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Note de 10 – Excellent, d’après 535 avis sur 823." "
10 – Excellent
535
Note de 8 – Bien, d’après 193 avis sur 823." "
8 – Bien
193
Note de 6 – Acceptable, d’après 57 avis sur 823." "
6 – Acceptable
57
Note de 4 – Médiocre, d’après 19 avis sur 823." "
4 – Médiocre
19
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 823." "
2 – Terrible
19
9,4/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
8,8/10
Commodités
9,0/10
État et installations de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
rene
20 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tout est bien
rene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Autumn Davenport, Font Office Supervisor a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Steve
8 mars 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Steve
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 19 mars 2024
Thank you for the review!
4/10 – Médiocre
Cédric
Voyage en famille
21 févr. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel
Honteux
Sale, des cheveux dans la salle de bain, un petit déjeuner dégoûtant ou rien n’avait de gout, espace trop petit, que des enfant qui hurlent, 20 mn pour accéder à l’appareil à gauffres…
Du plastique jetable pour tout…. Aucune éco responsabilité! Honteux
Cédric
Séjour de 1 nuit en février 2023
Autumn, Hotel Coordinator a répondu le 21 févr. 2023
Bon après-midi,Offrir le plus haut niveau d'hospitalité est notre priorité numéro un et je m'excuse sincèrement de ne pas avoir répondu à vos attentes. J'ai partagé vos commentaires avec toute l'équipe de direction pour m'assurer que les directives nécessaires sont en place et examinées pour éviter que des opportunités préoccupantes ne se produisent à l'avenir. J'espère que vous choisirez de rester avec nous à nouveau lorsque vos voyages vous ramèneront dans la région.
8/10 – Bien
guy
Voyage d’affaires
5 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
un bon standard
Chambres spacieuses et confortables. Prévoir nécessaire de toilette. Kitchenette très équipée à disposition.
guy
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 – Excellent
Martin, MONTRÉAL
11 mars 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emplacement facile d"accès depuis l'aéroport
La ventilation était un peu bruyante mais pas assez pour nuire de façon considérable.
Très spacieux, très propre personnel courtois.
Martin
Séjour de 5 nuits en mars 2018
Tina a répondu le 12 mars 2018
Thank you for the review!
8/10 – Bien
Catherine
14 janv. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Catherine
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Matt a répondu le 19 janv. 2018
Thank you for choosing to stay with us!
8/10 – Bien
eric, Lyon
14 août 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très pratique pour le Kennedy Space Center
Hotel très pratique proche du Kennedy Space Center et Cocoa Beach. Cuisine super équipée et pratique. Accueil très sympa.
eric
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2016
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pratique
Parfait pour visiter Kennedy Space center, Cocoa beach et dîner au port. Le buffet de petit déjeuner est bien mais pas assez de place. Accueil sympa. La cuisine est fonctionnelle mais la table est petite pour manger.
Pas grand chose par la fenêtre.
Voyageur vérifié
8/10 – Bien
Laurente
26 août 2015
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Excellent ratio $/quality
Very good ratio price/quality. Room has a good size and confortable. No service for luggage and at breakfast time.
Laurente
10/10 – Excellent
marie, lille
28 juin 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Petit hotel tranquille
Piscine agréable
Hotel proche de Cap Canaveral
Idéal pour aller au Kenedy space center
Calme
Petit dejeuner compris correct
Tres bon rapoport qualité prix
marie
10/10 – Excellent
Sylvie, Estaimpuis
20 avr. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent hôtel
- très bien situé pour visiter Cap Canaveral
- très confortable
- la piscine appréciable après une journée de visite
- personnel très sympathique
Sylvie
10/10 – Excellent
Véro, Paris
23 août 2014
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cap canaveral
Hotel très bien situé pour visites a cap canaveral. Chambre spacieuse, propre, service en chambre impeccable. Petit déjeuner inclus et copieux. Wi-fi gratuit dans tout l'hôtel. Machine a laver le linge et sèche linge efficaces sur place, très pratique en famille.
Véro
10/10 – Excellent
Lauvaltom, Martinique
26 avr. 2014
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel fonctionnel
Hotel bien situé (15 min de cap canaveral)
Grande chambre toute équipée
Les enfants ont adoré
Petit déjeuner très bien au regard du prix (0$)
Lauvaltom
10/10 – Excellent
Nicolas I, Ain
8 nov. 2013
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lit conforable
La chambre était propre, le lit confortable et l'accueil impeccable. Le petit déjeuné est copieux mon impression est super bonne. Je le recommande sans problème.
Nicolas I
8/10 – Bien
arlette, France
28 mars 2013
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel agréable un peu trop éloigné du centre petit déjeuner correct
arlette
10/10 – Excellent
Marchand
2 mars 2013
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chambre très spacieuse propre
Marchand
10/10 – Excellent
roland, paris
25 août 2011
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
close to Kennedy Space Center
We stayed at 6 in an appartement with 2 bedrooms and a living room equipped with a sofa bed and a kitchen for 2 nights The staff is very frrinedly and the hotel is no more than 20 mn by road to Kennedy Center. It is simple but very clean, quite comfortable. It seems to be used mostly by travelllers about to embark on cruise vessels departing from cape canaveral harbour. it is a good place where to spend a night or two on a trip to Kennedy Center from Orlando or Miami.
roland
10/10 – Excellent
Sonya
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel
Sonya
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport a répondu le 27 mai 2024
Thank you for the review!
8/10 – Bien
Luis
24 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport a répondu le 27 mai 2024
Thank you for the review!
8/10 – Bien
Anecia, Newnan
Voyage en famille
24 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My family and I stayed overnight before a cruise and it was perfect for us... The 2 bedroom suite had ample of room, and the distance to the Port was great! Definitely will be back each cruise from this area.
Anecia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport, Front Office Supervisor a répondu le 27 mai 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Robert
24 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful place
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport a répondu le 24 mai 2024
Thank you for the review!
8/10 – Bien
Jeffery
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 mai 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Very comfy bed. Very clean! Pool area is amazing. Room was not ready until nearly 5pm and check in is at 4. We were allowed to use the pool while we waited. Very very clean! Kitchens are well stocked and clean. Excellent breakfast.
Staff could learn how to be a bit nicer.
We would certainly return.
Jeffery
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport, Front Office Supervisor a répondu le 23 mai 2024
Thank you for review!
10/10 – Excellent
Efthymios
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great place to stay for one night before getting on the cruise ship
Efthymios
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Care Team a répondu le 21 mai 2024
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us before your cruise. We are thrilled to hear that you had a great experience with us overall. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future. Have a fantastic cruise!Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
Philip
Voyage de couple
18 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Breakfasts
Philip
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Care Team a répondu le 21 mai 2024
Dear Philip,Thanks for the 5-star review of Residence Inn Cocoa Beach! We appreciate your feedback and hope to see you again soon.Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
Regina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
So close to the cruise terminal
Regina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport a répondu le 14 mai 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Onterria
12 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Onterria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport a répondu le 13 mai 2024
Thank you for the review
2/10 – Terrible
Sarah
Voyage en famille
12 mai 2024
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
I asked to check in early around 1:30. Our room wasn’t ready so they took my number and said they’d call when my room was ready. After checking back at 3:30 and it still wasn’t ready and no phone call I waited until 5:30. The front desk was short staffed and the girl behind the desk looked at me and was embarrassed. They never called and check in was at 4. I wasn’t impressed. At 5:30 of course it was ready but the line was down the hall. Zero help. Bartender was super friendly and accommodating tho. Room was nice and clean.
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Care Team a répondu le 13 mai 2024
Dear Sarah, Thank you for your feedback. While we are grateful that you chose to stay with us during your time in Cape Canaveral, we are truly disheartened to hear your experience was not as seamless as it should have been. While our check-in time is 4PM, we try our best to accommodate early check-ins when possible; however, this is subject to room availability and occupancy. That said, we always strive to ensure our guests feel well-attended, and we deeply regret the shortcomings you encountered with our service and staffing levels and apologize for any delay or lack of updates regarding the status of your room or the apparent lack of assistance. We are constantly working to improve our service, and your feedback is helpful, as it allows us to identify areas for improvement and enhance the overall experience for our guests. Please rest assured that we have noted your concerns and will use your comments to ensure a superior experience for you and other guests in the future. Despite this, it's heartening to learn that your room was nice and clean after all and that you found our bartender friendly and accommodating, and we sincerely appreciate your patience and understanding. Again, we are genuinely sorry for any distress we might have caused you; however, we hope you'll give us another opportunity to make amends and share a more enjoyable and stress-free experience on a future visit. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
Taylor
6 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Taylor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Care Team a répondu le 8 mai 2024
Thanks so much for the fabulous rating, Taylor! It's always great to be at the receiving end of a perfect score, and we hope you had an exceptional experience at Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach. We appreciate you making us your accommodation of choice on this journey and look forward to having you back with us soon for another 5-star experience. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
carmelo
4 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
—
carmelo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Autumn Davenport a répondu le 6 mai 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Jose Santiago
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All good so far. Happy camper
Jose Santiago
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Care Team a répondu le 30 avr. 2024
Dear Jose, It's a pleasure to read that you are enjoying your stay at Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach, and we are grateful that you took the time out of your busy schedule to write a 5-star review of our hotel. We hope to remain your accommodation of choice here for future visits, assuring you of our continued commitment to keep delighting you with our facilities and services. Thank you for staying with us on this journey. Making you happy makes us happy. Keep exploring & happy staying!!Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
Brenda
25 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent, clean and quiet place
Brenda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Care Team a répondu le 26 avr. 2024
Dear Brenda, Thank you for choosing Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach for your recent stay and awarding us a perfect 5/5 rating! We are delighted to hear you had an excellent stay with us, and it's rewarding to know you noticed and appreciated our hotel's cleanliness and tranquility. We are gratified to have provided you with suitable accommodation for your trip here and hope to remain your preferred choice in Cape Canaveral for future visits. Enjoy your travels, and see you again soon for another memorable experience!Best Regards,Guest Experience Team
4/10 – Médiocre
PARK
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
23 avr. 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
We chose to stay here before our cruise . We had previously stayed at another hotel close to this area and unfortunately were let down by this one . The bathtub would not drain . The pull out couch was broken and uncomfortable . The toilet would not flush . Overall , really disappointed
PARK
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Care Team a répondu le 24 avr. 2024
Dear guest, Thank you for your review. We understand the importance of functional guest room features for a seamless and comfortable stay experience and hate to let you down in this aspect. While our team performs preventative routines to ensure our guest room features are functioning efficiently, sadly, things do happen between checks, and we are very sorry for the discomfort or inconvenience you experienced. We thank you for bringing these matters to our attention, and we can assure you that our maintenance team has been alerted to your comments so they can take immediate action to address the issues you have highlighted with the bathtub, pullout couch, and toilet. For future reference, please know that our front desk is always available to resolve your concerns promptly, so kindly do not hesitate to contact our team if you encounter any disturbances during your stay. We are here to make your stay as comfortable and enjoyable as possible. Thank you for your valuable feedback. We sincerely hope you'll give us another chance to make things right and provide you with the top-notch stay our guests love and expect from us. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
YVETTE
Voyage de couple
20 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay if traveling in carnival cruise line. There are a few restaurants and bars you can walk to. The walk is pleasant and safe. Residence inn also has a great breakfast buffet.
YVETTE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Care Team a répondu le 23 avr. 2024
Dear Yvette, Thank you for your valuable feedback and for sharing your 5-star experience at Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach with us and the community! We sincerely appreciate both. We are happy to hear that our hotel's walkable distance to restaurants and bars was a highlight of your visit, and we are glad you found the walk pleasant and safe. We are also pleased to read that our complimentary hot breakfast buffet appealed to you, and it's great to know that you consider our hotel a great accommodation option, especially when traveling in the Carnival Cruise Line. Your glowing review of our property brightens our day, and we hope to have the pleasure of welcoming you again soon for another enjoyable experience at our hotel in Cape Canaveral. Thank you for choosing us. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team
10/10 – Excellent
Mikeya
18 avr. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Mikeya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Autumn Davenport, Font Office Supervisor a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for the review!!
2/10 – Terrible
Kim
8 avr. 2024
Points forts : Propreté
Kim
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Autumn Davenport, Front Office Supervisor a répondu le 9 avr. 2024
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.
4/10 – Médiocre
Doug
Voyage de couple, Voyage d’affaires
5 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was surprised by the condition of the hotel; the high rating was off. I had an associate with me, and we both felt that the rooms were dirty, also it was the little things like coffee, condiments etc. Not at all what you would expect from Marriott. Even the door to the room was broken. If you have children, on vacation and not planning on spending much time in the hotel this might work.
Doug
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Autumn Davenport, Font Office Supervisor a répondu le 8 avr. 2024
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.
10/10 – Excellent
Amanda
Voyage de couple, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great locations and easy to checkin .
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 4 avr. 2024
Thank you for the review!
6/10 – Acceptable
Manish
Voyage en famille
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Front reception area very dull and unwelcoming.
Manish
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Autumn Davenport, Front Office Supervisor a répondu le 9 avr. 2024
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.
8/10 – Bien
noreen
Voyage en famille
27 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was spacious. Asked for a roll away bed it never came. Staff was super friendly. You have to pay for parking even if you are a guest. It is not included in price. The grounds were nice. Walkable to restaurant. Did not enjoy food at the Italian restaurant near by.
noreen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 29 mars 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
TRICIA
18 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
TRICIA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 20 mars 2024
Thank you for the review!
4/10 – Médiocre
Viviane
18 mars 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The air conditioner and the telefone were not working. Awful experience
Viviane
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Autumn Davenport, Font Office Supervisor a répondu le 9 avr. 2024
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.
10/10 – Excellent
Jorge
15 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Jorge
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 19 mars 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Dany
9 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 19 mars 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Heather
Voyage en groupe
6 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place to stay. Staff was very nice. Rooms were clean and spacious. Breakfast had a lot of variety!
Heather
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 7 mars 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
DarDar
29 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
DarDar
Séjour de 7 nuits en février 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 6 mars 2024
Thank you for the review!
8/10 – Bien
Dina
Voyage de couple
20 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The breakfast was very good with a good variety to choose from. Staff was friendly. Everything was clean and well maintained.
Dina
Séjour de 5 nuits en février 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 6 mars 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Kristin
19 févr. 2024
Kristin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 29 mars 2024
Thank you for the review!
8/10 – Bien
Thu Huong
Voyage en famille
12 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great place to stay before a cruise but the hotel is fairly dated.
Thu Huong
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Mauva
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Will return soon
Was an awesome stay. Very clean and comfortable.
Mauva
Séjour de 1 nuit en février 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 13 févr. 2024
Thank you for the review!
10/10 – Excellent
Bjoern
11 févr. 2024
Bjoern
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Autumn Davenport, Hotel Coordinator a répondu le 13 févr. 2024