Façade de l’hébergement

Hotel RH Sorolla Centro – Avis

3 out of 5
Hotel RH Sorolla Centro
Calle Convento Santa Clara, 5, Valencia, Valencia

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 327 avis sur 558." "
Note de 8 – Bien, d’après 203 avis sur 558." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 16 avis sur 558." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 7 avis sur 558." "
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 558." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

alexandre

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Enrique López - Directeur, a répondu le 20 avr. 2023
Merci pour avoir choisi notre Hotel et pour partager votre expérience. Nous espérons vous revoir bientôt dans votre Hotel RH à Valencia. Cordialement,

6/10 – Acceptable

Liette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ce que nous avons le plus apprécié est le balcon. Pour le reste, le Sorolla est en plein coeur d’un secteur très touristique et très bruyant, l’hôtel n’est pas du tout insonorisé nous entendons tout le bruit de la rue jusqu’aux petites heures et nous entendons aussi tout ce qui se passe dans les chambres autour de nous. Nous ne retournerons pas dans cet hotel.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Enrique López – Directeur a répondu le 16 juill. 2022
Merci pour avoir choisi notre Hotel et pour partager votre expérience, Nous sommes désolés de ne pas avoir répondu à vos attentes. Cordialement

10/10 – Excellent

Mouna

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 – Excellent

Evelyne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Enrique López - Assistant Manager a répondu le 2 janv. 2022
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, Hope see you soon here, your hotel in Valencia. We Wish you Happy Christmas. Sincerely,

8/10 – Bien

Christine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Enrique López – Assistant Manager a répondu le 30 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here, your hotel in Valencia. Sincerely,

10/10 – Excellent

Anne-Marie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
la localisation
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Enrique López – Assistant Manager a répondu le 4 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here, your hotel in Valencia. Sincerely

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Enrique López – Assistant Manager a répondu le 10 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience. Hope see you soon here, your hotel in Valencia. Sincerely,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Enrique López - Subdirector a répondu le 6 janv. 2019
Distinguid@ Client@, Gracias por sus puntuaciones sobre nuestro Hotel. Les deseamos un Feliz Año Nuevo. Atentamente,

8/10 – Bien

Bruno

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonne stratégie
Séjour de 2 nuits en août 2018

8/10 – Bien

ahmed

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonjour ça va dans l’ensemble
Séjour de 3 nuits en janvier 2018

10/10 – Excellent

Guy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en septembre 2017

8/10 – Bien

Taha, LAA

Points forts : Propreté, service et personnel
Parfait emplacement
Hôtel très bien situé pour visiter valence. Propre pratique mais sans plus.

10/10 – Excellent

Yannick, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité-prix.
Hotel situé en plein coeur de la vieille ville. Entouré de commerces et de restaurants. Chambres très propres et bien insonorisées. Très bon service à l'accueil. Plusieurs employés parlent français. Le seul défaut, c'est le wi-fi, qui est parfois lent.

10/10 – Excellent

Not Provided, Eric, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Charmant petit hôtel
Hôtel très propre, bien situé à proximité du métro et du parc de Turia. Personnel très chaleureux et compétent.

8/10 – Bien

Danielle, Boust (France)

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Établissement très bien situé, personnel discret.
Personnel avenant mais ne parlant pas du tout français. Chambre impeccable, literie parfaite, PDJ irréprochable. L'hôtel est situé entre le centre historique et la ville nouvelle ; impeccable pour la visite le jour et le divertissement en soirée.

8/10 – Bien

Joan, Saint Brieuc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour d'une semaine à Valence
Hotel bien situé en plein centre de Valence. Personnel accueillant et sympathique. Chambre confortable et propre. Idéal pour découvrir Valence : transports à proximité, vaste choix de cafés et de restaurants au pied de l'hotel. A refaire !!

8/10 – Bien

Dany

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Gérard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
J'y retournerais sans hésiter!
Stationnement (Lys) très près et rabais avec estampe de l'hotel (18 euros à la place de 30 par jour) Très bien situé.

8/10 – Bien

mimi, Paris, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel idéal pour visiter la ville
hotel très agréable, en plein centre de la vielle ville, sur une rue pietonnière,mais attention les chambres sur rue , avec balcon sont un peu bruyantes (poubelle le matin ,..) petit déj.sous forme de buffet ; bien .ligne de métro directe , pour rejoindre l'aéroport en 30 mn maxi bus direct pour aller à la plage ou à la cité des sciences , demandez conseil au personnel de l'hotel . A recommander rapport qualité prix nous y retournerons sans hésiter .

8/10 – Bien

TECK SENG

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Thank you to all friendly & helpful staffs. Overall is good and worth the money.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Enrique López - Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Teck Seng,Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,

10/10 – Excellent

Serena

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Enrique López - Manager a répondu le 3 mai 2024
Dear Mrs. Serena,Thank you for staying with us and for your fantastic rating, I'm sure this will be of great help to future Clients who want to visit us in the future.Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,

8/10 – Bien

Alexander

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr zentral gelegen, Nähe Ajuntament, super Anbindung an U-Bahn (Xativa in knapp 100 Meter), alle Sehenswürdigkeiten gut zu Fuss zu erreichen. Schönes Zimmer (leider mit Aussicht in einen Schacht), aber sehr zweckmässig mit guten Betten, Nespresso-Maschine im Zimmer und gut funktionierende Dusche und sehr gute Zimmerreinigung. Das Frühstück ist ausreichend, es ist für jeden etwas zu finden.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Wuilk P. - Reception Manager a répondu le 28 avr. 2024
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für Ihre fantastische Bewertung unseres Hotels, wir verstehen, dass Ihr Aufenthalt angenehm und zufriedenstellend war, wie Sie sehen konnten, bemühen wir uns jeden Tag, allen unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder zu sehen. Mit freundlichen Grüßen.

8/10 – Bien

Andrea

Points forts : Service et personnel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Enrique López – Direktor, a répondu le 25 avr. 2024
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für Ihre fantastische Bewertung

8/10 – Bien

DR. HANS-GEORG

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr ordentliche Unterkunft in der Fußgängerzone und direkter Nähe zur Metrostation und zum Bahnhof.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Enrique López – Direktor, a répondu le 22 avr. 2024
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung, Dr. Hans-Georg! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Lage unseres Hotels in der Fußgängerzone und die Nähe zu Metrostation und Bahnhof geschätzt haben. Wir hoffen, dass Ihr Aufenthalt bei uns angenehm war und dass Sie alle Vorteile unserer zentralen Lage optimal nutzen konnten. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzlichen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben!Freundliche Grüsse,

8/10 – Bien

Heather

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Once we found the hotel we were very happy with our room. Booked 2 twin beds with a balcony which overlooked the street (closed to traffic). Fun sharing a bottle of wine while people watching. Very helpful staff with good recommendations for activities for a short stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Enrique López - Manager a répondu le 16 avr. 2024
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us! We are glad that you were able to take advantage of the balcony to relax and enjoy the atmosphere of the pedestrian street. It's also great to hear that our activity recommendations were helpful for your short visit. We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon and continue providing you with a memorable experience!Kind regards,

10/10 – Excellent

Dieter

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Das Hotel liegt ideal für einen Städtetrip. Das Personal hilft in allen Dingen (Ausflüge, Restaurants). Ich komme gerne wieder
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Enrique López – Direktor, a répondu le 16 avr. 2024
Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns sehr, dass Sie die Lage unseres Hotels ideal für Ihren Städtetrip fanden und dass unser Personal Ihnen behilflich sein konnte. Wir freuen uns schon darauf, Sie bei Ihrem nächsten Besuch erneut willkommen zu heißen und Ihnen wieder eine angenehme Erfahrung zu bieten. Bis zum nächsten Mal!

10/10 – Excellent

MI YEON

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location and friendly staffs
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Enrique López - Manager a répondu le 3 avr. 2024
Dear Mi Yeon,Thank you for your comments, for us the positive evaluation of our Clients, makes us continue with the illusion of serving them with the maximum passion of giving the best of us every day. We hope to continue counting on you among the distinguished clientele of RH Hotels. Sincerely,

10/10 – Excellent

magaly

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect hotel in the center of the city, clean, and a very nice room 👍
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Enrique López - Manager a répondu le 3 avr. 2024
Dear Magaly,Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,

10/10 – Excellent

James

Voyage de couple
Staff was bery helpful, breakfast was excellent.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Enrique López - Manager a répondu le 21 mars 2024
Dear James.We're thrilled to hear you enjoyed the excellent breakfast and found our staff to be very helpful! Your satisfaction is our top priority, and it's comments like yours that make our day. Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

Pauline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff were helpful and friendly. The location was right in the heart of the city, although noisy at times, particularly during Valencia’s Dallas festival.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Wuilk P. Reception Manager a répondu le 17 mars 2024
Thank you for your time and your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion to serve you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to see you soon again with us.

10/10 – Excellent

Javier

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lots of activities around
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Enrique López - Manager a répondu le 4 mars 2024
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Sincerely,

8/10 – Bien

Naoko

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
シャワーの切り替えが悪い、ドライヤーが途中で勝手に切れるなどの問題はありますが、清潔ですしレセプションでは英語が通じます。旧市街の中にあり、レストランなどのお店が多いのは便利ですが、夜中まで路上で音楽を演奏していたり賑やかで、同行した知人は眠れないと言っていました。
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Enrique López - Manager a répondu le 19 févr. 2024
Dear Linda,Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,

10/10 – Excellent

christian

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Wuilk P. Reception Manager a répondu le 23 févr. 2024
Muchas gracias por su puntuación, le esperamos de nuevo, un saludo.

10/10 – Excellent

Araceli, CIUDAD DEL CARMEN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Instalaciones muy cómodas y convenientes. El personal que nos atendió, lo más de amables!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Enrique López - Director a répondu le 12 févr. 2024
Gracias Araceli por su tiempo y sus comentarios, para nosotros la valoración positiva de nuestros Clientes, nos hace seguir con la ilusión de atenderles con la máxima pasión para dar lo mejor de nosotros cada día. Confiamos verles pronto de nuevo con nosotros. Atentamente,

10/10 – Excellent

Sheetal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable stay
Stay was comfortable. Staff are friendly. Location of hotel is central and walking distance to nearby good restaurants. Breakfast offered was good.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Enrique López - Manager a répondu le 8 févr. 2024
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,

10/10 – Excellent

Anja

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Goede en schone accommodatie met zeer gastvrij personeel. Prima locatie op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Wuilk P. Reception Manager a répondu le 4 févr. 2024
Dank u voor uw tijd en uw opmerkingen, voor ons zorgt de positieve feedback van onze klanten ervoor dat we doorgaan met de illusie u van dienst te zijn met de grootst mogelijke passie om elke dag het beste van ons te geven. We hopen u snel weer bij ons te zien.

10/10 – Excellent

jacob jose

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Enrique López - Director a répondu le 1 févr. 2024
Gracias por haber elegido nuestro Hotel y por compartir su experiencia, seguro que sus comentarios les serán de gran ayuda a futuros Clientes. Esperamos verles pronto de nuevo en este su Hotel RH en Valencia. Atentamente,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great place
The location was perfect! A very nice hotel! A few things however that bothered: You can hear all the sounds from the other rooms and the corridor, so don't forget your earprops. No view, just a wall (room 207). Washing hands a bit difficult, because the tap is too small. That really bothered me.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Enrique López - Manager a répondu le 26 janv. 2024
Dear guest,Thank you for staying with us and for sharing your experience. We take note of your comments about the single room, to find a solution as soon as possible.Sincerely,

10/10 – Excellent

Anna

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastisk vistelse på detta hotell. Mycket bra läge och utmärkt service. Jättegod frukost.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Enrique López - Manager a répondu le 21 janv. 2024
Tack för att du har valt vårt hotell och för att du delar med dig av din upplevelse, jag är säker på att dina kommentarer kommer att vara till stor hjälp för framtida kunder. Vi hoppas att se dig snart igen på detta ditt RH Hotel i Valencia.Vänliga hälsningar,

10/10 – Excellent

John

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best hotel in Valencia
Centrally located hotel. The staff at this hotel are truly incredible as nothing was too much trouble. The room was larger than most hotels I’ve stayed in. I would definitely recommend this hotel for your stay in Valencia. Lots of great bars and restaurants close by
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Wuilk P. a répondu le 18 janv. 2024
Thank you very much for staying with us and for your kind review of our Hotel, we are happy to know that your stay with us was a pleasant and satisfying experience. We strive every day to provide an exceptional experience for all our Guests, and it is very gratifying to know that we have achieved this with you. We appreciate your time and valuable feedback, and we look forward to welcoming you back in the near future, to continue to provide you with an unforgettable experience, and to make you feel at home.

10/10 – Excellent

Eoin O'

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Enrique López - Manager a répondu le 9 janv. 2024
Thank you for choosing our Hotel and sharing your experience, we are sure your comments will be helpful to future guest. Hope see you soon here in your Hotel RH in Valencia. Sincerely,

10/10 – Excellent

LUZMERY

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Wuilk P. a répondu le 1 janv. 2024
Gracias por sus comentarios y fantásticas valoraciones, los comentarios positivos de nuestros clientes son muy importantes para nosotros, esto nos hace seguir cada día con la mayor ilusión por un trabajo hecho con nuestra mayor pasión. Esperamos verte pronto con nosotros, para decirte ¡¡¡BIENVENIDO A CASA!!! Saludos

10/10 – Excellent

Liong

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Wuilk P. a répondu le 28 déc. 2023
Thank you for your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to continue counting you among our distinguished clientele of RH Hoteles. Best regards.

6/10 – Acceptable

Gunilla

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Wuilk P. a répondu le 28 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your comments about your experience with us. We are very sorry to hear that we did not fully meet your expectations and that your visit was not what you had hoped for. We take our guests' feedback very seriously and work hard to improve and provide an excellent experience for everyone who visits us.

2/10 – Terrible

Janne

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stay away!
This dated hotel smelled like a sewer. Trying to cover this up, they had sprayed a most obnoxious scent, that could give anyone an allergic reaction. The staff was very unfriendly and unkind. Stay away!!!
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Enrique López - Manager a répondu le 26 déc. 2023
We are sorry that you have considered our Hotel and staff so negatively, as you can see from the rest of the comments from our guests, this is not the case, but as a clarification, and so as not to confuse future Clients, as we already told you at the time, the The fact that you decided to leave our Hotel to another city was not our fault and does not give you the right to demand a refund for the nights you were not staying. Hundreds of people stay with us every day, and no one has ever had this problem.

10/10 – Excellent

Susan

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Wuilk P. a répondu le 28 déc. 2023
Thank you for your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to continue counting you among our distinguished clientele of RH Hoteles. Best regards.

10/10 – Excellent

Gus, Vancouver

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Wuilk P. a répondu le 28 déc. 2023
Thank you for your comments, for us the positive feedback from our customers, makes us continue with the illusion of serving you with the utmost passion to give the best of us every day. We hope to continue counting you among our distinguished clientele of RH Hoteles. Best regards.