Bar (sur place)

Leonardo Hotel Salzburg Airport – Avis

4 out of 5
Leonardo Hotel Salzburg Airport
Franz-Broetzner-Strasse 15, Wals-Siezenheim, Salzburg

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 325 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 497 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 139 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 31 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 9 avis sur 1001." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Youenn, YVETOT

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hebergement avec parking pratique pour court sejour.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Leonardo Team a répondu le 27 août 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are pleased that you had a good experience at our Premises. We therefore look forward to your next stay.Your Leonardo Team

10/10 – Excellent

Christian, Porrentruy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Personnel très réactif.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
VA a répondu le 4 juill. 2022
Dear Guest Thank you for your feedback. We'd be very pleased to welcome you again. Star Inn Team

8/10 – Bien

NATHALIE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon accueil.
Tout c'est très bien passé.
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Star Inn Team a répondu le 27 juin 2022
Dear Guest! Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Anne

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Décevant
pas de frigo dans la chambre en état de marche. Pas de bouilloire dans la chambre. Petit lit pour 2 personnes.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Star Inn Team a répondu le 29 août 2020
Dear Anne, thank you for your feedback. We are sorry to hear that we were unable to meet your expectation. However, upon request, we do offer our guest kettle which can be borrowed at the reception. Nonetheless, we hope to see you again and do our best to meet your expectations. Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Star Inn Airport-Messe a répondu le 14 févr. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback. We hope that you had a pleasant stay and look forward to welcoming you again. Best regards, Yours Star Inn Team

8/10 – Bien

Morgan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019
front office a répondu le 26 août 2019
Dear Morgan, thank you very much for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay at our hotel and hope to see you again soon! Best regards, Your Star Inn Team

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
tout à été a ma convenance. super hotel. Près de l'autoroute pas besoin de traverser la ville. endroit calme, propre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Wissam a répondu le 14 juill. 2019
Thnx for your visiting us.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
VA a répondu le 16 janv. 2019
Dear Guest Your feedback is highly appreciated. Looking forward to welcoming you back In Salzburg. Regards Reception

6/10 – Acceptable

stephane

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je n'y retournerai pas!
Deux nuits dans cet hôtel . Attention pas bcp de place si vous etes 4. Nous avons été déçus car très sale. Salle de bains:odeur d urine et presence d'urine sèche sur le mur. Nous avons préféré nettoyer par nos soins au moins on est sur que cest bien fait! Presence de Cheveux dans la douche. Le ménage n'a pas été fait entre les deux nuits les miettes étaient toujours présentes. Seulement 2 serviettes pour 4personnes nous ont été données la 2eme nuit. Le frigo refroidissait a peine alors que nous l'avions mis au maximum. Ce que nous avons aimé :la climatisation,les volets occultants et le calme.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Christian Doppelhofer & Team a répondu le 2 sept. 2018
Dear Stephane, thank you for your feedback. We apologize sincerely for failing to meet your expectations. You should not have found the room in such a bad state. We can only take this criticism as a starting point to put more emphasis on housekeeping and cleanliness. Once more we would like to say sorry, and hope that you had the chance to explore the beauty of Salzburg!

2/10 – Terrible

Ahmed

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Il a fait très chaud et le frigo de la chambre était en panne. Je l’ai signalé et ils n’on Rien fait
Séjour de 2 nuits en août 2018
Front Office a répondu le 7 août 2018
Dear Ahmed, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were not satisfied with your stay at our hotel. Indeed, because of the unusually high temperatures outside we faced some issues with the room minibars. We are sorry that you did not accept our offer of having your drinks cooled in our fridge at the reception, as many other guests did. Luckily, we have aready managed to solve the issue. Next time you're here the minibar will be working fine! Best wishes, Your Star Inn Team

8/10 – Bien

Louis

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Visar Ajrulahi a répondu le 6 juill. 2018
Thank you very much for your feedback,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2017
Christian Doppelhofer a répondu le 8 sept. 2017
Dear Star Inn Guest, thank you for having taken the time to submit your feedback on your recent stay at our hotel. We are glad that you have liked it here and would be happy to welcome you to our hotel again soon! Kind regards, Your Star Inn Team

8/10 – Bien

alain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
tres satisfaisant
hotel proche aeroport avec bons services
Séjour de 1 nuit en août 2017
Christian Doppelhofer a répondu le 23 août 2017
Dear Alain, thank you for taking the time to subit your feedback on your recent stay at our hotel. It is great that you have had a pleasant and enjoyable stay with us. We would be happy to welcome you to our hotel again soon! Kind regards, Your Star Inn Team

8/10 – Bien

Maryse

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Christian Doppelhofer a répondu le 10 août 2017
Dear Maryse, thank you for your feedback and the four stars. We hope to see you again soon! Kind regards, Your Star Inn Team

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Christian Doppelhofer a répondu le 7 août 2017
Dear Guests, thank you for your feedback. It was a pleasure for us to have you here. We are delighted about the five stars that you have awarded us! We hope to see you again soon! Kind regards, Your Star Inn Team

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
correct
correct
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Christian Doppelhofer a répondu le 21 juill. 2017
Dear Guest, thank you for your feedback. It is great that you have had a nice stay. We would be happy to see you again soon. Kind regards, Your Star Inn Team

10/10 – Excellent

MILOJEVIC, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour d'une nuit,proximite de Salzburg très appréciable

10/10 – Excellent

Miroslav

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Imane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Barbara, Québec

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Personnel de ménage pressé
Notre séjour à Star Inn aéroport, globalement, est correct sauf pour la chambre (nous sommes restés 12 jours dans cet hotel) . En effet, pour la chambre, pendant notre séjour, on nous a enlevé la table de salon et changé le fauteuil pendant notre absence. Le ménage n'était pas fait, sauf le changement de serviettes. Par exemple, dans la salle de bain s'il y avait de la pâte à dents dans l'évier à notre départ le matin, elle y était encore le soir à notre retour. Dans le salon, la poubelle n'était pas vidée ,le lit laissé tel que nous l'avions placé le matin, l'aspirateur pas utilisé une seule fois. Sur le bureau, les taches ont été les mêmes pendant tout le séjour. Il y avait aussi des coulisses de quelque chose sur le mur. Heureusement, le personnel à la réception est accueillant et répond bien aux questions en anglais.
Lit pas fait
Poussière 12 jours en ligne
Coulisses de ?
Christian Doppelhofer & Team a répondu le 27 juill. 2016
Dear Star Inn Guest, thank you for leaving a feedback for our Hotel. We are sorry to read that not everything was satisfactory during your stay. We will work on the issues mentioned and would be happy if we could prove that we can do it better the next time. With best regards

8/10 – Bien

Nathalie, Montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel pas trop cher près de l aéroport

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rapport calitate preț super ok.
Am petrecut o seară excelentă în acest hotel.
Dear Star Inn Guest! Thank you for your feedback. I am happy that you spend a well time in our hotel. See you soon again. Best regards Christian Doppelhofer

10/10 – Excellent

Fabien, Lieusaint

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel de qualité
Tres beau hotel. Facilement accessible ! Très bon petit déjeuner !

6/10 – Acceptable

St, Lyon

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
WIFI inopérant dans les chambres
déception : prix élevé pour la prestation fournie, wifi désastreux

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
rapport qualité prix
Hôtel d'assez haut standing pour un prix étudié. Attention, les suites sont faites deux lits doubles dans une même chambre. Que des lits doubles dans l'hôtel au demeurant.

8/10 – Bien

Coco, Belgique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité-prix
Hôtel bien situé. Les chambres sont bien insonorisées malgré la proximité de l'aéroport. Le buffet petit déjeuner impeccable.

8/10 – Bien

Magid, Lorraine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Facilité d'acces
Bon car très calme

8/10 – Bien

Katia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bon rapport qualité prix
Hôtel confortable dans l'ensemble. Accès facile à la ville en autobus, malgré que le trajet soit assez long. Commerces de proximité corrects. Il a fallu demander à 3 reprises pour avoir le lit de bébé. Aucune serviette supplémentaire nous a été accordé.

10/10 – Excellent

Lindsay

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Leonardo Salzburg Airport a répondu le 10 mai 2024
Dear Guest, It is a pleasure to hear that you enjoyed your stay at our Hotel Leonardo Salzburg Airport to provide business travelers as well as vacationers with the comfort they need. We thank you for your positive comments and hope to welcome you again soon at Airport.

8/10 – Bien

Sundreella

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Hotel was amazing , but I have two points for you You must provide toothpaste and brushs The AC unfortunately was hot That's Thank you for everything
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Leonardo Team a répondu le 9 mai 2024
Dear Guest, We are glad to hear that you found our Leonardo Salzburg Airport hotel wonderful. Your positive words are really appreciated.We appreciate your suggestion regarding providing toothpaste and brush. Your comfort is our top priority and we always strive to meet our guests' needs to the best of our ability. We are sorry that we were unable to meet this particular expectation and appreciate your understanding.We also note your feedback regarding the air conditioning system. We strive to ensure that all of our facilities operate optimally for the comfort of our guests. Rest assured that our team is always available to assist with any issues that may arise during your stay.We look forward to welcoming you back soon and hope to enhance your experience further on your next visit. Best regards, Leonardo Team

6/10 – Acceptable

Martin, Brunn am Gebirge

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Standardzimmer und leider nur ein Queenbed! Leider auch nicht wirklich sauber! Aber na ja!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Leonardo Hotel Salzburg Airport a répondu le 2 mai 2024
Lieber Gast,Wir schätzen Ihr Feedback und sind dankbar, dass Sie sich für einen Aufenthalt im Hotel Leonardo Salzburg Airport entschieden haben. Wir legen großen Wert auf Sauberkeit und Komfort, daher haben uns Ihre Bemerkungen über das Zimmer und seine Sauberkeit sehr beeindruckt.Im Idealfall sind unsere Standardzimmer so gestaltet, dass sie unseren Gästen sowohl Komfort als auch Luxus bieten. Es tut uns wirklich leid zu hören, dass das Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unser Team bemüht sich um ein hohes Maß an Sauberkeit, und wir bedauern, dass dies während Ihres Aufenthalts nicht der Fall war.Wir hoffen, dass diese Erfahrung Sie nicht davon abhält, uns in Zukunft wieder zu wählen. Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen ein echtes Leonardo Erlebnis zu bieten.Ihr Leonardo Team

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Perfect location for early flight
Séjour de 1 nuit en février 2024
Cristina a répondu le 22 févr. 2024
Dear Guest,Your succinct review titled "Perfect location for early flight" certainly caught our attention. We are delighted to know that our hotel's location met your travel needs effectively. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another convenient and comfortable stay.Best regards,Your Leonardo Salzburg Airport Team

8/10 – Bien

Rutger Vincent Eelko

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Perfect stay over for one night because we needed to be at the airport. Big shopping mall very close by.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Cristina a répondu le 22 févr. 2024
Dear Guest,We are delighted to hear that your stay was perfectly suited to your needs. Travel can sometimes be stressful, and we always strive to provide a comfortable and convenient experience for our guests. We would be more than happy to welcome you back.Best regards,Your Leonardo Salzburg Airport Team

8/10 – Bien

Ulrike

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Leonardo Hotel Salzburg Airport a répondu le 10 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are looking forward to your next visit.Your Leonardo Team

8/10 – Bien

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Leonardo Hotel Salzburg Airport a répondu le 10 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are looking forward to your next visit.Your Leonardo Team

6/10 – Acceptable

Lennart

Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
War okay, würde nicht wiederkommen
War okay, Flughafen 20 Minuten zu Fuß. Sauberkeit mangelhaft (Haare im Bad und auf dem Bett), Zimmer zu warm Service an der Rezeption war unfreundlich und konnte nicht ausreichend Deutsch sprechen (Verständigung war nur sehr eingeschränkt möglich)
Séjour de 1 nuit en février 2024
Leonardo Hotel Salzburg Airport a répondu le 10 févr. 2024
Liebe Gast,Ihre Rückmeldung ist uns sehr wichtig und wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es tut uns leid, dass Sie Unannehmlichkeiten bezüglich der Sauberkeit und der Temperatur in Ihrem Zimmer hatten. Ihre Kommentare geben uns die Möglichkeit, unsere Dienstleistungen zu verbessern und zu verstehen, wo wir möglicherweise Lücken haben.Darüber hinaus möchten wir uns für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die durch die Kommunikationsprobleme an der Rezeption entstanden sind. Es ist unser Ziel, dass sich jeder Gast, unabhängig von seiner Muttersprache, willkommen und gut betreut fühlt. Wir nehmen Ihre Rückmeldung ernst und werden unsere Bemühungen in dieser Hinsicht verstärken.Wir hoffen, dass Sie uns trotz der genannten Punkte eine weitere Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen. Wir sind bestrebt, Ihnen den bestmöglichen Service zu bieten und möchten, dass alle unsere Gäste mit ihrem Aufenthalt zufrieden sind.Euer Leonardo Team

8/10 – Bien

Therese

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mysigt rum och centralt. Snabba på service och fixa om det var något man ville.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Leonardo Hotel Salzburg Airport a répondu le 10 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are looking forward to your next visit.Your Leonardo Team

8/10 – Bien

Sean

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Your Leonardo Salzburg Airport a répondu le 31 janv. 2024
Dear Guest,It is a pleasure to hear that you were satisfied with your stay with us and that the Leonardo Hotel Salzburg Airport met your expectations. We pride ourselves on providing our guests with a comfortable and enjoyable experience and it is encouraging to know that our efforts are bearing fruit.It would be a great pleasure to welcome you back in the future and we thank you for your positive words.

8/10 – Bien

LJUDEVIT

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ist ok
war soweit alles in Ordnung , Preis leistung ,👍 beim frühstück waren die Brötchen etwas zu hart 😒 nicht nur für uns .
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Valentina a répondu le 22 janv. 2024
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung des Aufenthalts und für Ihre Zeit um Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie sich wohlgefühlt haben. Mit vielen Grüßen

8/10 – Bien

Joanna

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Leonardo Salzburg Airport a répondu le 31 janv. 2024
Dear Guest,It is a pleasure to hear that you were satisfied with your stay with us and that the Leonardo Hotel Salzburg Airport met your expectations. We pride ourselves on providing our guests with a comfortable and enjoyable experience and it is encouraging to know that our efforts are bearing fruit.It would be a great pleasure to welcome you back in the future and we thank you for your positive words.best regards

10/10 – Excellent

Roland

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gerne wieder!
Netter Empfang, schönes und sauberes Zimmer, gutes Frühstück. Lage ideal für Stadtbesuche und Ausflüge. Preis - Leistung ok.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Cristina a répondu le 20 janv. 2024
Dear Guest,thank you for taking the time and give us a great review. We would be happy to see you soon again.Best Regards, Leonardo Airport Team

10/10 – Excellent

DEREK

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Your Leonardo Salzburg Airport Team a répondu le 16 janv. 2024
Dear guest,It brings us immense joy to read that your experience at Hotel Leonardo Salzburg Airport was "10 stars" Your succinct yet impactful comment truly encapsulates the level of service we aim to provide to all our guests.Our commitment to providing exceptional stay experiences is unwavering and we are delighted that we were able to meet your expectations. Your positive words serve as a wonderful testament to the dedication of our staff and the quality of our amenities.Again, thank you for choosing our hotel for your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and aim to provide you an even more enjoyable and comfortable experience.Best regards,

10/10 – Excellent

Michele

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Eccellente struttura.
Abbiamo trovato il massimo confort presso la vostra struttura. La camera è molto grande, pulita e accogliente. Il letto è super comodo. Consiglierei ad altri miei amici di prenotare presso la vostra struttura.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Your Leonardo Salzburg Airport Team a répondu le 16 janv. 2024
Dear Guest,We are delighted that you enjoyed your stay at our Hotel Leonardo Salzburg Airport to the fullest and that you appreciated the comfort of our facilities. It is always our intention to provide our guests with a truly welcoming and comfortable experience.Your words of praise regarding the size and cleanliness of the room and especially the bed make us particularly proud. We always strive to create an atmosphere of relaxation and well-being. It is very encouraging to hear that you would recommend our hotel to your friends. It is the highest compliment we can receive and we are very grateful.We look forward to welcoming you and your friends back soon.Best regards

6/10 – Acceptable

Dietmar

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Your Leonardo Salzburg Airport Team a répondu le 16 janv. 2024
Dear Guest,We are sincerely sorry to hear that your first experience at our hotel did not meet your expectations. Every one of our guests should feel comfortable and welcome from the very beginning and we regret that this was not the case for you.We strive to continuously improve our service and make your stay as pleasant as possible. Your feedback will help us to focus on areas that need improvement.We hope that despite the initial difficulties, you will give us another chance to make your stay a positive experience.Kind regards,

10/10 – Excellent

Nataliya

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Your Leonardo Salzburg Airport Team a répondu le 29 déc. 2023
Dear guest,It brings us immense joy to read that your experience at Hotel Leonardo Salzburg Airport was "5 stars" Your succinct yet impactful comment truly encapsulates the level of service we aim to provide to all our guests.Our commitment to providing exceptional stay experiences is unwavering and we are delighted that we were able to meet your expectations. Your positive words serve as a wonderful testament to the dedication of our staff and the quality of our amenities.Again, thank you for choosing our hotel for your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and aim to provide you an even more enjoyable and comfortable experience.Best regards,

8/10 – Bien

Gerd

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Your Leonardo Salzburg Airport Team a répondu le 30 déc. 2023
Dear Guest,we are very pleased that you enjoyed your stay at our Hotel Leonardo Salzburg Salzburg Airport. It is always a great pleasure to hear that our guests are satisfied with our services and facilities.Your positive words about our helpful staff and our good breakfast make us especially happy. It is our constant endeavor to provide our guests with the best possible service and to create a pleasant ambience. We look forward to welcoming you again soon and hope that your next visit will be as pleasant as the last.Best regards,

10/10 – Excellent

Irina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Best regards, Leonardo Salzburg Airport a répondu le 29 déc. 2023
Dear guest,It brings us immense joy to read that your experience at Hotel Leonardo Salzburg Airport was "5 stars" Your succinct yet impactful comment truly encapsulates the level of service we aim to provide to all our guests.Our commitment to providing exceptional stay experiences is unwavering and we are delighted that we were able to meet your expectations. Your positive words serve as a wonderful testament to the dedication of our staff and the quality of our amenities.Again, thank you for choosing our hotel for your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future and aim to provide you an even more enjoyable and comfortable experience.Best regards,Your Leonardo Salzburg Airport Team

8/10 – Bien

David

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ideal for overnight stay when flight was cancelled. Comfortable room but breakfast was not so great - bacon cold for instance but otherwise was hotel was ideal for sudden stay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Valentina a répondu le 24 déc. 2023
Dear David,Kindly thank you for taking your time to share your evaluation of your recent stay in Vienna. We appreciate it and we are happy that you felt comfortable. With warm regards.