Café-restaurant

Sheraton Bogota Hotel – Avis

5 out of 5
Sheraton Bogota Hotel
Calle 25B, # 69C - 80, Bogotá, Distrito Capital

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 520 avis sur 725." "
Note de 8 – Bien, d’après 146 avis sur 725." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 27 avis sur 725." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 15 avis sur 725." "
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 725." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

sylvain

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien équipé, avec un personnel extrêmement serviable. très bon compromis prix-confort
Séjour de 13 nuits en janvier 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá.

10/10 – Excellent

Alexandra

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
William Escobar, Gerente General. a répondu le 27 nov. 2023
Estimado Sr. , Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

raphaelle

Séjour de 1 nuit en août 2023
William Escobar, Gerente General. a répondu le 6 sept. 2023
Estimado Huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

8/10 – Bien

Alvaro Angel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
On a retourné se loger car il y avait le spa et le jacuzzi mais ils ont fermée pour maintenance sans aviser. Si pas tous les services sont disponibles c'est bon informer les voyageurs avant de faire la réservation. Merci
Séjour de 2 nuits en avril 2023
William Escobar, General Manager. a répondu le 21 avr. 2023
Dear Guest,For us it is extremely important to have your feedback regarding the services and the experience you had during your stay. We thank you for writing your opinion, because by knowing first hand comments and suggestions like yours, we can review and improve our processes.We hope you will give us the opportunity to serve you again.Best regards,

10/10 – Excellent

Alicia, Lausanne

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Santiago Galárraga, Gerente General. a répondu le 13 juin 2022
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Gina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Darío González, Gerente General a répondu le 18 janv. 2022
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L’excellence au rendez-vous
Un des plus beaux hôtels que j’ai connu. Luxe. Service de grande qualité. Très belles prestations. Piscine et spa magnifique ! Merci réellement pour tout
Séjour de 1 nuit en août 2021
Dario Gonzalez, General Manager. a répondu le 26 août 2021
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Carolina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Haute qualité et confort
Très contente de mon séjour, je suis restée une nuit en attendant mon prochain vol, le service est impeccable, excellent petit déjeuner ( Top las empanadas y el café expresso Juan Valdez). Je me suis sentie rassurée par leurs mesures strictes d'hygiène et de sécurité anti covid. Gracias
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Dario González, Gerente General. a répondu le 6 janv. 2021
Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We are glad to hear that you felt safe with our protocols. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Michel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel proche de l'aéroport.
Hôtel très bien placé à 15 minutes de l'aéroport avec navette gratuite toutes les 20 ou 30 minutes suivant les heures. Literie très confortable.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Darío González a répondu le 5 nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your good comments about the transfer service. Best regards Darío González General Manager

8/10 – Bien

Jean-Marc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour agréable
PDJ et buffet soir très variés et originaux, personnel très serviable. Piscine fermée, non signalée nulle part, dommage mais possibilité de profiter du jacuzzi. Le café d'accueil dans la chambre n'est pas remplacé les jours suivants.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Lida Herrera a répondu le 16 août 2019
Estimado huésped, Reciba un cordial saludo del hotel Sheraton Bogotá. Agradezco sus buenos comentarios acerca del desayuno y el servicio de nuestros colaboradores, lamento mucho lo sucedido con el servicio de la piscina y con el café para su habitación. He compartido esta información con nuestros Directores de las áreas involucradas para que esto no vuelva a suceder. Le esperamos de nuevo para tener la oportunidad de sorprenderle gratamente. Cordialmente, Lida Herrera Quality Assurance Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Heinz Linsker GM a répondu le 22 nov. 2017
Estimado Huésped. Deseamos agradecerle la puntuación que nos ha otorgado y nos alegra saber que su estadía fue satisfactoria. Esperamos que nos vuelva a acompañar pronto. Cordialmente, Dario Gonzalez G. Gerente General

8/10 – Bien

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Heinz Linsker GM a répondu le 26 oct. 2017
Dear Michel We hope that in your next stay we hope that on your next stay you will be satisfied. Looking forward your next stay. Best regards, Dario Gonzalez General Manager

10/10 – Excellent

guilhem

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
General Manager a répondu le 29 août 2016
Estimado Sr. Guilhem. Muchas gracias por escogernos para su estadía. Nos alegra saber que fue de todo su agrado. Lo esperamos en una próxima oportunidad. Cordialmente, Dario Gonzalez Gerente General

10/10 – Excellent

Guillaume, loudéac

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un très bon choix
une nuit seulement dans cet hôtel. le service est de très bonne qualité
Heinz Linsker GM a répondu le 14 juin 2016
Monsieur Guillaume. Nous vous remercions de l'évaluation des notes enrichissante avec notre service, il nous motive à poursuivre nos efforts pour parvenir à la satisfaction totale de nos clients. Nous espérons vous servir lors de votre prochaine visite à la ville. Cordialement, Dario Gonzalez directeur general

10/10 – Excellent

Emmanuel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Heinz Linsker GM a répondu le 23 août 2014
Monsieur Emmanuel: Cordialement votre Hôtel Sheraton Bogotá. C'était un plaisir d'avoir séjourné dans notre établissement et que vous souhaitez à vous remercier de nous avoir choisi pour votre séjour dans la ville.   Je tiens à vous remercier de nous en informer votre note de votre expérience à nos installations, c'est une motivation pour notre équipe, nous allons continuer à offrir un excellent service à nos clients. L'espoir nous permettent de vous servir de votre prochaine visite à la ville. Je vous souhaite une excellente semaine. Cordialement, Dario Gonzalez directeur général

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All the staff was excellent and friendly the hotel is very clean and the service are great
Séjour de 3 nuits en avril 2024
William Escobar, General Manager. a répondu le 29 avr. 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Alice G

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo excelente servicio seguro una gastronomía buen sabor servicio del personal desde que llega hasta la salida siempre pendiente
Séjour de 6 nuits en avril 2024
William Escobar. Gerente General a répondu le 29 avr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por sus buenos comentarios, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Lizaida

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Debo decir que todo su personal incluyendo al personal del restaurante Chimenea ..tidos son maravillosas personas. Su gentileza, cariño, atención uff!! Que les puedo decir .....espectacular. Gracias Paola , Angie ( mucamas) por su servicio y mantener nuestra habitación óptima. Gracias Xiomara, José, Lizardo, Sandra y Ana por toda su atención por su forma de resivirnos con una sonrisa cada mañana y todo ese amor para con nosotros. Nos vemos pronto att. Sra. Cruz
Séjour de 6 nuits en avril 2024
William Escobar. Gerente General a répondu le 24 avr. 2024
Estimada huésped,Nos alegra mucho saber que tuvo una agradable experiencia durante su reciente visita al Hotel Sheraton Bogotá y que todo nuestro personal le brindó un excelente servicio. Le deseamos un pronto retorno la próxima vez que visite la hermosa ciudad de Bogotá.Cordialmente,

10/10 – Excellent

Rene

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really good place to stay
Séjour de 5 nuits en mars 2024
William Escobar, General Manager. a répondu le 31 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Heinz-Günter

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personal sehr freundlich
Séjour de 1 nuit en mars 2024
William Escobar, General Manager. a répondu le 31 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Gabriel

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
William Escobar. Gerente General a répondu le 15 mars 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Best place, it's my favorite place never have anything bad to say. Best staff and best service
Séjour de 5 nuits en mars 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 15 mars 2024
Dear Guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá. Cordially,

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en février 2024
William Escobar, General Manager. a répondu le 15 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Dulce

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy lindo todo
Séjour de 4 nuits en mars 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 18 mars 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por sus buenos comentarios, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Dora Lucia

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I am a recurring guest. I love the hotel location and their breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
William Escobar, General Manager. a répondu le 15 mars 2024
Dear Guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá. Cordially,

8/10 – Bien

Nivia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fine service.
Séjour de 3 nuits en février 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Braulio

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Place's comfy and staff is very friendly. Restaurant's okay though.
Séjour de 2 nuits en février 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Joaquin Alfonso

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great service and staff
Séjour de 15 nuits en février 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá.

10/10 – Excellent

Shehryar

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel. Uber everywhere from here. Close to airport in a great neighborhood.
Séjour de 2 nuits en février 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Andres, Tampa

Ok
Séjour de 4 nuits en février 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 7 mars 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por sus buenos comentarios, le esperamos en una próxima oportunidad.

8/10 – Bien

Matthew, San Diego

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The pool and jacuzzi were relaxing
Séjour de 1 nuit en février 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 12 févr. 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Shuttle picked us up from the airport as advertised... pool was fantastic... beds and room overall was very comfortable
Séjour de 1 nuit en février 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 12 févr. 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Philip

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is close to the airport. It’s very noisy when the plane landing. The breakfast is good.
William Escobar. General Manager a répondu le 7 mars 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Camilo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 2 févr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Ligia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I really enjoy staying at the Sheraton. Everyone is very professional and friendly. Breakfast buffet is excellent. I will definitely will stay there again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 2 févr. 2024
Dear Guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá. Cordially,

10/10 – Excellent

Dagmar

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice Place to stay and closed to the Airport
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 2 févr. 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

10/10 – Excellent

Deanna

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 12 févr. 2024
Estimado Huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Jaime

Near to the airport.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
William Escobar. General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Dear guest, Receive a warm greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score awarded. We wait for you in the next opportunity. Cordially.

8/10 – Bien

Jessica

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were courteous and always ready to help. The mattress was too hard and uncomfortable.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
William Escobar. General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Dear Guest,Receive a cordial greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score given. I am very sorry that the mattress was too hard and uncomfortable. We will take your comments into account to review the processes and improve our product.We wait for you at the next opportunity.Cordially.

10/10 – Excellent

César

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 18 janv. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Ana

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 2 févr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Esturain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar, Gerente General. a répondu le 18 janv. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por la calificación otorgada, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Sean

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel, very nice facilities and excellent attention to detail. Only issue was to do with airport shuttle from airport, as we were incorrectly informed where to find it at the chaotic Bogota airport. Aside from that, everything was wonderful.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
William Escobar, General Manager. a répondu le 18 janv. 2024
Dear Guest,Receive a cordial greeting from the Sheraton Bogotá hotel. Thank you very much for your comments and the score given. I am very sorry that the information of the shuttle service was not enough. We will take your comments into account to review the processes and improve our service.We wait for you at the next opportunity.Cordially.

8/10 – Bien

Thelma, Brooklyn,

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
El personal del hotel es muy gentil.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
William Escobar, Gerente General. a répondu le 18 janv. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por sus buenos comentarios, le esperamos en una próxima oportunidad.

2/10 – Terrible

Jesus J

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I do not recommend this hotel. The overall location is really nice, but it’s not as good as it seems on the outside. I got a room that was stinking of cigarette, as if someone smoked for years and they didn’t do a deep cleaning. The electrical socket in the bathroom was loose, the shower floor was super slippery and there was no mat. The sockets are not phone charger friendly as they’re right next to the light switches, effectively blocking the connection. The breakfast is mediocre, it’s not great quality and it just stays there for hours, by 8 am the food is all dried and stale. The only good part was the fried eggs station if you catch a cook somewhere (sometimes they disappeared). The worst part was that the power went out twice in my floor over two days during my stay, something I think it’s unacceptable in a “high-end” hotel like Sheraton. Supposedly the local electric company was doing maintenance, but how do you not at least tell your customers that it’s going to happen and do some sort of refund? With how expensive this hotel is I am really disappointed. I could have gone to a nice, local hotel for a fraction of what I paid for the stay, and would have gotten much nicer food and a better room. Unfortunately this hotel rides on the Sheraton franchise to lure unsuspecting people like me thinking it will be a nice hotel, but inside it’s only a husk. 1 star.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
William Escobar. General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Dear Guest,It is extremely important for us to have your feedback regarding the services and the experience you had during your stay. We thank you for writing your review, because by hearing first-hand comments and suggestions like yours, we can review and improve our processes.We hope you will give us the opportunity to serve you again.Best regards,

10/10 – Excellent

Dirar

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A shout out to the staff at the reception. They were so kind and allowed me to check out later than usual. I had a night flight back to Paris and they even gave me a place where I could wait for my flight, and even take a shower. A hotel worthy of its 5 stars
William Escobar, General Manager. a répondu le 18 janv. 2024
Dear guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá. Cordially,

10/10 – Excellent

gustavo

Voyage en famille
Excelente
Excelente
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
William Escobar, Gerente General. a répondu le 18 janv. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por sus buenos comentarios, le esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Excellent

Diana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Espectacular
Excelente la cena de Navidad y la Zona del Spa es espectacular!!!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
William Escobar, Gerente General. a répondu le 4 janv. 2024
Estimado Huésped,Nos alegra mucho saber que tuvo una agradable experiencia durante su reciente visita al Hotel Sheraton Bogotá. Le deseamos un pronto retorno la próxima vez que visite la hermosa ciudad de Bogotá.Cordialmente,

6/10 – Acceptable

Maria

The check in was not as good as I thought from a hotel like Sheraton and I arrived at approximately 11:30 pm. The breakfast good but few people to attend the guests. The shuttle to the airport left mi in the #4 door at the airport and with 3 suitcases (I am 67 years old) I had to walk until the door # 7 and the driver knew where I was going. Not very good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
William Escobar. General Manager a répondu le 4 janv. 2024
Dear Guest.For us it is extremely important to have your feedback regarding the services and the experience you had during your stay. We thank you for writing your opinion, because knowing first hand comments and suggestions like yours, we can review and improve our processes. We apologize for the inconvenience. We have escalated your case to the front desk department, so that situations like this do not happen again. We hope you will give us the opportunity to serve you again.Best regards,

10/10 – Excellent

PETAL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay there was memorable, the staff was very pleasant and helpful. I would stay again.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
William Escobar. General Manager a répondu le 4 janv. 2024
Dear Guest, Receive a special greeting on behalf of the team at Sheraton Bogotá Hotel. We appreciate the time you took to share with us the valuable rating about your experience during your last visit to our hotel, we are pleased to know that we met your expectations. We hope to welcome you again on a future visit to the city of Bogotá.