Vue aérienne

MedPlaya Hotel Alba Beach – Avis

3 out of 5
MedPlaya Hotel Alba Beach
Calle Albatros, 1, Benalmádena, Malaga

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 90 avis sur 235." "
Note de 8 – Bien, d’après 95 avis sur 235." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 41 avis sur 235." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 235." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 235." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

ABDERRAHAMANE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 31 janv. 2024
Dear Abderrahamane: Thanks for your wonderful rating. We hope to see you soon, Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Vanessa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
La nourriture est à revoir
Medplaya Hotels a répondu le 27 déc. 2022
Cher Vanessa,Merci beaucoup d’avoir pris le temps de nous laisser vos commentaires y pour choisir Hotel Balmoral.Quant au buffet, il est de style méditerranéen, abondant et varié. Normalement, aucun plat n'est répété pendant sept jours (c'est une roue hebdomadaire) à l'exception des accompagnements et des crudités.Nous essayons toujours de changer certains éléments pour satisfaire tous nos clients. Nos dîners à thème, poissons frais et viandes dans le Show Cooking (gril en direct) sont généralement très appréciés par nos clients.Nous espérons vous revoir dans un futur proche.Sinceres salutations,

8/10 – Bien

Marie Ange Josiane

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 14 nuits en octobre 2022

10/10 – Excellent

CHANTAL

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Loyalty & Community Manager a répondu le 17 mai 2022
Hi Chantal, Thanks very much for your excellent rating! Kindest regards

8/10 – Bien

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé et très bon accueil avec du personnel parlant le français et à votre écoute. De bons conseils pour les excursions
Séjour de 7 nuits en septembre 2019

10/10 – Excellent

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour agréable
Séjour très agréable, hôtel très bien situé. Dommage, les chambres sont mal insonorisées, mais je suis ravie de mes vacances à l hôtel Balmoral
Séjour de 7 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

PHILIPPE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A REFAIRE
Hôtel agréable , bien situé , proche commerces et restaurants , arrêts de bus à proximité. Personnel trés professionel , aimable et compétent . Le seul bémol de notre séjour est la nourriture , sachant parfaitement ne pas tomber dans la gastronomie , il serait que ce soit moins répétitifs avec plus de choix pour les entréees , il semble que la restauration est plus tournée vers les populations anglaises , allemandes et espagnoles .
Séjour de 9 nuits en mai 2019

8/10 – Bien

Isabelle

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 5 nuits en octobre 2018

8/10 – Bien

Philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Costa del sol
Trop de béton…
Séjour de 2 nuits en septembre 2017

4/10 – Médiocre

Eric

Points forts : Propreté, confort de la chambre
nourriture infecte,le deuxième soir ai tout laisser pour aller manger au MAC donaldssituer a 100Mètres,pourtant je n'en suispas friand mais il me fallait souper,surtout apres une journée de 20km de marche

8/10 – Bien

Robert

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
For a 3 star hofel, i was mildly surprised how good it was. The food could have better and hotter.
Séjour de 21 nuits en avril 2024
Guest Service Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Robert: We are pleased to hear that the hotel exceeded your expectations. We take note of your suggestions. Best regards, Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Reshad

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Had a short but good stay. Everything went smooth, from the check-in, to lovely staff and check-out 🙏🌟
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Guest Service Manager a répondu le 30 avr. 2024
Dear Reshad: Thank you for your nice words and your fantastic rating.We really appreciate your satisfaction with the hotel and with the staff. Thank you so much for taking time to share your feedback with us and we hope to welcome you once again. Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Libia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es muy confortable, buena comida y bueno el servicio
Séjour de 5 nuits en février 2024
Guest Service Manager a répondu le 11 mars 2024
Estimado cliente: Muchas gracias por compartir su opinión. Nos alegramos de que haya tenido una estancia confortable. Reciba un cordial saludo, Guest Service Manager

8/10 – Bien

Steffen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Guest Service Manager a répondu le 31 janv. 2024
Dear Steffen: Thanks for your leaving your rating. Best regards, Guest Service Manager

8/10 – Bien

JOHN

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good value
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 21 nov. 2023
Dear John: Thank you for your nice words and your rating.Best regards, Guest Service Manager

8/10 – Bien

Ian Ray

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 15 nov. 2023
Dear Ian:Thanks for your rating.Kind regards,Guest Service Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Et hotel med rigtig god placering.
Dejligt hotel til en fornuftig pris. Beliggenheden er i top, lige bag Mcdonald ud til stranden. Vi fik et værelse i solsiden med udsigt til poolen og havet, og et lille køleskab på værelset til privat brug. Megen ros til service og tjenere. Lidt beklagelse: akustik i spisesalen var forfærdelig, som det ofte er på ældre hoteller. Vi er ikke kræsne eller krævende, men i løbet af 14 dage bliver maden noget ensformig. Men alt i alt et rigtig dejligt ophold.
Séjour de 14 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 14 nov. 2023
Dear customer, Thank you very much for giving us your opinion, which is very important to know where we can continue to improve. We are glad you had a good stay.Hoping to see you soon.Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Milan

Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 13 nov. 2023
Muchas gracias por dejarnos su valoración.Reciba un cordial saludo,Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Ghassan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 2 nov. 2023
Dear Ghassan,Thanks for your fantastic rating.I hope that you will be a regular guest at Alba Beach hotel and we can welcome you in your next visit to Benalmadena.Best regards,Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Ghassan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good location, bra personal , speciellt M
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 6 nov. 2023
Dear Ghassan,Thanks for your fantastic rating.Thank you once again for your stay at Alba Beach hotel and we hope to welcome you one more time in the sunny Benalmadena.Guest Service Manager

8/10 – Bien

Anneli

Points forts : Propreté
The location is very good, small room, sea view but no sun shine in the easter side of the building.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 2 nov. 2023
Dear Anneli,Thanks for leaving your opinion.We hope to see you soon,Guest Service Manager

8/10 – Bien

Dessie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Enjoyable
Enjoyable experience- great food- room and bed comfortable but we had an issue with ants which wasn’t dealt with promptly- also slow to come with extra pillows but these were minor issues and I will certainly return!
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 31 oct. 2023
Dear Dessie: Thank you very much for leaving us your review. We are very sorry for the inconvenience caused by both the ants and the pillows. We hope to see you soon and be able to offer you an even more comfortable stay.Best regards,Guest Service Manager

8/10 – Bien

PHILIP

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 30 oct. 2023
Dear Philip,Thanks for your nice rating.We hope to see you soon.Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Anna Karin Erika

Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Anna,Thanks for your fantastic rating.We take this opportunity to thank you for placing your trust in MedPlaya and we hope to host you again, whenever your trips bring you back to Costa del Sol.Guest Service Manager

2/10 – Terrible

Asdrubal

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Asdrubal,We are sorry to receive your bad rating. We hope that in the future you will give us a new opportunity and we will be able to improve your level of satisfaction.Best regards,Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Roland

Voyage de couple
Funktional, Zimmerreinigung teils mangelhaft. Sehr Hellhörig.
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 12 oct. 2023
Dear Roland,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us.We apologise for any inconveniences cased during your stay. We'll work to ensure a more consistent experience for our guests.Your feedback is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Best regards,

10/10 – Excellent

Jan

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Service Manager a répondu le 12 oct. 2023
Thank you for sharing your excellent rating about your recent stay with us.

8/10 – Bien

Petra

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 12 oct. 2023
Hello Petra,Thank you for sharing your rating about your recent stay with us. Best regards

10/10 – Excellent

BRIAN

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely hotel and food only thing missing was a little fridge in the room everything else was very good
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 2 oct. 2023
Hello Brian,Thank you for leaving your rating about Balmoral Hotel. We are happy to hear that you found us to be a lovely hotel. Hopefully we will see you again in the future. Kind Regards,Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Dr.ahmed

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Guest Service Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Dr. Ahmed,Thanks for your rating.Best regards,Guest Service Manager

8/10 – Bien

Odd

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Guest Service Manager a répondu le 30 août 2023
Muchas gracias por dejarnos su puntuación. Esperamos verle pronto con nosotros de nuevo. Un saludo, Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Clara Eugenia

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
good in general
In general terms my experience was good, it has an excellent location, customer service and good food. I feel disappointed with the issue of cleanliness, we were in the hotel for a week, and we realized when they cleaned the room that they were doing a very superficial work. Another point that disappoints is the pool, because they open it very late (11 am), according to the explanation they gave me it is because of the noise. Something that does not make sense since at that time all the guests have already passed through the dining room (the dining room It is open until 10:30)
Séjour de 8 nuits en août 2023
Guest Service Manager a répondu le 21 août 2023
Dear Clara Eugenia,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. Do not doubt that we will take note of each point that you have mentioned.We take this opportunity to thank you for placing your trust in MedPlaya and we hope to host you again, whenever your trips bring you back to Costa del Sol.Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

Carmen María

Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Vicente

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Muy bien todo
Séjour de 3 nuits en août 2023
Guest Service Manager a répondu le 7 août 2023
Estimado Vicente,Muchas gracias por dejarnos su magnifica opinión. Será un placer recibirle de nuevo con nosotros. Un saludo, Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

José Luis

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Los cuartos de baño muy antiguos. 15 € diarios por un aparcamiento al sol es una pasada.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Guest Service Manager a répondu le 1 août 2023
Estimado José Luis,Muchas gracias por dejarnos su opinión, la cual es muy importante para seguir avanzando. No dude que tomamos nota de su comentario. Esperamos verle pronto con nosotros. Un saludo, Guest Service Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bastante bien
La atención genial como siempre. La ubicación perfecta y la comida variada y muy bien cocinada. Una pega sería que el parking son 15 euros al día sin ser parking cubierto ni nada, cualquiera puede acceder andando no es nada seguro para los coches y ese precio, por tanto, es excesivo.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Guest Service Manager a répondu le 24 juill. 2023
Gracias por tomarse el tiempo para darnos su opinión, la cual es muy importante para nosotros para saber en qué punto podemos mejorar. Tomamos nota de su comentario. Esperamos verle pronto. Un saludo

6/10 – Acceptable

Anders

Points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Guest Service Manager a répondu le 24 juill. 2023
Muchas gracias por tomar su tiempo en valorarnos.

10/10 – Excellent

Amalia rosa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Genial estuvimos super a gusto el trato genial y las actividades y todo genial
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Guest Service Manager a répondu le 19 juill. 2023
Estimada Amalia,¡Me alegra mucho escuchar que su experiencia fue extraordinaria y que estuvo super a gusto! Un trato genial y actividades divertidas son fundamentales para disfrutar al máximo de su estancia. Esperamos verle pronto disfrutando de nuevo de nuestros hoteles. Un saludo.

10/10 – Excellent

Geoffrey

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice break
On arrival reception staff were friendly and courteous. Room was clean and had a partial sea view with small balcony.we were half board and the food was excellent with a good variety at breakfast and dinner close to bars and restaurants with a nice swimming pool area.was very good value for money and would definitely stay again
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Guest Service Manager a répondu le 17 août 2023
Dear Geoffrey,Thank you for your feedback; the opinion of our clients is very important to us in order to find out in which points can be improved. We are glad to hear that you mean that the Bali is a clean hotel with a nice staff and food.Thank you for choosing the Hotel Bali for your holidays and perhaps we have the opportunity to welcome you again. Guest Service Manager

6/10 – Acceptable

monica

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2023

6/10 – Acceptable

monica

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Bad breakfast, old hotel and lousy rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Medplaya Hotels a répondu le 29 mai 2023
Dear Monica,We strive to provide a pleasant stay for all our guests, and we regret that we did not meet your expectations.Regarding the breakfast, we take guest feedback seriously and will review our offerings to ensure they meet our guests' expectations. It's worth mentioning that our Hotel has a diverse and abundant breakfast buffet, which is typically appreciated by our guests. We understand that individual preferences can vary, and we apologize if the breakfast did not meet your personal taste.We appreciate your feedback and thank you for taking the time to share your experience. We hope you consider giving us another opportunity to provide you with a better stay in the future.Kind regards

10/10 – Excellent

RUSSELL

Séjour de 10 nuits en mai 2023
Medplaya Hotels a répondu le 17 mai 2023
Dear Russell,thank you for choosing Hotel Balmoral to spend your holiday.We are glad to know that you liked all that the Hotel offers and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Bien

Michael

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It is cheap. Moderate in every way but well located and great value.
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Medplaya Hotels a répondu le 2 mai 2023
Dear Michael,thank you for choosing Hotel Balmoral and for taking the time to share your experience.We are glad that, overall, you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Bien

Antonio

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El personal.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Medplaya Hotels a répondu le 24 avr. 2023
Estimado Antonio,muchas gracias por elegir Hotel Balmoral y por su reseña.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros y que le gustó el trato de nuestro personal.Esperamos vuelva a visitarnos pronto.Un saludo cordial,

10/10 – Excellent

Mari Carmen

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Medplaya Hotels a répondu le 12 avr. 2023
Estimada Mari Carmen,muchas gracias por la excelente puntuación y por haber elegido Hotel Balmoral.Nos alegra saber que le gustó todo lo que el Hotel ofrece y esperamos vuelva a visitarnos pronto.Un saludo cordial,

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Medplaya Hotels a répondu le 20 mars 2023
Thank you Linda for choosing Hotel Balmoral and for taking the time of rating us.We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon.Kind regards,

10/10 – Excellent

Pål

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
En fin plass med hyggelig betjening og god mat, mye for pengene! kommer gjerne igjen!
Séjour de 8 nuits en février 2023
Medplaya Hotels a répondu le 15 févr. 2023
Dear Pal,thank you very much for choosing Hotel Balmoral and for taking the time to share your opinion.We are glad to know that you enjoyed your stay with us!We hope to welcome you again soon.Kind regards

6/10 – Acceptable

Mikael

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bra läge, bullrig restaurang
Rent och fint. Bra läge. Bullrig miljö i restaurangen. Ensidig mat.
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Medplaya Hotels a répondu le 30 janv. 2023
Dear Mikael,thank you for choosing Hotel Balmoral and for sharing your opinion.We hope to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 – Excellent

Desiree

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Medplaya Hotels a répondu le 16 janv. 2023
Dear Desiree,thank you for the excellent rating and for choosing us.We are glad to know that you liked all that the Hotel Balmoral offers and we hope to welcome you again soon.Kind regards,