Piscine intérieure

Mirage Colombo Hotel – Avis

4 out of 5
Mirage Colombo Hotel
61,Moor’s Road on Marine Drive, Wellawatta, Colombo, Western

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 8 avis sur 41." "
Note de 8 – Bien, d’après 18 avis sur 41." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 7 avis sur 41." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 41." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 41." "

7,4/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

7,2/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

4,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

sarojini

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hôtel propre accueil très sympa mais la seul chose c'est il faut demander tous les jours le rouleaux de papier toilette même après le passage du ménage.
Séjour de 6 nuits en juin 2017
Mirage a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

8/10 – Bien

Shan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.

2/10 – Terrible

Anttoni

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Varasin hotellin normaalisti ja maksoin varauksen ennakkoon, mutta paikan päällä hotelli ei suostunut majoittamaan meitä vaan vaati melkeen yhden yön majoituksen suuruisen lisämaksun. Muutenkin hotelli oli melko rähjäinen ja uima-altaan vesi sameaa. Lisäksi paikka on erittäin meluinen.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Naveetha

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

gary

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Premini

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Good view and helpful staff but we needed to wait for the room to be cleared. The toilet was slightly unpleasant but other than that everything else was fine.
Séjour de 3 nuits en août 2023

8/10 – Bien

Sotheeswaran

Séjour de 1 nuit en juin 2023

2/10 – Terrible

Vinthuja

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very bad standard
We booked standard room. We got a free upgrade to a premium room. But the condition was extremly bad. Dirt everywhere , cockroach , disgusting toilet, poor breakfast. Totally not worth the price they are taking for the stay. Can compare the standard with a one star lodge.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
reservations a répondu le 9 déc. 2019
Thank you

8/10 – Bien

Tahera

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was friendly and helpful. They can improve on breakfast
Séjour de 11 nuits en août 2019
Reservations a répondu le 16 sept. 2019
Dear Madam, thank you for your valuable comments.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en août 2019
Kumaran sarma a répondu le 11 sept. 2019
Dear Sir / Madam, We at Mirage Colombo, assure you our total dedication & utmost services at all times. Thank you for your valuable reviews. We will continue in our efforts to maintain and improve our standards for the comfort of our valued guests. Reservations.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en mai 2019
reservations a répondu le 12 juin 2019
THANK YOU !

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mai 2019
Reservation a répondu le 28 mai 2019
Thank you

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Unpleasant stay. Rooms are not cleaned regularly. Wouldn’t recommend.
Séjour de 8 nuits en février 2019
Reservations a répondu le 26 mars 2019
Dear Sir /Madam, we always give over best , if you can provide your booking details. we are able to give a better comments in your case. Thank you

8/10 – Bien

Mohamed

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent 👌
Séjour de 4 nuits en février 2019
Reservations a répondu le 3 mars 2019
Thank you for your comments. Hoping to see you in the future.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Location is ok Pool a disappointment It was inconvient to have to pay separety for bar and restaurant services.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Reservations a répondu le 16 févr. 2019
Many thanks for your comments and we hope to welcome again with the better stay at Mirage Colombo.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Since my last stay an year ago I feel the hotel has deteriorated sightly. The cleanliness can be improved The food was ok but I had it only once so I can't say much about it.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Reservations a répondu le 15 févr. 2019
Thank you ! we will make a note on this mater

10/10 – Excellent

shangar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
nice and clean
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Reservations a répondu le 4 févr. 2019
Thank you !

8/10 – Bien

Nusrat

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Perera a répondu le 27 nov. 2018
Thanks for your rating and hope to welcome you to Mirage again.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
RONALD a répondu le 16 oct. 2018
Many thanks for your feed back on rating.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2018
RONALD a répondu le 16 oct. 2018
Many thanks for your feed back on rating, we hope to welcome you again at Mirage Hotel.

10/10 – Excellent

Vathany, Sydney

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice room with a beautiful water view.helpful staff
Séjour de 2 nuits en août 2018
Mirage Colombo a répondu le 23 oct. 2018
Thank you Sir/Madam. Most welcome back to Mirage Colombo on your next visit.

8/10 – Bien

Hayley

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks for your lovely comments and please do visit our hotel again.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hotel located far from airport, so rush hr traffic warrants an early departure from the hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Many thanks for your comments and we hope to welcome again at Mirage Colombo.

10/10 – Excellent

Johan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kanon!
Mycket bra hotel med bra och trevlig personal! I colombo stannar man inte så länge för det är bara en stad men det var mycket bra att bo skönt efter 27 timmars flyg och vila upp sig innan resan började på riktigt.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Mirage a répondu le 4 avr. 2018
Thanks for your comments

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

The hotel was quite good. Room was comfortable and reasonably clean.
Séjour de 11 nuits en décembre 2017
Mirage a répondu le 4 avr. 2018
Thanks for your comments

4/10 – Médiocre

kandiah. ( kk), Toronto - Canada

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It’s being already conveyed in two different episodes There are better hotels close bye, may their rates not so expensive as Mirage but their services in no way second to a star Hotel. Across Galle Road there are Hotes better in services. It’s my fate that I listened to Colombo friends who recommended strongly now all of us are sorry about that. What to do my bad luck.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Mirage a répondu le 4 avr. 2018
Thanks for your comments

6/10 – Acceptable

tarane

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Okay for 4 star hotel on budget
Right by ocean and train tracks this hotel is ok if you are staying on budget but want 4 star. Ocean here is not clean for swimming though but good for views. Breakfast options are okay not very big. Stayed here because it was close to a local family members house.
Thanks for your encouraging comments.Mirage Hotel.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Thanks for your valuable rating which will enhance us to take our hotel further. Ronald Perera, C.E.O. Mirage Hotel.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
It's clean but they should improve the service
It was ok for a short stay. They can improve the service at the reception, buffet breakfast.
Mirage a répondu le 4 avr. 2018
Thanks for your comments

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good. Staff are very helpful. Every year we use this hotel.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks, we would like to Welcome you again at Mirage Colombo

8/10 – Bien

Mohammed

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
اقامه جيده
جيده
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

8/10 – Bien

David, Scarborough

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Average hotel
Poor pool, no sunbathing area.Rest as expected
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Please do visit our hotel again.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
I WAS UNDER THE " ILLUSION " I WAS PAYING IN SIR LANKAN RUPEES BUT WHEN I GOT HOME , I FOUND I HAD PAID IN INDIAN RUPEES . THIS WORKED OUT AT TWICE THE PRICE AND THE HOTEL WAS NOT WORTH IT. WILL NEVER DEAL WITH EXPEDIA AGAIN. I WENT TO A SEAFOOD BUFFET AT THE HOTEL RESTAURANT AND HAVE SEEN MORE SEAFOOD AT A VEGAN NIGHT. AND THE RESTAURANT COOKS NEED TO LEARN HOW TO COOK MEAT ,ESPECIALLY STEAK.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Nice Hotel, poor location.
The Brach is only accessible across a very busy road and a railway line. The beach is at low tide no more than 30 ft. wide and has a number of sewage outflows along its front. Rooms and hotel staff are good. Travel from this hotel to places such as Sigiriya and Galle is long winded and expensive. A couple of nights OK anymore than that forget it.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Terrible location, dreadful staff
We found our stay at the Mirage Colombo very disappointing. The staff were rude and unhelpful and not very knowledgeable eg when I asked them for a map so I could see where we were located, they didn't have one, when they did find one of Colombo in a magazine they still couldn't located exactly where the hotel was or what there was to see in the area. The hotel is also on a busy road and with a train track with trains passing very regularly which seemed to shake the whole hotel making our room quite noisy. However the pool was very nice and the food and the service in the restaurant was good.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

8/10 – Bien

Janet, Sydney, Australia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Hotel, bad location.
The hotel is really beautiful. We had a beautiful room with a view of the ocean. The staff were really lovely and breakfast was one of the best…but the location even though it was across the road from a beach was very unsafe. Couldn't go out at night. Pity.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

8/10 – Bien

Pirathaban

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.

4/10 – Médiocre

traveler, Sydney

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
would not go
this hotel is 45 minutes from airport, it looks nice in photos but there is nothing around and the beach is dirty. The staff are super nice and the food is ok, but my room had no hot water and smelled like gas and wifi only worked in lobby
Mirage Marketing Team a répondu le 4 avr. 2018
Thanks.