Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Latanya Palm & Spa Hotel – Avis

Latanya Palm & Spa Hotel
Meydan Kavagi Mah. Aspendos Blv. No 36, Muratpasa, Antalya

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 11 avis sur 38." "
Note de 8 – Bien, d’après 8 avis sur 38." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 12 avis sur 38." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 38." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 38." "

7,2/10

Propreté

7,0/10

Service et personnel

6,4/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Turhan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Sukru a répondu le 22 nov. 2021
Yorumunuz için teşekkürler. İlerleyen dönemde de size aramızda görmek ve hizmet etmekten mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.

4/10 – Médiocre

david

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hôtel qui est fort défraîchi, lugubre, Acceuil très froid ….
Séjour de 1 nuit en août 2021
Sukru a répondu le 29 août 2021
Hello there, We are very sorry that you think so. I wish you had shared your thoughts with us while you were at the hotel, so we could help you. Our hotel is a popular hotel in this region.

6/10 – Acceptable

toufik

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en mai 2021
Sukru a répondu le 1 juin 2021
Dear Toufik, We don't know why you gave 6 points. This made us very sad. I wish you would have shared your troubles with us while you were at the hotel. Unfortunately, we could not provide some of our services at our hotel due to Covid 19. The restrictions imposed by the state are lifted as of June. We hope to please you even more on your next visit. Best regards,

10/10 – Excellent

Stefan Catalin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel has a good position, all the staff is very friendly and the breakfast is delicious
Séjour de 5 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté
🙂
Elektrik karlari calismiyor bir kac sefer recepsiyona inip cıkıyorduk televızyon calısmıyor havluları lekeli koymuşlardı park yeri yok otelin arka tarafına park ediliyor ben arabamın güvenli bir yerde olmasını isterim otelin personeli cok güler yüzlü yardım sever Sabah yemegi güzeldi biraz daha ekmek ceşidi olmasını isterim
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Karip

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 – Acceptable

Caglar

Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Cihan

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Göker

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Temizlikle ilgili bir sıkıntı yaşamadık. Personel çok yardım sever ve çözüm odaklıydı. Tek sorun duştaki camlardan bir tanesinin eksik olmasıydı.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

8/10 – Bien

bassam

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic locations and appearance, the buffet was exceptional with the varieties they offer. Guest relation staff Shaimaa was excellent with her communication and attitude. A bit of staff training can make a big difference.The communicaiton is
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
l a répondu le 15 nov. 2022
thank you so much

10/10 – Excellent

Ali kemal

Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

Gürcan

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
3 stjärnor och slitet hotel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Bahadır İrven a répondu le 10 août 2022
Dear Gurcan Ozaksel, First of all, thank you for choosing our hotel. We are sorry for your dissatisfaction with your stay. Please send us an e-mail so that we can fix the problems you have experienced. reservation@latanyapalm.com. Kind regards,

6/10 – Acceptable

Ahmed

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Gultekin

Séjour de 5 nuits en juillet 2022

2/10 – Terrible

Saqib

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We were due to stay here for 8 nights but on arriving we decided to leave the next day. We had 2 rooms, both had no working AC. After getting their repair man to fix them it made no difference. They just blew hot air. In fact in all the hotel areas no AC was working. The rooms were 28’C and by morning with the AC on full , they were still 28’C in the morning. The hotel was either saving money by not turning on the AC units or all of them were not working. The rooms also smelt of heavy smoke or mould. One of them had fungus on the ceiling. The bathrooms were really run down, had a shower and the water just built up and took ages to drain. The decor in the rooms looked like it hadn’t been updated for 5 years. The dinner and breakfast were very limited choice and poor. The dining hall was again outdated. We went around to see the pool which by the way is just one pool with a retractable roof. So the hotel is misleading customers by says they have an indoor and outdoor pool. Th Gym again was so hot with no AC, no one would use it. I had to be on the a call to Expedia for almost 2 hours for the hotel to refund the money for the 7 days stay , they were refusing to cancel. We finally got a refund , cost me around £140 on calls. I would never stay here again. Really was a horrible place to stay.
Séjour de 8 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Mohibur

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

6/10 – Acceptable

alp

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Kahvalti tabaklari kokuyor ve iyi yikanmamis yumurta artiklari vardi. Otoparklari yok ve otelin onunde arkasinda bulunan sokaklara park ediliyor. Buna da otopark diyorlar
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

2/10 – Terrible

Nabi

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Far from city center near highway far from everything beside gas station one on each side
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 – Médiocre

Shannon

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
De locatie was prima en het personeel was zeer aardig en behulpzaam. Het hotel is zeer ouderwets ingericht en het is er binnen (Lobby, Restaurant en kamer) warm. Er is in de kamer geen echte airco. Meer een soort van koelsysteem wat in ons geval de temperatuur niet omlaag kreeg. Wij kwamen binnen met 25,5 graden in de kamer. Na Een melding aan de receptie heeft een monteu me de thermostaat ingesteld op 5gr. Maar de temperatuur ging niet omlaag. Sterker nog in de loop van de nacht steeg deze zelfs naar 27,5gr C. De WiFi in de lobby was ok, niet bijzonder goed maar te doen. In de kamers was deze waardeloos. Het ontbijt was super goed verzorgd en het personeel was zeer vriendelijk. Het personeel in de lobby waren ook super aardig en behulpzaam.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

naeem

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
5 start hotel
best service. fully hygiene.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
a a répondu le 27 mars 2022
Thank yoy so much

4/10 – Médiocre

Lina Abou

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
No air conditioning and smells like sewers
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Sukru a répondu le 10 nov. 2021
Air conditioners are cooling at certain times in the interim period. In summer, the air conditioner cools for 24 hours.

10/10 – Excellent

HURSUT

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Konaklama gayet iyiydi, hiçbir sorunla sıkıntıyla karşılaşmadım
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Sukru a répondu le 20 oct. 2021
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

10/10 – Excellent

Hamza

Séjour de 4 nuits en septembre 2021

8/10 – Bien

NAWAL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice staf,nice rooms ,so quite byt very bad breakfast and dinner
Séjour de 4 nuits en août 2021
Sukru a répondu le 20 août 2021
We are sorry that we could not satisfy you about the food. We hope to please you on your next visit. Thanks for your other comments.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Sukru a répondu le 11 août 2021
Thank you for your comments.

10/10 – Excellent

Ramazan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Sukru a répondu le 16 juill. 2021
Göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür eder. Sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.

10/10 – Excellent

omar

Séjour de 3 nuits en juin 2021
Sukru a répondu le 10 juill. 2021
Your ratings and opinions about the hotel are very important to us. Thank you so much.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Staff is responsive to my needs and friendly.
Séjour de 7 nuits en mai 2021
Sukru a répondu le 10 juill. 2021
Thank you so much for sharing your thoughts

10/10 – Excellent

Serkan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Odalar temiz konforlu. Kahvaltısı güzel. Personel güler yüzlü
Séjour de 3 nuits en février 2020

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
katastrophe!!! Uhnfreundlich!! Keine privatsphäre!
Um Ehrlich zu sein hatte ich mich Anfangs gefreut den Urlaub dort zu Verbringen , ich bin mit meiner Freundin in die türkei geflogen , ich würde im Hotel schlafen & meine Freundin bei ihren Großeltern , deshalb hatte ich ein Einzelzimmer gebucht da ich eh nur Zum schlafen dort gewesen bin, als ich eines Tages vom Bazar zurück kahm und meine freundin mir half die sachen ins Zimmer zu bringen die wir dort gekauft haben, nach nicht mal 2 min im Zimmer bekahm ich ein Anruf von der Rezeption , wurde angeschriehen und sie forderten meine freundin auf sofort zu Gehen!? Es kahm sogar jemand hoch und klopfte wie ein irrer an der tür und Verlangte 150 Lira ?!?! Dafür das meine freundin auf zimmer gekommen ist um mir beim tragen zu Helfen , Das Personal wie das Managemant war sehr Unfreundlich!!! Man darf keine Besucher Haben , man wird überwacht wen man mitnimmt was ich meiner meinung nach!!! Zu weit geht keine Privatsphäre!!!! Aufpassen!!!!! Und das Essen war miserabel!!! Teilweise wurden reste die am tag nicht aufgebraucht wurden auf dem daraufolgenden tag wieder serviert!! Ich kann niemanden Empfehlen! Dort hin zu Gehen! Bitte spart euch euer geld für ein Besseres und freundlicheres Hotel!!!!!
Séjour de 8 nuits en décembre 2019

6/10 – Acceptable

Alan

Points faibles : Confort de la chambre
Dåliga kuddar, dålig säng,dålig lukt
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 – Bien

Alihan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 – Acceptable

Jose Luis

Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2019

6/10 – Acceptable

METE

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Misafirperverlikte Sınıfta Kaldı
Hotels.com üzerinden ön ödemeli rezervasyon yaptırmış olmamıza rağmen, ekranlarında rezervasyon görüntüleyemediği gerekçesiyle resepsiyonda bulunan nöbetçi arkadaş tarafından gecenin bir yarısı 1 saate yakın bir süre bekledik. Ek ödeme dahi talep edildi. Sonunda hotels.com müşteri hizmetleri ile görüşerek durumu açıklığa kavuşturduk. Tüm bunların sonunda otel tarafından ne bir kahve ikramı ne de bir özür alabildik. Oysa otel de odamız da kahvaltı da çok iyiydi, barmen ise mükemmeldi.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ottoman style New Hotel
Great stay terrific breakfast.

2/10 – Terrible

younas, finland

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Staf are so cold
Hotel far for every thing. Staf are bad they don't do there jop...

6/10 – Acceptable

Idil B. , mainz

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Hotel in Flughafennähe
Prinzipiell ist das Hotel, mit einer guten Anbindung zum Flughafen und der Innenstadt Antalyas, sehr gemütlich eingerichtet. Leider fehlt dem Personal die entsprechende Motivation das Potential dieses Hotels zu nutzen. Auch die Reinigung des Zimmers war bei meinem Aufenthalt ungenügend. Das Hotel verfügt lediglich über einen Pool, der sich mit einem Schiebedach in einem Innenpool verwandeln lässt. Dafür ist das Fitnesscenter gut. Die Auswahl beim Frühstück ist groß, leider nicht immer frisch. Eine Empfehlung fiele mir schwer.