Hall

Chelsea Hotel, Toronto – Avis

4 out of 5
Chelsea Hotel, Toronto
33 Gerrard St W, Toronto, ON

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 2694 avis sur 7040." "
Note de 8 – Bien, d’après 2156 avis sur 7040." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 1186 avis sur 7040." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 625 avis sur 7040." "
Note de 2 – Terrible, d’après 379 avis sur 7040." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Tyler

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Felt like home, very comfortable and clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Marie-Claude

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Isabelle

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Perfect location
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Charline

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked all the services, the good services, and the fact that you ça Do everything by walking
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 20 mai 2024
Dear Charline, Thank you for the review! We are thrilled to know that our amenities and hospitality were well-suited to your needs. Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

6/10 – Acceptable

Caroline, Laval

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
L’ait climatisé dans la chambre ne fonctionne pas et tapis donc odeur d’humidité. La piscine est bien pour les enfants.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 20 mai 2024
Chère Caroline, Merci pour votre avis honnête. Nous nous excusons pour les désagréments causés par la climatisation défectueuse et l'odeur d'humidité. Nous sommes ravis que la piscine ait plu à vos enfants et prenons vos commentaires très au sérieux pour améliorer nos services. Cordialement, Spécialiste de l'expérience client, Hôtel Chelsea, Toronto.

10/10 – Excellent

paul, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
bon rapport qualité et prix
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 20 mai 2024
Dear Paul, Thank you for the perfect review! It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

10/10 – Excellent

Louise

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C'est la 3e fois que je séjourne dans cet hôtel et je n'ai pas été déçue. Le personnel est avenant et fait tout pour rendre mes séjours agréables.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 16 mai 2024
Cher Louise, Merci infiniment pour votre aimable critique et pour avoir choisi de séjourner une troisième fois au Chelsea Hotel. Nous sommes ravis que votre expérience ait été à la hauteur de vos attentes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour. À bientôt!

10/10 – Excellent

Lyne

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 15 mai 2024
Dear Lyne, Thank you for the perfect score! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Pamela Fredes

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Very friendly staff, great eith kids
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 15 mai 2024
Dear Pamela, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

PATRICK

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Room was little bit dirty, garbage under the bed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 24 avr. 2024
Dear Patrick, Thank you for the review and for choosing the Chelsea Hotel. We take the cleanliness of our property very seriously which is why we are disheartened to learn of the poor quality you were subjected to. Your comments and concerns will be addressed and handled accordingly to focus on our areas of opportunity. We hope you will allow us another chance to warmly welcome you back so we can deliver upon the exceptional stay we are known to provide. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 3 avr. 2024
Dear Sylvain, Thank you for the perfect score! We are thrilled to know you had a great experience during your stay. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 – Bien

hergens

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Je suis très satisfait, sauf l'internet qui droit être amélioré
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 3 avr. 2024
Bonjour Hergens, Merci beaucoup pour votre avis et d'avoir choisi de séjourner au Chelsea Hotel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes très satisfait de votre séjour. Nous prendrons en compte votre commentaire concernant l'internet et ferons de notre mieux pour l'améliorer. Au plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt ! Cordialement, Spécialiste de l'expérience client - Hôtel Chelsea, Toronto

6/10 – Acceptable

Pierre

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Not much
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 29 mars 2024
Dear Pierre, Thank you for the review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Luc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Rien à dire, satisfait de mon bref séjour . Pensez à mettre ds les chambres des verres en vitre pour eau ou autres boissons. Merci!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 6 mars 2024
Cher Luc, Merci beaucoup pour votre commentaire et pour vos précieux retours. Nous allons certainement prendre en compte votre suggestion concernant les verres en vitre dans les chambres. Nous sommes ravis que votre séjour ait été satisfaisant, et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement, Spécialiste de l’expérience client, Hôtel Chelsea

10/10 – Excellent

Pénélope

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 21 févr. 2024
Dear Penelope, Thank you for providing us a perfect score! Amazing reviews like yours make us strive to do better every single day. We hope you come back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Rv

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
everything was convenient. (acces, check in check out, parking)
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guest Experience Specialist a répondu le 13 févr. 2024
Dear RV, Thank you for the amazing review! We put in the work to keep you and all of our guests happy. We hope to see you again. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Stephane

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

BERTRAND

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Guest Experience Specialist a répondu le 13 févr. 2024
Dear Bertand, Thank you so much for your rating. We’re grateful to have you as our guest. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Eveline

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 31 janv. 2024
Dear Eveline, Thank you for the amazing score you left us! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto.

8/10 – Bien

Benjamin

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 26 janv. 2024
Dear Benjamin, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! Thank you for the score! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Acceptable

Eve

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 16 janv. 2024
Dear Eve, Thank you for the score. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 9 janv. 2024
Dear Andrew, Thank you for taking the time to leave us with a review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit!. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

jessy

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 9 janv. 2024
Dear Jessy, Thank you for taking the time to leave us a score. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Mélanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 8 janv. 2024
Dear Melanie, Thank you for the score. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Ginette

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 8 janv. 2024
Dear Ginette, Thank you for the score, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Dylan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
J’ai vraiment aidé mon séjour et quand je retournerai encore à Toronto, j’irai au même hôtel.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel a répondu le 8 janv. 2024
Cher Dylan,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Vos commentaires positifs sont une source d'encouragement pour notre équipe dévouée. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Toronto. Cordialement, Spécialiste de l’expérience client, Hôtel Chelsea

8/10 – Bien

Vincent

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 8 déc. 2023
Dear Vincent, Thank you for the review, It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Eric

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 11 déc. 2023
Dear Eric, Thank you for the score! Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 – Bien

Chantal

Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 8 déc. 2023
Dear Chantal, Thank you for the review. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit!. We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

pierre

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 30 nov. 2023
Dear Pierre, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We hope to welcome you back soon for more special memories in Toronto. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 4 déc. 2023
Dear Michel, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Frederic

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My problem of my card (room) make it fast 5 minutes approx.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 29 nov. 2023
Dear Frederic, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. We work hard to meet expectations like yours, and we hope to welcome you back soon for more special memories in Toronto. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

2/10 – Terrible

Maxime

Points faibles : Service et personnel
Surcharge complètement ridicule de 55$ au dejeuner pour un cafe et une toast et refus de compréhension a la reception. Rudicule .....
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 20 nov. 2023
Cher Maxime,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience, et nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes lors de votre séjour, notamment en ce qui concerne la surcharge au petit-déjeuner. Nous comprenons votre mécontentement, et nous présentons nos excuses pour toute incompréhension à la réception.Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous sommes déterminés à améliorer nos services. Votre expérience ne reflète pas nos standards de qualité, et nous vous assurons que nous prenons des mesures pour corriger cette situation.Nous espérons avoir la chance de regagner votre confiance lors d'une prochaine visite. Cordialement, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 – Bien

Daniel, Henryvillr

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Centrally located
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 24 nov. 2023
Dear Daniel, Thank you for the review. We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist, Chelsea Hotel

8/10 – Bien

Mario

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 4 déc. 2023
Dear Mario, Thank you for taking the time to provide a rating based on your last experience with us. It was a pleasure hosting you at the Chelsea Hotel Toronto on your recent visit! We look forward to the opportunity of warmly welcoming you back in the near future! Sincerely, Guest Experience Specialist- Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Roger

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 1 nov. 2023
Dear Roger, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We pride ourselves on building great memories and being the friendliest hotel in Toronto. We know if we are doing it well, people will fall in love with us! We hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Dominique

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
It was close to many things.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 1 nov. 2023
Dear Dominique, Thank you for the review, We are happy to hear our convenient in the heart of downtown Toronto location was a favourable highlight of staying with us. We hope to warmly welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Isabelle

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 8 nov. 2023
Dear Isabelle, Thank you so much for taking the time to leave us an excellent review! We know if we are doing it well, people will fall in love with us. Your happiness and comfort are of utmost importance to us, and we hope to welcome you back for more special memories. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Acceptable

dimitri

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Pretty old , lot of noise,
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 16 oct. 2023
Dear Dimitri, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

4/10 – Médiocre

Amine

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 18 oct. 2023
Dear Amine, We are sorry to learn that we have fallen short of your expectations. If you have any feedback to share we would appreciate hearing from you. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

6/10 – Acceptable

Oneil

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Emplacement pratique Café instant c’est pas fort Trop cher Pas de réfrigérateur
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 13 oct. 2023
Dear Oneil, We are sorry to learn your most recent visit was not one you had been entirely happy with. We appreciate your feedback and will use it to improve the experience we provide to our guests.Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Iliana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
:)
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 13 oct. 2023
Dear Iliana, We are very glad to learn that your experience with our hotel was a positive one, and we look forward to the opportunity of warmly welcoming you back! Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Francois

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 13 oct. 2023
Dear Froncois, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Laurence

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 3 nov. 2023
Dear Laurence, We are grateful for your rating and look forward to your next stay with us. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Annie

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 3 nov. 2023
Dear Annie, It warms our hearts to receive such an amazing rating. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Guest Experience Specialist Chelsea Hotel, Toronto

10/10 – Excellent

Corie

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 13 oct. 2023
Dear Corie, Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re over the moon to hear that you’re happy. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Justin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le restaurant est très bon mais les repas coûtent chère
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 13 oct. 2023
Dear Justin, We are grateful for such constructive feedback because in turn it will help us better serve our guests deserving of exceptional accommodations. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 3 oct. 2023
Dear Pierre, Thank you for taking the time to provide a rating based on your experience with us. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Philippe

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Its a good place to stay in Toronto, its very close yo everything. A bit noisy but not that bad
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 13 oct. 2023
Dear Philippe, Thank you for taking the time to share your experience with us. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto

8/10 – Bien

Isabelle

Points faibles : Propreté
Bon emplacement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Guest Experience Specialist a répondu le 28 sept. 2023
Dear Isabelle, Thank you for your kind review! Happy to hear you had a great stay. We hope to welcome you back. Sincerely, Guest Experience Specialist - Chelsea Hotel, Toronto