Accès au Wi-Fi (inclus), literie fournie

Motel 6 Cocoa Beach, FL – Avis

2 out of 5
Motel 6 Cocoa Beach, FL
3701 North Atlantic Ave, Cocoa Beach, FL

Avis

6,4
Note de 10 – Excellent, d’après 250 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 218 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 170 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 146 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 219 avis sur 1003." "

6,4/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

6,0/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Chantal

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’extérieur ou est le jardin et piscine très bien entretenu mais les chambres doivent être rénovées. Nous sommes non fumeur et nous eux une chambre fumeur donc la senteur était désagréable. Le plancher était très salle donc je l’ai lavé un peu car nos pieds étaient toujours noir. Le bain avait plusieurs couches de peintures écaillées. Je sais que c’est un motel à petit budget mais la propreté devrait pas être négligé.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 2 avr. 2024
Hi Chantal, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

6/10 – Acceptable

marilou

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Parfais mais manque un peu de propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

DANIEL, Saint-remi

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Attention ils ne respecte pas leurs réservations. Réception fermer a 23h00 quand ils disent être ouvert à cette heure.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 févr. 2024
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

2/10 – Terrible

Henrico

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 14 févr. 2024
Hi Henrico,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Francis, Laval

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Je suis encore satisfait de mon séjour au Motel 6 de Cocoa Beach car ces la troisiéme fois que je vient ici et je n,ai eux rien a dire de ce motel connexion Wi-Fi rien à dire chambre lit confortable douchhe etc
Séjour de 5 nuits en août 2023
Brand Experience Team a répondu le 24 août 2023
Salut Francis,Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour ! Revenez très bientôt. En attendant, nous laisserons la lumière allumée. Pour toi.Lilith#Équipe6

2/10 – Terrible

Kevin

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Horrible, sale, des blates et voisins fume weed.
Horrible, sale, peu rassurant. Les voisins fumaient de la weed avec un bébé qui pleurait. Le matin on a été réveillé par une énorme blate. A fuir
Séjour de 1 nuit en août 2023
Brand Experience Team a répondu le 15 août 2023
Salut Kevin,Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous nous tenons à un niveau élevé et prévoyons d'accorder à cette question l'attention qu'elle mérite.Lilith@Équipe6

4/10 – Médiocre

Louis

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 – Bien

Nathalie

Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 – Bien

jean michel

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
idéal pour une halte près du site de la Nasa
Grande chambre. Micro ondes, frigidaire, parking facile. Emplacement calme idéal pour une halte près du site de la Nasa
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Brand Experience Team a répondu le 21 avr. 2023
Salut Jean,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour ! Jusqu'à la prochaine fois, nous laisserons la lumière allumée pour vous !Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Danielle

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

Marie-Josée

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonne place
L’hôtel est bien situé. Près de là plages, des boutiques et restaurants. Très beau séjour. Le personnel est très gentil. J’ai eu un problème avec la barrure de ma porte. Les batteries étaient mortes et elle n’ouvrait plus. Ils nous ont ré localisés dans une autre chambre mais dans nos vêtements, médicaments etc. J’ai trouvé ça plate. Mais ce n’est pas un problème qui arrive à tous les jours. Nous avons récupéré notre chambre le lendemain matin. Cela m’a quand même occasionné des dépenses. J’aurais aimé être dédommagé pour cela
Séjour de 3 nuits en mars 2023

8/10 – Bien

Yann

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Bev a répondu le 15 nov. 2022
Hello Yann,Thank you for taking the time to share your review. We really appreciate it and hope to see you again.#Team6Bev

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien placé à 1 minute de la plage Très belle piscoine Très bien placé pour les restos meme à pied
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 – Excellent

Vanessa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Front desk staff is great! Wish there had been a room with a refrigerator available
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Howard

Points faibles : Commodités
No refrigerator or coffee pot in room and no chairs. Air conditioner barely kept the room cool. You will be charged an extra $20 if you check in before 3:00pm. Location was good. Only one block from beach access.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Robert & Constance

Got sick & left early
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Jazel

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The air conditioner did not work at all. Room 269
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Jazel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Michael

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I had to refuse 2 rooms before I got one that was suitable.... Air conditioner didn't work in one, the second was next to a woman with loud uncontrolled small dogs....none had clean floors under the bed...!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Frank

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Pool was nice
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Frank,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Cheryl

Points faibles : État et installations de l’hébergement
I don’t think they cleaned under the bed in a very long time! Tried to get towels, they said they can’t until 8 am went at 8:15 they made me wait until 9 something, so bring your own towels. The pool was nice and I know you get what you pay for, so the location is excellent. The property condition not so much. The amount of editing done to the photos is crazy. Room smelled terrible. They came and sprayed air freshener, that’s about all they did. Staff were fairly friendly. Our smoke detectors were ripped out of the ceiling so luckily nothing happened.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi Cheryl,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

8/10 – Bien

John

Maybe the nicest thing about this motel is its big, cool, clean, and deep swimming pool. The property is a little decrepit, but not too bad. Only a three minute walk from the beach, and they have a rinse-off shower back at the motel. Rooms are basic: smallish TV, no fridge, you even have to ask for an ice bucket, but the rooms were clean, and the bath facilities were fine. no regrets. I’d come back next time I visit Cocoa Beach.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Louis

Points faibles : État et installations de l’hébergement
H/cap room not available, room w/refrigerator not available.Wife has medicine needs to be kept cold.First and last time I will book with you!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Marlaina

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 16 mai 2024
Hi Marlaina, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Tevis

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved that a public beach was a 5 min walk away
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Acceptable

Dean

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 9 mai 2024
Hi Dean,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Katy

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Rebecca

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Worst ever
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Rebecca,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Brenda

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
didn't like the roach we were sharing the room with , didn't like the paper cup that leaked when you put water in them , didn't like the fact we couldn't leave cause the door key wouldn't work, desk clerk came and verified it wasn't our stupidity and then told us if we needed to leave just let her know so she could lock the room , no thanks
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Brenda,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

DANIEL

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
grandioso
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Aaron

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
Lots of dead bugs in the room but clean otherwise. You get what you pay for
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Aaron, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie#Team6

4/10 – Médiocre

Tiffani

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Phillip

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Darlene De Roeck

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 2 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Deborah

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property had beg bug walls where falling apart stayed 10 minutes and left absolutely horrible
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Christopher

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is run down. There are crackheads living there in multiple rooms. No pool towels for the 3 days i was there. The Office is closed at 11pm so you better not take a late flight in. Do yourself a favor and pay more to stay elsewhere. Office staff was polite and helpful.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Christopher, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

8/10 – Bien

TIA

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Mickayla

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was an easy check in. Simple for me I was going on a cruise .
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Mickayla, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Melissa

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The smoke alarm went off for four days. Ridiculous I will be calling the handicapped association on this. Just wow
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Melissa, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Janet

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 2 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Carla

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Carla, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

6/10 – Acceptable

roderick

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Ac was on last leg could not Keep room cool and it was 76-77degrees outside and 78 degrees inside If I keep door open it could have cooled room more than ac which was set for 68 Desk was very worn and door lock but had a major seal issue
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Roderick, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Phillip

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They were closed when we arrived at 11:30 pm the day of our check in. Last employee left and said there was nothing he could do. They’re short staffed, the office is locked and we couldn’t be helped. We had to figure out a different hotel for the next hour and a half since we took an Uber an hour from the airport to get to the hotel, so we walked 8 blocks with large luggage bags to a different hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Phillip, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 – Médiocre

Lionel, Thornton

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 avr. 2024
Hi Lionel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Joseph

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
NO ROOMS AVAILABLE!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Joseph,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

tom

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
We got back to our rooms after a late dinner and found issues in our rooms. A room had a damaged light fixture at the bed, a pillow case was stained. In the other room we had a large insect we thought was cockroach. We called the staff and were informed they were busy but would arrive ASAP. About roughly five minutes they showed up and killed the insect and told us it was a waterbug that entered from the outside. We asked for a refund and said we were leaving. They said they cannot do a refund. Am bringing this up to head office.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Bryan

Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

Edward

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Room was dirty, needs updating now!, someone knocking on doors at 3:30 a m! Hair dryer not working, light bulb missing. I would Not recommend.! Stayed 2nights, no house keeping. Would never stay again!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Edward,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Karen

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We never got a room. They just said we have no rooms.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Karen,On our behalf, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice location next to ocean. Nice outdoor pool. Very busy area with tourism. Grocery store block away and plenty places to eat.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Nicole, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Cristina, Bronx

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
2 blocks from the
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Cristina,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6