Extérieur

Nantasket Beach Resort – Avis

3 out of 5
Nantasket Beach Resort
45 Hull Shore Drive, Hull, MA

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 548 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 240 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 108 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 59 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 46 avis sur 1001." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Brigitte

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
3e1d3c7c-1680-4b03-829d-2d2680e4a447
Séjour de 3 nuits en février 2024
Manager a répondu le 13 févr. 2024
We are glad you enjoyed your stay. Thank you for sharing your rating!

6/10 – Acceptable

bruno

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Manager a répondu le 19 oct. 2023
We are sorry you were not entirely satisfied with your stay. We hope to have an opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

10/10 – Excellent

Étienne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Personnel was kind. Room was easily attributed. Hotel right by the sea. Only deception is room with “ocean view” is on the side so gotta get on the balcony to be able to see it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Manager a répondu le 4 juill. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that our personnel was kind and that you found the room allocation process to be easy. It's wonderful that our hotel's proximity to the sea added to your experience.We apologize for any disappointment regarding the "ocean view" room. We understand the importance of accurate room descriptions, and we apologize if the view did not meet your expectations. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements.Thank you for your patronage, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another pleasant stay in the future.

6/10 – Acceptable

Iannick, Quebec

Points forts : Propreté, commodités
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Manager a répondu le 3 mai 2023
Thank you for sharing your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.

10/10 – Excellent

Anne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Endroit très agréable.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

6/10 – Acceptable

Isabelle

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

4/10 – Médiocre

Zakaria

Points faibles : Propreté, service et personnel
Tres bruiant
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

8/10 – Bien

Judith

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très belle vue sur la plage.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 – Bien

martin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
*
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 – Excellent

Caroline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel très accueillant et très belle endroit pour se reposer.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel
Fin de saison
Septembre c'est la fin de saison, le restaurant n'étais pas ouvert en début de semaine, le sèche cheveux et le téléphone non fonctionnel et n'a pas été réparer malgré qu'on l'avait signaler. Sinon , l'emplacement est parfaite pour profiter de la plage et prendre la traversier pour Boston
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

10/10 – Excellent

Stephanie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 – Excellent

Jonathan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019

6/10 – Acceptable

Julie

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pas à la hauteur!
L’emplacement est parfait, mais pas à 20 minutes de Boston. La plage est belle, sablonneuse, sans trop de déchets. Pour l’établissement, nous avons été déçu. Nous avions demandé un lit King, nous avons eu une chambre avec deux lits doubles. Nous avons dû appeler la réception au deuxième jour puisque personne n’était venu faire le ménage. Lorsqu’elles sont venues, elles n’ont pas lavé les surfaces, ni remis de nouvelles serviettes. Ils nous ont également chargé 10$/ nuit de frais de resort, mais ne pouvais pas nous expliquer à quoi ça servait. La piscine est de bonne taille, mais clairement désuète. L’eau est trouble et il manque de la peinture partout. Le jacuzzi avait beaucoup trop de brôme et était rempli de mousse... Bref, pour 215$ la nuit, j’avais espéré mieux...
Séjour de 2 nuits en août 2019

6/10 – Acceptable

Brigitte

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Décevant
Cet hôtel est très bien situé au bord de la plage mais l'hôtel est d'une autre époque qui fut meilleur sans doute. Dans cet hôtel tout est vieux et il ne semble pas bien entretenu , le personnel n'est pas accueillant du tout !
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2019

6/10 – Acceptable

Benjamin

Points forts : Service et personnel
Hôtel
Hôtel bien situé en bord de mer sur une plage magnifique. Les lits queen ne sont pas de très bonne qualité on y dort pas très bien. Le nettoyage est bâclé et donc n'est pas parfait. Nous avons eu des problème avec la cheminée qui restait constamment allumé en plein été la lumière de la salle de bain qui clignote, la fenêtre qui s'ouvre en la démontant bref nous avons connu meilleur endroit pour le prix payé. Le restaurant de l'hôtel est bien exposé et propre.
Séjour de 3 nuits en août 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 – Excellent

Marie-Josée

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

6/10 – Acceptable

David-Etienne

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La proximité de la plage. Quelques restaurants près, moins de cinq minutes de marches.
Séjour de 2 nuits en mai 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Établissement propre, mais il y a des mauvaises odeurs à certains endroits. Le personnel est sympathique et accueillant. Le système de climatisation très bruyant. On ne pouvait vraiment ouvrir la porte du balcon à cause du bruit extérieur causé par l'établissement voisin.
Séjour de 2 nuits en avril 2019

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un secret dans la région de Boston
Magnifique endroit sur le bord de la plage
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 – Excellent

Nha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your positive rating! We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Desiree

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Super nice hotel and great staff!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 14 mai 2024
Thank you so much for your kind words! We're thrilled you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon!

8/10 – Bien

Gabrielle

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 20 mai 2024
Thank you for sharing your rating. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.

10/10 – Excellent

Timothy

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
So close to the ocean. Great breakfast at Salt Water Diner in Hull.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 30 avr. 2024
We're thrilled you enjoyed the proximity to the ocean. Your positive experience means the world to us, and we hope to welcome you back soon for more memorable moments by the sea.

8/10 – Bien

Aida

Points forts : Propreté, service et personnel
Kind dirty bathroom with lots hair shower dirty just not clean rug ants food
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 30 avr. 2024
We're genuinely sorry to hear about your experience. Maintaining cleanliness is a priority, and we'll address these concerns immediately. Your feedback helps us improve, and we're committed to ensuring a more pleasant experience for all our guests.

8/10 – Bien

Ted

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
beach walk, indoor pool
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 24 avr. 2024
We are glad you enjoyed our indoor pool and location across from the beach. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Jeff

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Thank you
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 24 avr. 2024
Thank you for sharing your positive rating! We hope to see you again soon!

8/10 – Bien

Ted

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
spa was nice
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Manager a répondu le 24 avr. 2024
Thank you for sharing your rating! We hope to welcome you back on your next visit to the area!

8/10 – Bien

Garrett

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 13 mai 2024
Thank you for sharing your rating. We hope to welcome you back again soon!

2/10 – Terrible

Lucas

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Couldn’t get in touch with Front desk for any services
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Manager a répondu le 19 avr. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced trying to reach our front desk during your stay. Your feedback is valuable, and we will take steps to ensure better communication channels for our guests in the future. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to serve you better on your next visit.

10/10 – Excellent

Gina

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 1 mai 2024
Thank you for sharing your positive rating. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.

10/10 – Excellent

Gretchen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Absolutely wonderful hotel right across the street from the ocean. Loved it.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and the beautiful ocean views. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!

2/10 – Terrible

Robyn

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Manager a répondu le 24 avr. 2024
We regret that you did not enjoy your stay with us. We hope to have the opportunity to regain your trust and deliver a better experience on a future visit.

8/10 – Bien

Brian

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your rating and we hope to welcome you back again soon!

8/10 – Bien

Olin

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your positive rating! We hope we welcome you back again soon!

8/10 – Bien

connie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for sharing your rating and we hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Joyce

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay, parking easy, very clean room, great steak dinner at the restaurant!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great stay with us. We hope to welcome you back for another fantastic experience soon!

6/10 – Acceptable

Christine

Voyage de couple
While we love the beach, the price to stay at the property with the additional 75 dollar “amenities “ charge was not worth it .
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your love for the beach and apologize that our amenities charge did not meet your expectations. We'll certainly take your comments into consideration as we continually strive to improve our offerings and ensure a more enjoyable experience for all our guests.

4/10 – Médiocre

Robson

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Hi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Manager a répondu le 15 mars 2024
We are sorry you were not entirely satisfied with your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

10/10 – Excellent

Jacki

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for your positive rating! We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.

10/10 – Excellent

Heraldine

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cozy place
Séjour de 2 nuits en février 2024
Manager a répondu le 4 mars 2024
Thank you for your positive rating! We hope to welcome you back again on your next visit to Hull.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Great location, nice hotel.
Nice property in a great location. Could use some updates. Elevator was broken. Hot tub was great! The windows let in lots of noise so you hear cars screeching by all night.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Manager a répondu le 28 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts with us. We apologize for the inconvenience caused by the broken elevator and the noise from outside. Your feedback about the need for updates is duly noted, and we'll certainly consider it in our ongoing efforts to enhance our facilities. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.

8/10 – Bien

Robert

Clearly…some accountant is involved in cost cutting…. 2nd time in a month. Fireplaces that don’t work..same with elevators, staff not trained, exterior paint on balconies looking tired and in need of repair..soon they will lose resort statud and we’re re-thinking booking a wedding. So sad.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Manager a répondu le 28 févr. 2024
We appreciate your candid feedback, and we genuinely apologize for the issues you've encountered during your recent visits. We understand your concerns, and rest assured, we take them seriously.Our commitment to providing a quality experience is unwavering, and we assure you that we are actively addressing the challenges you've highlighted. We are working to resolve the fireplace and elevator issues promptly. We are genuinely sorry for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to regain your trust.

6/10 – Acceptable

Baozhu

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room check in too late
Séjour de 1 nuit en février 2024
Manager a répondu le 28 févr. 2024
We are sorry you were not satisfied with our check in time. We hope to welcome you back for an improved experience in the future.

4/10 – Médiocre

Elaina

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Could be so much better
This hotel was for a Valentine's celebration with my husband. We arrived and our fireplace didn't work. I called the front desk and was told maintenance would be up. 20 minutes later I called again and asked again saying the night is being wasted and to be moved to a different room. We moved from the 3rd floor ocean view to a 2nd floor ocean view. The funny dream staff was edgy like it was our fault the fire place was broken. It was a nice room but you could hear the people above us walking around and the floors were very squeaky and kept us awake. It also stunk like cigarettes. Not ideal! Also the rug in several areas throughout the hotel are torn and need to be repaired. For the price, they can do better in customer service for sure and maintenance should be available quickly.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Manager a répondu le 13 févr. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your Valentine's celebration. It's disheartening to hear about the issues with the fireplace, noise disturbances, and the odor in your room. We appreciate your honesty and hope you would consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable experience in the future.

10/10 – Excellent

Mariya

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Exactly what I needed for a quick 2 night stay!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Manager a répondu le 13 févr. 2024
We're delighted to hear that our accommodations were exactly what you needed for your quick two-night stay! Thank you for taking the time to share your positive experience. Should your plans bring you back our way, we look forward to welcoming you again.

10/10 – Excellent

Peter, Ayer

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Manager a répondu le 6 févr. 2024
Thank you for sharing your positive rating. We hope to welcome you back again soon!