Chambre, 1 très grand lit, non-fumeur (Whirlpool) | Coffre-fort, bureau, espace de travail pour ordinateurs portables

Holiday Inn Express & Suites Annapolis, an IHG Hotel – Avis

2.5 out of 5

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 427 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 336 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 123 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 71 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 44 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Anne

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
L’hotel est un peu désuet. Il y a une très forte odeur d’humidité. Salle de bain très petite. Personnel très courtois. Très bon service au déjeuner et bonne variété.
Séjour de 2 nuits en août 2022
David Jones a répondu le 22 août 2022
We thank you for your review and will look into the issues you mentioned.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Très bien situé, déjeuner très ordinaire, chambre très bien
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Michael R. a répondu le 29 avr. 2019
Dear Traveler, Thank you for taking time to write a review. We appreciate you taking time to share your experience at Holiday Inn Express & Suites Annapolis. We're glad you chose us for your recent stay and happy you enjoyed the experience. We look forward to seeing you the next time travel takes you to the Annapolis area.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
Localisation,petit déjeuner, Moins aimé la propreté de la salle de bain
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Michael R. a répondu le 8 avr. 2019
Dear Traveler, Thanks for the review. We appreciate you recognizing our very good staff and service. We know that service can make all the difference in our guests' stay. Thanks for staying with us!

4/10 – Médiocre

Boris, La rochelle

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Moyen
Loin du centre. Rien autour. Hôtel pas super entretenu. Service et petit déjeuner basique. Rien d exceptionnel. Mieux vaut rajouter qqes dollars et aller dans le centre....

8/10 – Bien

Frank, MONTREAL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Non fumeurs - Attention !
Cet hôtel était très bien, nous y avons séjourné pour nous rendre au boat-show de Annapolis. Le seul reproche que je peux faire a cet hôtel est de nous avoir attribué une chambre qui devait être fumeur et dans laquelle une très forte odeur de tabac mélangée aux parfums destinés a couvrir cette odeur rendait l'environnement olfactif très désagréable. Tous le staff de l hôtel était très prévenant ce qui aidait a compenser pour cet inconvénient.
Daniela a répondu le 3 janv. 2015
Dear Frank, Thank you very much for your review of the Holiday Inn Express and Suites Annapolis. We look forward to your next stay with us. Sincerely, Daniela Beckham General Manager

8/10 – Bien

Brigitte, Bordeaux France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Holiday Inn Express & Suites - Historic Annapolis
hotel très propre et très bien situé pour visiter la jolie ville d'Annapolis.

8/10 – Bien

Kisha

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Eleanor, Blairstown

Points forts : Service et personnel, commodités
Hotel was very dated. Old worn carpets in room and hallways. Ramp on first floor looked to be safety hazard. Bathroom was very cramped..shower was a nice size but sink was super small and right next to toilet…minimal counter space. Bed was comfortable. Although the area in which you were able to sit down to eat breakfast was very small, with tables almost touching each other, the coffee and food options were very good, and the female attendant insuring all the items were full was wonderful. Have stayed at many Holiday Inn Expresses in the past, and this one was the smallest and most dated.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Management a répondu le 24 mai 2024
Eleanor thank you so much for your review.We will be doing a renovation staring in mid June and carpeting is one of the this we are addressing.

6/10 – Acceptable

Donald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Average stay. Hard to get into when traveling From the Academy. Furniture in the rooms are dated and stained. Staff was very friendly, and the breakfast is very good.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Management a répondu le 20 mai 2024
Donald, Thanks for taking the time to review us.

4/10 – Médiocre

XANDROEA

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Management a répondu le 7 mai 2024
Xandroea, we apologize for any inconvenience you had with your stay.

10/10 – Excellent

Heather

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very Nice!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Management a répondu le 7 mai 2024
Heather we are pleased you enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

david

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Management a répondu le 22 avr. 2024
David ;thanks for your review.

8/10 – Bien

martha a

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Management a répondu le 22 avr. 2024
Martha thank you for reviewing us.

10/10 – Excellent

Nora

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good hotel. We’ll stay again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Management a répondu le 22 avr. 2024
Nora looking forward to your next visit.

8/10 – Bien

scott

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I liked the view of church and grave stones from my window birds flying around
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Management a répondu le 22 avr. 2024
Scott glad you enjoyed your stay.

6/10 – Acceptable

Rebecca

Voyage en famille, Voyage de couple
Points faibles : Propreté
Parking was horrible, multiple shipping containers taking up spots, the hallways were smelling of weed all day long, the breakfast was disappointing with gravy being put out frozen still, the cinnamon rolls and bagels were stale as cardboard. But the biscuits were nice and fresh and sausage links were great. The bed was comfortable and clean but the bathroom needs a serious deep scrub because idk what was on the walls around the walls or why when floor got wet the mat turned black. The workers I interacted with can't speak for all just seemed not to interested in being there or over dealing with clients.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Management a répondu le 8 avr. 2024
Rebecca thank you for your feedback. I will speaking with my staff to make sure we address all concerns.

10/10 – Excellent

Brittany

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Management a répondu le 8 avr. 2024
Brittany we are pleased you enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

Bob

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location is near a nice variety of restaurants and shopping. The fitness room exceeded expectations.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Managment a répondu le 25 mars 2024
Bob, we are pleased that you in enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

Xavier, altamonte springs

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Managment a répondu le 19 mars 2024
Xavier Thanks so much for the review.

2/10 – Terrible

Amanda

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Typically with a Holiday Inn Express I know to not expect anything crazy but this stay was really unexpectedly poor. There was no hot water due to an issue with the hot water heater, the AC didn’t work and would sound like it was running but no air was coming out, the shower had mold around it and the room wasn’t ready for over an hour after we were told it would be ready.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Management a répondu le 18 mars 2024
We apologize for all issues with the stay. Our check in time isn't until 3pm. We do our best to honor early check in request but it isn't guarantied.

10/10 – Excellent

Jose, Bowie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 3 nuits en février 2024
Management a répondu le 18 mars 2024
Jose apricate you taking the time to review us.

10/10 – Excellent

Heather

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a great place to stay and close to things we wanted to do.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Managment a répondu le 11 mars 2024
Heather we apricate your review.

10/10 – Excellent

James

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, modern, hotel with above average included breakfast. The handicap features were good.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Management a répondu le 5 mars 2024
James we apricate the kind words and hope stay with us again.

10/10 – Excellent

Barbara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice area around hotel. Staff was super friendly rooms very clean.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Managment a répondu le 4 mars 2024
Barbara thanks for your kind words.

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Management a répondu le 29 févr. 2024
William Thanks so much for reviewing us.

10/10 – Excellent

Edward

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Swim
The staff was very pleasant and helpful, the hotel is clean and they serve a decent breakfast.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Managment a répondu le 27 févr. 2024
Swim thank you for mentioning our clean hotel and our breakfast.

6/10 – Acceptable

Darren

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Plenty of food stores (Whole Foods & Stop & Shop) and dining (Cava, Mission BBQ to just name a few) options surround the property. Parking was also convenient. The breakfast was so-so. We stayed 2 nights and had morning meal twice. First morning, the eggs, sausage and turkey bacon were all undercooked. Next day, it was much better so someone probably spoke up. The pancake maker made undercooked pancakes also. But, they had fruit, several oatmeal flavors, cereals, juices, milk, decent coffee and tea options. The gym is VERY small and in a bad location. You walk right up to it in the lobby as you head to any room so you would feel like an exhibit since the front is all glass. Staff was fine. The decor of the rooms is very dated. The bathrooms look like they were last updated maybe in the 1990's at the earliest, but everything worked ok. The safe in the room also did not work. My biggest complaint is that there is virtually ZERO noise insulation between rooms. I heard two ladies' conversation next door like they were sitting right in front of me. When they used the hair dryer, you would have sworn it was coming from your own bathroom. Thank God they weren't late night TV watchers, because we wouldn't have slept otherwise. If they fixed that, my overall rating would be higher. But overall, the convenience of all the stores/restaurants listed previously made it a pretty good value. We were on a visit to the USNA and it was about 3 miles (8-10 min) away by car.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Management a répondu le 25 févr. 2024
Darren thanks for your feedback.

10/10 – Excellent

Michele

Séjour de 2 nuits en février 2024
Management a répondu le 19 févr. 2024
Michele we are pleased you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Molly

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Management a répondu le 19 févr. 2024
Molly thanks so much for your review.

8/10 – Bien

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Old but many positive qualities
Wonderful staff. Nice bkfst. Sheets and bathroom clean. But all really old- this may be the first HI Express ever built. Furniture carpet fixtures beat and old. Shampoo the carpet would help to start. Great shopping and food walking distance- loved it.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Management a répondu le 12 févr. 2024
Richard thanks for the positive feedback.We will be renovating our rooms and replacing carpet in the upcoming months.

10/10 – Excellent

Warren

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Management a répondu le 6 févr. 2024
Warren Thank you for taking the time to review us. We are pleased you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Christina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Management a répondu le 23 janv. 2024
Christina thanks for your kind review.

6/10 – Acceptable

Kelly, Canal Winchester

Booked two rooms- they have no adjoining available. Originally was not even going to be on same floor. Front desk employee acted like she did me a huge favor to put them together. The room was small and smelled like smoke. Extremely loud neighbors- meant no rest. Won’t stay here again.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 15 janv. 2024
Kelly, I apologize for all issues with your stay we hope you give us another chance to prove that this isn't our norm.

2/10 – Terrible

keith

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Management a répondu le 15 janv. 2024
Keith we apologize for any issues you had with your stay.

10/10 – Excellent

Bradley

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Place is one of a kind
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Management a répondu le 12 janv. 2024
Bradley thanks for your kind words.

10/10 – Excellent

Simon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 11 janv. 2024
Simon thanks for the review.

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfort. Great sleep.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 11 janv. 2024
Robert we look forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Comfortable
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 5 janv. 2024
Robert thanks for reviewing us.

10/10 – Excellent

Sandra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The ladies at the front desk were super friendly. We enjoyed our stay. The breakfast was very good.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 5 janv. 2024
Sandra thanks for mentioning our excellent breakfast team.

8/10 – Bien

Julia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place to stay but it was odd that the clerk asked us if we wanted "the parking lot view or the cemetery view." The TV did not work due to heavy rain.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Management a répondu le 2 janv. 2024
Juila, thanks for the review.

10/10 – Excellent

Joann

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 29 déc. 2023
Joann thanks for rating us so highly.

8/10 – Bien

Michael

Management a répondu le 12 févr. 2024
Thanks for the review.

10/10 – Excellent

Lynne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very convenient to game at Naval Academy and good price.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Management a répondu le 29 déc. 2023
Lynne thanks for mentioning that we are convenient for a good price.

10/10 – Excellent

Janice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 29 déc. 2023
Janice thanks for the 10 out of 10.

10/10 – Excellent

Pricila

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 8 déc. 2023
Pricila Thanks for taking the time to review us

10/10 – Excellent

Juli

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
There was a little hiccup with check in but was very quickly resolved and with a great attitude
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 5 déc. 2023
Juli We are pleased your issue was resolved and thank you for your review.

10/10 – Excellent

Janelle

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 11 déc. 2023
Janelle Thanks so much for the review.

2/10 – Terrible

Laura

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room smelled terrible and the beds sagged in the middle. We were also overcharged $50.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 13 nov. 2023
Laura we are sorry for any issues you experienced during your stay with us. Please note we authorize your card for an additional 50.00 during check in for incidentals and the 50.00 falls off in 3 to 5 business days.

8/10 – Bien

Karen

Points forts : Propreté, commodités
We enjoyed the stay however my friend's credit card was charged sn extra $50. Her credit card company is now disputing the charge
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 10 nov. 2023
Karen thanks for rating us so highly, your friend wasn't charged an extra 50.00. We authorize an additional 50.00 for incidentals an the authorization falls off after 5 to 7 business day as long as there were no damages to the room.