Façade de l’hébergement

Harborside Inn Of Boston – Avis

4 out of 5
Harborside Inn Of Boston
185 State St, Boston, MA

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 2390 avis sur 3549." "
Note de 8 – Bien, d’après 796 avis sur 3549." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 221 avis sur 3549." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 94 avis sur 3549." "
Note de 2 – Terrible, d’après 48 avis sur 3549." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Magali

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Bel hôtel mais nous restions dans une chambre sans fenêtre et le personnel était froid.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Julie, Beleoil

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel bien situé.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Adam a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your rating! If there's anything specific you'd like to share about your stay or how we can make it a perfect 5 next time, we'd love to hear from you. We look forward to welcoming you back!

8/10 – Bien

Jimmy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Endroit super bien situé
Jeffrey Berrio a répondu le 27 févr. 2024
Thank you for staying with us. The location is great for restaurants, shopping and other great things to do in the city of Boston. We hope to host you again in the future.

10/10 – Excellent

Geneviève, Trois Rivieres

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent. Je recommande!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Adam a répondu le 9 févr. 2024
We are glad you had a great time!

10/10 – Excellent

Maryon

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent choix pour visiter Boston
Excellent choix, très propre, lit très confortable, bcp d’espace et proche du centre ville, accès au métro en sortant de l’hôtel. Mon seul point négatif est de ne pas avoir de cafetière dans la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Jeffrey Berrio a répondu le 10 janv. 2024
Thank you Maryon for the kind review and feedback. We are happy to hear about your positive experience at the Harborside Inn Hotel. The hotel is a hidden gem within walking distance to a lot of Boston. We hope to host you again in the future!

10/10 – Excellent

Mélissa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quiet and spacious room
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Adam a répondu le 28 nov. 2023
Thank you for staying with us. Also thank you for the feedback and great review score.

10/10 – Excellent

Vincent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We will keep this hotel for the next trip in Boston
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Adam a répondu le 21 oct. 2023
We are glad to hear you will be back, Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Ulrich

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Adam a répondu le 9 oct. 2023
Thank you for staying with us and for your great review score.

8/10 – Bien

Nathalie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
La réceptionniste n’était vraiment pas heureuse qu’ont la dérange durant qu’elle jouait avec son cellulaire. Elle nous l’a fait sentir !
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Adam a répondu le 14 sept. 2023
I am sorry to hear your welcome was not excellent. We will share your feedback with the team so they can understand the importance of their impression.

10/10 – Excellent

Sophie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Brand new hotel, spacious room, nice welcome and service, quiet. Public transport right in front, close to parking installations. Walking distance of Aquarium and Quincy market. I recommend.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Meliena a répondu le 16 août 2023
Thank you for staying at the Harborside Inn, I'm glad you enjoyed your time with us!

6/10 – Acceptable

BRUNO

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Meliena a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for staying at the Harborside Inn, I'm sorry your stay was not perfect. If you have any feedback on how to improve, do not hesitate to let us know! We hope to see you again in the future.

4/10 – Médiocre

Jean

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Adam a répondu le 19 août 2023
Thank you for staying with us, I'm sorry you did not have a 5 star stay, if you would like to call us and share how we can improve for your next visit I would be happy to hear from you.

8/10 – Bien

DIDIER

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
C'est mieux avec une fenêtre !!!!
un hotel sympa, une belle chambre en parfait état avec une salle de bains agréable et complete (avec une douche flexible...) Un seul bémol, la chambre n'avait pas de fenêtre (enfin si mais avec vue sur mur...). L'hotel est bien placé avec un resto dessous.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Meliena a répondu le 25 juill. 2023
Cher Didier, Je suis contente que vous avez eu une bonne sejour avec nous. Nous avons plusieurs styles de chambres, quelques avec une vue sur la ville y quelque sans. Malheureusement l'hotel etait complet quand vous avez rester avec nous, si non on aura pu vous donner une surclassement complementaire. Peut-etre la prochaine fois!

8/10 – Bien

Sylvain

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Meliena a répondu le 25 juill. 2023
Thank you for staying at the Harborside Inn, I'm glad you enjoyed your time in Boston! We hope to see you again next time you're in the city.

2/10 – Terrible

Sylvain

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Nous avons eu une chambre au sous-sol sans fenêtre donc très dangereux en cas d’incendie et ce sans le mentionner lors de notre réservation
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Ash a répondu le 15 juill. 2023
Hi, as is it listed on our website none of our cabin rooms has windows. This information is on our website in bold print with a description of the room being on the lower level which makes it ideal for light sleepers. Hopefully we'll see you again enjoying one of our rooms with a view!

10/10 – Excellent

Dominic

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien comme hôtel et très bien situé
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Meliena a répondu le 20 juin 2023
Hi Dominic, I'm so glad you enjoyed the central location of our hotel and had a wonderful stay overall. We hope you enjoyed your time in Boston and made many memories!

10/10 – Excellent

Paul

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property had a great 'vibe'...the best location with the Aquarium T stop literally at the entrance. We usually stayed in Chelsea near a T, but this will be the 'go-to' for our next trip to Boston. If you are in Boston as a first-time visitor, I'd highly recommend the Harborside.....the Blue Line from Logan will take you without changing trains.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Meliena a répondu le 30 mai 2023
Hi Paul, I'm so happy you had a great stay with us! We always appreciate returning guests and hope to see you again in the future!

4/10 – Médiocre

Roch

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Meliena a répondu le 2 mai 2023
Hi Roch, I'm sorry you did not enjoy your stay with us. If you'd like to let us know how we can improve, feel free to contact us.

10/10 – Excellent

Philip

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Adam a répondu le 13 avr. 2023
Thank you for visiting and giving such a good review score. We hope to host you again soon.

10/10 – Excellent

Pascal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le seul inconvénient est le stationnement situé à 2 coins de rue donc 7 minutes de marche
Séjour de 3 nuits en février 2023
Meliena a répondu le 2 mars 2023
Merci pour votre commentaires, je suis tres contente que vous avez eu une bonne experience a notre hotel! J'espere de vous revoir une prochaine fois.

6/10 – Acceptable

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
ok...
Ok for the Price. Our room was in the bassement with no windows, no Coffee machine in the room, no hair conditionner. Very basic but ok.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Meliena a répondu le 27 févr. 2023
Hi Richard, I'm sorry you were disappointed by the lack of amenities in the room and hope your stay was nevertheless enjoyable!

8/10 – Bien

Patrice

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
L'hôtel est bien situé. Près de l'eau, de l'aquarium, d'attractions touristiques intéressantes, du Quincy Market. Distance de marche raisonnable du TD Garden. Déjeuner non inclus, seulement barre tendre et café. Pour le reste tout était bien. Jolie chambre, lit confortable.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Meliena a répondu le 5 déc. 2022
Merci pour rester au Harborside Inn, nous apprécions votre commentaire. J’espère que la réception a pu recommander des restaurants pour le déjeuner!

8/10 – Bien

Melanie

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Le prix ! J'ai trouvé ça cher et en plus le parking est même pas à l'hôtel mais un peu plus loin. Par chance y donne un rabais sur le parking donc ça reviens à 39$ US au lieu de 86$ US. Mais il y a rien à faire dans cette hôtel... C'est vraiment juste pour un dodo !
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Adam a répondu le 24 oct. 2022
Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Ghislain

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Près du centre de l’action
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Nancy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfait pour visiter la ville
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Jeffrey a répondu le 2 août 2022
Glad you enjoyed your stay! Hope to see you soon again.

10/10 – Excellent

Stephanie, Québec

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé et très propre. Près du portet du Quincy Market. Transport en commun facile d'accès. Le personnel était très courtois et à l'écoute des besoins des clients. Je recommande fortement
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Adam a répondu le 16 juill. 2022
Thank you very much for your stay, and your review!

10/10 – Excellent

yosuke

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Adam a répondu le 20 juin 2022
Thanks for the great rating!

8/10 – Bien

Guylaine

Séjour de 3 nuits en mai 2022
Adam a répondu le 6 juin 2022
Thank you for staying with us.

4/10 – Médiocre

francis

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
A fuir!
Lit beaucoup trop petit pour un lit double : 140cm, ce qui n’est pas la norme aux USA (la nuit était à plus de 300€) nous voulions réserver un taxi pour le jour de notre départ car nous partions à 6h30 du matin le réceptionniste nous a indiqué que ça ne se réservait pas la veille mais le matin même, nous avons insisté car ça devait être tôt. Le lendemain matin un nouveau réceptionniste nous dit que c’est pas possible si tôt et qu’il aurait fallut le réserver la veille. Il ne nous a proposé aucune alternative. En fait on sentait bien qu’on le dérangeait. De plus la chambre n’a pas été faite de tout notre séjour. Le covid a bon dos car à New York la chambre a été faite tous les jours. Je ne recommande pas cet hôtel.
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Adam a répondu le 11 juin 2022
We are sorry you did not enjoy your time. We make the room every day if you are comfortable with it. At check in we tell every guest to let us know if they would like service daily, otherwise we will stay out of your room. Some guests are still not comfortable with staff automatically entering every room so we give you the option. As for our beds we advertise either Queen, or King rooms. Our queen beds measure 60 inches (~153 CM) which is the standard size queen bed in in the states. For Taxi service, the two main taxi companies in town will not pre-book service when we call them so as much as our evening team would have liked to pre-book that for you, they will not normally accept pre-bookings.

8/10 – Bien

Francois

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Pas de services
Cet hôtel est en bon état, il est bien situé et le personnel est courtois. Cependant il n'était pas clairement annoncé que le restaurant est fermé, le bar est fermé et il n'y a aucun service de petit-déjeuner. Je souhaite qu'ils mettent en vigueur le service de petit déjeuner car il n'y a que le Starbuck disponible pas loin!
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Adam a répondu le 11 juin 2022
Thank you for staying with us and for taking the time to review the hotel. We have previously removed our bar and cafe from our website and amenity listings. However for breakfast, we do have a decent amount of places nearby (two local cafe's with breakfast to order, one local bakery, 2 starbucks, and a Dunkin's) within 2 blocks for breakfast, we also have some additional awesome recommendations within a 5-7 minute walk for a full sit-down waiter served breakfast as well. On weekends we also have some great breakfast/brunch options open within 2 blocks.

10/10 – Excellent

Alexandra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien situé, propre, matelas de bonne qualité et confortable.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Adam a répondu le 14 mai 2022
Thank you for staying with us and for the great review.

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propre, accueillant, situation idéale et le personnel aimable !
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Adam a répondu le 8 mai 2022
Thank you for staying with us, and for your kind words.

4/10 – Médiocre

STEPHANIE

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 – Excellent

monique

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proche de tout mais il manque une machine à café dans la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2022
Anthony Miano a répondu le 7 mars 2022
Thank you for staying at the Harborside Inn. We're glad enjoyed your stay!

8/10 – Bien

Jennifer

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Daniel

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, commodités
For the price I paid the amenities and services were lacking. They only clean the room if you ask them. Needed to go to front desk to get anything you needed for the room. I’ve stayed in much nicer hotels for less while in the area.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Peter

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location. Very interesting renovation. Wish the staff knew more about it. Parking is a little funky, but great if you don’t need to drive in and out much. Short walk to great restaurants in the north end. Would stay again.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Rebecca

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Ruben, Orlando

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Great hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Kerry

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel, centrally located to walk the city.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Kim Yen

Points faibles : Propreté, commodités
I book a king bed for one night and realized something so horrible upon going to bed at 2am. They do not change bedsheet! l can literally can see the bedsheet creases on both side they were slept No compliments coffee tea machine and water pressure in shower is low. Do not recommend anyone to stay although it’s a convenient to T station
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Adam a répondu le 24 mai 2024
This is simply false. We change all linens and towels between every guest. I do want to point out we do not use a commercial iron to remove any small wrinkles that may occur before our staff can fold the laundry. This helps save lots of the power(energy/electricity) that would be used to needlessly iron freshly laundered sheets.

8/10 – Bien

Robert, Twinsburg

Points forts : Propreté, service et personnel
Central location to our needs….
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Stephen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We have stayed here several times and very much enjoy the central location and the hotel architecture. Very clean and quiet and near all the history and attractions of downtown Boston.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jerrold

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Location is vet good. Facility needs a makeover
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Christina Danielle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel, friendly staff
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Dawn, Cary

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We loved staying at this hotel. It’s very close to all the Salem attractions. The area is so walkable. We didn’t get a car and only Ubered 2 times our whole stay. We used the heated pool both days of our stay. It was clean and warm and lovely. The included breakfast was great for most people - waffles, cereal and eggs/sausage. They do NOT have allergy friendly options so it is hard to find a real meal for people allergic to gluten and dairy. Overall it’s a great family-friendly option for a fun weekend in Salem.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Qais

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location was quite good with walking distance to city center. Rooms were okay, but everything needed was there and it was cleanm quite an old style place though. There's a 7 eleven right next to it (but I'd recommend buying from other shops). Good connection to public transport and south station is within walking distance. As a VIP access member, only got a small prosecco althoug it said bottle of wine, and only after I asked for it. No room upgrade was offered.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Jeffrey Berrio a répondu le 21 mai 2024
Thank you Qais for staying with us! Happy to hear that you had a good experience at the hotel. We appreciate the feedback and apologize about not having the availability to upgrade the room. Hope to welcome you back again in the future

10/10 – Excellent

Gail

My accommodation was a one bedroom suite! Beautiful decor.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Jeffrey Berrio a répondu le 22 mai 2024
Thank you Gail for staying with us! Delighted that you enjoyed your accommodation. Hope to welcome you back in the future.

10/10 – Excellent

Lauri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel has fun art & lively decor, with free computerr/printer stations on the 1st floor and an attached restaurant/bar. The atrium room we had was very spacious & well equipped with a little table & chairs, fridge, DVD player/TV/speakers, and 3 bedside tables so that all 4 bedsides had a landing spot. The bathroom was also spacious and felt new & clean. The staff was gracious and accommodating of special requests like microwaving our leftovers late at night and fixing my booking mistake. The area has a lot within easy walking distance (up to half a mile): Faneuil Hall/Boston Public Market/Aquarium/ICA/Italian District, and if you like to walk a mile or so, it's also quite easy to get to Boston Commons/Chinatown/Newbury St shopping. Overall a delightful stay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Jeffrey Berrio a répondu le 21 mai 2024
Thank you Lauri for staying with us! Glad to hear that you had a pleasant experience. We appreciate the kind words and will pass it on to our staff. Hope to welcome you back soon.

10/10 – Excellent

Lani

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the location is so perfect if you wanna walk around Boston, its so close to almost all you wanted to see in Boston. I highly recommend it. We were there with my 2 daughter, we were on the first floor, though we dont have window but the room itself is pretty clean, easy to check in and out
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Adam a répondu le 20 mai 2024
Thank you for the 5-star review! We're thrilled you found our location perfect for exploring Boston and enjoyed your stay with your daughters. It's great to hear the cleanliness and check-in/check-out process met your expectations. We hope to welcome you back soon!