Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

La Casa Hotel Amman – Avis

4 out of 5
La Casa Hotel Amman
Tla al-Ali, Wasfi At-Tall St. 185, Amman, Amman Governorate

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 6 avis sur 17." "
Note de 8 – Bien, d’après 10 avis sur 17." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 1 avis sur 17." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 17." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 17." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Rachael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff were very nice. Great options for breakfast.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Ihab

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

ibrahim

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Akshay

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Best location, quiet, but can be better service
I stayed about 21 days at this hotel so hope my review will be comprehensive and helpful for others. What I liked about the hotel: 1. Great location, absolutely the best thing about it. It is close to grocery markets, best restaurants, sweet shops, highway and in quiet area. 2. Amazing gym with machines, weights, swimming pool, sauna, steam and locker rooms. I made full use of that and was really needed after work days. 3. The guard is really nice. 4. Late checkout. What can be better: 1. Restaurant is sub par. I think breakfast can be much better. It was not good standard. I stuck to egg station- they make it for you which is nice, toast and coffee with some salads but it was so limited especially for Jordan (felt like I was in a US hotel haha). 2. The premise in general can be cleaner, the room was super dusty to be honest and being South Asian I ofcourse did a full cleanup myself of the cupboards and tables etc. before I unpacked haha. 3. Limited service - please improve the service, the staff are always on phone and not paying attention. I stayed longer than anyone I assume at the time but got subpar treatment. Don't know why. 4. Key was not working almost everyday and I had to go up and down to get it reprogrammed everyday. I am nice person so I didnt make a huge fuss but honestly I must have made 21 trips for the 21 nights to get my key reprogrammed because it wont work! 5. TV is all arabic except 4 news channels 6. Laundry pricy 7. Smoke smell in towels and hallway
Séjour de 21 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Yazan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Adnan

Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

Benjamin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Recommend the hotel to anyone
Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

Nour

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good size for a family
Séjour de 3 nuits en mars 2023

8/10 – Bien

Frits

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Estupendo Hotel aunque algo alejado de las atracciones turísticas. No obstante los taxis no son caros
Séjour de 4 nuits en février 2023

8/10 – Bien

mohammad

Points forts : Propreté

8/10 – Bien

Raouf

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 – Excellent

Haitam

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and helpful staff
Séjour de 2 nuits en mai 2022

8/10 – Bien

Anil

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

6/10 – Acceptable

Jonathan

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel didn’t have my booking. I don’t know if that was an issue from Expedia side or the hotel side. The front desk helped us to have a room nonetheless. There was rubbish left in our trash bin in the room on check-in. The room was a smoking room which was not what we requested.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Resevation a répondu le 24 janv. 2022
Thank you so much Mr.Jonathan for your review , we appreciate it , we are really sorry for the problem you faced , we solved it and would love to see you again

10/10 – Excellent

Laurel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

8/10 – Bien

Fiddes

Séjour de 2 nuits en octobre 2021