Pavillon de jardin

Padmasari Resort Hotel – Avis

4 out of 5
Padmasari Resort Hotel
Lovina Beach, Jl. Seririt- Singaraja, Temukus, Buleleng, Banjar, Bali

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 74 avis sur 146." "
Note de 8 – Bien, d’après 59 avis sur 146." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 11 avis sur 146." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 2 avis sur 146." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 146." "

8,8/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Bruno

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vacances à Bali
Endroit magnifique hôtel et personnel très agréable je recommande
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Céline

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Christelle

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Raph

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Couple de français en lune de miel. Nous avons passé une nuit dans cette hôtel très charmant avec une déco design au bord de la mer.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Géraldine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un séjour paradisiaque
La vue depuis la piscine ou la chambre - si vous avez réservé avec vue sur mer - est juste incroyable surtout au coucher du soleil ! Le personnel est souriant et aux petits soins. Nous avons également bien mangé au restaurant même si les prix sont plus élevés que dans les restaurants à Lovina. Le seul petit bémol serait pour moi le manque de parasol.
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Irvan a répondu le 13 sept. 2019
Dear Our Valued Guest Thank you for review your stay with us, we look forward to welcoming you back in the future. Best wishes

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'hôtel est bien tenu. Il manque des cintres. Le 1er jour un questionnaire est distribué pour connaître nos remarques "to enjoy your stay", nous avons signalé cette petite demande mais aucune réaction.. c'est pas grand chose mais 5 cintres à 2 pour 10 jours ça fait juste..
Séjour de 10 nuits en mars 2019
Irvan a répondu le 11 avr. 2019
Dear Our Valued Guest Thank you for sharing your experience of staying at our place. We always strive to ensure the services we provide are excellent for our guests. therefore we provide questions for each of the first nights of our guest guests. we hope to continue to provide the best service. thank you for trusting us. Best wishes

8/10 – Bien

Romain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quelle vue!
La vue de la piscine sur la mer est juste une dinguerie ! Surtout au coucher de soleil! Pour le reste c'est du classique, on appréciera la petite plage qui fait toujours la différence. J'avais lu beaucoup de commentaires où on entendait la rue, c'est vrai lorsqu'on est à la piscine mais je n'est pas du tout trouvé ça derangeant mais de la chambre on n'entend rien. Attention le petit déjeuner n'est pas en buffet c'est un choix entre 4 types (europeen, américain, indonésien,..) Attention à l'excursion dauphin (proposée à 100000 idr). L'hotel proposait l'excursion dauphin à Lovina dans un bateau typique avec un départ à 6h. Nous nous sommes laissés tenter par l'expérience en se disant qu'on serait tranquille aux aurores dans notre barque de 4 personnes. Quel mal nous en a prit !! On se retrouve avec 50 autres bateaux de même type (voir photo), moteur grondant dès qu'un dauphin apparaît se dirigeant tous vers lui. Pauvres bêtes cela doit être trop stressant pour elles. L'attrape touriste par excellence au détriment de ces animaux. Le seul point positif de cette expérience est le levé de soleil.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Irvan a répondu le 30 oct. 2018
Hi Romain Thank you for share your thoughts with us, We will consider your suggestion about dolphin trip with that organizaton. We are looking forward to welcoming you back in the future. best wishes

8/10 – Bien

Julien, Lille

Bel hotel un peu bruyant
Bel hôtel avec vue sur la mer. Point fort de cet hôtel sa piscine à débordement vue sur la mer. Attention les chambres sont juste à coté d'une route passante un peu bruyante.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Irvan a répondu le 27 oct. 2018
Hi Julien Thank you for share your thoughts with us Yes, our resort located next to busy road, and if you feel disturbe with noisy we provide free ear plug. but, some of guest our room was quiet that expectation. We are looking forward to welcoming you back in the future. Best wishes

10/10 – Excellent

stephanie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
De très bonnes prestations
Très bel hôtel. Nous avons apprécié l’écoute de nos besoins, leur gentillesse, la navette vers le centre ville, la situation de l’hôtel, et enfin la superbe piscine avec vue sur la mer. Certes la route est passante sur le derrière de l’hôtel mais cela ne nous a pas gêné pour dormir
Séjour de 1 nuit en août 2018
Irvan a répondu le 31 août 2018
Dear Stephanie Thank you for review us after your recent stay we are looking forward to welcoming you back in the future. best wishes

10/10 – Excellent

Cedric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastique
Hôtel merveilleux avec très belle piscine à débordement le personnel et très gentil et serviable et le service voiture gratuite très très utile, rien a redire Merci
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Irvan a répondu le 12 déc. 2017
Dear Cedric Thank you for review us and share with us, we would like to welcoming you back in the future. Best wishes, Irvan

10/10 – Excellent

Aurelie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour
Nous sommes restés 2 nuits dans cet hôtel. Très agréable en bord de mer. Nous avons déjeuné et dîné au restaurant: la cuisine est très bonne et les prix corrects. Le petit déjeuner est copieux. L'hôtel propose des excursions, notamment pour aller voir les dauphins au lever du soleil pour 100000 roupies par personne. La piscine à débordement avec vue sur la mer et les grands lits qui l'entourent sont le vrai plus de cet hôtel. La chambre deluxe qui donne directement sur la piscine est beaucoup plus calme que les autres chambres donnant sur la route. Le bruit ne nous a pas dérangé. Je recommande ! C'est l'hôtel que j'ai préféré en tous points à Bali.
Séjour de 2 nuits en août 2017
Irvan a répondu le 4 oct. 2017
Dear Aurelie Thank you for taking your valuable time to review us, we would like to thank as well for helping us about our hotel surrounding in real. probably that will be useful for other readers. we are looking forward to welcoming you back in the future. Best wishes, Irvan Resort Manager

8/10 – Bien

Olivier, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très agréable et personnel accueillant. Vue magnifique. Très bon rapport qualité / prix.
Séjour de 2 nuits en août 2017
Irvan - resort manager a répondu le 4 oct. 2017
Dear Olivier Thank you for share your thoughts with us, we are looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Excellent

seb

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
super hotel
super hotel, un peu à l'écard mais il propose un service de transport gratuit dans le centre ville allée et retour
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Irvan - resort manager a répondu le 5 août 2017
Dear Seb Warmest greetings from Padmasari Resort, Lovina Thank you for taking your valuable time to review us, our entire team are grateful to having your stay with us. we are looking forward to welcoming you back in the future. Best wishes

10/10 – Excellent

SYLVIE, Lille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel sympathique
Hotel très sympathique dommage qu il soit situé près d une route. Très très bruyant. Impossible de se baigner à la plage devant l hotel. Extrêmement sale. Heureusement il y avait la piscine.
General Manager a répondu le 27 août 2016
Dear Sylvie, Thank you for sharing your thoughts after your recent stay, we realize our beach sometimes are dirty and we try to clean everyday but this is problem for bali and our people. anyway we look forward to welcoming you again in our resort. best wishes, Irvan - resort manager

8/10 – Bien

Slaheddine, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel sympa
hôtel confortable avec une jolie piscine à débordement sur l’océan. On ne peut pas se baigner presque pas de plage. L’hôtel est loin de Lovina Beach pas de moyen de transport en commun ou taxi, seul un service navette de l'hotel est dispo de 12h à 22h un bon rapport qualité prix
Irvan a répondu le 17 sept. 2016
Dear our valuable guest, thank you for sharing your thoughts after your recent stay, water level in our beach are unpredictable, sometimes almost no beach but sometimes you can go untill 50 meters to the sea from the hotel. Thank you for staying with us. best wishes, Irvan - resort manager

10/10 – Excellent

Patrick, Moselle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon choix
Bel hôtel en bord de mer.La plage est décevante mais une très belle piscine.Petit déjeuner à la carte.Hôtel très agréable à recommander. Tres bon rapport qualité prix
General Manager a répondu le 17 sept. 2016
Dear Patrick, our valuable guest we would like to say a big thank you for staying with us, we will keep and improve our property. best wishes, irvan - resort manager

8/10 – Bien

Mathilde

Points forts : Service et personnel
General Manager a répondu le 17 sept. 2016
Dear our valuable guest, thank you for staying with us, we look forward to welcoming you again in our resort. best wishes, irvan - resort manager

10/10 – Excellent

Dino, Troyes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hotel ! Je le recommande, belle vue
Nous avions réservez une Chambre Deluxe, on a été "surclassés" dans la Penthouse avec terrasse, salon, cuisine, dressing, chambre, salle de bain, vue sur la plage... Le top ! Personnel très accueillant, bon petit déjeuner, pas trop de monde dans l'hotel, piscine très sympa avec de quoi bronzer face à la mer... Avec restaurant, et Dolphin tour, plongée ! Je vous le commande !
Irvan a répondu le 24 juill. 2016
Dear Mr Husson many thanks for getting in touch after your recent stay with us. It's great to hear from you and we really appreciate all of your feedback and suggestions.we would like to welcoming you back in Padmasari resort in next chance. Best Wishes, Irvan – Resort Manager

6/10 – Acceptable

Olivia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The staff were great. The resort is a bit run down. It could stand to be renovated. The beach should have been cleaned of litter.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff is excellent, restaurant was very good. Clean and beautiful pool. Our room 401 was perfect with beautiful views of Bali Sea and property complimentary shuttle service a big plus. We’ll be back.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Commodités
We had to upgrade as the original room didn’t suit, the replacement room was a surprise overlooking the ocean and sunset were beautiful. The meals were always good and affordable. Thanks to the staff for the holiday.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Amanda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is beautiful. Food absolutely amazing Pool and gardens amazing Staff very helpful and friendly Shuttle service excellent Internet/wifi terrible Issue with ants in room and on bed No shelves for clothes and limited hanging space
Séjour de 9 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Markus

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es war alles sher schön nur ein wenig renovierungs bedürftig das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend Die aussicht ist super und wenn ihr die junior suit bucht habt ihr einen privaten pool der nur von den 2 suiten gehört war einfach schön Kommen gerne wieder
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Ying Ching

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Julie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Steven

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotels great the add ins in question
The hotel was very nice and comfortable and the staff were very good.I would not do the dolphin trip or the snorkel because it was not worth the time. for the snorkeling on the way back, they just dropped us in the water for 10 minutes and threw bread at the fish to attract them .Also, be careful who you rent a taxi service from the hotel. The driver I had did not even give me my full half day and continue to try to sell me other things entire trip.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

David

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
the rooms we booked looked totally different than what we got - we changed room because the first one was katastrophic! we had a window looking to a wall even we booke seaview - the second one had a window but still no seaview..
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Anaïs

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Dean

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This is a quaint little hotel with 18-20 rooms. It is very quiet, has an infinity pool mere meters from the ocean. The sunsets are magnificent and can be enjoyed in solitude. It is so serene. My room was maintained by a nice fella who would come up to me pool side and ask if he could clean my room. There were maybe 5-7 guests who stayed at the hotel during the day allowing for some peace and quiet. The food was surprisingly very good for a small hotel. The downside to the stay was the people on the beach trying to sell you things. They are respectful, but because the patio and pool are mere feet from the ocean, they are constantly trying to speak to you. The service at the restaurant was very poor. They could use a lesson in restaurant service. They were so slow, but the food is very good. The main level rooms have no windows to see the beach, ocean or pool even though they are facing that way. Such a shame. There also is no bar so there is really no option for poolside drinks. All in all good value to stay there. The serenity, sunsets and pool were very much top notch. Hotel drives you to wherever you wish to go and they pick you up as well.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Louis

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Peter

Séjour de 2 nuits en juin 2023

6/10 – Acceptable

MAGALI

Sorry I am usually easy going, but event if the bedroom was ok, the rest of the hotel is wrongly advertised . No life , no bar, no beach , and people trying to sale you trip to the dolphin, little trinkets, peanuts etc etc sitting right there in your face when you try to relax by the pool ...
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 – Bien

Danny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2023

8/10 – Bien

Danny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2023

8/10 – Bien

Danny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2023

6/10 – Acceptable

Terry

Séjour de 4 nuits en février 2023

4/10 – Médiocre

YEHOSHUA

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Alejandra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pretty hotel, not much to do. Seems empty all the time

10/10 – Excellent

Mathew

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Love how they took care of us to upgrade after issue with air conditioner

8/10 – Bien

paul

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is clean and comfortable and well located. The staff are all lovely and friendly but English is a huge problem. Very hard to communicate. Would stay here again..

10/10 – Excellent

Doreen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The 5 nights we stayed at Padmasari was wonderful, the room was on the 4th floor overlooking the ocean. The breakfast is very good. The service is excellent. The only negative was the pool is open 24hrs and children were screaming in it at 6.00am.
Séjour de 5 nuits en décembre 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Beth

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overall, I would recommend it
Pros: +extremely nice staff +Beautiful pool +Their spa isn’t complete but they’ll bring someone in for you +You order breakfast so it’s fresh and delicious +Free Hotel shuttle to Lovina Cons: -pool open 24 hours so if you like to sleep in, ask for a room far from the pool (think kids squealing at 8am) -My room (110) had spider webs all over. -people sit next to hotel on the beach side watching you, trying to get your attention to sell you something
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We absolutely loved our stay and were so sad to leave, but will definitely be back again for a longer stay. The hotel was lovely and well appointed, the staff were very friendly without being intrusive, the pool and deck chairs were an easy place to just chill out and watch the ocean. That’s exactly what a holiday is all about for me 😊. I really look forward to coming back, and good luck with the renovations.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
What an amazing hotel the Padma Sari is. The pool is amazing and with just 19 rooms the hotel never feels crowded. Great service and nice staff. If you decide to stay here, book the ‘beautiful fish dolphin tour’. The tour they offer you on the beach is not the best. Except for that, this place is amazing and a highlight of our holiday. We will be back.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Irvan a répondu le 13 sept. 2019
Dear Our Valued Guest Thank you for review your stay with us. we are looking forward to welcoming you back in the future. Best Wishes

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely hotel, very friendly staff. Great vieuw! The free transfer to the center was great!
Séjour de 3 nuits en août 2019
Irvan a répondu le 13 sept. 2019
Dear Our Valued Guest Thank you for review your stay with us, we look forward to welcoming you back in the future. Best wishes

10/10 – Excellent

Petr

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Skvělá dovolená
Vynikající hotel s kvalitními službami, skvělým personálem, atmosférou, úžasným nekonečným bazénem, vynikajícími snídaněmi. Zůstali jsme 10 nocí a vydržel bych i třikrát tolik. Jediná drobnost je pomalejší a občas se ztrácející wifi. Měli jsme však data.
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Irvan a répondu le 13 sept. 2019
Dear Our Valued Guest Thank you for review your stay with us, we look forward to welcoming you back in the future. Best wishes

8/10 – Bien

Bernadette

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful views,nice personnel , only traffic on the road outside the hotel was busy and noisy with trucks
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Irvan a répondu le 6 juin 2019
Dear Bernadette Thank you for staying with us, we look forward to welcoming you back in the future. Best wishes