Extérieur

Mövenpick Hotel Stuttgart Airport – Avis

4 out of 5
Mövenpick Hotel Stuttgart Airport
Flughafenstrasse 50, Leinfelden-Echterdingen, BW

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 681 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 255 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 37 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 11 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 1000." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Jonathan

Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Yannick

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon hôtel chambre spacieuse salle de bain fonctionnel et esthétique Tout est bien Merci
Séjour de 1 nuit en février 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 27 févr. 2024
Cher Yannick,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis d'apprendre que la spaciosité et le design fonctionnel et esthétique de nos chambres ont contribué à rendre votre séjour agréable. Notre équipe attache une grande importance à la propreté et à la condition de l'hôtel, et votre reconnaissance à cet égard est très appréciée. Nous notons également votre satisfaction concernant le service et les équipements de la chambre.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir bientôt!Bien cordialement,Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

2/10 – Terrible

SAMIR

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel en a perdu énormément
Séjour de 4 nuits en juin 2022

8/10 – Bien

Pierre

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Chambres sympa
Plutôt pas mal merci a l'hôtel c'était cool surtout les chambres
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Movenpick a répondu le 27 sept. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback about your stay with us.. We are looking forward to welcome you soon again and wish you all the best in the meantime. Sincerely Tanja Rollny, Cluster Marketing Manager - Mövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Agnès

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Hotel Management a répondu le 6 nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to give us such a good rating. We are happy to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again soon and wish you all the best in the meantime. Kind regards, Jürgen Köhler, General Manager – Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

antoine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bon hotel
Tres bon sejour
Séjour de 1 nuit en août 2019
Hotel Management a répondu le 2 sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and your stay with us at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport. We are looking forward to welcoming you back and in the meantime we wish you all the best. Kind regards Jürgen Köhler, General Manager - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en août 2019
Hotel Management a répondu le 20 août 2019
Dear Guest, Thank you for your stay and for the good rating. Your feedback is highly appreciated. We are already looking forward to welcoming you back again and wish you all the best in the meantime. Kind regards, Jürgen Köhler, General Manager – Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

Marie Ange

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'aéroport sans soucis
Très bon hôtel, très pratique pour prendre l'avion tôt le matin
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Movenpick a répondu le 9 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your positive experience online. It is a pleasure to read that you've enjoyed your stay and kept our convenient location positive in mind. It would be a pleasure to welcome you again in the near future. We wish you all the best in the meantime. All the best Jürgen Köhler, General Manager - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

8/10 – Bien

Loic

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien mais dommage pour le parking
Postiiff, chambre upgradée. Par contre, on m'a conseillé un parking qui n'était pas le bon donc j'ai eu 30€ de parking a payer en plus le lendemain alors qu'on m'avait garanti que c'était gratuit
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Hotel Management a répondu le 4 oct. 2018
Dear Guest, Thank you for having taken the time to rate your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport. It is great to hear that you enjoyed your stay with us. We would like to inform you that our parking garage is managed by an external company. Therefore, we can’t offer parking for free, but only with a 50% discount or more. Our parking lot is found next to the terminal and our location is truly ideal. Dear Guest, we hope you had a pleasant trip back home and we are looking forward to welcoming you back again during your next visit to Stuttgart. Kind regards, Jürgen Köhler, General Manager – Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

Guillaume

Très bon séjour la chambre est top
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Hotel Management a répondu le 11 sept. 2018
Dear Guest, Thank you for having taken the time to rate your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport. It is great to hear that you enjoyed your stay with us. We hope you had a pleasant trip back home and we are looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Jürgen Köhler, General Manager - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emplacement parfait face à l'aéroport à 1mn à pieds. Insonorisation parfaite aucun bruit d'avion ni de voiture ni dans les chambres ni sur la terrasse du restaurant. La serveuse Andrea excellente aimable souriante très pro. La réceptionniste du week-end originaire de Montpellier très sympathique et professionnelle. Bel hôtel agréable. Points d'amélioration: poussière dans les chambres et bacs du wellness pas nickel.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Movenpick a répondu le 17 août 2018
Dear Guest, Wow, we feel highly honored and we will share your feedback directly with our team. Let us be your host again at your next Stuttgart trip. Best wishes, Jürgen Köhler, General Manager - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
Très bel hôtel. Juste à côté de l'aéroport. Personnel vraiment très serviable
Séjour de 1 nuit en août 2018
Movenpick a répondu le 14 août 2018
Dear Guest, Thank you very much for your lovely feedback about your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport. We hope that you enjoyed your time in Stuttgart in full. We are looking forward to welcoming you soon again and wish you all the best in the meantime. Best regards, Jürgen Köhler, General Manager - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent confort et service
Excellent. Petite remarque: l'alèze plastifiée entre le matelas et le drap est un peu désagréable. Il est dommage d'avoir un matelas très haut de gamme réglable mais d'avoir un contact chaud et bruyant à cause de l'alèze. Sinon, la literie est excellente !
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Guest relation a répondu le 31 juill. 2018
Dear guest, thank you for taking the time to rate your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport. Great to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to meet the expectations of all guests and hope you sleep well nevertheless. Let us be your host again and explore at your next stay our SLEEP category! Kind regards, Jürgen Köhler, General Manager – Mövenpick Hotel Stuttgart Airport

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Guest Relations a répondu le 22 mai 2017
Dear Guest, Thank you for having taken the time to rate your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. Great to see that you enjoyed your stay with us. We hope you had a pleasant trip back home and we will look forward to welcoming you back again soon. Best regards Jürgen Köhler, General Manager - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

8/10 – Bien

Vincent

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel confortable et proche des transports
Hôtel très confortable. La literie est très bonne, la chambre spacieuse et propre. Nous avons essayé le petit-déjeuner pour 25 € par personne : correct, sans plus. Il est dommage que l'hôtel ne fasse pas d'efforts pour proposer quelques produits (réellement) locaux. Le parking à 21 € pour les clients, je trouve cela cher. Mais dans l'ensemble, l'hôtel est à recommander pour aller découvrir Stuttgart et ses environs.
Guest Relations a répondu le 5 mai 2017
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and your stay at our Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. It is a pleasure to read that you enjoyed the comfort in our house and that you liked our hotel rooms and our high-quality linen. Regarding your comment about our offer of regional products we can tell you that we do serve regional cuisine, like Swabian cheese pasta or the Swabian sirloin steak with fried onions and homemade traditional spaetzli) in our restaurant. Almost all our food products come from local suppliers working according to our quality standards and in line with a sustainable thinking. On our breakfast buffet, we serve only sustainable and regional products as well as our own brand products at the breakfast buffet. We are sorry that we could not meet your expectations. Our parking garage is managed by an external company. Therefore we can’t offer parking for free but with a reduction of more than 50%. Our parking lot is located next to the terminal and our location is an ideal situation. At the cash register we have tried to largely point out about the reduction a hotel guest receives and are sorry if it didn’t catch your eye. Dear guest, we will look forward to welcoming you back in the not too distant future. In the meantime we wish you all the best. Kind regards, Tanja Rollny, Guest Relations - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
nuit de confort
Séjour très pratique belle hôtel confortable et luxueux
Guest Relations a répondu le 25 juin 2016
Merci beaucoup d’avoir pris le temps de partager vos impressions sur votre séjour dans notre hôtel. Nous visons toujours à dépasser les attentes de nos clients et ainsi nous sommes heureux que vous ayez eu une belle expérience parmi nous. Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche. Cordialement Anne Spieth, Guest Relations, Mövenpick Hotel Stuttgart Airport& Messe

8/10 – Bien

max, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel pratique
Pratique et propre fonctionnel pour déplacement affaires .
Hotel pratique a répondu le 31 mars 2016
Dear Guest, thank you for your positive feedback on Hotels.com and your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. It`s perfect that our location was comfortable for your business ventures. We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future and wish you all the best in the meantime. Kind regards and have a great day! Anne Spieth, Guest Relations - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Hilde, Châteauneuf du Pape

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Excellent hôtel, proche aéroport. Seul bémol, parking payant et assez cher.
Guest Relations a répondu le 11 mars 2016
Dear Guest Many thanks that you have shared your feedback with us on Hotels.com and that you gave us those positive values. We are very happy that you highlighted our great location and that you enjoyed your stay with us. Regarding your comment concerning the cost for parking, I can tell you that our parking garage is managed by an external company. Therefore we can’t offer parking for free but with a reduction of more than 50%. Our parking lot is located next to the terminal and our location is an ideal situation. For the meantime we wish you all the best and we will look forward to welcoming you back again soon. Kind regards Anja Winter – Guest Relations, Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon standing. A côté de l'aéroport
Situation idéale à proximité de l'aéroport et du Parc des Expositions. Choix trop limité en ce qui concerne la carte du room service.
Guest Relations a répondu le 21 janv. 2016
Dear Guest, Many Thanks for your feedback and your stay with us. Our location next to the next to the airport and fair is very convenient. It is right that our in room dining menu is limited. We offer snacks like Clubsandwich, Burger, Ceasar Salad, Tomato soup, Ice Cream, Apple Cake, fresh fruit salad and much more. We look forward to welcoming you back again soon and wish you all the best for the Year 2016. Kind regards Anja Winter – Guest Relations, Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Ludovic, Barcelona

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel confortable face à l'aéroport de Stuttgart
Chambre confortable et bien insonorisée. Restaurant agréable avec bonne carte. Service aimable et efficace. Juste en face de l'aéroport de Stuttgart. Une bonne adresse pour ceux qui souhaitent prendre un avion le lendemain.
Guest Relations a répondu le 20 nov. 2015
Dear Guest, Thank you so much for your comment on hotels.com and for your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. It is great to read, that you like our hotel and that you found our location convenient as well. We are also happy about your comment regarding our friendly service. Dear Guest, we will look forward to welcoming you back again. Best wishes, Anja Winter – Guest Relations, Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Cecile

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Guest Relations a répondu le 26 déc. 2015
Dear guest, Thank you for your review and rating for our Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. We are looking forward to welcome you in our hotel soon again. Best regards Stephania Zimmermann Guest Relations - Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Nacer, Stuttgart

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent à tout point de vue
Accueil parfait, service parfait, cet hôtel mérite amplement ces quartes étoiles...un grand merci à tout le personnel
Guest Relations a répondu le 13 août 2015
Dear guest, Thank you for your lovely feedback on Expedia and your stay at our Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. It is a pleasure to read, that you like our hotel as well as our excellent service provided by our helpful and courteous staff. I want to say thank you again for your wonderful comments. It would be great to welcome you again in the near future. We wish you all the best in the meantime. Kind regards, Anja Winter – Guest Relations, Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Le meilleur hotel à Stuttgart. Accueil, propreté, chambre : tout est parfait. Le petit dejeuner : une merveille. A coté de l'aéroport mais on ne voit ni entends les avions ! Proche de l'autoroute. A 20mn du centre de Stuttgart, sur la route pour se rendre au mall de Metzingen. Mon préféré à Stuttgart. Aucune hésitation.
Guest Relations a répondu le 9 juin 2015
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to rate your stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe on Expedia. We are happy that you enjoyed your stay and especially the cleanliness of the rooms and the location of our hotel. It is a pleasure to read, that we are your favorite hotel in Stuttgart. Thank you for these positive comments. Dear Guest, we are looking forward to welcome you soon again. In the meantime we wish you all the best. Kind Regards Anja Winter Guest Relations – Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Jose, Genève

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hôtel pour aller voir les expos.
Séjour très agréable. Bien manger. La chambre pour personnes handicapés n'a pas très bien été apprécié. si non , hôtel parfait. A recommander
Stephania Zimmermann a répondu le 30 mai 2015
Dear Guest, thank you for having chosen the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe and for having taken the time to rate your stay on hotels.com. We always strive to exceed expectations and provide a nice experience both in the hotel and in the restaurant. Therefore, we are very happy that you like our hotel and that you recommend our Restaurant Trollinger. Thank you for sharing it! Dear Guest, it will be a pleasure to welcome you back during your next trip to Stuttgart. In the meantime we wish you all the best. Best regards from Stuttgart Miriam Meier, Guest Relations Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe

10/10 – Excellent

Cat men, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Service attentionné
Le personnel est très souriant aux petits soins. Le petit déjeuner est tout simplement pantagruélique et le choix impressionnant.
Stephania Zimmermann a répondu le 25 oct. 2014
Dear guest, Thank you for letting us know your feedback about your stay on hotels.com. It is a pleasure to read that you enjoyed our rich Mövenpick breakfast buffets as well as the service provided by the team. We hope to have the opportunity to welcome you back in our Mövenpick Hotel Stuttgart Airport & Messe. Best regards Stephania Zimmermann Guest Relation

10/10 – Excellent

Semsettin

Points forts : Commodités
J
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Robert

Voyage de couple
Convenient to airport … just a couple of minutes walk. Ultra modern facility. Unbelievably good breakfasts.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Helmut, Neufeld

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
3 min bis zum Flughafen , Frühstück könnte besser sein
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 22 mai 2024
Sehr geehrter Helmut,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns eine Bewertung auf Expedia zu hinterlassen.Wir freuen uns sehr, dass Sie die Lage unseres Hotels so lobend hervorheben.Umso mehr bedauern wir, dass unser Frühstücksangebot nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Um unserer Verpflichtung zur Nachhaltigkeit nachzukommen, bieten wir hauptsächlich regionale und nachhaltige Produkte an. Darüber hinaus ist es uns sehr wichtig, eine reichhaltige Auswahl an qualitativ hochwertigen Produkten anzubieten. Alle Kaffeesorten, eine große Auswahl an Tees und Säften sowie vielen warmen Speisen.Wir hoffen sehr, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in unseren Mövenpick Hotels von unserem Frühstück überzeugen zu können. Bis dahin alles Gute und eine schöne Restwoche für Sie.Herzliche GrüßeGuest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Carla

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 22 mai 2024
Liebe Carla,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel genießen konnten. Danke dafür, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels besonders hervorgehoben haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Alles Beste für Sie und viele GrüßeGuest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Eugenio

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
If you need the convenience of a great night's sleep that is quiet, clean, modern, and has plenty of food options nearby ahead of travel, then this is your hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 14 mai 2024
Dear Eugenio,Great! Thank you for such a great review!It is delightful to hear that you enjoyed a great night's sleep at our hotel and appreciated the clean, modern environment we strive to maintain. Our location indeed offers a variety of culinary choices nearby, making it convenient for our guests to explore different dining options. At Mövenpick Hotel Stuttgart Airport, we are committed to providing top-notch services and accommodations.We look forward to a return visit from you in the future and wish you all the best in the meantime.Best wishes,Guest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

6/10 – Acceptable

carolina

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great place except ac was not working cold enough. Everything else great. Food great.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 14 mai 2024
Dear Carolina, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is heartening to learn that you enjoyed our culinary offerings and found our service to be excellent. Our team strives to deliver an impeccable service experience, and your recognition of their efforts is much appreciated.However, we regret that the air conditioning did not meet your expectations. We aim to provide a comfortable environment for all our guests and are sorry to hear of any discomfort. Our maintenance team routinely checks all facilities to ensure they are functioning well, and we will immediately check the air conditioniing in your room. Thank you for your feedback.Your positive remarks about room cleanliness and the amenities provided are greatly valued. We take pride in maintaining our high standards of cleanliness and guest comfort.We hope to welcome you back during your next stay in Stuttgart.Best wishes,Guest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Karl

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Paul, Jacksonville

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This beautiful Property is a 1 minute walk from the Stuttgart Airport. The rooms are Huge, to include the bathroom. Despite its proximity to the airport, I never once heard any aircraft sounds. The included breakfast can only be described as magnificent. I recommend 100 percent.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 4 mai 2024
Dear Paul,WONDERFUL! Thank you for such a great review!It delights us to know that our convenient location just a minute's walk from Stuttgart Airport enhanced your travel experience. Your kind words about the spaciousness of our rooms and their effective soundproofing are greatly appreciated, as we strive to provide a serene haven for our guests. Furthermore, we are thrilled that our breakfast offerings left a magnificent impression on you. That is how it should be!Should your travels bring you back to the area, the team at Mövenpick Hotel Stuttgart Airport would be honored to welcome you once more.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

6/10 – Acceptable

Jane

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Proximity to the airport is outstanding. It’s the only reason to stay. Staff service is just ok. No coffee in the room. They tell you there is instant coffee in the room but that is hit and miss. One night I stayed they had sweetner & creamer but no coffee. A week later that only had decaf in the room. They seem to not really care. Bar service is just okay as well. Food was good. For me it’s all about the airport ….
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 22 avr. 2024
Dear Jane, Thank you for this review about your recent experience in our hotel.The convenience of our location, just a stone's throw from the airport, is indeed one of our strengths, and we're delighted to note that it met your travel needs effectively.We regret to hear that your experience with the coffee provision in your room was not consistent. We strive for excellence in all our guest amenities, including the refreshment offerings, and it's evident that we fell short in this instance. Regarding the bar service, we're continually training our staff to ensure that each guest receives attentive and friendly service, and we apologize if we did not meet your expectations there. We also take pride in the quality of our cuisine, and it's gratifying to know that you enjoyed the food during your stay.We are pleased to hear that you found your room to be clean. Our team works hard to maintain our rooms to a high standard, and positive feedback such as yours affirms their diligent efforts. Although you did not elaborate on the hotel's condition, we continuously work to maintain and improve our facilities to ensure a comfortable and pleasing environment for all our guests.Dear Jane, we hope to welcome you back and convince you from our high service standard. For the meantime we wish you all the best and a good start into the new week.Best wishes,Guest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

hyeongseok

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 20 avr. 2024
Sehr geehrter Yeong,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.Guest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Anja

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Standartflughafenhotel erfüllt seinen Zweck stressfrei frühen Flug zu erreichen. Dafür Lage perfekt. Schön ist aber anders zwischen Beton und Strassen.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 11 avr. 2024
Liebe Anja,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Es freut uns sehr, dass Sie die Lage unseres Hotels direkt am Flughafen Stuttgart für Ihre Reisepläne als ideal empfanden und die Sauberkeit unserer Zimmer, den Zustand des Hotels sowie den Service und die Zimmerausstattung positiv hervorheben.Dennoch bedauern wir, dass das Design nicht Ihren persönlichen Geschmack getroffen hat. Wir sind stolz auf die Gestaltung unseres Hauses durch den italienischen Stararchitekten Matteo Thun und hoffen, dass Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt die besondere Atmosphäre unseres Hotels in vollem Umfang genießen können.Wir schätzen Ihre Eindrücke sehr, da sie uns dabei helfen, ein noch besseres Erlebnis für unsere Gäste zu schaffen.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Freundliche Grüße,Guest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Dr. Holger

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Toll ausgestattete Zimmer und direkt am Terminal!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 8 avr. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie sowohl mit der Sauberkeit Ihres Zimmers als auch mit dem Zustand unseres Hotels rundum zufrieden waren! Unser Ziel ist es, unseren Gästen stets einen exzellenten Service sowie erstklassige Annehmlichkeiten zu bieten, und Ihre Wertschätzung bestätigt uns in unserem Handeln. Die direkte Nähe zum Terminal, welche Sie positiv hervorheben, ist tatsächlich einer der Vorzüge unseres Hotels, den viele unserer Gäste zu schätzen wissen.Schön wäre es, Sie in der Zukunft nochmal begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

6/10 – Acceptable

Sandra, Wernigerode

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Sehr schlechtes Frühstück und unfreundliches Personal beim Checkout
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick a répondu le 5 avr. 2024
Sehr geehrte Sandra,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und den Zustand des Hotels positiv hervorheben. Es tut uns sehr leid zu erfahren, dass der Service beim Check-out nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen einwandfreien Service zu bieten, und bedauern, dass wir in diesem Punkt nicht überzeugen konnten. Seien Sie versichert, dass wir Ihre Rückmeldung umgehend im Team besprochen haben.Wir hoffen, dass Sie dennoch die Annehmlichkeiten Ihres Zimmers genießen konnten und Ihr Aufenthalt insgesamt angenehm war.Wir hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen, mit freundlichen Grüßen.Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Claudia

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Relations Team Mövenpick Hotels Stuttgart a répondu le 22 avr. 2024
Liebe Claudia,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben und besonders unser Angebot als besonders positiv hervorheben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen einen sehr guten Wochenstart!Herzliche GrüßeGuest Relations TeamMövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Brenda

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful for a 13-hour layover at Heathrow. Highly recommend!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Maren Holubek, Operations Manager Mövenpick Hotel a répondu le 2 avr. 2024
Dear Brenda,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We are delighted to hear that our efforts to maintain impeccable cleanliness and condition throughout Mövenpick Hotel Stuttgart Airport met your expectations and contributed to a wonderful layover. It is particularly gratifying that you found our service and room amenities to be of the highest standard, ensuring a comfortable and enjoyable stay.Our dedicated staff takes great pride in delivering an exceptional experience for our guests, and your kind words are a true testament to their commitment.We are always striving to provide our guests with a memorable experience, and we are thrilled to have achieved this during your visit.We hope to see you again. Kind regards,Maren Holubek, Operations ManagerMövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Hans, Key Biscayne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Direct Access to the Airport. Swiss quality and friendly Service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Maren Holubek, Operations Manager Mövenpick Hotel a répondu le 27 mars 2024
Dear Hans,Thank you for positively reviewing your visit.We're thrilled to hear that our direct access to the airport and the quality of service met your expectations. It's fantastic to know that the cleanliness of our rooms and our team's friendliness contributed positively to your stay. Our location is indeed designed for the convenience of our guests, and we're glad it served you well.We have taken note of your comments on the hotel condition, and while we always strive for excellence, there is always room for improvement. Please rest assured that we are continually working to enhance every aspect of our guest experience.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,Maren Holubek, Operations ManagerMövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Karla

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall I had a really good stay with them. The only issues I would say I had with them was in the breakfast. The people were very rude, stuck up, and looked down upon me for no apparent reason. Some of the guest even said rude comments to their people that were in their table. I heard "she's American, she doesn't belong in this class" but they had said it in their language so I do not know exactly what was said but I did hear those two things. My friend also had left socks in the counter for reception to give to me. For some reason they are gone and not there kind og fishy with that.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 26 févr. 2024
Dear Karla,Thank you for your feedback.We're delighted to know that the cleanliness and condition of our hotel met your expectations, reflecting our commitment to providing an immaculate environment for our guests. It's also pleasing to hear that you found the room amenities to your satisfaction, as we strive to offer comfort and convenience with features such as soundproofed windows and individually regulated air conditioning. We regret to hear about your breakfast experience and the impression that our staff's demeanor was not as welcoming as we intend it to be; please rest assured that we value all our guests equally and aim to provide a hospitable and inclusive environment. It's concerning to learn about the incident regarding your friend's socks, and we'd like to assure you that the security and satisfaction of our guests are top priorities for us, and any misunderstanding or misplacement of items is taken very seriously.It would be a pleasure to have you return on a future occasion. Best regards,Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Howard, Pointe Claire

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close to the airport and the exhibition halls
Séjour de 3 nuits en février 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 23 févr. 2024
Dear Howard,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It's great to hear that you appreciated our hotel's proximity to the airport and exhibition halls, an aspect we're particularly proud of given our unique location just 50 metres from Stuttgart Airport and 300 metres from the Stuttgart Messe and the ICS International Congress Centre. While you seem satisfied with the overall condition of the hotel and the service provided, we noticed your ratings reflect some areas where we might not have met your expectations fully. We continuously strive to deliver the best experience to our guests, and your feedback is valuable in this effort. We all hope to welcome you back in the future.Best wishes from sunny Stuttgart,Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Bjarne Bo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 23 févr. 2024
Dear Bjarne Bo,Thank you for taking the time to review your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back on your next visit.Best wishes,Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

4/10 – Médiocre

ff

Points faibles : Service et personnel
数日前に宿泊してまた宿泊すると話してチェックアウトしたのに、予約が入っていないと言われて困った。
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 19 févr. 2024
お客様、この度は当ホテルにご滞在いただき誠にありがとうございました。お部屋の快適さやホテルのコンディションについてのご評価をいただき、感謝いたします。ただし、ご予約に関するご不便をおかけしたことについては、心よりお詫び申し上げます。当ホテルでは、お客様がスムーズにチェックインできるよう最善を尽くしておりますが、この度はご期待に沿えなかったことを反省しております。またのお越しをお待ちしております。Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

8/10 – Bien

Bojan

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Vrij prijzig en onvriendelijk personeel in de ontbijzaal. Veel keus voor het ontbijt.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 19 févr. 2024
Beste Bojan,Fijn dat u de tijd nam voor uw feedback.We zijn blij te horen dat ons ontbijtassortiment aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze gasten prijzen vaak de diversiteit en kwaliteit van onze ontbijtkeuzes, met meer dan 120 items inclusief een veganistische hoek en lokale specialiteiten. We betreuren het te vernemen dat u onze prijzen als hoog heeft ervaren en dat u de interactie met ons personeel in de ontbijtzaal als onvriendelijk heeft ervaren. Hoewel we bekendstaan om onze uitstekende klantenservice en vriendelijk personeel, nemen we uw opmerkingen serieus en zien dit als een kans om te blijven verbeteren.We hopen dat de nabijheid van het vliegveld en onze Messe, evenals het design van Matteo Thun, hebben bijgedragen aan een prettige ervaring tijdens uw verblijf.Hartelijke groet en graag tot ziens,Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Anita, Falkenberg

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sehr guter Service und tolle Zimmer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels S a répondu le 15 févr. 2024
Liebe Anita,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns außerordentlich, dass Sie unsere Zimmer und den Service als herausragend empfunden haben. Wir sind stolz auf unser engagiertes Team und die hohe Sauberkeit unserer Räumlichkeiten, welche durch das Design des italienischen Stararchitekten Matteo Thun und unser einzigartiges 'Sleep Individually Different' Konzept ergänzt werden.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Tanja Rollny, Guest Relations Mövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Rainer

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Movenpick a répondu le 5 févr. 2024
Lieber Rainer,es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns im Mövenpick Hotel Stuttgart Airport hatten. Wir möchten allen unseren Gästen das bestmögliche Erlebnis zu bieten, und es ist sehr erfreulich zu wissen, dass wir dieses Ziel erreicht haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Beste Grüße aus dem sonnigen StuttgartTanja Rollny, Guest Relations - Mövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

Carina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Movenpick a répondu le 5 févr. 2024
Sehr geehrte Carina,es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Mövenpick Hotel Stuttgart Airport genossen haben! Wir hoffen, dass Sie sich bei Ihrem nächsten Besuch in der Region wieder für uns entscheiden werden.Mit freundlichen Grüßen, Beste GrüßeTanja Rollny, Guest Relations - Mövenpick Hotels Stuttgart

10/10 – Excellent

NURIA

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
UBICACIÓN GENIAL
FANTASTICA, LA UBICASCIÓN PARA IR A LA FERIA ES INMEJORABLE. EL RESTAURANTE MUY BIEN.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Movenpick a répondu le 30 janv. 2024
Dear Nuria,It's wonderful to hear that you had a fantastic stay at the Mövenpick Hotel Stuttgart Airport. We are thrilled that the location suited your needs perfectly and that you enjoyed dining at our restaurant. Our goal is to provide an exceptional experience for all our guests, and your feedback is a testament to our efforts. We look forward to welcoming you back in the future for another pleasant stay.Best regards,Tanja Rollny, Guest Relations - Mövenpick Hotels Stuttgart