Extérieur

Holiday Inn Express Bristol City Centre, an IHG Hotel – Avis

2.5 out of 5
Holiday Inn Express Bristol City Centre, an IHG Hotel
South End, Temple Gate House, Bristol, England

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 361 avis sur 992." "
Note de 8 – Bien, d’après 440 avis sur 992." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 133 avis sur 992." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 40 avis sur 992." "
Note de 2 – Terrible, d’après 18 avis sur 992." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Christophe

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Ellie a répondu le 15 nov. 2022
Thanks for the amazing rating, Christophe!We hope to see you again soon.Best wishes,

8/10 – Bien

NATHALIE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Mayur M a répondu le 2 nov. 2022
Hi NATHALIE, thanks for your feedback. We're glad to see you had an enjoyable stay.See you soon, Mayur M

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien situé (en face de la gare et de l'arrêt de bus pour l'aéroport), chambres confortables. Dans les chambres doubles, le lit d'appoint est un lit pliable qui convient pour un enfant ou ado.
Séjour de 5 nuits en août 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and well located hotel. Nice breakfast!!! Room with water boiler, clean cups, tea and coffee are a nice offer.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 – Bien

Joseph

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 – Bien

Emilie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon plan face à la gare et depuis l aéroport
Personnel très aimable.Bon rapport qualité-prix avec le petit déjeuner inclus
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Anton

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A 5mn de la gare et du bus flyer pour l aéroport de Bristol.Bien situé. Grande chambre confortable fonctionnelle et propre.Une meilleure insonorisation serait un plus.(côté gare ).
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour, mais chambre un peu bruyante
Séjour business. Bonne prestation mais chambre un peu bruyante.

8/10 – Bien

FELICIA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un peu bruyant: pas de double vitrage
Tres bon hotel, propre avec un personnel agreable. Bon cafe et bon petit dejeuner. 15mn a pied du centre et des commerces mais a cote de la gare et des arrets de bus.

8/10 – Bien

LCCH

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Bien
Personnel très accueillant. Petit déjeuner gratuit un plus. Agréable séjour.

8/10 – Bien

GourmetVoaygeur, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Déplcement pro
Bon hôtel pour un déplacement pro... A partir du moment où c'est propre et que le lit est confortable... rien à redire... Après, nous n'avons pas les mêmes besoin quand on est là pour le tourisme

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Charlotte

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréable, à proximité du port
Bonne impression, à proximité du port, ce qui permet de faire des petites balades en fin de journée avec des restaurants tout autour.

8/10 – Bien

Alexia, Genève, Suisse

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel holiday Inn Bristol temple meads
Hotel très bien situé, idéal en face de la gare et donc proche de la navette, mais chambre peu isolée du froid et du bruit. Même en ayant une chambre sur l'arrière on entendait bcp la circulation, et l'isolation des fenêtres n'est pas optimale, il y a bcp de perte de chaleur, surtout que les radiateurs ne sont pas très performants. Mais le staff est vraiment agréable et répond à toutes nos sollicitations et nous donne des conseils pour les itinéraires ou la recherche de monuments à visiter.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Express by Holiday Inn Bristol City Centre
L'améliorations de quelques détails transformerait cet hotel en agréable lieu de séjour : - réglage de la fermeture de la fenètre - renforcer un peu l'éclairage de la salle de bain - un cache ampoule était absent - l'éclairage provenant d'une lampe de chevet était chevrottant

10/10 – Excellent

Laurent

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel utile prés de Temple Meads
Je me suis arrété 2 fois dans cet hotel, car il est proche de la gare de Bristol, Temple Meads. Ducoup il se trouve a 20min du centre ville a pieds. C'est un hotal avec un rapport qualité/prix intéréssant, d'autant plus que nous avons de buffet petit-déjeuné compris dans le prix.

4/10 – Médiocre

Katherine

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
It was clean and the bed was comfortable. The lift was broken and I had to carry my own luggage up 6 flights of stairs to get to the room. The shower had only warm water, no hot water, the water in the sink tap was hotter. The breakfast buffet was ok, but the food had been sitting around for a while.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Kerry

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Basic accommodations, very clean and hotel is in a very convenient location. Lifts were broken so we got our exercise going to the third floor. A personal preference, we found the beds and pillows too firm. Room had a heat pump so temperature in the room was perfect.

8/10 – Bien

Maria

Voyage en groupe
Jammer dat de lift de 4 dagen dat wij er waren niet werkte. Misschien ook wat kaas bij het ontbijt.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
HOM a répondu le 14 mai 2024
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie over ons hotel te schrijven. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Daniel - Hotel Operations Manager.

8/10 – Bien

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good for an overnight stay in Bristol especially if you are arriving by train.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 1 mai 2024
Thanks for the kind review, Michael.We look forward to welcoming you back.All the best, Jordan -

10/10 – Excellent

Jonathan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very simple hotel, but friendly checkin, an iron and tea/coffee in the room. TV works and the shower was simple.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thanks for the review, Jonathan!We're pleased to read that you appreciated our hotel.Our team does their best to make sure that you have a lovely experience!All the best,Daniel

6/10 – Acceptable

Archie

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 1 avr. 2024
Archie, thanks for the rating. All the best, Dan -

10/10 – Excellent

Katsuyuki

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
よかったです。
Séjour de 13 nuits en mars 2024
ホテル・オペレーション a répondu le 25 mars 2024
当ホテルのレビューを投稿いただき誠にありがとうございました。当ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく存じます。 当ホテルでは、お客様に満足いただけるご滞在を提供できるようスタッフ一同尽力しており、お客様からのフィードバックを貴重なご意見として参考にさせていただいております。またのご利用をお待ち申し上げております。 敬具ダニエル

8/10 – Bien

yemi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good use of space. Friendly & helpful staff. Environmental-conscious.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 4 mars 2024
Yemi, thanks for your comments. We hope to see you again soon!All the best, Daniel -

10/10 – Excellent

Ian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Near city centre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 28 févr. 2024
Thanks for the review and feedback, Ian!We're pleased to hear that you liked our location.All the very best,Daniel

2/10 – Terrible

Jack

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
There was no central heating. I stayed there for one hour and then ended up going back home as it was freezing.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 26 févr. 2024
Thanks for the review and feedback, Jack.We're sorry the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better.Please know that our team are on hand throughout your stay to help with anything you may need.All the best, Daniel

10/10 – Excellent

Michelle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My friend and I stayed for 2 nights at the Holiday Inn for our annual stay in Bristol and was pleasantly surprised at how welcoming the staff made us feel - nothing was to much trouble. The hotel was spotlessly clean, breakfast was nice and the location ok. Good value for money - we will definitely be staying again 😃
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 26 févr. 2024
Wow, thank you for the fantastic review, Michelle!We're so glad to read that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon!All the very best,Daniel

2/10 – Terrible

Robert

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Charged me twice for the room then made me send bank statements and card information twice for a refund. Staff not helpful. Hotel dirty and out of date. Lift broken. Breakfast was good though
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 19 févr. 2024
We appreciate your feedback, Robert.We're sorry the service didn't live up to the standard we're known for. Your feedback will be shared with the team to make sure we do better. All the best, Gina -

4/10 – Médiocre

Hugo

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Elevador quebrado, pia entupida
Hotel confortável, bem localizado, café da manhã Ok. Infelizmente, a pia estava entupiada e o elevador estava quebrado e nos colocaram no 5o andar. O mais estranho é que ninguém da recepção avisou sobre o elevador ou pediu desculpas sobre isso.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 19 févr. 2024
Muito obrigado por ter avaliado o nosso hotel. É com muito agrado que ouvimos que gostou da sua estadia connosco. É algo de que a nossa equipa se orgulha imenso, e por isso, os seus comentários são de grande valor. Esperamos vê-lo novamente. Com os melhores cumprimentos,

2/10 – Terrible

Ryan

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points faibles : Commodités
The Lift was broke and so we had to climb SIX flights of stairs to our room. There were only 12 cars in the Carpark so im sure the hotel wasnt full and another room could have been arranged!...nothing was mentioned prior to arrival and what was meant to be a relaxing stay turned into a horrible experience....not happy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 14 févr. 2024
Thanks for the review and feedback, Ryan.It's unfortunate to hear about your experience regarding the lift issue.We will relay this back to the team to make sure improvements are made.Hopefully, you can give us another chance and we'll be able to welcome you back with us again soon.All the best,Daniel

8/10 – Bien

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sleep near the station
Very helpful as we arrived early due to the train strike. Stored our luggage until check in. A rather noisy nights sleep due to someone on the second floor talking incessantly or having TV on loud. After said person or persons banged the door at 4.30a.m. It went pretty quiet.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 7 févr. 2024
Thanks for the review and feedback, Paul!We're pleased to see that you found our location, good for the purpose of your stay.We're sorry to see your sleep was disturbed by a noisy neighbour. Please know that our team are on hand throughout your stay to help with anything you may need.All the very best,Daniel

6/10 – Acceptable

Nigel

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 7 févr. 2024
Thanks for the review!All the best,Daniel

6/10 – Acceptable

Eloise

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Unfortunately our room had a window which didnt shut, so we had a lot of outside noise disturbing all night long. We informed the staff but they didnt offer any solution. Probably wouldnt stay here again although the location is ideal. The staff were friendly just rushed off their feet!
Hotel Operations Manager a répondu le 29 janv. 2024
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,Daniel

8/10 – Bien

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for the review.All the best,Daniel

8/10 – Bien

COLIN

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 29 janv. 2024
Thanks for the review!All the best,Daniel

4/10 – Médiocre

David

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
- Hotel Operations Manager a répondu le 8 janv. 2024
We appreciate your feedback, David.Best wishes, Daniel

10/10 – Excellent

Joanne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
City stay
Just a few days to visit the city and bath . Cant fault the hotel.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 8 janv. 2024
Thanks for your top marks, Joanne.Best wishes, Daniel -

8/10 – Bien

John

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Ok for a Business Hotel
Reception staff member Grace was very nice. Room (303) had water running noise throughout the night and TV did not work. I did not call reception as just went to sleep.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Operations Manager a répondu le 8 janv. 2024
John, thanks for your amazing review.Best wishes, Daniel -

10/10 – Excellent

Koon Seng

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Good for a short stay
everything is clean & in good condition despite dated renovation. Rooms are fairly big & quiet. however, drainage at shower has big room for improvement. It does drain but slowly.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Susan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
HOM a répondu le 2 janv. 2024
Thanks for the perfect rating, Susan. We hope to welcome you back and All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

10/10 – Excellent

Edmund

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 29 janv. 2024
Thanks for the review and feedback!All the best,Daniel

10/10 – Excellent

SALMAN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
HOM a répondu le 2 janv. 2024
Thanks for the 5/5 rating, SALMAN. All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

6/10 – Acceptable

Kristina

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 29 janv. 2024
Thanks for the review and feedback!All the best,Daniel

10/10 – Excellent

robin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Location perfect for traveling
Short stay comfortable
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
HOM a répondu le 2 janv. 2024
Thanks for the 10/10 rating, robin. We hope to welcome you back and All the best, Daniel - Hotel Operations Manager.

10/10 – Excellent

Mark

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect location, great value and comfy!
Simple, clean, comfy and breakfast included just 2 mins from the station! Perfect!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 20 déc. 2023
Thank you for the review and feedback, Mark!We really appreciate you taking the time to leave them.It's great to hear that you found our hotel clean and comfy as well as perfectly situated!All the best,Daniel

10/10 – Excellent

Winston

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent stay
Excellent stay so well done to all the staff for their hard work
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 18 déc. 2023
Winston, thanks for the charming review.Best wishes, Daniel -

10/10 – Excellent

Kenneth

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 18 déc. 2023
Thanks for the 10/10 rating, Kenneth!Best wishes, Daniel -

8/10 – Bien

Sam

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 18 déc. 2023
Thanks so much for your review, Sam.Best wishes, Daniel -

4/10 – Médiocre

Isabel Regina

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Outdated hotel. Not worth £200 per night. The carpet in our room was dirty. The reception doesn’t answer the phone. The reception staff are dismissive.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Operations Manager a répondu le 18 déc. 2023
We appreciate your feedback, Isabel.We’re sorry to hear your time at the hotel wasn’t 5/5. We’re disappointed to see your review and we’d like to discuss your comments further. Please get in touch with us via direct message so we can figure out what went wrong. Best wishes, Daniel -