Hall

DoubleTree by Hilton Hotel Augusta – Avis

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Augusta
2651 Perimeter Pkwy, Augusta, GA

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 356 avis sur 766." "
Note de 8 – Bien, d’après 188 avis sur 766." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 110 avis sur 766." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 59 avis sur 766." "
Note de 2 – Terrible, d’après 53 avis sur 766." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Nicolas

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel
Cafards dans la literie et climatisation vieillissante très bruyante
Séjour de 2 nuits en mars 2021

2/10 – Terrible

Julien

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sale et depassé
J ai séjourné dans cet hôtel 20 nuits sur les 3 dernières années, c'est la dernière fois que j y retourne. - accueil sans plus - pas d eau dans la chambre - propreté : un scandale! En allant me coucher, j ai bougé un oreiller et la, un énorme cafard en est sortis...ce qui m a ensuite forcé a regarder sous le lit...et la s en était trop! Je descend a la reception et la on me dit simplement qu il n y a pas d equipe de menage le soir, je dois insister pour avoir une nouvelle chambre. Aucune excuses de la part de la personne a l accueil. Limite desagreable. Ma nouvelle chambre est sans fenetre sur l exterieur, sent mauvais, et juste a cote des vending machine. Le lit est a moitié defoncé et c est aussi degueulasse sous le lit que la chambre précédente. - un petit dej se limitant a un paquet de cereales et café - aucun menage de la chambre d un jour a l autre
Séjour de 2 nuits en mars 2021

6/10 – Acceptable

Desiree

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The indoor AND outdoor pools were both disgusting. People were jumping the gate at the outdoor pool and smoking marijuana. The indoor pool was NOT heated as advertised and there was no flow/circulation of the water. You could see the debris just floating on top of the water. I chose this hotel specifically for the indoor/outsoor pool options. Never again!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Brian

Voyage de couple
First room was dirty. Dried up French fry on the floor and bugs in the shower. Had to nave to a different room
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jeffery

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I live here but we go here every few months just for a staycation always clean and great customer service
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Erin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy checkin with warm cookies
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Cornelia

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Alisa, Atlanta

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
John and Felton were amazing. Their professionalism and prompt attention to the details of our check in was on point. The hotel was beautiful and the whirlpool in the room was a really nice addition to a relaxing stay. I will definitely return.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Ernest

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was safe and convenient and clean
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Denise, Salters

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Room didn’t have a refrigerator.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Marilyn

Voyage de couple
Check in service was slow and confusing. Had to change between reservationist for no reason other than a new person came up in the middle of my check in and took over. New person struggled to use my credit card for ‘incidentals’?
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

richard

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Jeffery at checkin was amazing!! Thank you!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Tnesha, Buford

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

asinto, Brooklyn

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement
Nice and clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Mia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean rooms and lobby area, nice staff. The rooms could be updated but overall we enjoyed our stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Rosalinda

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great Customer Service
Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Darlene

My Husband and I checked out March 17th and realized I had forgot my pillow in Rooom#439. I called the Hotel 2 Hours later. 3Days gone by i called a 2nd time, got put through Housekeeping and left a Message, still no call back until Thursday Afternoon. Found my Pillow and now I'm waiting for instructions to get it back. Doubletree Hilton Augusta Georgia is supposed to Email me FedEx instructions to retrieve my Pillow. Almost a week later and not resolved
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Joni

Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Jackie

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I think the rooms are overpriced. Rooms are old, white hospital lights, and paper thin walls. You can hear people walking, opening doors, and having conversations in the hallway. Bring ear plugs.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Layf

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Incredibly kind and helpful staff. Everyone that I met from the front desk, to housekeeping, to grounds and maintenance, made it clear my comfort and convenience was their priority
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Kerry

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay. Very quiet. Good location.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Pamela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean room and Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Shelley

Wonderful hotel!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Bernadette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff is great here and took very good care of us
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Jadda

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Cenethia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Needs some work
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Alicia

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
It’s in a convenient location in Augusta and the front desk staff was very friendly. The room was not in good condition. It didn’t seem dirty so much as just in just general disrepair. The AC didn’t work but we got in late and just needed to sleep. Looking back I wish we’d asked to switch because we all slept terribly but we were thinking we be better off just getting to bed at that late hour than going through the trouble by the time we realized it didn’t work. The iron didn’t work in the room but again by the time we realized that in the morning we didn’t have time to ask for a replacement because we were hurrying off to a tournament, I’m sure the front desk would have been helpful both the evening and morning staff were very welcoming. The room was just not the standard I’ve had at other Hilton locations, including other Doubletrees. There was no trashcan in the room, only in the bathroom. Staining on the walls and bed. Peeling walls. The hallway reeked heavily of marijuana, which I realize to an extent is out of managements control, but it was outrageous. I typically don’t bother leaving negative reviews but this was a rather overwhelming disappointing experience. As soon as we checked in Saturday we couldn’t wait to get out of that room and made it a point to stay out until late that evening so we only had to sleep there and we found even just that difficult and unpleasant.

10/10 – Excellent

Ashley

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Joyce

Points forts : Propreté, service et personnel
Nice place to stay
Terrific service at guest check in. John was friendly, engaging and acknowledged the incoming guests immediately. Upon trying to get to our 4th floor room, the elevator 5th floor light was on. This caused an issue when trying to get back to the lobby/dining lounge. Service in the bar was the best she could do. One tender for the bar when it was full and very busy with food orders. She remained friendly, helpful and courteous.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

richard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Brittany

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Friendly Staff! Clean rooms , hiccup with breakfast ticket but everything was successful. Pool could’ve been a little cleaner , I’d replace the real dying flowers with fakes will definitely upgrade the pool room 😊😊
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

Mike

Voyage de couple
Points faibles : Propreté
I was overcharged and it was very uncomfortable
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

kevin

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Erica

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

E L

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great visit
Really good overall. The only a amenities missing were a a refrigerator and microwave
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Shameka

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was excellent the bathroom was small but over all it was nice.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Leslie

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

james

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Dirty window, pillows made of concrete, brackfast not all that good. I ate the next two mornings.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Jessica

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Julie

Points faibles : État et installations de l’hébergement
This property is not up to Doubletree standards. It is old and not up to par for the price. First room I checked into the air unit not working… should have been checked prior to making the room available. Restaurant not open? Thursday night and no one here?!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Carlos

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Sharonda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Trina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

LaVonda, Hephzibah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Deniesha

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Darrell

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Wendy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice people at checkin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Cynthia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024