Terrain de l’hébergement

Montien Riverside Hotel Bangkok – Avis

5 out of 5
Montien Riverside Hotel Bangkok
372 Rama 3 Road, Bangkok, Bangkok

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 287 avis sur 807." "
Note de 8 – Bien, d’après 324 avis sur 807." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 141 avis sur 807." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 40 avis sur 807." "
Note de 2 – Terrible, d’après 15 avis sur 807." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Daniel

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel à oublier
L’hôtel est vétuste et surtout le service inexistant , le personnel très mal aimable , c’est la première fois que je vis cette situation en Thaïlande dans un hôtel, de plus cette hôtel est loin de tout Vraiment un mauvais moment pour nous
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Fides Paulin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un des meilleurs hôtels malgré le poids de l’âge visibles aux rides sur la face extérieur. L’intérieur ainsi que le personnel sont charmants!
Montien Riverside Team a répondu le 31 déc. 2022
Thank you for providing us feedback from your stay and hope that we could serve you again on your next visit to Bangkok.

10/10 – Excellent

daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Proprete impeccable Personnel tres devoué et efficace Chambres tres spacieuses avec une vue superbe
Séjour de 5 nuits en mai 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Customer Care a répondu le 5 févr. 2020
Dear our valued guest, Thank you very much for your feed back :)

8/10 – Bien

yasmina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe chambre magnifique vue lit king size hyper confortable
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Customer Care a répondu le 20 août 2019
Dear Mr. or Ms. Yasmina, We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Customer Care

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel compétent mais surtout très gentil .Vu agréable sur le fleuve .
Séjour de 9 nuits en février 2019
Customer Care a répondu le 5 mars 2019
Dear Customer ; We would like to say how grateful we are that you were our valued customers who further express positive comments in public towards our property and service. We would intentionally keep improving our overall service performance in every aspect to go beyond our customer expectation. We are also honored to be your selected venue for your accommodation where we could provide “The Spirit of Thai Hospitality” to you. Yours faithfully, Customer Care

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Un etablissement de grande qualité mais un pelsonnel tres peu formé ne parlant pas une autre langue que le thailandais et une directrice arrogante et mal élevée ne respectant pas ses clients. Je regrette que cet établissement soit aussi mal dirigé malgré un tel potentiel.
Séjour de 10 nuits en février 2019
Customer Care a répondu le 6 mars 2019
Dear Our Valued Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully, Customer Care

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un vrai 5 etoiles le hall majestueux le personnel vraiment tres courtois la chambre immense vraiment tres belle hôtel
Séjour de 1 nuit en février 2019
Customer Care a répondu le 12 févr. 2019
Dear Our Valued Customer; We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property and service that we delicately provided to you. Therefore, we appreciate to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully, Customer Care

8/10 – Bien

Claude

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel au décorum magnifique.
Très bel hôtel, magnifique decor type années 30, piscine très agréable. Beau petit déjeuner par contre le personnel qui y sert n’est pas souriant, étonnant ! Airco dans la chambre très bruyant, prises de courant cassée, même certaine touches du téléphone sont fâtiguées. Beau jardin en bord de rivière... déserté, personne ! Le bar avec piano et chanteuse, super mais.. mis à part nous deux... personne ?
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Customer Care a répondu le 23 janv. 2019
Dear Mr./Ms. Claude, The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully, Customer Care

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Loin de moyen de transport en commun, prix convenable....
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Customer Care a répondu le 16 avr. 2018
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully,

8/10 – Bien

franck, Annecy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très agréable
Hôtel confortable, très propre , accueillant À part la tv qui était pas de dernière génération... haha
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Customer Care a répondu le 10 avr. 2018
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. However, we cannot achieve this without your comments; therefore, every comment is crucial and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you the inconvenience or discomfort during your stay. Additionally you can inform us of your inconvenience during your stay to our front office manager. Yours faithfully,

6/10 – Acceptable

Jean-michel

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Pas de tv 5 monde pendant 3jours je ne parle pas thaï ni anglais et dors mal à cause du décalage Le personnel ne fait aucun effort pour me comprendre et être compris
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
Customer Care a répondu le 17 janv. 2018
Cher Notre Client Valorisé L'hôtel voudrait s'excuser pour le dérangement causé à vous. Notre direction a été informée de votre problème et a pris cette question en considération pour une enquête et d'autres améliorations afin d'éviter de répéter ce genre de situation. De plus, vous pouvez nous informer de votre dérangement pendant votre séjour à notre gestionnaire de front office. Cordialement votre

10/10 – Excellent

jean pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
5 star hotel at affordable price !
Fantastic night ! Amazing river view from club C room, A bit far from center but there is a free shuttle to and from city Very professional, kind and helpful staff. They surprised us with a beautiful decorated bed with roses Thanks a lot !
Séjour de 1 nuit en août 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Phil, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good location and perfect size room
We have really appreciate the quality of the bathroom and the bed, The breakfast provide a great choice. The value for money was great.
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Kanoksak Ingkawara a répondu le 2 sept. 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

enyl, nice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel,
Chambres spacieuses avec lits immenses Vue sur le Chao Praya (mais pas la plus belle partie) service de navette mais avec horaires éloignés A notre goût l'hôtel est un peu excentre obligation de prendre un taxi
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Wee a répondu le 4 juill. 2017
Dear Enyl, Greeting from Montien Riverside Hotel. We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property. Therefore, we are so glad to know that you have had enjoy your stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. We also noted that the only one thing that can not make your stay an impressive one is hotel location which we all try to fix this by making a free shuttle schedule. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

8/10 – Bien

enyle, nice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel accueillant et disponible Chambre spaci
Nous avons apprécié la navette qui. Ou sa conduit jusqu'à Asiatique et qui est revenue nous chercher à 22H30
Wee a répondu le 28 mai 2017
Dear Customer We would like to express our sincere appreciation for your valued comments towards our property and service that we delicately provided to you. Therefore, we are so glad to know that you had a pleasant stay with us which we hope to be a part of your wonderful memory during your trip in Bangkok. Again, thank you very much for giving us the opportunity to service you as it was such an honor for us. Please kindly let us know if you consider revisiting Bangkok again in the future as our hotel always expects to welcome and service you. Yours faithfully, Weerapat Thavornwong Executive Assistant Manager

6/10 – Acceptable

FeulaingSecq, tour eiffel

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Hotel qui mériterait quelque travaux d'intérieur.
Un Hotel de luxe mais pas de 5* mais plutôt 4 ou 3,5 du fait que certains endroits méritent d'être refait à neuf, repenser l'espace piscine ainsi que les machines de fitness qui sont désuets "années 90". Si les moyens ne sont plus suffisants quitte à réduire le bâtiment pour proposer du mieux, certains lieux comme la salle massage ou média sont vides et fait vraiment "glauque", pardonnez l'expression ; il faut vite effacer cette ambiance morbide à tous les étages si vous ne voulez pas voir votre clientèle diminuer chaque années

6/10 – Acceptable

Ly

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel propre
Un peu loin du centre ville, proche le marché asiatique.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Hôtel accueillant
Personnel serviable et disponible. Hôtel un peu vieillot mais séjour agréable

4/10 – Médiocre

marquiz, france

Points faibles : État et installations de l’hébergement
hotel montien riverside hotel ayant mal vieilli
hotel ayant mal vieilli , mal isole donc bruyant , piscine froide , qualite prix non conforme je ne le recommande pas
Dear Customer The hotel would, initially, like to thank you for your valuable comment as one of our business objectives is to maximize the level of customer satisfaction. However, we cannot achieve this without comments from customers; therefore, every comment from customers is crucial and vital for improving our operation and performance. More importantly, please kindly accept our sincere apologies for the occurrence that caused you any inconvenience or discomfort during your stay. Yours faithfully,

10/10 – Excellent

Mark

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quite area with very good customer service throughout the entire hotel.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Erik

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Olde world charm, a bit outdated, but everything is in working order. Charming place
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

frankie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Allways liked staying here nice area and staff :)
Séjour de 10 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Eric

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Older hotel but nice location by the river and a great pool.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They had very professional staff who knew their jobs well. The gym facilities were very good, with both dry and wet saunas.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Steve

Points forts : Propreté, service et personnel
A little bit dated but outstanding riverside dining
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Bhuiyan

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Immy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
โรงแรมสวยอาหารอร่อยพนักงานบริการดีมาก
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Rakesh

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The hotel definitely needs a refurbishment. Can tell it's an old hotel but nevertheless should have some refurbishment done. The room was clean but one night when the room was cleaned, the bedsheets were not changed. I had an issue where the toilet and sink were blocked, and after I reported it to reception, they were very quick to resolve the issue. At the back of the hotel where the outside dining and bars are, it is very nice by the river.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Bidana

Séjour de 5 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Fernando

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
good
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Terry, prospect

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Free shuttle to shopping and Ferry wharf good chinese restaurant for yum cha
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

prabhjot

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Kent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is really nice. The day staff was wonderful. The breakfast was amazing. The rooms are very nice and we had a room with a great view of the river. However, we had dinner one night outside, and the service was terrible. It was probably the worst service we ever experienced at any hotel, regardless of the rating.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Leendert

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
De kamers zijn toe aan een opfrisbeurt maar voldoen nog prima voor mijzelf is het belangrijk dat er een goed matras is . Ik slaap hier prima op al meerdere keren hier geweest kom hier later weer👌👌👌
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Alan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

robert

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Steven

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff at this hotel goes above what is required to give good service.stayed with them a few times and have never been disappointed.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Harry

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quite a peaceful place in Bangkok with unreal sunset
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Jan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
stlle og roligt hotel god frokost
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

joseph

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great room with incredible views of river
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Mark, escondido

It was okay
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

John, Andover

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Spent 6 nights just recently at the Montien Riverside Hotel. The hotel was beautiful, and the staff were extremely helpful and friendly. Our deluxe river view room was spacious and had a great view of the river. I would highly recommend this hotel to anyone staying in Bangkok.
Séjour de 6 nuits en février 2024

8/10 – Bien

lori

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Scott

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing really close in the area to eat. Have a shopping mall close by but caters to locals. I ended up leaving early.
Séjour de 5 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Antolin

Points forts : Service et personnel
Dated
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Jens Otto Riis

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hotel
Super service og lækkert hotel
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

yeakyung

Points forts : Propreté, service et personnel
서비스는 친절했지만 호텔이 너무 오래됐고 강가에 정박한 배들이 내뿜는 매연때문에 힘들었어요.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Suwilai

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Patrik

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel with nice river view.
Good hotell that is really close to Terminal 21. The hotells standard is OK like a 4 star hotell. We choose a executive room with river view, that included access to the lounge, But we were soo disappointed about lounge, the only server coffee and thee, On every other hotel we visit, we also got some drinks and snacks.. It's a little problematic to use sky train, you need to take the shuttlebus to Taksin BTS.
Pool at night
Reception
Séjour de 2 nuits en janvier 2024