2 piscines extérieures, parasols, chaises longues

The Royal Cancun All Suites Resort – Avis

4 out of 5
The Royal Cancun All Suites Resort
Kukulcan Boulevard Km 4.5 Hotel Zone, Cancun, QROO

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 591 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 262 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 78 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 45 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 26 avis sur 1002." "

9,4/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

LUIS FERNANDO CARVAJAL

Séjour de 5 nuits en août 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
J'ai beaucoup aimé le complexe directement sur la plage, mais un peu trop près des traversiers.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

8/10 – Bien

FanDeCancun, Ottawa

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Royal Cancun est un très bon établissement parfait pour la famille et les moins jeunes. La nourriture, le service du personnel et la propreté sont au rendez-vous! La plage y est belle, mais l'hôtel n'a pas beaucoup d'activité, ni de transport fourni. Vérifiez en ligne les autres hôtels de la même compagnie afin de choisir la catégorie d'âge ou le type d'hôtel qui vous convient! Cependant, faites attention de choisir le bon forfait avec expedia si vous voulez avoir un tout inclus, sinon vous riquez de recevoir une facture assez salé lorsque vous voudriez "upgrade" de catégorie...
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

8/10 – Bien

Catherine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité prix
Nous avons eu un appartement bord de plage avec 2 chambres 1 salon, 1 cuisine et 1 salle de bains. Très bon rapport qualité prix pour Cancún. L’hôtel a 2 piscines. Restaurant
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 – Excellent

Laurence, Murrieta

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel paradisiaque, 2 piscines, front de mer, 2 restaurants de qualité. Manque peut être un Jacuzzi.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Sandra R. a répondu le 13 nov. 2018
Cher Laurence, Nous vous remercions pour votre gentil commentaire. Nous sommes très heureux d’apprendre que vous avez passé un agréable séjour chez nous. Nous espérons sincèrement vous accueillir de nouveau au sein de notre établissement ! Meilleures salutations

10/10 – Excellent

fany

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Nous avons passé un excellent séjour de 2 nuits avant de partir visiter le Yucatan avec.nos 3 enfants entre 16 et 9 ans. Cet hôtel est très propre, un accueil très chaleureux, une cuisine dans l'appartement et un mini supermarché au prix des grandes surfaces locales. Le restaurant de la plage est très Bon et à un prix raisonnable pour Cancun. Cet hôtel est calme comparé aux autres environnants ou parfois la musique occidentale à fond sur la plage gâche terriblement le plaisir.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exceptionnel
Excellent séjour! Personnel très aimable. Situation de l'hôtel magnifique. Un hôtel resort à taille humaine. Très bon service. Appartement très fonctionnel. Supérette dans l'hôtel. Plusieurs restaurants. Piscines, Transats/parasols sur la plage. A recommander fortement.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 – Excellent

Oliver

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Only stayed one night here, but room had everything you needed if you want to self cater. Beautiful resort grounds, a few options for pools, swim-up bar and delicious buffet breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Hugo

Voyage en famille
Séjour de 11 nuits en mai 2024
Jamezcua a répondu le 24 mai 2024
Dear Hugo,We sincerely apologize that we fell short of your expectations. We value your feedback and would appreciate it if you could contact us directly to share more about your experience. This will help us improve and ensure future guests have a better experience.Warm regards,Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

William

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property quiet area wonderful beach front hotel. Great service and very well kept property.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Janet

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
The resort is beautiful but the staff is horrible I’m Mexican and I can’t believe how racist my own people could be I was offered service during dinning last each morning we were there I’m so disappointed with the staff, i will not stay here again!!!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Sandra R. a répondu le 21 mai 2024
Dear Janet,Thank you for taking the time to share your recent experience with us.We were disheartened to learn of your perception of our service, particularly as it does not align with the inclusive and welcoming philosophy we uphold at Royal Resorts. Discrimination of any kind is entirely antithetical to our values. We want to emphasize that we have always been committed to treating every guest with the same level of kindness and respect, regardless of their background or identity.We have a long-standing tradition of welcoming guests from diverse backgrounds and cultures. We pride ourselves on providing exceptional service to all, without exception. Your feedback is incredibly valuable to us, and we will use it to further reinforce our commitment to inclusivity and equality.We sincerely hope for the opportunity to welcome you back and demonstrate the true essence of our hospitality, which has been a cornerstone of our resort for over 49 years.Warm regards.

10/10 – Excellent

Krishna

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very beautiful place with helpful staff.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Percy C

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing special.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Norelis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not enough restaurants to eat, and very expensive. However the staff was great
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

CRISTINA HERRERA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Me la pasé muy bien con mi familia, la atención de todos fue fantástica, sin duda regresaría.

6/10 – Acceptable

Alan Ian Leizorek

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 24 mai 2024
Dear Alan Ian Leizorek,We sincerely apologize that we fell short of your expectations. We value your feedback and would appreciate it if you could contact us directly to share more about your experience. This will help us improve and ensure future guests have a better experience.Warm regards,Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

Theodore James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent property. Will definitely return. Villas were awesome.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 7 mai 2024
Dear Theodore James,Thank you so much for your review of your recent stay at The Royal Cancun!We're delighted to hear that you had an excellent experience during your recent stay at The Royal Cancun. It's fantastic to know that you found our property to be excellent and that you plan to return in the future. We're thrilled that you enjoyed our villas and that they met your expectations.Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your positive review. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The Royal Cancun!Warm regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

Meskerem

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Commodités
Really great staff! Beautiful resort and plenty of amenities.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 7 mai 2024
Dear Meskerem,Thank you for sharing your wonderful review of your recent stay at The Royal Cancun!We're delighted to hear that you had a fantastic experience with us. Our team works hard to provide exceptional service, and it's rewarding to know that our efforts made your stay enjoyable.We're also glad you enjoyed our beautiful resort and found our amenities to your liking. Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled to have met your expectations.We appreciate your kind words and hope to welcome you back for another memorable stay in the future!Warm regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

Waleed

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 7 mai 2024
Dear Waleed,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at The Royal Cancun!We're thrilled to hear that you had an "awesome" experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we were able to meet your expectations during your time with us.We truly appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future!Warm regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

6/10 – Acceptable

theresa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I didn't like feeling harassed by the people that tried to sell you tours when I walk into the hotel
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 7 mai 2024
Dear Theresa,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at The Royal Cancun.We're glad to hear that you chose to stay with us and we appreciate your feedback, positive or constructive.It's disappointing to learn that your experience was marred by feeling harassed upon entering the hotel by our concierge. We apologize if your concierge was a little too eager to reserve a spot for you on one of our presentations. These optional presentations are a great way to find out about all of the amenities available around the resort, as well as to find out what vacation ownership can do for the way that you and your family travel in the future. However, we understand that time spent on vacation is valuable and that these optional tours are not for everyone.Please accept our sincere apologies for any discomfort this may have caused you. We strive to provide a welcoming and stress-free environment for all our guests.Once again, thank you for sharing your valuable feedback with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

Jewel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service waa great from the time we got out of the taxi the staff at Royal Cancun All Suites Resort assisted with iur luggage. They held our bags while we went on our excursions for ATV and Ziplining. When we came back we were checked in ate at the restaurant by the beach with entertainment. On site they have a traveler person for Excursion so we were able to find something in between Jet Driving. There were several pools and the beach. The room was clean and beautiful view. I will visit again from NY.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 29 avr. 2024
Dear Jewel,Thank you for sharing your experience of your recent stay at The Royal Cancun.We're thrilled to hear that you had a great time with us! From the moment you arrived until your departure, it's wonderful to know that our staff provided excellent service, assisting with your luggage and ensuring a smooth check-in process.It sounds like you had a fantastic time exploring the area with ATV and Ziplining excursions. We're delighted that you enjoyed the beachside restaurant with entertainment and that our on-site travel personnel from Thomas More Travel helped you find the perfect excursions for your interests.We're pleased that you found our pools and beach to your liking, and that your room provided a clean and beautiful view. We can't wait to welcome you back from NY for another wonderful visit!Warm regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

Rolando Reyles

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love our stay here! The food was excellent and our waiters were so nice! Love this hotel!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 8 mai 2024
Dear Rolando Reyles,Thank you so much for your review of your recent stay at The Royal Cancun!We're thrilled to hear that you loved your stay with us and that you found the food excellent and the service from our waiters so pleasant. Providing exceptional dining experiences and genuine hospitality is always our priority, and we're delighted that we could exceed your expectations.Your kind words mean a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another memorable experience at our hotel!Warm Regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

6/10 – Acceptable

Hongyan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
The room is bigger and nice. But services is not 4 stars hotel is only about 3 stars
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 8 mai 2024
Dear Hongyan,Thank you so much for your review of your recent stay at The Royal Cancun!We're delighted to hear that you found our rooms spacious and comfortable. However, we're sorry to learn that you felt the service fell short of your expectations. We always strive to provide our guests with the highest satisfaction rates and we regret not achieving this goal with you. Ensuring exceptional service is a top priority for us, and we take your comments seriously. We appreciate your valuable feedback and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm Regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

8/10 – Bien

jonathan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 24 mai 2024
Dear Jonathan,Thank you for your rating!Warm regards,Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

10/10 – Excellent

norma

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bonito hotel tal vez el embarcadero da mal aspecto
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 9 mai 2024
Apreciable Norma,¡Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en The Royal Cancun!Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estancia en nuestro hermoso hotel. Valoramos sus comentarios sobre la belleza de nuestras instalaciones.Lamentamos mucho escuchar que la apariencia del embarcadero no estuvo a la altura de sus expectativas. Apreciamos sus comentarios y tomaremos medidas para abordar este aspecto y garantizar que todos nuestros espacios reflejen la calidad y el cuidado que nos esforzamos por mantener.Esperamos poder darle nuevamente la bienvenida en su próxima visita al Caribe Mexicano. Saludos cordiales.Josimar AmezcuaAgente de Gestión de Reputación Online

10/10 – Excellent

Khaldoon

Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Selena Verdezoto

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Royal Cancun Resort was Amazing, I went with my 2 princesses and they enjoyed the resort, beach, pools, everything was perfect.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Jamezcua a répondu le 13 mai 2024
Dear Selena Verdezoto,Thank you so much for your review of your recent stay at The Royal Cancun!We are thrilled to hear that you and your two princesses had such an amazing experience with us. It brings us immense joy to know that everything, from the resort facilities to the beach and pools, met your expectations and contributed to a perfect vacation.Ensuring that our guests have a memorable and enjoyable stay is always our top priority, and we are delighted that we could provide you and your family with a wonderful experience.We appreciate your kind words and the time you took to share your feedback. It means a lot to us to know that we were able to create lasting memories for you and your princesses during your time at our resort.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future!Warm Regards.Josimar AmezcuaOnline Reputation Agent

8/10 – Bien

Michelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This is one of my favourite places to visit yearly! It’s quiet and small without that loud party vibe like most all inclusives. Only dislike is that king bed was horrible. It was so soft and flimsy, two people couldn’t sleep on it, we just sank to the middle.
Séjour de 7 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Gustavo, Victoria

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Lovedeep

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
The girl working at the main lobby for check out.i gave her the coupens for the travel she said she adjusted the price they promised for the trip.but thats the big lie she charged me the whole price $628 us dollars. Please be careful when you guys checkout.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Alberto V. a répondu le 29 mars 2024
Dear Lovedeep,Thank you for visiting The Royal Cancun and for taking the time to write about your experience with us.We sincerely apologize for the misunderstanding about your coupon. This coupon must be handed at the VTM desk in our lobby to successfully apply your discount. We offer you an apology if we didn't communicate it clearly to you. We have certainly shared your feedback with the appropriate departments, and they have provided you with the proper follow-up and solution.Once again, an apology for the miscommunication. We hope to have the opportunity to welcome you back on your next vacation to the Mexican Caribbean.Warm regards,

6/10 – Acceptable

Victor Manuel

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
.....................................
Séjour de 3 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Ronald

Séjour de 9 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Predrag

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Sumit

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Zaman

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Rosalva

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay with family.
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Alberto V. a répondu le 12 mars 2024
Dear Rosalva,Thank you for visiting The Royal Cancun.We look forward to welcoming you again during your next visit to the Mexican Caribbean.Warm regards.

10/10 – Excellent

Juan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
n/a
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Alberto V. a répondu le 30 janv. 2024
Dear Juan,Thank you for visiting The Royal Cancun.We look forward to welcoming you again during your next visit to the Mexican Caribbean.Warm regards.

10/10 – Excellent

Yumeng

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

Nauman

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

sunhee

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Andrii

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 8 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Jose

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Muhammad Saad

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

NESTOR

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Jose Luis

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Buena opción en Cancún
La ubicación del hotel no es la mejor, está algo lejos de la zona de restaurantes y playas. Es muy cómodo, habitaciones amplias y limpias, una excelente relación costo beneficio, su personal amable con algunas excepciones.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Steven, Houston

Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a great place for vacation.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Alberto V. a répondu le 17 nov. 2023
Dear John,Thank you for visiting The Royal Cancun.We look forward to welcoming you again during your next visit to the Mexican Caribbean.Warm regards.

8/10 – Bien

Luis Enrique

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Alberto V. a répondu le 15 nov. 2023
Dear Luis Enrique,Thank you for visiting The Royal Cancun.We look forward to welcoming you again during your next visit to the Mexican Caribbean.Warm regards.

10/10 – Excellent

CUAUHTEMOC

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es una propiedad muy bonita, se hospeda con tranquilidad muy limpia y excelente servicio Felicidades.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Alberto V. a répondu le 17 nov. 2023
Apreciable Cuauhtemoc,Gracias por tomarse el tiempo de escribir una reseña reconociendo la calidad y el servicio de The Royal Cancun.Complacer a nuestros clientes es uno de nuestros principales objetivos y nos llena de satisfacción que usted y su familia hayan podido disfrutar de esta experiencia en cada una de las áreas de nuestro resort.Esperamos con mucho gusto volver a recibirles en un futuro muy cercano.Saludos cordiales.

10/10 – Excellent

anna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff residence super friendly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Alberto V. a répondu le 9 nov. 2023
Dear Anna,Thank you for taking the time to post about our resort.We're glad to learn you and your family had a 5-star experience during your recent visit. We always strive to provide our guests with the highest satisfaction levels available and it is pleasant to learn we achieved this goal with you.We look forward to welcoming you back during your next visit to the Mexican Caribbean.Warm regards.