Note fondée sur 982 évaluations vérifiées

4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 avr. 2024
L'isolation est nulle.. j'arrive pas à dormir à cause du voisin qui parler à haute voie au telephone toute la nuit et faite un party à 4h le matin..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Toronto West Mississauga. We take all noise complaints very seriously. We always ensure that we provide a clean and quiet atmosphere to our guests. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 févr. 2024
Ok for 1 or 2 nights
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hotel Managemnet, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Toronto West Mississauga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found our service to be very good. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 févr. 2024
C’est que j’ai le plus aimé, le parking était gratuit et pas de couvre feu, c’est qui m’a déplu, l’état des installations sanitaires 🙄pas du tout propre 😏, et le fait qu’on ne puisse pas se servir seul lors du petit déjeuner, et la télé qui ne se connecte pas à internet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Toronto West Mississauga. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and we hope that you will allow us to serve you better in the future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 16 janv. 2024
Très bien pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent experience with our service. We are thrilled to hear that you found our service very good, and the cleanliness of our premises up to your standards. Our team takes pride in providing exceptional service and maintaining a clean and welcoming environment for our guests, so your kind words are truly appreciated. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 janv. 2024
Nice place. Clean and comfortable. Good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent experience with our service. We are thrilled to hear that you found our service very good, and the cleanliness of our premises up to your standards. Our team takes pride in providing exceptional service and maintaining a clean and welcoming environment for our guests, so your kind words are truly appreciated. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2023
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Décevant, comparé aux autres hôtels de même budget

Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Déçu par l'hôtel dans sa globalité. Chambre correcte mais sans plus. Pas de serviettes de bains et de gel douche, certainement un oubli ! Ascenseur pas rassurant. Petit déjeuner qui se résume à des toasts, oeufs brouillés, pommes de terre, yaourts, boissons chaudes, jus de fruits. Pas de lait. Machine à pancakes présente mais pas en service. Aucun fruits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Toronto West Mississauga. We apologize for any inconvenience you had during your stay. We always assure that we provide a clean and positive atmosphere to our guests. We apologize for this. We newly started this hot breakfast and we are trying to improve it day by day. We hope to have an opportunity to serve you better in the future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 juin 2023
Very family like, small and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your experience at Days Inn by Wyndham Toronto West Mississauga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 juin 2023
Le personnel est très accueillant et gentil. Très propre et tranquille. Les gens sont très souriant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2023 par Hotel management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent experience with our service. We are thrilled to hear that you found our service to be very good, and the cleanliness of our premises up to your standards. Our team takes pride in providing exceptional service and maintaining a clean and welcoming environment for our guests, so your kind words are truly appreciated. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 23 mai 2023
Propre et perso très gentil, mais les murs sont en cartons, ont entendait le film de notre voisin de chambre comme s’il était dans notre chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Personnel et direction de l'hôtel, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre service de très bonne qualité, la propreté de nos locaux à la hauteur de vos attentes. Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que le bruit de la chambre voisine a perturbé votre séjour. Nous comprenons qu'un environnement paisible est crucial pour un séjour confortable et reposant, et nous nous excusons pour la gêne occasionnée.Nous apprécions vos commentaires concernant l'insonorisation de nos chambres. Nous en tiendrons certainement compte lors de l'examen de nos installations et de l'exploration des moyens d'améliorer l'expérience de nos clients.Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion de vous offrir un excellent séjour à l'avenir.Cordialement,