Piscine intérieure, piscine extérieure

Marvie Hotel & Health – Avis

4 out of 5
Marvie Hotel & Health
Periciceva 1, Split

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 335 avis sur 479." "
Note de 8 – Bien, d’après 105 avis sur 479." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 29 avis sur 479." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 479." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 479." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,4/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Thierry

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bonne surprise d'être upgradé à notre arrivée dans une chambre avec vue mer ! Restaurant et Spa/Sauna/Hammam très bien.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 7 nov. 2023
Dear Thierry, Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your upgraded room with a stunning sea view. It's wonderful to know that the restaurant and Spa/Sauna/Hammam added to your stay, providing you with a great experience. We aim to provide our guests with memorable moments, and we're glad we could exceed your expectations. We look forward to welcoming you back for more enjoyable experiences in the future!Kind regards.

10/10 – Excellent

Olivier

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice, clean and modern hotel I recommend
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Relation Manager a répondu le 9 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your review.

6/10 – Acceptable

Pascal

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice place nice location but way too expensive for what they offer. When I check in they told me they would wave the parking fees but i had to pay them when i check out. They call their room superior when its 2 single bed no balcony. Rooftop way too crawded and not design properly i would go back just too expensive for what you get
Séjour de 2 nuits en août 2023
Guest Relation Manager a répondu le 23 août 2023
Dear Pascal,Thank you for sharing your experience at Marvie Hotel & Health. We're glad you appreciated our location. We apologize for any misunderstanding regarding parking fees. We'll use your feedback to enhance our communication. Your insights on room layout and rooftop area are noted. We constantly review our rates to ensure competitive pricing. Your comments help us improve. If you decide to stay again, feel free to reach out with any preferences.Best regards,

8/10 – Bien

Joëlle, BAIE-MAHAULT

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’emplacement :Possibilité d aller à pied à la plage et à la vieille ville
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Guest Relations Manager a répondu le 31 juill. 2023
Dear Joëlle,Thank you for choosing Marvie Hotel & Health for your stay and for your review. We are glad you had a nice time with us and we hope to have the opportunity to host you again!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Excellent

Michael

Voyage en famille
the hotel is really nice and staff are friendly near beach and accessible to all
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Guest Relations Manager a répondu le 2 nov. 2021
Dear Michael, Thank you for rating us with a perfect score. It would be our pleasure to have the opportunity to welcome you again. Best regards,

10/10 – Excellent

Anne-Laure

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Guest Relations Manager a répondu le 16 juill. 2021
Dear Anne-Laure, Thank you for rating us with a perfect score. We hope to have the opportunity to welcome you again. Best regards,

8/10 – Bien

Mamadou

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Guest Relations Manager a répondu le 2 nov. 2020
Dear Mamadou, Thank you for rating us. We hope to have the opportunity to welcome you again. Best regards,

8/10 – Bien

Sylvain

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Guest Relation Manager a répondu le 21 sept. 2020
Dear Sylvain, thank you for your review. Regards,

10/10 – Excellent

Caroline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top
Magnifique hotel, tres propre, chambre spacieuse et service excellent
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Guest Relation Manager a répondu le 27 juill. 2020
Dear Caroline, thank you for your nice comment. We are happy that you have enjoyed your stay. Kind regards,

10/10 – Excellent

Yohan, Toulouse

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Roof top, propreté, déco, spa et petit déjeuner super.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Guest Relations Manager a répondu le 6 oct. 2019
Dear Yohan, Thank you for choosing Marvie Hotel&Health for your stay. We are glad to hear that you enjoyed fully the time spent with us and it woul be our pleasure to host you again on your future visits. Best regards,

10/10 – Excellent

Nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
J'ai choisis cet hotel pour sa proximité avec l'hôpital de Split. Ma femme ayant été accidentée pendant une excursion. Hotel irréprochable de bon standing.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Guest Relations Manager a répondu le 7 sept. 2019
Dear Nicolas, Thank you for the time taken to share this review. We appreciate your kind words and compliments and we hope your wife is better and recovered from the injury. We hope to have the opportunity to host you again in different circumstances. Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gentilesse et patience du personnel. Des installations de tres bonnes qualité
Séjour de 7 nuits en août 2019
Guest Relations Manager a répondu le 29 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your kind words and compliments. It would be our pleasure to welcome you again for another Marvie experience. Kind regards,

8/10 – Bien

patricia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Le meilleur rapport qualité prix des hôtels croate
Bel hôtel moderne confortable, faut lit d appoint. Piscine intérieure très bien extérieure un peu petite surtout le coin transat. Petit déjeuner excellent, autre repas plus moyens avec souvent des manques dans les salades ex pas le fromage annoncé sur la carte. Salle de sport très bien et personnel sympathique.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Guest Relations Manager a répondu le 29 août 2019
Dear Patricia, Thank you for choosing Marvie Hotel&Health for your stay. We are glad to hear that you enjoyed in our modern and comfortable rooms and facilities. It would be our pleasure to have the opportunity to host you again on your future visits. Kind regards,

10/10 – Excellent

thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Guest Relations Manager a répondu le 8 août 2019
Dear Thierry, Thank you for rating us. We appreciate your feedback. Warm regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
aimé la piscine au 6 eme et interieur et le centre de spa moin aimé le ménage dans les chambres
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Guest Relations Manager a répondu le 8 juill. 2019
Dear Guest, Thank you for the time taken to write this review. We are pleased to hear that you enjoyed the time spent with us. It would be our pleasure to have the opportunity to welcome you again.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Guest Relations Manager a répondu le 10 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your time rating our hotel.

10/10 – Excellent

Tarik

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful stay ! Thank you
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Guest Relations Manager a répondu le 1 oct. 2018
Dear Tarik, Thank you for the time taken to rate hotel Marvie. We look forward to your future visits.

10/10 – Excellent

Claudine, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good hotel ! The staff always help you for everything why kindness And above all the Spa is Wonderfull. My massage by a professional girl was a great moment.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Guest Relations Manager a répondu le 27 août 2018
Dear Claudine, Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear you enjoyed your stay and look forward to your future visits.

6/10 – Acceptable

daniel, vernayaz

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
L'hôtel est très bien situé, près d’une plage en galets et d’une de sable. La vieille ville est a 10/15 minutes à pied . Le petit déjeuner est copieux et varié, le problème est le ménage en chambre, les lits sont à peine refaits , les sols ne sont pas fait tous les jours et un jours ils nous ont changés les linges , mais sans les remplacer, le lendemain il nous en manquait encore un petit
Séjour de 10 nuits en août 2018

10/10 – Excellent

Benoit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bonne situation proche du bord de mer
Très bel hôtel, chambre spacieuse et confortable avec un très grand lit et une belle salle de bain. pas de terrasse dans celle que nous avons eu, dommage. Le jour de notre arrivée, le lit supplémentaire pour notre enfant n'était pas préparé alors qu'on avait réservé pour 3. On a du rappeler vers 22h00 pour que quelqu'un vienne apporter un drap et un oreiller ! Le personnel à l'accueil, et au restaurant sont polis et efficaces. Nous avons diner tous les soirs à l'hôtel et avons eu l'occasion de tester beaucoup de plats et le rapport qualité-prix est très bien. Par contre, le personnel de ménage des chambres aurait besoin de formation complémentaire ou d'être supervisé, car le ménage des chambres et salle de bain (5 nuits pour notre part) est très irrégulier et laisse certain jours à désirer. A notre arrivée les produits de toilette déposés dans la salle de bain étaient composés de boite... vide ! idem pour la boite de kleenex vide au deuxième jour sans qu'elle soit remplacée. Malgré tout nous avons passé un excellent séjour dans cet hôtel.
Séjour de 5 nuits en août 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice Hotel!
The Hotel was superb! And the staff as well! Ivana is the receptionnist that we saw a lot, and she was kind and with the smile all the time ! So Thank you so much for your kindness and your advice ! The pool with the view is stunning ! And the room was perfect , and were very clean! I recommand this Hôtel !
Séjour de 7 nuits en août 2017
Guest Relations Manager a répondu le 7 déc. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your kind review and warm words for Ivana. Your feedback is being forwarded to her. We are glad you had a wonderful time staying with us and that we exceed your expectations as a newly opened hotel. We sincerely welcome you back to our hotel.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour génial !
L'hôtel et les chambres sont superbes. Le personnel est super sympa. Et le Spa et la piscine sont top !!
Séjour de 3 nuits en août 2017

8/10 – Bien

Bab59, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très récent, très propre et plaisant
agréable séjour, l'hôtel est proche d'une plage et de la mer, tout en étant situé à une vingtaine de minutes à pied du coeur historique de la ville, ce qui fait qu'on n'est pas perturbé par l'agitation du centre ville.
Séjour de 7 nuits en juillet 2017

10/10 – Excellent

Debra

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Irene at the front desk was so friendly! The spa was a bonus!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Relations Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Debra,Thank you for your review and kind words. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards,

10/10 – Excellent

Wolfgang

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Schönes Hotel Personal sehr freundlich und sehr hilfsbereit. Frühstück lässt an Vielseitigkeit keine Wünsche offen. Zum Frühstück erhielt ich einen netten Geburtstagsgruß. Die Altstadt und die Hafenpromenade sind mit ÖPNV sehr gut zu erreichen. Die Dachterasse mit Swimmingpool und Bar lädt zum Verweilen ein.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Relations Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Wolfgang,Thank you for choosing Marvie Hotel&Health for your stay. We're delighted that you enjoyed your stay and appreciated our friendly and helpful staff. It's great to hear that our breakfast met your expectations and that you enjoyed your birthday greeting. We're glad our location was convenient for exploring the old town and harbor promenade. We hope you had a chance to relax on our roof terrace and enjoy the pool and bar. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,

10/10 – Excellent

Arthur

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Guest Relations Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Arthur,thank you for choosing Marvie Health for your stay and perfect score. We hope to host you again soon. Kind regards,

10/10 – Excellent

Carmen Sabine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr nettes Personal. Alles hat super geklappt. Jederzeit wieder
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Relations Manager a répondu le 7 mai 2024
Dear Carmen Sabine, thank you for choosing Marvie Hotel&Health for your stay and perfect score. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards,

10/10 – Excellent

Enda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A wonderful hotel with attentive and friendly staff. Walkable from the beaches, Old Town and transport options. Spa facilities are lovely. Food is great. We'll be back!
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Guest Relations Manager a répondu le 11 avr. 2024
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our attentive staff, convenient location, spa facilities, and delicious food met your expectations. We hope to welcome you back for another memorable experience!

10/10 – Excellent

Caterina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Das Hotel ist wirklich toll. Wir haben ein Zimmer-Upgrade erhalten und somit ein Zimmer mit Balkon und Meerblick bekommen. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich und ich kann das Hotel nur empfehlen. Im Hotel gibt es ein großes Parkhaus. Zwar sind die Parkplätze teilweise für große Autos eng, aber es gab genügend freie Parkplätze. In die Altstadt von Split läuft man ca. 20 Minuten zu Fuß. Einkaufsmöglichkeiten befinden sich direkt am Hotel. Den Spa-Bereich haben wir nicht genutzt.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Relations Manager a répondu le 19 mars 2024
Dear Caterina, Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your room upgrade with a balcony and sea view. Our team takes great pride in providing friendly service, and we're glad to hear it made a positive impact on your stay. We appreciate your recommendation and are pleased to hear you found convenient parking and nearby shopping options.We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards,

10/10 – Excellent

Andrea

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing experience and wonderful staff! Irena at the front desk was so knowledgeable of the area, super friendly, and made me feel so welcomed. The amenities, cleanliness, area, quietness are all 5/5!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Relations Manager a répondu le 19 mars 2024
Dear Andrea, Thank you for your kind words and for choosing Marvie Hotel&Health for your stay. We're thrilled to hear that you had such an amazing experience with us. Irena and the rest of our staff take great pride in providing excellent service and making our guests feel welcome. We're delighted that you found our amenities, cleanliness, and surroundings to your satisfaction. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Excellent

Patrick

Séjour de 7 nuits en août 2023
Guest Relations Manager a répondu le 21 mars 2024
Dear Patrick,thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay and perfect score. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!

10/10 – Excellent

Svjetlana

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Relations Manager a répondu le 20 mars 2024
Poštovana Svjetlana, zahvaljujemo se na boravku i odlično ocjeni. Nadamo se da ćemo imati priliku ugostiti Vas opet. Srdačan pozdrav,

8/10 – Bien

Lennart

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastisk service vid in- & utcheckning. Service på restaurangen var helt tvärtom. Bo där men ät någon annanstans.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Relations Manager a répondu le 30 janv. 2024
Dear Lennart,thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay. We are happy to hear that your overall experience was very positive. We hope that we will have a chance to host you again: Kind regards,

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 27 déc. 2023
Dear John, Thank you for the perfect score and feedback. We hope we shall have a chance to host you again. Kind regards,

10/10 – Excellent

Cheryl

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 30 janv. 2024
Dear Cherly,thank you for your stay at Marvie Hotel and Health and a perfect score. We hope that we will have the opportunity to host you again: Kind regards.

10/10 – Excellent

Yik Lam

Guest Relations Manager a répondu le 16 févr. 2024
Dear Yik Lam,thank you for choosing Marvie Health for your stay and perfect score. Hope we will have a chance to host you again. Kind regards,

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Welcoming Staff
Had a wonderful stay, enjoyed a couples message and the amazing veiws from our room with balcony. Staff were friendly and kind. Had a great stay, thank you!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 8 déc. 2023
Dear James, Thank you for your feedback and kind words. We hope to have a chance to welcome you back again. Kind regards,

2/10 – Terrible

Vidhi

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 6 nov. 2023
Dear Vidhi,thank you for your review. Could you tell us more why your stay was not good enough?Thank you.

10/10 – Excellent

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good location, rather new, I would say it is a 4 star hotel, swimming pool on the roof, good food in the hotel restaurant
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 13 nov. 2023
Dear David, Thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay. We are happy to hear that you enjoyed the good location, the swimming pool on the roof, and good food in our restaurant. We hope that we will have a chance to host you again. Kind regards,

10/10 – Excellent

Andrea

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel, lovely staff, clean and comfortable, would definitely recommend this hotel
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 30 oct. 2023
Dear Andrea, Thank you for your kind words and recommendation! We're delighted you had a great and comfortable experience with our lovely staff. We hope to welcome you back soon.Kind regards,

10/10 – Excellent

Tessa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 26 oct. 2023
Dear Tessa,thank you for your feedback. Kind regards.

10/10 – Excellent

Kate

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing hotel with lovely, helpful staff
Amazing hotel with lovely, helpful staff Rooms are clean and spacious rooftop pool is a fantastic space Indoor heated pool Lovely breakfast Great location
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Kate, thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay. We appreciate your comment about our lovely and helpful staff, clean and spacious rooms, breakfast and wellness, and spa zone. We value your support and look forward to hosting you again in the future. Kind regards,

10/10 – Excellent

Niina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a fantastic stay at this hotel! The staff were incredibly friendly, polite, and always ready to help. The hotel was spotlessly clean, and its location was decent, with the sea nearby and a manageable walk to the old town. There's a supermarket just a couple of minutes away, and plenty of restaurants in the vicinity. The breakfast was excellent. The hotel's spa was lovely, and the best part is that you can use it even after checking out. Outdoor pool was cold, so we skip it. Highly recommended
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 24 oct. 2023
Dear Niina, thank you for choosing Marvie hotel and health for your stay. Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a fantastic stay at our hotel and that our staff made your experience special. We're especially pleased that you enjoyed our breakfast and had a lovely time at our spa. Thank you for recommending us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If there's anything else we can do to make your next stay even more memorable, please don't hesitate to let us know.Kind regards,

10/10 – Excellent

John, Blooming Grove

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is walking distance from the two best town beaches and has lovely rooftop views from the pool deck. Staff were friendly and helpful.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Relation Manager a répondu le 23 oct. 2023
Dear Johnthank you for your review. It was nice to hear that you have enjoyed your stay.Kind regards

10/10 – Excellent

Vilhelm

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 24 oct. 2023
Dear Vilhelm, thank you for your feedback. Kind regards.

10/10 – Excellent

Susan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved the hotel, staff, breakfast and spa with swimming pool. Great sea view. Within walking distance of beaches and restaurants. Would recommend and return.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 23 oct. 2023
Dear Susan, thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay. We appreciate your comment about our staff, breakfast, wellness, and spa zone, and your recommendation. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back.Kind regards,

10/10 – Excellent

Gary

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 23 oct. 2023
Dear Gary, thank you for choosing Marvie Hotel and Health for your stay and your feedback. Kind regards,

10/10 – Excellent

Daniel

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Relations Manager a répondu le 23 oct. 2023
Dear Daniel, thank you for your feedback. Kind Regards,

10/10 – Excellent

Gregory

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Excellent place to stay all around.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Relation Manager a répondu le 16 oct. 2023
Dear Gregory,thank you for your review.