Note fondée sur 818 évaluations vérifiées

4,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mario,Thank you so very much for sharing your wonderful feedback. We appreciate your ten star feedback and are delighted to note that you had a pleasant experience with us. I hope you are impressed with the exceptional and warm hospitality extended to you by our team. We look forward to welcoming you back soon again.Best Regards,Hotel Manager
3 sur 5
par Isabelle

Lumières de Noël à ste Augustine

Publié le 31 déc. 2016 sur Hotels
Premier contact avec la réceptionniste plutôt froid mais par la suite le séjour s'est bien déroulé Pas certaine que le détour pour les lumières de Noël en vau le coup mais ville historique tout de même agréable
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par Michel de Belgique

Un bon choix

Publié le 23 août 2012
Contre : La climatisation bruyante
Hampton inn classique, donc confortable. Bien situé pour visiter la ville.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michele,Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your stay and that we met all of your expectations, as evidenced by the four-star review you've given us. Please let us know if there's anything we can do to make your next visit even better. We pride ourselves on providing excellent service and want to keep our guests happy!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,We appreciate your time and efforts in sharing your experience with us. Your feedback helps us to continue striving to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel. Thank you again for taking the time to share your perfect rating! We look forward to hosting you again soon.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 mars 2024
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lenard,A big thank you for your stay at our hotel. It is really delightful to see your feedback. We are delighted to know everything went great during your stay and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area. Eagerly looking for your next visit. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Diana,Thank you for the review and rating of 3 out of 5. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 3 to 5. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 févr. 2024
Close to everything!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie,We're glad to hear that our hotel's location was convenient for you! Being close to everything is definitely a plus when it comes to choosing accommodations. We strive to provide a central and accessible location for our guests to explore and enjoy their surroundings easily. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another wonderful stay!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 3 févr. 2024
Good location. Safe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fredrick J,Thank you for your brief yet valuable feedback! We're pleased to hear that you found our location good and felt safe during your stay. Your safety and comfort are our top priorities. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another positive experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Front desk staff was amazing, game us great suggestions for dinner both nights we stayed there, breakfast staff was also excellent along with the breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jon,We're thrilled to hear about your positive experience with our front desk and breakfast staff. It's fantastic that they provided excellent suggestions for dinner, enhancing your overall stay. Your feedback is appreciated, and we look forward to welcoming you again for another enjoyable visit.Sincerely, Hotel Manager