Extérieur

Hampton Inn & Suites Baltimore Inner Harbor – Avis

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Baltimore Inner Harbor
131 E Redwood St, Baltimore, MD

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 527 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 298 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 91 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 41 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 48 avis sur 1005." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Pascal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon emplacement : 7.5-8 : correct sans plus
Hôtel bien situé à 1/4h du stade des Orioles, 20mn de celui des Ravens et 3mn d Inner Harbor qui sont en gros les activités principales de Baltimore Inner Harbor s est un peu dégradé avec le Covid mais ce n est pas non plus la zone. En effet, dès mendiants, sûrement aussi des toxicos vu les yeux de certains mais ce n est pas non un gehrig ou un coupe gorge et la police est très présente Hôtel correct : rien d exceptionnel, mais rien de négatif. Conforme à du Hampton inn de plusieurs années. Surface assez grande, lit ok, frigo, douche avec plusieurs savons, clim, petit déjeuner à l américaine classique (assiette cartons, omelette toujours un peu trop trop cuite, potatoes, machine à gaufres, céréales, pommes, bagels, jus de fruits (toujours trop sucrés) oatmeal etc…) Valet parking un peu cher et comptez 20 bonnes minutes pour le retour du véhicule mais le parking dans les downtown est toujours cher. Vous pouvez cependant trouver 10-15$ moins cher que les 42$ de valet pour la nuitée dans un des parkings publics voisins mais à double checker sur place car les prix varient énormément en fonction de la saison, s il y’a un match où on etc….
Séjour de 1 nuit en août 2023
AGM a répondu le 10 août 2023
Dear Pascal,Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and hope that your stay went well.

8/10 – Bien

Gabriel

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2022

8/10 – Bien

Nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent rapport qualité prix
Cet hôtel vaut plus que ces 2.5 étoiles. Situé à proximité des attractions principales de Baltimore, il offre un comfort comparable à un 4 étoiles US. Une bonne adresse pour un séjour de 2 à 3 nuits.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Frederic

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Justin GM a répondu le 22 oct. 2019
Thank you for letting us know how much you enjoyed your recent visit with us. Our entire team is thrilled that you had such a nice stay. We hope that we have a chance to provide you with another great experience very soon. Safe Travel Always!

8/10 – Bien

Siyu

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Was pleasantly surprised that there was a hot breakfast.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Alicia a répondu le 13 mai 2024
Thank you for your kind response. We are glad you enjoyed our breakfast, and look forward to seeing you again soon!

10/10 – Excellent

Teondra, Toano

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pleasant staff. Clean, big room.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Alicia a répondu le 7 mai 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Doug

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was large and clean...tv should have been easier to view from bed...differernt wall
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Alicia a répondu le 6 mai 2024
Thank you for your feedback! We are glad your stay was enjoyable and look forward to elevating your experience in the near future.

2/10 – Terrible

Gregory

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel
No mention of deposits
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Alicia a répondu le 6 mai 2024
Thank you for your feedback. We will work on ensuring we communicate any incidental hold information accurately on all of our booking channels. Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Amy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was clean and very well run.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Alicia a répondu le 29 avr. 2024
We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Excellent

Kim

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Alicia a répondu le 25 avr. 2024
Thank you for your kind words!

8/10 – Bien

Kindria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Jay a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to respond to our guest survey & we hope to see you again! :)

8/10 – Bien

debbie

Beds and staff were great and so was shower. Curtains were broken and did not open and air conditioner rattled all night.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Alicia a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for your feedback. We will share your experience with our appropriate leadership team and correct those challenges. Thank you for staying with us!

2/10 – Terrible

songyi

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Alicia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for reviewing our hotel. We apologize for your experience, and hope to resolve effectively so future guests are not impacted similarly.

8/10 – Bien

Susan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close walking distance to Camden yards
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Alicia a répondu le 17 avr. 2024
We look forward to seeing you back again soon!

10/10 – Excellent

YU-EN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It’s very convenient
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Jay a répondu le 7 avr. 2024
Thank you for responding to our guest survey & we hope to see you again in the future!

10/10 – Excellent

Donald

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Alicia a répondu le 25 avr. 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Jeanine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly and helpful staff. Engineer and valet went out of their way when we had a flat tire on arrival helping us find a place nearby to get it fixed. Contnental breakfast was really good. Better than I expected. Yummy waffles!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Jay a répondu le 6 avr. 2024
We love to hear that you had a good experience, and we were there to help you out. We hope if you are ever in town, we get the chance to see you again!

10/10 – Excellent

Madelin, Allentown

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall was a nice place to stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Alicia a répondu le 1 avr. 2024
Thank you! We look forward to seeing you back again soon.

10/10 – Excellent

Monika

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everyone was great - the staff at the front desk was very friendly and knowledgeable. Valet parking was excellent. Room was clean and perfect for 2 people.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Noriyoshi

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
フロントの対応に満足。
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Alicia a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are glad the front desk was able to take good care of you.

10/10 – Excellent

Heather

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super clean. Huge TV in room. Comfy beds and pillows. Friendly staff. Amazing breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for your kind words! We do hope that we can continue to be your hotel of choice when traveling to Baltimore.

8/10 – Bien

Javonna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités
I didn’t like the fact that you had to pay for parking, but the free breakfast was great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 28 mars 2024
Thank you for staying with us! We are glad you enjoyed breakfast and look forward to seeing you again soon!

10/10 – Excellent

Brieshauna

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 27 mars 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Ryan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We had a nice stay. Good hotel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 20 mars 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Celines, Brooklyn

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place and good breakfast nd service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 21 mars 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Martha

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Staff was very friendly and kind I was there 6 nights and my room was never cleaned
Séjour de 1 nuit en mars 2024
AGM a répondu le 17 mars 2024
Dear Martha,Thank you for your taking the time to share your experience. We hope to have you back to join us again.

8/10 – Bien

Martha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
AGM a répondu le 17 mars 2024
Dear Martha,Thank you for choosing Hampton Inner Harbor for your stay. We look forward to having you stay with us again.

8/10 – Bien

LaTarsha

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was a great. The room was clean and comfortable and the pool was clean and open for swimming.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
AGM a répondu le 17 mars 2024
Dear La Tarsha,Thank you for your taking the time to respond to the guest survey. We appreciate your feedback and hope to have you join us again.

8/10 – Bien

Shavon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 11 mars 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Dawn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Alicia a répondu le 11 mars 2024
Thank you for sharing reviewing your exceptional experience! We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Excellent

Thomas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great staff super helpful and nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Alicia a répondu le 8 mars 2024
We are glad your stay was enjoyable, and our staff took such good care of you. We hope to welcome you bak again soon.

10/10 – Excellent

susan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The breakfast bar was great!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 6 mars 2024
We are so glad you enjoyed our breakfast, and hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was very close to the harbor. Great food options around the hotel. Breakfast was great at the hotel and pool and amenities were nice. Rooms were very spacious. Great for families with children. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Jay a répondu le 2 mars 2024
We thank you for your kindness and appreciate you taking the time to respond to our guest survey! We hope if you are ever back in town, we get the chance of seeing you again!

8/10 – Bien

Betryn

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Monica at front desk was terrific. Older hotel. Buildings surround the property, so no city or harbor views
Séjour de 1 nuit en février 2024
Jay a répondu le 1 mars 2024
Thank you for taking the time to respond to our guest survey & we are so glad Monica could make your stay enjoyable. We hope if you are ever back in town, we get the chance to see you again!

4/10 – Médiocre

Katelyn

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
Unpleasant staff. Front desk staff didnt say a word during check out. Made us feel like a chore
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for sharing your experience. Our guests are not chores, and we are sorry you left, feeling less than the valued guest we believe you to be. We will share you feedback with the appropriate leadership team to ensure future guests do not feel similarly.

6/10 – Acceptable

John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté
The breakfast was not great. It was empty a lot of the time. The selection was poor. The woman running it seemed not to give a crap. She cleaned it up a few minutes early each day starting with the grab and go items which she could have left out until the end for people to grab as they left. This morning the hot items were completely empty.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback. We will share with the appropriate team members, so our future guests are not impacted similarly.

8/10 – Bien

Thomas

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Took to long for valet to park and pickup my vehicle.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 23 févr. 2024
Thank you for your feedback. We will share your experience with our valet team and work on shorting those turn around times.

10/10 – Excellent

Ann

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful space with friendly staff all around.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 23 févr. 2024
Thank you for choosing us!

10/10 – Excellent

Brittany

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Alicia a répondu le 23 févr. 2024
Thank you for your kind words. We look forward to seeing you back again soon.

8/10 – Bien

Lisa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was clean but very minimal not even a small pad of paper or pen. Was not given information regarding breakfast or the times at check in, realized there was a breakfast when checking out and noticing by it was being cleaned up. We asked for information regarding restaurants because there was not any information of things to do around the area those things are just extra and nice since the WiFi was not working on our phones on the 7th floor. The bottles of shampoo and body was in the shower was nice.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback! We will share your feedback with our leadership team and will continue to make improvements so our future guests are not impacted similarly. Thank you for continuing to choose us!

4/10 – Médiocre

Matthew

Points faibles : Propreté
The room was dirty and the breakfast was horrible.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for reviewing our hotel. Your experience is not typical of our hotel, and we do hope to have the opportunity to correct any issues, the next time your travels bring you back to Baltimore.

10/10 – Excellent

susan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to the harbor and restaurants.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for your review! We are glad your stay was outstanding, and look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Excellent

Erin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Weekend getaway
Hotel was great, very clean and quiet throughout the hotel. Breakfast was good, though went down around 9 and was crowded.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for your review! We are glad your stay was expectational and look forward to welcoming you back again soon!

4/10 – Médiocre

John, Sterling

Points faibles : Service et personnel
Staff was unwelcoming and rude. The fire alarm went off early in the morning and forced us up and out for nothing. And the staff never even made an announcement of why it went off. Very unprofessionally run.
Séjour de 1 nuit en février 2024
FD a répondu le 11 févr. 2024
Dear John,I sincerely apologize that the alarm notified you of a possible fire. Someone burned toast during breakfast and I am grateful that our fire system is sensitive enough to notify us possible danger. I will surely share your review with our desk agents in hopes to encourage further customer service training.

10/10 – Excellent

Eileen

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
THe room was spacious and very clean. Staff was very pleasant and accommodating. . . Great location!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Alicia a répondu le 6 févr. 2024
Thank you for your kind words! We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Excellent

Dale

Séjour de 1 nuit en février 2024
Alicia a répondu le 20 mars 2024
Thank you for sharing your awesome experience with us!

10/10 – Excellent

Katiana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Alicia a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for choosing us! We are so glad your stay was enjoyable and we look forward to welcoming you back again soon.

6/10 – Acceptable

Yinglong

Toilet malfunctioning
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Alicia a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for your review! We hope that we have the opportunity to serve you and elevate your experience during your next stay back in Baltimore.

10/10 – Excellent

Wendale

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Alicia a répondu le 26 janv. 2024
Thank you for your outstanding feedback! We are glad your stay was enjoyable and look forward to being your choice of hotels in Baltimore.

8/10 – Bien

Terese

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
I was here for 4 nights during a convention. The room was nice size, as was the bathroom. I appreciated the tea and coffee service in the lobby. I appreciated the size and comfort of the lobby. There is no resturant on property. I also only had the room straightened once while I was there, which was a bit disappointing. The workout room is a bit small but has about a dozen pieces of equipment. Breakfast was average and was 30 minutes late on a weekday, which was unfortunate.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Alicia a répondu le 22 janv. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to sharing you comments with our appropriate team members so that we can continue to elevate our guest experience. We look forward to hosting you again in the future.