Note fondée sur 1 203 évaluations vérifiées

3,2 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 23 nov. 2022
J'ai adoré ma nuitée!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2022 par Gabriel Torre, Gestion de l’hôtel
Cher Valery,Merci beaucoup d'avoir partagé avec nous des commentaires aussi encourageants et positifs sur notre hôtel.Nous sommes heureux que vous ayez eu une bonne expérience avec nous, que vous ayez pu profiter de notre variété de restaurants et du service de notre excellent personnel.Nous apprécions votre recommandation et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau prochainement.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Très bien dans son ensemble

Publié le 1 nov. 2021 sur Hotels
L'hôtel est situé dans une zone où la mer est très calme, pratiquement pas de vagues. Donc, bon pour les familles avec des enfants. Les chambres sont belles. Tout est en très bon état, l'air conditionné à très bien fonctionné. Le staff est accueillant, me le service à la réception très lent pour se enregistrer. Le spectacle pour la soirée de halloween a été spectaculaire. C'est le meilleur spectacle de cirque acrobatique et dance que j'ai vu dans un hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2021 par Adelaida Arzola., Gestion de l’hôtel
Cher David, Nous apprécions le temps que vous avez pris pour donner votre avis sur votre séjour parmi nous ; ce fut un plaisir de vous avoir comme invité. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et que vous ayez profité de notre emplacement, ainsi que des animations, des installations en général et du service de notre excellente équipe de travail. Notre objectif principal est de faire en sorte que nos clients se sentent chez eux dans le paradis mexicain. Merci de nous avoir choisis comme hôtes pour vos vacances. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau. Meilleures salutations,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mai 2024
Everything was great here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Lydia,Our guests’ comfort and satisfaction are our number one priority.We are glad to know that you have been able to enjoy our restaurants, as well as, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home.It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 mai 2024
We liked the staff they were very helpful. What we didn't like is that staff on front desk was not very helpful, we got better information from the waiters, coffee maker was broken, the tv control was not working. Food from the buffets was not good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie, Thank you very much for taking the time to share a review of our hotel, it is very important for us to know the opinion of our guests.We are glad to know that you received a good service from our restaurant staff, however, we regrest that you didn't get the complete information from our front desk staff, we will work on it and provide the correct information of our services. We offer you an apology for the inconveniences that you had at the room, every time you have an inconvenience you should report to our guest service department to follow up on your case immediately. We look forward to receiving you again on your next visit to Cancun.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 mai 2024
It was a very nice property. Nice view. And cleanliness was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Gladis, We are flattered to know that your stay with us has motivated you to share such a great review about our hotel.We appreciate your kind comments and that you have been able to enjoy our property in general, as well as, the beautiful views, the cleanliness and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home.We hope to have the honor of welcoming you once again in the future.Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Estimado Raul,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 23 mai 2024
No lo recomiendo, limitado en todo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Estimada Ana, Permítanos agradecerle por tomarse el tiempo de escribir su experiencia en nuestro hotel. Lamentamos que la experiencia no cumplió sus expectativas, nos gustaría saber más detalles de la estancias y así poder trabajar en las áreas de oportunidad. Esperamos poder tener una segunda visita y pueda constar de los cambios que estaremos realizando, Saludos cordiales,
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 mai 2024
I would not recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Sindy, Firstly, please allow us to thank you for your preference for our hotel.We regret that the experience did not meet your expectations, we would have liked to know more details of your stay so that we could follow up appropriately with the hotel and change the perspective of our service.We look forward to welcoming you once again.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 mai 2024
I liked that the Staff payed attention to needs. I had one repair on my shower. Front Desk agent got request. Was fixed in less than 15min. I like the Service. Overall staff was good. I will return to this property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Dear Ray, We appreciate the time you have taken to share such nice and detailed comments about our hotel.We are gladd to know that you received a good service from our staff and they helped you on your request and fix the situation quicky and satisfactorily so that you could continue to enjoy your holidays.It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon.Warm regards,
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 mai 2024
Pésimo servicio Alberca sucia Los alcoholes que tienen son de pésima calidad Poco personal para atender Gente se mete a alberca con ropa No es hotel 5 estrellas Nada que ver la realidad con las fotos que publican
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Adelaida Arzola, Gestion de l’hôtel
Estimado Gabriel, Gracias por su preferencia y por tomarse el tiempo de compartir con nosotros sus comentarios. Sentimos mucho saber que no hemos cumplido con sus expectativas y los inconvenientes que tuvo con la calidad de las bebidas, así con el tiempo de espera en nuestros centros de consumo, sin embargo sus comentarios son muy importantes para nosotros ya que podemos trabajar en nuestras áreas de mejora y brindar un servicio de calidad.Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente y cambiar su percepción de nuestro servicio.Saludos cordiales,