Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 14 avis sur 16." "
10 – Excellent
14
Note de 8 – Bien, d’après 1 avis sur 16." "
8 – Bien
1
Note de 6 – Acceptable, d’après 1 avis sur 16." "
6 – Acceptable
1
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 16." "
4 – Médiocre
0
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 16." "
2 – Terrible
0
10/10
Propreté
10/10
Service et personnel
10/10
Commodités
9,8/10
État et installations de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Pedro Antonio, Guadalajara
Voyage de couple
6 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The best that the Hotel has is the people
Pedro Antonio
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
Qian
Voyage de couple
15 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hands down the most beautiful hotel I've ever stayed at. The interior design is phenomenal, sleek, modern while still incorporating a distinct traditional Beijing style.
Location was excellent and service very attentive without being overbearing. The receptionists were extremely sharp and charming.
Qian
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 – Bien
Ming
12 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ming
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 – Excellent
Jiaye
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
best service hotel of Beijing, will come again!
Jiaye
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 – Excellent
Hing
Voyage en famille
20 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel as always
SHENG HSUN
Séjour de 6 nuits en mai 2021
10/10 – Excellent
EUNKYUNG
Voyage en famille
6 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
EUNKYUNG
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great location. Super friendly staff
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 – Excellent
Siu Hung
Voyage en famille
30 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Siu Hung
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
2 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Brand new.
Amazing service. Electric car that drives you to close by places for free
Amazing view of forbidden city.
Incredible brunch buffet
Best hotel in beijing.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Mark Bradford General Manager a répondu le 4 nov. 2019
Dear Anonymous, Thank you for choosing Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing for your recent trip and share your experience at our hotel with the Expedia community. We are very pleased to read your beautiful words to our hotel staff and service that made you had a fantastic experience. We look forward to welcoming you back in the very near future and thank you again for your highly recommendation and kind patronage.
6/10 – Acceptable
Ding Fang
16 oct. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ding Fang
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Mark Bradford General Manager a répondu le 4 nov. 2019
Dear Ding Fang, Thanks for sharing with us your staying experience at Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing. We are glad to know you had a wonderful journey with us. I will share with your highly praise to our staff, they will be very confident and will consistently provide the best service to all our guests. Thanks again for your recommendation and look forward to your next stay at Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing.
10/10 – Excellent
KwonLau, Califórnia
Voyage en groupe
30 sept. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel, great and friendly staff. The French Chef personally greeted guests during breakfast and dinner, amazing service. Would definitely come back for another stay.
KwonLau
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Mark Bradford General Manager a répondu le 14 oct. 2019
Dear KwonLau, Thanks for sharing with us your staying experience at Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing. We are glad to know you had a wonderful journey with us. I will share with your highly praise to our staff, they will be very confident and will consistently provide the best service to all our guests. Thanks again for your recommendation and look forward to your next stay at Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage de couple, Voyage en groupe
28 sept. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Show! Localização, estrutura, atendimento, tudo! Muito bom gosto nos detalhes
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Mark Bradford General Manager a répondu le 14 oct. 2019
Dear Anonymous, Thanks for sharing with us your staying experience at Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing.
We are glad to know you had a wonderful journey with us. I will share with your highly praise to our staff, they will be very confident and will consistently provide the best service to all our guests.
We look forward to welcoming you back in the very near future and thank you again for your highly recommendation and kind patronage.
10/10 – Excellent
Apichart
25 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Apichart
Séjour de 2 nuits en juin 2019
10/10 – Excellent
Michael
10 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Simply the Best
I absolutely love this hotel. I travel all the time and this has become my favorite hotel in China.
The service is impeccable!
The restaurants are top notch and the rooms are beautifully designed and appointed.
Everything I expect from MO and more.
Michael
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Mark Bradford General Manager a répondu le 14 oct. 2019
Dear Michael,
Thank you for choosing Mandarin Oriental Wangfujing, Beijing for your recent trip and share your experience at our hotel with the Expedia community.
We are very pleased to read your beautiful words to our hotel staff and service that made you had a fantastic experience.
We look forward to welcoming you back in the very near future and thank you again for your highly recommendation and kind patronage.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.