Chambre simple traditionnelle | Coffre-fort pour ordinateur portable, bureau

Bally's Atlantic City Hotel & Casino – Avis

3.5 out of 5
Bally's Atlantic City Hotel & Casino
1900 Pacific Avenue, Atlantic City, NJ

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 1690 avis sur 4913." "
Note de 8 – Bien, d’après 1061 avis sur 4913." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 817 avis sur 4913." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 659 avis sur 4913." "
Note de 2 – Terrible, d’après 686 avis sur 4913." "

7,2/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

6,8/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

MICHEL

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
La faculté pour se garer. Il est regrettable que les ados de 18 ans n aient pas accès à la piscine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Operations a répondu le 4 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

rejean

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Some restaurants were close
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Operations a répondu le 25 avr. 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Dominique

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ce fut un très beau voyage
Séjour de 1 nuit en août 2023
Hotel Operations a répondu le 30 sept. 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Francois

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good experience.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Hotel Operations a répondu le 31 oct. 2023
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Review
Chambre très sale, salle de bain sale.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Hotel Operations a répondu le 6 sept. 2023
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory stay.

4/10 – Médiocre

Mario

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Deuxieme et dernière fois que je vais à cet hôtel. Notre chambre date des années 70 aucun Wi-Fi. Ils n'ont même pas changé nos serviettes le lendemain. Fini pour nous le ballys.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Hotel Operations a répondu le 30 août 2023
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory stay. We have complimentary WiFi in all rooms this, if WiFi is malfunctioning please contact the front desk.

10/10 – Excellent

Sebastien

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
5⭐️ perfect
Séjour de 1 nuit en août 2023
Hotel Operations a répondu le 23 août 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 – Acceptable

Sophie

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Nous avions demandé une chambre tranquille et la réception nous a mis devant le bar et les spectacles. Une chance qu’une autre personne nous a trouvé une autre chambre tranquille par après.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Hotel Operations a répondu le 18 août 2023
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory stay.

8/10 – Bien

Nathalie

Séjour de 3 nuits en août 2023
Hotel Operations a répondu le 1 sept. 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Caroline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien situé, directement sur le boardwalk, beaucoup de sécurité dans le casino, petit manquement au niveau du lavage des vitres des portes d entrees au casino, mais ce n'est qu'un léger detail. Personnels sympathique. Nous avons pris une chambre rénové et elle etait parfaite.(lit double, faut aimer dormir collé 😉), stationnement nous a coûté 10$ pour 2 jours(mercredi au vendredi).
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Hotel Operations a répondu le 29 juill. 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Robert

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Hotel Operations a répondu le 12 août 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

eric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Frais supplémentaire chargé par l'hôtel pas facturé au départ lors de l'achat et pas inclus dans la publicité du prix
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Hotel Operations a répondu le 2 août 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Nadine

Voyage de couple
Très bien !
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Hotel Operations a répondu le 21 juill. 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 – Acceptable

Yves

Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Hotel Operations a répondu le 4 août 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Marie-Andrée

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’hotel est collé sur la plage. Tout est a proximité de marche. Sejour parfait avec mes 3 enfants de 6-10-12 ans
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Hotel Operations a répondu le 4 juill. 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Sebastien

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Simple,courtois et rapide
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Hotel Operations a répondu le 1 juill. 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 – Acceptable

Josianne

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
Assez vieillot. Aucun ménage n'a été fait durant notre séjour de 3 nuits. Après avoir fait la file durant 1h pour le check in, on nous a avisé que nous devions payer 10$ pour un "early checkin " ou nous devrions refaire la file alors que nous étions que 15 minutes avant l'heure. La plupart des restaurants étaient fermés. Même chose pour la piscine et le spa.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Hotel Operations a répondu le 30 juin 2023
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory stay.

8/10 – Bien

CECILE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La chambre était propre et pratique, cafetière, frigo, stationnement sécuritaire, tranquille
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Hotel Operations a répondu le 16 mai 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

raymond

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Le service VIP était excellent, nous avons obtenu la chambre en avant-midi pour 0$ d’extra. Celle-ci est facilement accessible par le casino. Malheureusement, la piscine n’est ouverte que la fin de semaine. L’hôtel est à seulement quelques minutes des factory outlets.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Hotel Operations a répondu le 2 mars 2023
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 – Terrible

Stephane

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
rien de bien a dire sur cet hotel Casino
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Hotel Management a répondu le 21 sept. 2022
Thank you for your feedback. We apologize that your stay fell short of expectations. We are working hard to improve the overall guest experience and appreciate your feedback.

2/10 – Terrible

Mélissa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dans la nuit du 23 au 24 quelqu’un a essayé de forcer notre porte à 1heure du matin. Heureusement nous avions mis le lock de sécurité quand la personne a réussi à ouvrir. L’hôtel nous a fait mention que c’était le room service, encore plus dangereux et inacceptable qu’ils se permettent d’accéder aux chambres sans le consentement et sans aviser. Notre fils a eu très peur ! Pire expérience a vie
Séjour de 4 nuits en août 2022
Hotel Operations a répondu le 26 août 2022
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory stay, If you would like to discuss in detail please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns.

8/10 – Bien

Steve

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Bon rapport qualité prix
Séjour de 3 nuits en août 2022
Hotel Operations a répondu le 18 août 2022
Thank You for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

martin, mirabel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 4 nuits en août 2022
Hotel Operations a répondu le 14 août 2022
Thank you for staying at Ballys, we appreciate your feedback.

4/10 – Médiocre

Geneviève

Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Johny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comodite emplacement prop
Séjour de 2 nuits en août 2022
Hotel Operations a répondu le 19 août 2022
Thank you for staying at Ballys, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent, A-1, ils ont répondu à toutes nos demandes. Nous avons adoré cet hôtel. La seule chose que je dirais comme commentaire constructif est qu’il devrait y avoir plus de magasins de style Bakery, grocery, etc. Nous devions nous rendre au Ceasars et, pour plus de choix, au Flamingo.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Hotel Operations a répondu le 16 juill. 2022
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Anita

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The beds was a little too small but overall my experience was good
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Donay

Voyage en groupe
The rooms are small and dated. Bathroom had no ventilation. The Casino itself is dark compared to other Casinos on the Boardwalk. Outside Beach Bar and The yard is Excellent. The restaurants on the upper level give small portions of food, and charge too much for a meal. I’ll rate overall experience a 3. Love Mary at the Carousel Bar.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 26 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 – Médiocre

Alissa

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités
Clean and staff was not available friendly but they did their job
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 26 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

8/10 – Bien

Kayla

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Dennis rooms bathroom needs cleaning properly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

2/10 – Terrible

Michael

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités
Bally's is a dump. The check in experience was terrible. The person at the desk burped in my face and then said "you know where to go" instead of just giving clear instructions on where my room is located. They let people sleep at the slots... I'd rather put a tent on the boardwalk.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

8/10 – Bien

Christine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 – Acceptable

Alice

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Hotel staff very pleasant, slot staff not so nice. Confused why an indoor pool would be open only weekends? Gambling experience was vey poor.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

6/10 – Acceptable

ALICIA

Accommodations do not match the price point
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

6/10 – Acceptable

Michelle

Furniture was out dated and chipped. Shower head needs to be clean and water drained slow.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

4/10 – Médiocre

Jeffrey

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The tower we were in was old and worn out looking.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 25 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

8/10 – Bien

Latanya

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
It wasn’t security downstairs and homeless peolle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 24 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage de couple
We were able to check in early with no issues
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 24 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Darren

Points forts : Propreté
Limited dining options.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 24 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Reynaldo

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
My flight was delayed and i arrived late, at first they here hesitant to assign me a room as they said their system was down. After a while they helped me and got me situated. They were helpful and made sure i was well.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 24 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Ernesto

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property for the price point.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 24 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Debra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice and Respectful people working there
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 24 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 – Terrible

Monica, New Fairfield

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités
This is not a family friendly area at all. Strangers were approaching us on the boardwalk. Felt unsafe while there. Pool was even 21 ?? The only probably ok thing was the yard located downstairs but they can even upgrade the games.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Operations a répondu le 22 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

2/10 – Terrible

India

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property is DISGUSTINGLY outdated. The bathroom was filthy with molded and rusty lighting/ faucet. The walls were peeling and the roof was flaking off from previous leaks. Although it was listed as a nonsmoking room it wreaked of cigarette smoke. I arrived late with an early departure and was EXHAUSTED. While we complained, they didn’t even respond to the complaints! I reported in person and we were offered a Dunkin’ Donuts voucher as the manager’s hands were tied with what he could do. My husband and I have stayed in the past and didn’t think twice on the stay. This was a horrible experience. Do not give them your business.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 22 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

4/10 – Médiocre

Michael, Merrick

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
In our room the closet doors were broken, the dead bolt on door just fell off from stripped screws and chairs were ripping at seams. The dresser was positioned on from My of a giant space where another bed should have been but was not. It was a 8x10 foot space behind dresser. Over all not a place I would stay again. We were in old not new tower.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 22 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

2/10 – Terrible

Milena

Voyage en famille
First time visiting Bally’s, the tower we stayed is the most neglected site. What an awfully experience. It’s an old and smelly tower, the room was a total disappointment . I was expecting something completely different based in the pictures posted. Unfortunately nothing good to say.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 22 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

6/10 – Acceptable

Lonny

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Did not like that there was no room service done and news towels not provided. I was unaware that this had to be a request and if there was an extra charge I would never stay here again. I paid over $300 per night. I deserved better.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 21 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience.

8/10 – Bien

Andra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like that casino is located in the same building. I enjoy the spa and the different options for dining. The shopping area is in walking distance.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 21 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Jowita

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 22 mai 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback.

2/10 – Terrible

Richard

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Do NOT rent a room in the Dennis tower! My room (382) was just above the area called The Yard—a courtyard bar with a live band. The speakers were just below my room and incredibly loud. We could not get to sleep until the band stopped playing for the night. I think any room facing the courtyard would have the same problem. Also, the thermostat did not work, no matter what it was set to and our room was extremely cold. The only way to regulate the temperature was to turn the fan off, which then made the room stuffy because of no air flow
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Operations a répondu le 21 mai 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.