Note fondée sur 230 évaluations vérifiées

3,8 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Pierre

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Burlington

Publié le 20 août 2023
Very quiet and as expected, a dorm that functions as an easy stay overnight facility.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, Thanks so much for the 5-star review! We're very pleased to see you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again soon.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 août 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tenzin, Thanks for the review. Very sorry to see you didn't enjoy your stay with us. Please contact me direct to discuss at your convenience.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 août 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello C, Thanks so much for taking the time to complete a review. We look forward to welcoming you again sometime soon.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 août 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Catherine, Thanks so much for the review. We're very pleased to see you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again soon.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 août 2023
Hair on sheets. Small hairs. Human hairs?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Adam, Thanks for the comments. Sorry for this issue during your stay, but I can assure you that all linen is laundered after each and every stay. Hoping you'll stay with us again. If at anytime during your stay you encounter any problems, please let our 24/7 front desk staff know and we'd happily find a solution.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 août 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi JoAnne, Thanks for the review. Sorry to see you didn't enjoy your stay as much as you should have. Please reach out when you can as I'd like to hear how we could have made it a 5-star stay. I look forward to hearing from you.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Douglas, Thanks so much for the review. We're very pleased to see you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 août 2023
Room was spacious but was not clean Beddimgs had human hair on the pillows Only one elevator was working and the other was not working Walls of the room were not clean The shower was small and the water flow was very slow, you can not have a good shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Aaron, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nabil, Thank you for your review and comments. I'm sorry your stay wasn't up to our normal standards. We do only have one elevator at the moment, as we're waiting on a part from our service provider. As for the cleanliness of the room - was this brought to our staff's attention? We would have gladly moved you to another room or sent a housekeeper up to deal with any issues. Hope to see you again.