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Motel 6 Temecula, CA - Historic Old Town – Avis

2 out of 5
Motel 6 Temecula, CA - Historic Old Town
41900 Moreno Rd, Temecula, CA

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 528 avis sur 1163." "
Note de 8 – Bien, d’après 289 avis sur 1163." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 163 avis sur 1163." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 62 avis sur 1163." "
Note de 2 – Terrible, d’après 121 avis sur 1163." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

ALBERT

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
L’hébergement est bien, seul regret la chambre d’à côté les clients consommaient de la drogue mais sinon l’hôtel est bien situé et personnel sympa
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Alain, Papeete

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Motel bien situé avec un bonbon ratio qualité-prix
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

2/10 – Terrible

Andres

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Booked a non smoking room, and once I checked in at the hotel, I was told there was no non smoking room left even though I reserved a non smoking room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Mark

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Commodités
Room smell . Kids scared. Bugs
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Eishunia

Points forts : Propreté
I have stayed at this property twice and both times, I received great customer service. The rooms are clean and it is quiet. I will be staying here again. Thank you!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jimmy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Dian

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
There was absolutely NOTHING in the roo. No cofee. No clock, no known ice machine and no map of facility. I had to hunt for the staircase. No elevator which means a LOT of trips up and down stairs. My key card would NOT work! So I had to haul my stuff back down the stairs, get a new key, then haul it back UP the stairs. I had to drive around to find where the staircase. I did finally stumble upon the ice machine. The clerk was very nice.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

John, HIGHLAND

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff was friendly and pleasant
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Sherry Lyn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was a nice place to stay, I felt comfortable in my week long stay and the staff was great. I liked the pool setting, my room faced it, and the trees were blooming. It was pretty/calming. It was pretty quiet and one of the better Motel 6's that I've stayed in. I have been traveling a lot of the last couple years, so that says a lot!
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice area to enjoy the town.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 mai 2024
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Cynthia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 mai 2024
Hi Cynthia,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Patrick

Points forts : Commodités
Nice place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Nathan

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 16 mai 2024
Hi Michael, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Nathan

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Management was rude and trashy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Alicia E

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Cyntoria

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I did not stay. I left. There were people hanging out. There were big dogs barking next door. I felt so unsafe. I called Expedia to let them know about this property. I was hung up on 2 times after being on the phone for over 30 minutes. I am not satisfied.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 14 mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

4/10 – Médiocre

Romeo

Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Nancy, Vista

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Older property but clean. The staff was super friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Nancy,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Ramiro Rodríguez

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Dawn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
The property was old, dated, some minor clean up and paint would go really far
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Dawn,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Jim

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 9 mai 2024
Hi Jim,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Veronica

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Angela

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Whole hotel needs to be redone and the staff isn't very responsive when you need something. I got the vibe I am here to serve myself and them!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Angela, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Daniel

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
DON'T BOTHER ASKING FOR A NON -SMOKING ROOM. THEY WILL JUST SPRAY IT. AND SAY HERE YOU GO. YOU CAN HEAR EVERYTHING OUTSIDE, EVERY NOSE, FROM YOU'R NEIGHBORS UNITS. THE WALLS ARE PAPER THIN. THE HOMELESS ARE LINVING IN THE BUSSES BEHIND THE PARKING LOT, CARS PLAYING THEIR MUSIC AT ALL TIMES DAY OR NIGHT. TO TOP OFF SOMEONE PULLED THE FIRE ALARM AROUND 4AM. SPEND THE EXTRA MONEY ANYWHERE BUT HERE.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Daniel, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

8/10 – Bien

guadalupe

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Roberto

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 2 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

6/10 – Acceptable

Flor

Voyage en famille
Points forts : Commodités
The fire alarm that went off at 7 am was a bit much
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Flor, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Wess

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Young lady Corinne was amazing and efficient hope she gets a promotion or a raise I’ll be calling every day till she gets a positive incentive for her hard work and very out of this world positive attitude and patience she deserves something and I’ll be happy to to. Call everyday and night till she is rewarded
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 29 avr. 2024
Hi Wess, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

DeGolden L.

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check-in was quick and with a smile. DW
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi DeGolden L.,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Ashely

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
I love this one
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Ashely,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Michelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked that we were close to a lot of shopping centers
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Michelle,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Roy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Safe,clean and quiet!!!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Roy,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Shiella, Tustin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 avr. 2024
Hi Shiella,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

DANIEL

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Michelle

Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The temperature is freezing and none of the heaters work
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Michelle,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Rafael

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 18 avr. 2024
Hi Rafael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

PHILIP

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice clean area
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 16 avr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Roy

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Quiet,safe and clean!!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 16 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Gilberto

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Carolina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location;)
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 10 avr. 2024
Hi Carolina,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Elsy

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Kenneth

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 avr. 2024
Hi KennethThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Jaime

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 avr. 2024
Hi Jaime,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Crystal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Property is clean and quiet. The housekeepers are kind and sweet. The front desk women are helpful and friendly. It is a clean and quiet place compared to most motel 6's I have been to. Only down side is you have to pay extra for a fridge and you dont get a microwave. They only have a community microwave in the laundry / ice room.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 10 avr. 2024
Hi CrystalWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
A una calle de Old Town.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 10 avr. 2024
Hola Daniel,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

10/10 – Excellent

DeErrol

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 10 avr. 2024
Hi DeErrol,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Rigoberto

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and friendly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 10 avr. 2024
Hi RigobertoThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Jaime

Séjour de 7 nuits en mars 2024