Coffre-fort, bureau, système d’insonorisation, fer et planche à repasser

Novotel Den Haag City Centre – Avis

4 out of 5
Novotel Den Haag City Centre
Hofweg 5-7, The Hague

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 103 avis sur 201." "
Note de 8 – Bien, d’après 73 avis sur 201." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 16 avis sur 201." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 201." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 201." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Matthieu

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 3 juill. 2023
Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes enchantés de constater que vous avez passé un très agréable séjour dans notre établissement.Au plaisir de te revoir chez nous.Ingrid van EijkGuest Relations

10/10 – Excellent

Kembo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Week-end La Haye
Notre séjour en général s' est très bien passé. Nous sommes heureux et joyeux du choix que nous avons fait.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 – Excellent

Rick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
safe and friendly
It was safe, sensibly organised, friendly and clean. Rooms great. New restaurant was very good
Séjour de 1 nuit en octobre 2020

6/10 – Acceptable

John

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel
Poor check in
Several check in problems. I had booked two separate rooms, but only one was found on the computer. A problem too with pre paid breakfasts. the room key for one room was not working, and required a second trip to reception.
Séjour de 2 nuits en août 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en juillet 2020

10/10 – Excellent

Julia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Alexander

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was just great, the area and the hotel is very good with all the necessary infrustructure available.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Janene, Lisle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our first time to stay at Novotel and the location is ideal, just 10 min walk to Central Station. Its in the Passage, so super convenient to all shopping areas of the Hague. Great breakfast! When we first arrived I thought the room was a but small bc we had paid extra for a larger room, but as the week went on we got used to it. The parking garage is a bit tricky, but we always found a space for our car. The staff was friendly and helpful. Overall, a great stay in The Hague.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 15 mai 2024
Thank you for taking your time to review our hotel. Wonderful that you enjoyed our central location and that you liked our breakfast.Great that you are happy with our staff.We hope to welcome you back soon.Kind regards,Ingrid van EijkGuest Relations

10/10 – Excellent

Nicoletta

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Veramente al centro
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Sarah

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 4 mai 2024
Bedankt voor je review over de kamer en service en fijn dat je een leuke tijd hebt gehad in onze hotel. Graag verwelkomen we je snel terug.Met vriendelijke groet,Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Zxx
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Vinh

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Cristina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cool
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

kathy

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Booked Novotel executive room for our trip to Netherlands for 3 nights then another 7 nights. Had it pre booked on non refundable, seeing that it was renovated recently. I assumed it should be quite well. Am quite dissappointed with what I had chosen as it was dirty and shower was gross. Black mold around the caulking. Tile walls had mildew and the cubicle is very small. I can’t bend to wash my feet without touching the walls. Floors and carpet were also quite dirty. Seeing it was a longer stay I actually had to lay towels around to feel more comfortable. I had 2 different rooms for my 2 bookings and both conditions were the same. Layout is quite odd making it quite cramped in the room. My impressions from the pictures were very different from what I actually got. Toilet is in a complete seperate area but no sink there. So we had to go back to the shower room to wash our hands and it wasn’t right next door. I do however give the location a 5 star because it is super convenient.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 2 avr. 2024
Thank you very much for taking the time to review your stay at our hotel.We sincerely regret to hear that your experience with the cleanliness and condition of our rooms did not meet your expectations. Please be assured that we shared your comments with the housekeeping department. While we are disheartened to read about the aspects of your stay that were unsatisfactory, we are pleased to know that the hotel's location contributed positively to your stay and we hope you had a good time in The Hague.We hope you are willing to give us another chance and that we may welcome you back sometimes.Kind regards,Ingrid van EijkGuest Relations

10/10 – Excellent

Ali N

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent Hotel, very conveniently located, great staff all around the hotel. The frontdesk staff were very kind. We stayed 14 nights and felt very much at home each and everyday. Thank you guys, will definetely stay again.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 29 mars 2024
Thank you for your wonderful review.Fantastic that you felt at home during your stay,Knowing our team were attentive to your needs is very rewarding and will motivate us to continue doing our utmost to ensure our guests enjoy their stay.The entire team look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

RODRIGO P

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good place at a good location
Great location, close to the main attractions, stores, markets and restaurants. The hotel is new, clean and modern rooms. You can buy a recicled bottle for 3.5 Euros and refill it with water whenever you want at the front desk. Great breakfast with lots of food options. The room was a bit small for my family (2 adults, 2 children) plus baggage, and the sofa-bed was terrible. Since we stayed for a single night, that didn’t make difference. Overall, we enjoyed staying here.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 12 mars 2024
Thank you for your review. We’re glad that you liked the central location from our hotel. It’s nice to hear that you appreciate our breakfast and our water system. We regret that the room was to small for you and your family. If you prefer more space we recommend to book an executive room or a suite next time.We look forward to welcoming you again.Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

Petar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Falsche Information an die Rezeption über Parkmöglichkeiten. 1.Elektro und Hibryd Autos dürfen nicht in Hotel parking parken 2.Die Information über andere parking Möglichkeiten ist falsch (kostet statt 15-32 Euro)
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 1 mars 2024
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels und die Ausstattung der Zimmer mit 80% bewertet haben. Auch dass der Zustand des Hotels Ihre Erwartungen zu 80% erfüllt hat, ist für uns ein positives Signal. Wir bedauern jedoch, dass es Unklarheiten bezüglich der Parkmöglichkeiten für Elektro- und Hybridautos gab und dass die Informationen zu den alternativen Parkmöglichkeiten nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Wir möchten klarstellen, dass aus Sicherheitsgründen tatsächlich keine Elektro-, Hybrid- oder LPG-Autos in unserer hoteleigenen Parkanlage zugelassen sind. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und werden sicherstellen, dass unsere Kommunikation bezüglich der Parkoptionen noch klarer wird, um zukünftige Missverständnisse zu vermeiden.Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Ingrid van EijkGuest Relations

10/10 – Excellent

Natasja

Voyage en famille
Alles was goed. Personeel super lief super fijne locatie.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Malgorzata

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was to small for 3 people, toilet also, but was still nice organisation around. Good for one night.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Francis

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing hotel. In city centre and close to everything!

10/10 – Excellent

Seiko

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Tarso

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nossa estadia foi ótima, chegamos bem tarde e mesmo assim fomos super bem atendidos.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Mijke van

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Top locatie, hotel prima.
Locatie is top, kamer is wat klein maar ziet er netjes uit. Helaas wel een verstopte doucheput waardoor het overstroomde in de badkamer. De check-in tijd van 14u werd helaas niet gehaald, ze waren te druk. Had iets klantvriendelijker kunnen worden opgelost.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 2 févr. 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.Fijn dat u de locatie van ons hotel top vond. Het spijt ons dat de kamer niet op tijd klaar was en dat het ducheputje verstopt was. We waarderen uw feedback en zullen deze zeker delen met ons team om onze service te verbeteren.Ondanks alles hopen we jullie nog eens terug te zien in ons hotel.Met gastvrije groet,Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Aanrader voor weekendje Den Haag
Mooie locatie, midden in het centrum. Prima kamers en een uitstekend ontbijt.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Vanja

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Reginald

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Service was fantastic. Catered to every need excellently.
Séjour de 11 nuits en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Tobias

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
No difference between 4* and 2* anymore at this hotel group! Cheap cheap, no comfort, everything is reduced to a minimum! I cancelled the stay after one night!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Denise

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Claudia

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Schoon hotel. Heel toegankelijk en leuk personeel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Marcel

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Familienzimmer zur Passage mit Bars, Cafe und Kneipen hin. Nicht wirklich optimal. Bad sehr klein
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 – Terrible

ronald

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Viola

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Krystina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Basic but fine.
Check in was easy and all reception staff were very friendly and helpful. Room was fine, basic but fine. Bed not very comfortable. Bedcovers and pillows could be better. Breakfast was nice but very expensive and little choice, not worth the money. Would be good to have a small fridge in the room for milk.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

A.P.J.C.

Bij aankomst niemand aanwezig bij receptie. Vervolgens een kamer gekregen waarvan de badkamer gedateerd was en geheel niet zoals op de foto's. Terug naar receptie waar wederom niemand te vinden was. Kamer gekregen die wel een nette badkamer had. Staat van de kamer was niet geweldig. Het is allemaal een beetje goedkoop. Het is dat we voor middernacht arriveerden en gewoon een slaapplek nodig hadden. Dan is het prima. Volgende dag ontdekt dat de overnachting 2x betaald was. Via Expedia was het bedrag reeds afgeboekt en daarna nogmaals door het hotel. Nu afwachten wanneer de refund weer op mijn creditcard zichtbaar is. De ligging in het centrum is perfect en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Manager a répondu le 18 sept. 2023
Hartelijk dank,dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te beoordelen.We zijn blij te horen dat u de ligging van ons hotel in het centrum van Den Haag perfect vond en dat onze medewerkers vriendelijk en behulpzaam waren. Het spijt ons echter dat u enkele problemen heeft ondervonden tijdens uw verblijf. We betreuren het dat u bij aankomst niemand aantrof bij de receptie en zullen uw feedback doorgeven aan ons receptie team, zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Spijtig dat de badkamer in uw eerste kamer niet voldeed aan uw verwachtingen. We zijn blij dat we u een andere kamer met een nette badkamer konden aanbieden, maar het is jammer dat de staat van de kamer niet helemaal naar wens was. Onze excuses voor de dubbele betaling. Hopelijk ontvang u het bedrag spoedig terug.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,

10/10 – Excellent

Dmitrii, Duesseldorf

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Cecilia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 13 sept. 2023
Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo felici di sapere che hai apprezzato la pulizia delle camere, le condizioni dell'hotel e il nostro servizio. Il nostro team si impegna sempre per offrire un'esperienza piacevole e rilassante ai nostri ospiti.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

CLAIRE

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
An excellent stay. Fantastic location. Room was fine , smaller but normal for city centre. Great, modern bathroom . Fantastic helpful staff. Parking at hotel is interesting- first time we have been in a car lift. Little tight maybe, but safe and good location for car. Everything else you can get a tram or walk. Really enjoyed and would stay again.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 26 août 2023
Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are thrilled to hear that you enjoyed our fantastic location and found our staff to be helpful. It's great to know that you appreciated the modern bathroom in your room as well.We understand that the parking situation with the car lift was a bit tight, but we're glad it provided a safe and convenient option for your vehicle during your stay. We hope you had a wonderful time exploring The Hague and making use of the nearby trams and walking options.We hope to have the opportunity of welcoming you back. All the best,Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

Edith

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Das Zimmer war mit 4 Personen zu eng! Auf der Toilette gibt es kein Händewaschbecken!
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Wiebke

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr zentral, kinderfreundlich, nettes Personal- Wir haben ein Wochenende mit zwei Kindern hier verbracht- auf jeden Fall zu empfehlen!
Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
It is just okay. They don’t even provide refrigerator if you don’t do executive
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Niels

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 11 août 2023
We are glad to receive such a positive review!We are glad you had an enjoyable stay, at our hotelIt would be a pleasure to welcome you back on another occasion. Best wishes,Ingrid van EijkGuest Relations

10/10 – Excellent

Erich

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
very noce
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Gordana

Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Janine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 10 août 2023
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Hopelijk zien we u in de toekomst.Met vriendelijke groet,Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

Sherwin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Perfect lokatie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Eivind

Séjour de 3 nuits en juillet 2023

6/10 – Acceptable

Lilian

it's a nice stay, very central
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Mohammed

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Ingrid van Eijk Guest Relations a répondu le 11 juill. 2023
Thank you for taking the time to review your stay.We are happy that you had a great time in our hotel.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Ingrid van EijkGuest Relations

8/10 – Bien

Charles

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good central hotel. Windows open, comfortable beds.
Séjour de 4 nuits en juin 2023