Ramada by Wyndham Waukegan/great Lakes

Hébergement 2.0 étoiles

Sélectionnez des dates pour afficher les prix

Galerie de photos de l’hébergement Ramada by Wyndham Waukegan/great Lakes

Piscine intérieure
Extérieur
Chambre Standard, 2 lits doubles
Coin salon du hall
Suite exécutive, 1 très grand lit, non-fumeur | Salle de bain

Avis

4,8 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Gym
  • Stationnement disponible
  • Service aux chambres
  • Piscine
  • Restaurant
  • Services d’affaires
Mod logo
Ouvrez une session pour accéder aux réductions et avantages admissibles. Plus de récompenses pour vivre plus d’aventures!

À propos du quartier

Carte
N Green Bay Rd, 200, 200, Waukegan, IL, 60085

Commodités de l’hébergement

Internet

  • Disponible dans certaines aires communes : accès à Internet câblé (supplément)

Stationnement et transport

  • Borne de recharge disponible sur place pour véhicule électrique
  • Service de navette aéroportuaire aller-retour (supplément)
  • Stationnement gratuit sur place pour camions, autobus et véhicules récréatifs
  • Stationnement sur place (supplément)
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible

Repas et boissons

  • Un restaurant

Restaurants sur place

  • Stretches Bar and Grill

Activités

  • Location de vélos
  • Piscine intérieure
  • Salle d’entraînement

Commodités

  • Distributeur d’eau
  • Guichet automatique

Services pour les clients

  • Changement des draps (sur demande)
  • Changement des serviettes sur demande
  • Entretien ménager (sur demande)

Services d’affaires

  • 10 salles de réunion
  • Centre d’affaires
  • Centre de congrès

Plein air

  • Jardin
  • Potager

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant

Autres

  • 4 immeubles
  • Agitateurs à café biodégradables disponibles
  • Au moins 10 % des profits sont réinvestis dans la communauté et la durabilité
  • Au moins 80 % d’éclairage DEL
  • Au moins 80 % des aliments sont biologiques
  • Au moins 80 % des aliments sont locaux
  • Aucun agitateur à café en plastique
  • Aucune bouteille d’eau en plastique
  • Aucune bouteille de boisson gazeuse en plastique
  • Aucune paille en plastique
  • Déjeuner végétarien offert
  • Éducation relative à la culture locale et à l’écosystème
  • Gobelets réutilisables
  • Options de restauration végétalienne
  • Options de restauration végétarienne
  • Pailles biodégradables disponibles
  • Politique globale en matière de gaspillage alimentaire
  • Politique globale en matière de recyclage

Commodités de la chambre

Salle de bain

  • Serviettes fournies

Divertissement

  • Téléviseur avec chaînes par satellite

Repas et boissons

  • Service aux chambres

Autres

  • Articles de toilette écologiques
  • Bureau
  • Chambres communicantes offertes
  • Douches avec économiseur d’eau
  • Éclairage DEL
  • Produits de nettoyage écologiques
  • Téléphone

Politiques

Types de paiement

Renseignements importants

Hébergement également appelé

Ramada Hotel Waukegan Gurnee
Ramada Waukegan Gurnee
Ramada Inn Waukegan
Ramada Waukegan Gurnee Hotel Waukegan
Ramada Waukegan/Gurnee Hotel Waukegan
Ramada Waukegan/Gurnee Hotel
Ramada Waukegan/Gurnee Waukegan
Ramada Waukegan/Great Lakes Hotel Waukegan
Ramada Waukegan/Great Lakes Hotel
Ramada Waukegan/Great Lakes Waukegan
Ramada Wyndham Waukegan/Great Lakes Hotel Waukegan
Ramada Wyndham Waukegan/Great Lakes Hotel
Ramada Wyndham Waukegan/Great Lakes Waukegan
Ramada Wyndham Waukegan/Great Lakes
Ramada Inn Waukegan
Ramada Waukegan/Great Lakes
Ramada Waukegan/Gurnee
Ramada by Wyndham Waukegan/great Lakes Hotel
Ramada by Wyndham Waukegan/great Lakes Waukegan
Ramada by Wyndham Waukegan/great Lakes Hotel Waukegan

Avis pour Ramada by Wyndham Waukegan/great Lakes

Avis

4,8
Note de 10 – Excellent, d’après 74 avis sur 1002.
Note de 8 – Bien, d’après 131 avis sur 1002.
Note de 6 – Acceptable, d’après 222 avis sur 1002.
Note de 4 – Médiocre, d’après 226 avis sur 1002.
Note de 2 – Terrible, d’après 349 avis sur 1002.

5,0/10

Propreté

6,4/10

Service et personnel

4,0/10

Commodités

4,4/10

État et installations de l’hébergement

Avis

4/10 – Médiocre

Nando, Ottawa-Hull

Points faibles : État et installations de l’hébergement

ATTENTION!!!

Can't check in before 4pm & is well enforced! I switch 4 times to due to AC problems, of course they did't check the room before they hand me the key for the new room! Breakfast: only one waffle machine for 200 peoples @ time! Pool: disgusting, NO CONTROL WHAT SO EVER!! so if you think Pool = Relax Forget it!! Kids with no supervision! Hot tub & Sauna: is been broke for years!

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had the most miserable stay here there were rats running around in our room and the room was so old and dirty and had mold everywhere they should have been condemned and never allowed to rent these rooms to people that where here for a military graduation!!! After I sent pictures to the manager we were given a full refund but they should have done more for us because I was so embarrassed because we had family and infants with us and I was sick, this place was just horrible and I still have the pictures to prove what I have said about this place!!!!
Séjour de 3 nuits en février 2018

2/10 – Terrible

Kimberly

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

This place sucks

This place was absolutely horrible. The room was filthy and actually looked like someone was murdered in it. We reserved 2 double beds and got 1 king. Since there were 3 of us, I requested the roll away bed they claim to have. They don't. Instead, they brought up an extra comforter and I slept on the floor. Thank goodness I booked through Hotel.com as they refunded my second night. DON'T WASTE YOUR MONEY! DON'T EVER STAY HERE!
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

2/10 – Terrible

Michael

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Infested with mice, mold in the bathroom, staff never cleaned the rooms, old coffee in rooms, etc just to name a few.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

the shower handle was dirty and the missing the si

Séjour de 3 nuits en décembre 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
VERY DISSATISFIED. THE ROOM HAD RATS!!! YES RATS!! THE PHONES DIDNT WORK FROM EITHER OF THE ROOMS. TWO OF THE BEDS HAD HAIR ON THEM. ONE LOOK THIS IT HAD BLOOD STAINS. THE ROOM WAS DIRTY SINCE WE FIRST WALKED IN. WORST PART IS WHEN WE TALKED TO THE FRONT DESK THEY SAID THEY WERE AWARE OF THE SITUATION. THAT IS AN ONGOING PROBLEM AND THE ARE TRYING TO FIX THE ISSUE. IN TNAT CASE IT NEEDS TO BE DISCLOSED. I WAS VERY DISGUSTED AND DISSAPOINTED BEING SOOO FAR FROM HOME MY FAMILY OF SIX JUST WANTED A NICE CLEAN WARM PLACE TO RELAX AND THEY ENDED UP BEING THW WORSE 3 NIGHTS EVER. MY 2 YEAR OLD DAUGHTER WOULD PLAY ON THE FLOOR AND DROP TOYS AND PUT THEM IN HER MOUTH JUST TO COME AND FIND OUT LATER THE FLOOR WAS INFESTED WITH RAT DROPPINGS. I HOPE SHE DIDNT PICK UP ANY DISEASES. STILL WAITING TO HEAR BACK FROM THE MANAGER. WHICH I DOUBT HE'LL CALL US BACK. YOU SHOULD NOT OFFER THIS HOTEL AGAIN OR DO SOME BETTER RESEARCH NEXT TIME
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

6/10 – Acceptable

Tina, Denver, co

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Out dated. In need of heavy cosmetic touch up for sure. Carpets in need of cleaning. Bed was comfy. And it’s a busy spot for sure. It was an ok place for the time needed.
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

6/10 – Acceptable

N

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
We have stayed at this Ramada many times and it is always decently kept, comfortable, and reasonable. A solid two star hotel. Sometimes it can be a bit chaotic - a trail of half eaten fried chicken once led from the parking lot into the building and was not cleaned for the duration of our stay. It has a lot of wear and tear, old stains etc but overall the staff does a good job at keeping it as clean as it can get. Just a reminder to check on lights, amenities etc when cleaning - at our last visit the bathroom light did not work, the heat was cranked up to 80, and we only had enough towels/cups etc for one guest.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

2/10 – Terrible

Danielle

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Worst hotel I've ever encountered!!

Super disgusting hotel. Smelled horrible. Upon arrival greeted with drunk woman passed out in the hallway. Pics included. Loogy in the water fountain, glass on my room floor, popcorn and snacks from previous person left on floor, dirty sheets, and ehen the drunk woman puked chunks on the carpet, the hotel put a wet floor sign over it. I booked for 4 days, demanded to be let go. Charged 80 dollars for a filthy disgusting room. Rude service, horrible place. BEWARE.
Séjour de 4 nuits en novembre 2018

6/10 – Acceptable

Darwin, Smyrna

Points forts : Propreté
Well, it was a bad experience.. stayed for 4 days for the past 3 days.. my room was not cleaned.. room phone were hooked up but line was disconnected.. could not call room service.. stairs smell like weed all the time.. I would not stay again
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

8/10 – Bien

mihaela

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

4/10 – Médiocre

Juan, Great Lakes ill

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was not cleaned on our 4 day stay. We called for room service and towels were brought, that was it. Some trash was thrown but most of it left behind.
Séjour de 4 nuits en novembre 2018

10/10 – Excellent

Tiffany

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Great place to stay if attending Navy graduation

We were in Town for our daughters graduation from Navy Boot Camp the staff was very friendly and helpful and the location was great to the base
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

2/10 – Terrible

Terry

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Horrible. Everything broke, And I had stuff stolen from me
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

8/10 – Bien

Thomas

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Unpleasant stay

It was unpleasant to stay there, the rooms were dirty, the hallway to get to the room stunk like the carpet was wet for days. There was baby roaches roaming around the room, couldn't even leave food out without the roaches getting to them, it was the worst experience I've had. Never again.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

6/10 – Acceptable

Sza, Waukegan

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Nothing was unique hotel looks run down need to update! However front desk guy with glasses was the best part of the stay. He told us about the hotel and everything around it and gave us good ideas on some suggestions we had. Other than that everything else was just OK.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

4/10 – Médiocre

ROBERT D

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2018

2/10 – Terrible

Terry

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

Horribkle, unfeeling./

JIM at counter at check in was Rude, unwelcoming and made us feel very unwanted. Everything was broke. Dirty. Hot Tub was broke. Then Somebody stole the sign we hung on our door for our sons Graduation from Boot Camp that was hand made by his mother. They had very little impathy or solutions. I didn't call police because I didn't want to waste any of my time there with police .Wanted to spend all my time visiting with my son. Would never go back.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

2/10 – Terrible

T, Waukegan Illinois

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bad service.... for that reason I dont come back again... Im sorpise with the service... thats it.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Will never recommend this hotel to no one customer service deplorable.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2018