to know you have loved the modern and elegant design of the hotel. The best of the Italian design from “Brianza” has been chosen from the architect, from Poliform to Flexform, from Cassina to Limonta, and much more. The hotel was born on the ashes of a silk factory and we decided to keep the industrial design of the façade to honour the history of the place. We look forward to welcome you back in a future not too far. Keep following us on our social medias to discover the spring / summer activities of the hotel and the city of Como. Kind regards, Matthias Welzel, General Manager at Hilton Lake Como

8/10 – Bien

Maricris

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel de standing, le junior suite était très agréable, le lit confortable, la salle de bain spacieuse… il est dommage que la piscine intérieure soit payante…
Séjour de 1 nuit en février 2022
general manager a répondu le 7 févr. 2022
Dear guest, thank you very much for having taken the time to share with us your feedback. I am pleased to know you have appreciated the unicity of our Junior Suite, as well as the modern and elegant design of the hotel. We look forward to having you with us again in the near future. Lake Como is an amazing destination all year round. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

PIERRE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
general manager a répondu le 28 janv. 2022
Dear guest, Warm greetings from Lake Como! Thanks for ranking us following your stay here at Hilton Lake Como. Stay in touch with us through our official websites and our official social pages. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

8/10 – Bien

Jorge

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très satisfait
Très bel hôtel, personnel aux petits soins, petit déjeuner impeccable, bons produits et abondants. Vu le temps, nous n'avons pas profité de la piscine, mais elle est très belle. Je recommande
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
General Manager a répondu le 13 janv. 2022
Dear guest, we really thank you for your feedback and the positive comment in relation to our staff, the breakfast and the modern design of the hotel. The entire team looks forward to have the pleasure of welcoming you back to Hilton Lake Como very soon. Keep in contact with us following our official social media pages to discover all the news. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

LAURENT

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Unforgettable
Wonderful stay, breathtaking view from rooftop pool and restaurant. Only regret access Spa with fees (39€).
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
general manager a répondu le 7 déc. 2021
Dear Laurent, thank you very much for choosing Hilton Lake Como and for taking a moment to share your feedback with us. I am glad to know you had a wonderful stay with us. We look forward to having you with us again in the near future. Lake Como is an amazing destination all year round. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Regrettable
Nous avons passé une nuit dans une suite junior qui n'avait rien en commun avec les photos présentées. À notre arrivée la suite était très froide, nous avons dû mettre le chauffage au maximum pendant plusieurs heures pour pouvoir prendre une douche... Aucun peignoir ni chaussons malgré notre demande auprès de la manager. Nous n'avons donc pas pu nous rendre à la piscine. Tout cela ne correspond pas au nombres d'étoiles ni aux tarifs de cet établissement. Regrettable.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
general manager a répondu le 23 nov. 2021
Dear guest, thank you very much for having taken the time to share with us your feedback. I am sorry to hear that your experience did not meet your expectations and the way you have perceived our services is really not the way we would like our guests to experience our property and their stay with us. I hope that despite this occasion I will have the chance to welcome you again Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

6/10 – Acceptable

Bruno

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
general manager a répondu le 10 nov. 2021
Dear guest, Thanks for ranking us following your stay here at Hilton Lake Como. It will be my pleasure getting in touch with you personally to ensure a proper follow-up on your experience. Please kindly contact me at mxpco_gm@hilton.com. I hope my team and I can have the chance to welcome you again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

8/10 – Bien

Sylviane

Séjour de 1 nuit en octobre 2021
general manager a répondu le 10 nov. 2021
Dear guest, Warm greetings from Lake Como! Thanks for ranking us following your stay here at Hilton Lake Como. Stay in touch with us through our official websites and our official social pages. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super établissement. Avec vue incroyable ! Nous avions la suite loft.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 28 sept. 2021
Dear Philippe, thank you for your positive review. We are happy to know you appreciated your loft suite, the view and the facilities. We hope to welcome you in the near future. Regards

10/10 – Excellent

PATRICK

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en août 2021
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 20 sept. 2021
Dear guest, Warm greetings from Lake Como! Thanks for ranking us following your stay here at Hilton Lake Como. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. Lake Como is amazing all year round. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Fabien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super !
Super moment dans ce superbe hôtel. Dommage que l’accès au wellness est sir-facturé. Je recommande vivement
Séjour de 2 nuits en août 2021
general manager a répondu le 18 août 2021
Dear guest, Warm greetings from Lake Como! Thanks for sharing with us your positive comment. I am pleased to read you have enjoyed your stay with us. Concerning Spa service, please be informed that this service is free of charge for Suites rentals. I hope you have the opportunity to organise a weekend with us very soon. We would be delighted to have you as our guest again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon accueil Nous avons pu rajouter une nuit supplémentaire sans aucun problème Seul bémol : la piscine ferme à 18h pour permettre aux extérieurs de venir au bar en roof top tout à côté !!! Nous en avons donc peu profité en revenant de nos sorties. Ne serait-ce qu’1 heure de plus…
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
General Manager a répondu le 11 août 2021
Dear Guest, thank you for follow us up about your recent stay here at Hilton Lake Como. I am pleased to hear you found our staff to your liking. I hope to have the chance to welcome you back in the future. We are working on a rich program for the next months. Keep in contact with us to discover it! Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
general manager a répondu le 18 août 2021
Dear guest, Warm greetings from Lake Como! Thanks for ranking us following your stay here at Hilton Lake Como. Stay in touch with us through our official websites and our official social pages. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Rosinski And Company

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2021
general manager a répondu le 18 août 2021
Dear guest, Warm greetings from Lake Como! Thanks for ranking us following your stay here at Hilton Lake Como. Stay in touch with us through our official websites and our official social pages. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Leonore Reverdin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Excellent : service + spa + restaurant parfait
Séjour de 2 nuits en mai 2021
general manager a répondu le 18 août 2021
Dear guest, thanks for sharing with us your valuable feedback following your stay here at Hilton Lake Como. I hope you have the opportunity to organise a weekend with us very soon. We would be delighted to have you as our guest again. Kind regards, Alessio Colavecchio, General Manager at Hilton Lake Como

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je conseille
Super séjour, hôtel très agréable.
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Hilton Lake Como a répondu le 18 mai 2021
Dear guest, thank you very much for having taken the time to share your comment about your recent stay here at Hilton Lake Como. I am delighted to hear you enjoyed your stay, particularly the pleasant atmosphere of the hotel. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. We are working on a rich summer program. Kind regards, Alessio Colavecchio General Manager

8/10 – Bien

Cortat

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Juste dommage pour le buffet du PD vu qu'on à des masques, on pourrait se servir seul, ça serais plus sympa.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Hilton Lake Como a répondu le 17 oct. 2020
Dear guest, thank you for your positive comments. I'm happy to read that you have enjoyed your stay at Hilton Lake Como. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. We are working on a rich program for the festive period. Best regards Alessio Colavecchio General Manager

4/10 – Médiocre

Philippe

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
hercher ailleurs
L’établissement est excentré de la ville de Côme. Il se trouve à environ 1,5/ 2 km du centre-ville ce qui permet d’être au calme mais éloigné des restaurants et autres activités. Malheureusement des équipements de l’hôtel ne sont pas taillés pour le nombre de chambres occupées malgré la crise sanitaire. sur un séjour De plus de 48 heures, nous n’avons pu accéder ni à la piscine ni au superbe Rooftop disposant d’un très joli bar et avons dû attendre que des places se libèrent pour accéder àupetit déjeuner. Le tarif quant à lui n’est pas du tout en fonction de ses aléas et le parking reste extrêmement élevé pour un établissement de ce genre. L’impression générale restera froide et sans âme à l’image de l’établissement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Hilton Lake Como a répondu le 17 oct. 2020
Dear Philippe, thank you very much for taking the time to express your concerns about your stay at Hilton Lake Como. I am extremely sorry to hear that your experience did not meet your expectations and the way you have perceived our services is really not the way we would like our guests to experience our property and their stay with us. I hope that despite this occasion I will have the chance to welcome you again in the future so that we can demonstrate the high level of service we are renowned for. Alessio Colavecchio General Manager

10/10 – Excellent

evelyne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent Hotel
L'hotel est idéalement situé dommage que le parking soit si cher (26€ par jour) avec possibilité de se garer dans la rue (3 € par jour) Le bord du lac est à courte distance à pied; en le longeant on arrive au centre ville en 15mn à pied. Le point fort de l'hotel est la piscine à débordement sur le toit. La vue est magnifique. Nous avons passés d'excellentes vacances dans cet hotel.
Séjour de 2 nuits en août 2020
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 15 sept. 2020
Dear guest, thank you for your positive comments. I'm happy to read that you have enjoyed your stay at Hilton Lake Como. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again. We are working on a rich program for the festive period. Best regards

8/10 – Bien

Adil

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sympa
Petit déjeuner très sympa, hôtel propre et bien organisé. La situation de l’hôtel est très bien. La piscine est un peu trop petite, pour le l’Endroit qu’il y’a. Ne pensez pas pouvoir faire Une longueur tranquille. La profondeur vous permettra d’être debout tout le temps et de faire de belle prises de vue. C’est d’ailleurs le seul avantage.
Séjour de 7 nuits en août 2020
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 15 sept. 2020
Dear guest, thank you for your positive comments. I'm happy to read that you have enjoyed your stay at Hilton Lake Como. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again.

10/10 – Excellent

Yoann, Mery sur Oise

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Belissimo § Très bon hôtel à recommander. La piscine est parfaitement situé.
Séjour de 4 nuits en août 2020
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 26 août 2020
Dear Yoann, thank you for your positive comments. I'm happy to read that you have enjoyed your stay at Hilton Lake Como. I am delighted to hear you enjoyed our service and the pool.Our staff works every day to satisfy all of guests' requests and I am pleased this made your stay memorable. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again.

10/10 – Excellent

Hugues

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour.
Un très bon séjour dans ce magnifique hôtel... La piscine est superbe et le staff très attentionné. Seuls bémols : -Tous les transats étaient occupés dès 9h15 (pas très agréable de devoir patienter sur une simple chaise pendant plus d'une heure). -Nous avons testé le restaurant et avons été très déçus par les pâtes (apparemment les viandes sont bien meilleures).
Séjour de 6 nuits en août 2020
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 15 sept. 2020
Dear guest, Warm greetings from Hilton Lake Como. Thank you for taking the time to follow us up about your recent stay in our property. Your feedback is greatly appreciated in order ensure that we are always improving and bettering your experience. We look forward to welcome you back in a future not too far.

8/10 – Bien

Sandrine

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2020
Alessio Colavecchio - General Manager a répondu le 17 août 2020
Dear Sandrine, Thank you for your positive feedback following your stay at Hilton Lake Como. I am glad to know you had a pleasant stay with us and I hope to have the chance to welcome you again.

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2020
Alessio Colavecchio - General Manager a répondu le 10 août 2020
Dear Patrick, thank you for your positive feedback. I'm happy to know that you have enjoyed your stay at Hilton Lake Como. I truly hope that you will have the chance to come back soon to our wonderful Como and to have the chance of welcoming you again.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en juin 2020
Alessio Colavecchio - General Manager a répondu le 7 août 2020
Dear Guest, thank you very much for having taken the time to share your fantastic score following your recent stay here at Hilton Lake Como. I am delighted to learn you have had a very nice stay with us. I hope my team and I can have the chance to welcome you again in Como. Alessio Colavecchio General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Santino Alia - FO Department a répondu le 23 mars 2020
Dear Guest We really appreciate your comments during your recently stay in Hilton Lake Como. We hope to see you again in our Hotel and Beautiful city of Como. Sincerely

8/10 – Bien

Laurence

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour parfait
Un très bel établissement et un emplacement au top Piscine chauffée extérieure et spa très agréable avec vu sur le lac
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 10 janv. 2020
Dear Laurence, thank you very much for having taken the time to share your review following your recent stay here at Hilton Lake Como. I am delighted to learn you have spent such a great stay with us and I am especially pleased to know you have appreciated our modern building, the eforea spa & health club, as well as our location. The hotel is in fact located at 15 minutes walking distance from the centre of Como, reachable thanks to a lovely pedestrian stroll along the lake which also offers great views. In inform you that our spa is open all year round even for guests who do not stay at the hotel, come and discover all our treatments. I hope my team and I can have the chance to welcome you again in Como. Kind regards

10/10 – Excellent

Faustine

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 – Excellent

nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 18 oct. 2019
Dear Nicolas, thank you for taking the time to share with us your experience here at Hilton Lake Como. We are happy that you enjoyed your stay with us! Please share your experience on Tripadvisor.com by writing a review. I am delighted to learn you have spent such a great stay with us and I am especially pleased to know you have appreciated our our location. I hope you have the opportunity to return soon. We are working on a rich entertainment program for the next months. Keep in contact with us to discover it! Kind regards

6/10 – Acceptable

Aurélie

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Accueil très impersonnel et froid Nous ne reviendrons pas On ne nous demande pas si on a fait bonne route... on ne nous donne pas de plan de la ville, ou des conseils pour visiter... On venait de France, on a fait l'effort de parler en anglais parce que le personnel ne parlait pas français on aurait aimé un peu plus d'efforts de la part du personnel Ca aurait été des robots à la place, c'était pareil
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 5 juill. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Hilton Lake Como. Thank you for taking the time to follow us up about your recent stay in our property. Your feedback is greatly appreciated. We look forward to welcome you back in a future not too far.

10/10 – Excellent

CHRISTIAN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top
Tout est parfait. Surclassement dans une suite. Personnel très professionnel, accueillant, attentionné. Meilleur hôtel que j’ai pu faire
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 6 juin 2019
Dear guest, thank you very much for having taken the time to share your fantastic review following your recent stay here at Hilton Lake Como. I am delighted to learn you have spent such a great stay with us and I am especially pleased to know you have appreciated our staff. They work every day to satisfy the guest's needs and I'm happy to know that this make your stay memorable. I hope my team and I can have the chance to welcome you again in Como.

8/10 – Bien

Nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Alessio Colavecchio General Manager a répondu le 10 avr. 2019
Dear Natalie, thank you very much for having taken the time to share your review following your recent stay here at Hilton Lake Como. I am delighted to know you have appreciated our hotel. I hope you will have the opportunity to come again and enjoy the view from our Terrazza 241. Keep you posted on our activities following our social pages. Kind regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Accueil, bâtiment, rooftop, qualité de services, spa
Séjour de 2 nuits en février 2019
General Manager a répondu le 28 févr. 2019
Cher Client, Merci beaucoup d’avoir pris le temps de publier vos impressions. Je suis trés heureux de lire que vous avez apprecié votre sejour aupres de Hilton Lake Como dans presque tous ses détails! J'espère nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau dans le futur. Chères salutations Alessio Colavecchio General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'hôtel hilton lac de Côme est top Nous avons passé un excellent séjour. Service excellent, chambre propre, vue magnifique du rooftop, proche du lac de Côme et des transports. Je vous le recommande avec plaisir.
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Alessio Colavecchio - General Manager a répondu le 7 déc. 2018
Cher Client, Merci beaucoup d’avoir pris le temps de publier vos impressions. Je suis trés heureux de lire que vous avez apprecié votre sejour aupres de Hilton Lake Como,dans presque tous ses détails! J'espère nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau dans le futur. Chères salutations, Alessio Colavecchio General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
General Manager a répondu le 5 nov. 2018
Dear Guest thank you so much for having taken the time to share your score about your recent stay at Hilton Lake Como. I am delighted to know you spent a great stay with us and I will be pleased to hear back from you and know additional comments about your stay. In the meantime I would like to thank you for your time and hope to welcome you soon again. Best regards, Alessio Colavecchio General Manager

8/10 – Bien

Damien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
General Manager a répondu le 31 oct. 2018
Dear Damien, thank you very much for havign shared your feedback following your stay at Hilton Lake Como. I am interested in hearing back from you and know additional comments about youryour experience with us, and I would like to thank you for your time and hope to welcome you soon again. Best regards, Alessio Colavecchio General Manager

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Absolutely beautiful. The staff was top notch and most spoke english which was unexpected but very convenient. Just a perfect experience!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Lamia

Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Limited dining options My room smell kitchen cooking
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Hilton Lake Como a répondu le 9 mai 2024
Dear Lamiathank you for taking the time to share this feedback about your recent stay in our hotel.We are sorry to hear that you are not completely satisfied with your stay at the Hilton Lake Como. The utmost care and attention to the guests is our top priority and we always strive to improve the overall quality and service.We really hope to have another chance to welcome you again!Kindest regards,Matthias WelzelGeneral Manager

10/10 – Excellent

Etienne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
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Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hilton Lake Como a répondu le 9 mai 2024
Dear Etienne,Thank you very much for this kind review of your recent stay. Our aim is to deliver a pleasant experience, and we are happy that we were able to meet your expectations. We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,Matthias WelzelGeneral Manager

8/10 – Bien

Jason

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hilton Lake Como a répondu le 9 mai 2024
Dear Jason,Thank you so much for leaving this wonderful review! Your positive feedback means a lot to us and we are happy to know that you enjoyed your experience. We hope to welcome you again soon! Thanks again for sharing your opinion.Kindest regards,Matthias WelzelGeneral Manager