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Note de 10 – Excellent, d’après 19 avis sur 128." "
10 – Excellent
19
Note de 8 – Bien, d’après 20 avis sur 128." "
8 – Bien
20
Note de 6 – Acceptable, d’après 28 avis sur 128." "
6 – Acceptable
28
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 128." "
4 – Médiocre
22
Note de 2 – Terrible, d’après 39 avis sur 128." "
2 – Terrible
39
5,6/10
Propreté
6,4/10
Service et personnel
6,0/10
Commodités
5,4/10
État et installations de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 – Acceptable
Melissa
Voyage en famille
11 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
They have no Wi-Fi even though the website says they do. No breakfast or in room coffee pot. Even if you have four people in a room they still only give two towels and two washcloths; if you want more then you will have to pay extra. The staff is very nice, but this is definitely a bare bones stay.
Melissa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Peter a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for choosing America's best value in Texarkana!
2/10 – Terrible
brad
Voyage en famille
8 avr. 2024
Points faibles : Service et personnel
They don't have WiFi, don't take credit cards, well at least what they told me.
brad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Peter a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for choosing America's best value in Texarkana!
8/10 – Bien
Joy
Voyage en famille
8 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Joy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Abvi Team Texarkana a répondu le 9 janv. 2024
Thank you for rating and choosing America's Best Value Inn
4/10 – Médiocre
Drew
16 déc. 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Drew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Abvi Team Texarkana a répondu le 17 déc. 2023
Thank you for Rating and choosing America's Best Value Inn
6/10 – Acceptable
Edward
15 déc. 2023
Edward
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Abvi Team Texarkana a répondu le 17 déc. 2023
Thank you for rating and choosing America's Best Value Inn!
2/10 – Terrible
Tanya
14 nov. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tanya
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Peter a répondu le 16 nov. 2023
Thank you Tanya for your 2 night stay at America's Best Value Inn!
10/10 – Excellent
Marco A
24 oct. 2023
Marco A
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Abvi Team a répondu le 16 nov. 2023
Thank you for rating and choosing Amricas Best Value Inn
10/10 – Excellent
mary, norman
19 sept. 2023
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Very simple, basic accommodation: clean, comfortable bed, great shower, park right in front of room, microwave/refrigerator, TV. Great for the price and easy to find on the main road. No breakfast or coffee, but McDonalds across the street!
mary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Abvi texarkana a répondu le 23 sept. 2023
Thank you for choosing Americas Best Value Inn!
10/10 – Excellent
Lee
1 sept. 2023
Lee
Séjour de 1 nuit en août 2023
Abvi Team Texarkana a répondu le 2 sept. 2023
Thank you rating,choosing Americas Best Value Inn!
10/10 – Excellent
Jean
Voyage d’affaires
4 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jean
Séjour de 1 nuit en août 2023
Abvi team a répondu le 5 août 2023
Thank you for rating and choosing Americas Best Value Inn!
6/10 – Acceptable
Amanda
Voyage de couple
23 juill. 2023
Points forts : Service et personnel
Staff was very friendly, wasn't in the best neighborhood but that's not anyone's fault. It was a bit run down with no water in the pool but the rates were good. Room was clean it was quiet. Good value. Especially in my familys situation we were on our way back to MO from our vacation in Galveston, our camper broke down we were hot, exhausted and cranky. Just needed a room that was clean, affordable with a hot shower and clean comfy beds. That's exactly what we got, so we are grateful.
Amanda
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Abvi Team a répondu le 23 juill. 2023
Thank you for the rating and choosing America's Best Value inn!
10/10 – Excellent
Lee
14 juill. 2023
Lee
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
ABVI TEAM a répondu le 15 juill. 2023
Thank you for choosing America's Best Value Inn!
2/10 – Terrible
Kyle
5 juill. 2023
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
We were driving in late at night and options were limited. I will say in my opinion, I would not stay here with my wife and kids. I think I got a contact high from all the weed being smoked around me and the hotel room itself was very unsanitary. Did not sleep well through the night as safety was a concern and the safety of my vehicle. For what its worth IMO, i wouls not stay here again.
Kyle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
ABVI TEAM a répondu le 5 juill. 2023
Thank you for choosing Americas Best Value Inn!
10/10 – Excellent
Cecilia
Voyage en famille
18 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quiet and convenient.
Cecilia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
PETER a répondu le 18 juin 2023
Thank you for rating anc Choosing America's Best Value Inn!
10/10 – Excellent
Madhu
1 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Madhu
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Peter a répondu le 10 juin 2023
Thank you
2/10 – Terrible
Courtney James
Voyage d’affaires
18 sept. 2022
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Bedbugs
Courtney James
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Peter a répondu le 19 sept. 2022
We apololgize that other aspects of your stay failed to please you. While checking room you stay by our pest control guys have found nothing. We constantly strive to make improvements where necessary.
8/10 – Bien
STEPHEN
10 nov. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
STEPHEN
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Peter a répondu le 10 nov. 2021
Thank you for choosing America's Best Value Inn!
6/10 – Acceptable
Mary
31 oct. 2021
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Peter a répondu le 31 oct. 2021
Thank you for choosing America's Best value inn!
8/10 – Bien
Margie
23 oct. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent customer service
Hotels.com had computer issues so there were problems at check in. Man at desk was very patient and nice in helping resolve the problem. Room basic but clean and served the purpose. No road noise or other issues at all.
Margie
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Peter a répondu le 23 oct. 2021
Thank you for choosing America's Best Value Inn!
10/10 – Excellent
Tiffany
19 oct. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Love it quiet n relaxing
Tiffany
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Peter a répondu le 19 oct. 2021
Thank you for choosing America's Best Value Inn!
6/10 – Acceptable
Kenneth
15 sept. 2021
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
ABVI MANAGEMENT a répondu le 16 sept. 2021
Thank you for choosing Americas Best Value Inn!
8/10 – Bien
Rodney, Texarkana, AR
Voyage d’affaires
14 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
After a long drive check in was fast and the room was ok, the bathroom need updated looks old.
Rodney
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
ABVI MANAGEMENT a répondu le 16 déc. 2020
Hello Rodney,
We appreciate your feedback, we aim to please our customers as we are aware people arrive tired to get a good nights sleep. We are in the process of updating rooms to ensure everything looks up to date.
We ensure your next visit will be excellent!
2/10 – Terrible
Dixie
Voyage en famille
8 nov. 2020
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
DUMP
Dump. Unsafe area. Burn holes in bed covers, but it's a smoke free hotel?
It was so bad, we slept in our clothes and took turns keeping watch of our car & cargo trailer.
Dixie
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Peter a répondu le 10 nov. 2020
Dear Dixie,
We appreciate you voicing your concerns, and we are so sorry to read that our accommodations fell short of your expectations. We will discuss your feedback with our housekeeping team to improve for future guests.
It would be a great pleasure to serve you again and be given a chance to deliver the accommodations you deserve and expect. Thank you for your time, and we wish you all the best along your way.
8/10 – Bien
Raleigh, St. Louis
19 oct. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was larger than expected and was perfect for a rest stop on my road trip. Room was clean and smelled just fine. Customer service was the best, the man at the desk went out of his way to ask if I was here to rest or if I'm part of the weekend party crowd and kept me on the quiet side of the property. As a restless sleeper, this greatly affected my experience!
Raleigh
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Peter a répondu le 19 oct. 2020
Thank you for rating your stay!
8/10 – Bien
Heather
8 sept. 2020
Heather
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Peter a répondu le 30 sept. 2020
Thank you
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage de couple
13 mars 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to shopping and food gas station, and the free way
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Peter a répondu le 3 avr. 2020
Thank you for the feedback.
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Peter a répondu le 3 avr. 2020
Next visit we'll work hard to make you happy.
8/10 – Bien
Chasity
4 mars 2020
Chasity
Séjour de 6 nuits en février 2020
10/10 – Excellent
Teresa
4 mars 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
This will be our go to hotel in Texarkana
Large room, great deal! The bed was really comfortable and the sheets were soft. No complaints. Great location, it’s not in a bad section of town at all. This will be our go to hotel in Texarkana.
Teresa
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Peter a répondu le 3 avr. 2020
Thank you for your feedback.
See you soon!
4/10 – Médiocre
Unhappy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 mars 2020
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
Nice location. Booked for king size but endes with a full. Room was not clean or cleaned properly upon my return. Won't book there again.
Unhappy
Séjour de 2 nuits en février 2020
Guest Relations a répondu le 7 mars 2020
While we're happy to hear our location was perfect for your travels, it is unfortunate that your bed was not as expected. When making a reservation through a third-party site, please know that room preference is not guaranteed. Even so, we always aim to accommodate our guests to the best of our ability. With that said, housekeeping has been notified about the oversight you experienced and we hope to improve your perceptions the next time you're in town.
10/10 – Excellent
BritneyHamilton, Texarkana
14 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nothing special about the property but, all the employees were wonderful. Very nice peoples to rent from. Will be staying again no doubt.
BritneyHamilton
Séjour de 2 nuits en février 2020
Peter a répondu le 14 févr. 2020
Thank you Britney.
see you soon..
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
14 oct. 2019
Quite and comfortable for most part if u book online
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
2/10 – Terrible
LASHONA
26 sept. 2019
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
LASHONA
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
10 août 2019
Points faibles : Commodités
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
12 juill. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
11 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
2/10 – Terrible
Rene
22 déc. 2018
Points forts : Service et personnel
Ni o breakfast
Rene
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
25 sept. 2018
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Had dead bugs in the drawers just not very clean either
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
4 août 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
10/10 – Excellent
Rachel
2 août 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Enjoyable experience
Great place to stay.
Rachel
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
8 juill. 2018
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
4/10 – Médiocre
Devora, Clarksdale, Ms
8 juill. 2018
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The room had stain in the sheets the bathroom didnt hve a shower,there was roaches in the room.
Devora
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
4/10 – Médiocre
Glenn, Texan
3 juill. 2018
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bugs in bath tubs bad smell in the entire room.
I had to get a refund. Bugs in bath tub . Bad smell in the entire room.
Glenn
Séjour de 2 nuits en juin 2018
4/10 – Médiocre
Anthony D
18 juin 2018
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Good service but room needs to be cooler
The service was really good. The air wasn't on yet so room finally cooled at 3am but I left at 7am.
Anthony D
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
17 juin 2018
Hotel needs some work. they need to replace light bulbs, water pressure is not good.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
4 juin 2018
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Disapointed
Pool wasnt running. No ammenities like shampoo. When checking out the front door was bolted up.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 – Acceptable
Julez, Texarkana americas best value inn
27 mai 2018
Points forts : Propreté
Not impressed it said there was a pool however upon arrival discovered it wasnt ready
Julez
Séjour de 1 nuit en mai 2018
6/10 – Acceptable
NyKeesha
28 avr. 2018
Pit stop
It was ok
NyKeesha
4/10 – Médiocre
patricia a
12 avr. 2018
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre