Extérieur

Hilton Sorrento Palace – Avis

4 out of 5
Hilton Sorrento Palace
Via Sant' Antonio 13, Sorrento, NA

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 499 avis sur 908." "
Note de 8 – Bien, d’après 287 avis sur 908." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 80 avis sur 908." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 29 avis sur 908." "
Note de 2 – Terrible, d’après 13 avis sur 908." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Delphine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon hôtel, chambre et sdb spacieuses, vue sur le Vésuve, excellent petit-déjeuner très varié, resto Agrumeto agréable. L’extérieur de l’hôtel fait un peu bunker et mériterait d’être repeint.
Séjour de 3 nuits en août 2023
hilton sorrento palace a répondu le 22 août 2023
Dear Delphine,Thank you very much for posting your positive review on this website. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us. We thank you for staying with us and we look forward to welcoming you soon again.Kind regardsMarino GherardiGeneral Manager Hilton Sorrento Palace

8/10 – Bien

Gianbattista

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 – Excellent

Beatrice

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Confort et farniente
Premier séjour dans un Hilton. Nous n hésiterons pas à y revenir. Le personnel est efficace et charmant et très attentif aux détails. La piscine comporte 4 bassins pour adultes et 2 pour le enfants, ce qui permet de profiter d un agréable moment de détente en fin de journée. Le petit déjeuner est varié et servi sans attente en dépit de la fréquentation très dense à cette période de l année.
Séjour de 5 nuits en juillet 2021

8/10 – Bien

Olivier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréable séjour
Hôtel agréable et très bien situé. Au calme. Facile d’accès depuis et vers la jolie cité de Ssorrente. Installations au niveau. Service perfectible dans l’attention et la qualité. Wifi payant !
Séjour de 1 nuit en août 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Grand hôtel confortable mais quelques mesquineries
Grand hôtel bien situé un peu en hauteur avec une très belle vue sur le Vesuve. Plusieurs belles grandes piscines Réceptionnistes très professionnels , donnant en français ou en anglais de très bons conseils. Grande chambre confortable Mais dans la partie gauche rénovée un seul tout petit ascenseur très lent et dont les témoins lumineux ne fonctionnaient pas... Et des mesquineries pas dignes d’un hôtel de ce prix (qui ne sont pas habituelles aux hôtels Hilton) Le parking non couvert qui est assez loin de l’entrée de l’hôtel (en contrebas et de l’autre côté de la route ) est facturé 17€ par jour ! Dans le minibar il n’y a que de l’eau ce qui laisse supposer qu’elle est gratuite ( ce qui est habituel dans un hôtel Hilton de ce prix...environ 400€ la nuit ) En fait bien que ce ne soit pas clairement indiqué dans la chambre la petite bouteille d’eau est facturée en extra 2€...Il vaudrait mieux augmenter dans ce cas le prix de la chambre de 2€!!!
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

8/10 – Bien

Alain, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vue exceptionnelle sur la baie
Sejour de nouvel an avec un feu d'artifice qui a embrassé toute la baie de Naples

10/10 – Excellent

Matthieu, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Très bon hôtel. Un point d'amélioration : les portes des chambres devraient être mieux insonorisées afin de limiter le bruit procenant du couloir.

8/10 – Bien

sandrine, Vaucresson

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Correct
Bel hôtel certes mais un peu loin du centre historique (faisable à pied mais pour revenir cela monte et sous le soleil, c'est un peu pénible). beau restaurant avec belle vue, petit déjeuner excellent, servie impeccable. Attention coût du WIFI dans les chambres: 7,50€ par jour pour un appareil, multiplié pour les appareils multiples! Piscine décevante, plusieurs bassins mais pas de grand bassin où l'on peut nager, transats les uns sur les autres et vite beaucoup d'ombre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hôtel à Sorrento.. c'était parfait ! .
Tout simplement génial: digne d'un 5 étoiles dans le sud ! L'hôtel est au goût du jour, on y respire, la piscine est tellement belle !! Notre séjour fût des plus agréable.

8/10 – Bien

Julien

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Service impeccable
Le mieux du mieux est le déjeuner vraiment super mais tout le reste est très bien aussi. On a passé de très bonnes vacances. Et super piscine

8/10 – Bien

Eric L, FRANCE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bel hôtel avec une magnifique piscine. Dès prestations de qualité. Mais il faut parler anglais (le français est rare). L'hôtel est un peu excentré mais la vue mer sur le golfe de Naples vaut le détour. Un vrai Hilton. A recommander.

10/10 – Excellent

Gionatan, Lausanne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très belle chambres
Hotel très bien entretenu, bonne qualité de service

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour
Accueil de bonne qualité, personnel attentionné et discret, que ce soit à la réception ou au restaurant. Chambre spacieuse, lit très confortable, salle de bain propre, serviettes changées tous les jours. La vue sur mer est à recommander ! Petit déjeuner excellent, très varié. Piscine intérieure et salle de fitness très agréables. Enfin, le diner au restaurant est succulent, avec verre de Prosecco offert. L'hotel est à 10 mn à pied du centre ville. A recommander les yeux fermés.

10/10 – Excellent

mn, bourges

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très joli Hotel et environnement fleuris
Naples Popei, après Sorrente pour une escapade sur la cote nord de la cote Amalfitaine

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Ideal pour le travail
Mal viellie pour un Hilton..deuce par la qualite de l hotel,neamoins personnel tres agreable

8/10 – Bien

Bedaine, St-Eustache, Québec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le paradis
Séjour mémorable,,,hotel magnifique,,,d'une propreté incroyable,,tellement beau et bien entretenue,,,un vrai palace, l'hotel porte bien son nom...piscine de rêve...très bon déjeuner complet...wifi dans lobby gratuit,,chambre tout simplement superbe...seul petite note négative...emplacement en haut de la falaise...très belle vue mais difficile parfois de monter la côte a pied surtout quand il fait chaud.

10/10 – Excellent

Simon, Montréal

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un merveilleux séjour.
Hôtel situé un peu en retrait de la ville, mais on peut rejoindre facilement le centre à pied. Par ailleurs, de nombreux restaurants offrent des services de navettes gratuites pour l'aller et le retour. Les piscines sont spectaculaires. La chambre était propre et le lit spacieux et confortable. Le petit-déjeuner était très bien.

10/10 – Excellent

Sandrine, Bordeaux, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
PRESTATION DE GRANDE QUALITE
Hôtel très bien situé, à 10 mn du centre à pied. Qualité de l'accueil : très bon. Petit déjeuner buffet : excellent, très varié et de très bonne qualité. Restaurant : parfait (coupe de champagne offerte# Chambre : spacieuse, lit très confortable. Salle de bain : grande, propre, bien éclairée #spots puissants# Balcon : spacieux, vue sur le Vésuve, 2 chaises et table basse Piscine : 5 bassins, très propre, serviettes mises à disposition gratuitement. Parking de l'hôtel payant #15 euros/jour)

10/10 – Excellent

Thomas, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A quelques pas de Sorrente
Merci au Barmen toujours accueillant et aux secrets de cocktails extra! Très bon service également du concierge pour les excursions. Repas excellents et italiens pour profiter de la vue en hauteur.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel trés agréable et bien situé
Un trés bel hôtel avec une belle piscine bien appréciable après les visites. La situation de l'hôtel est parfaite, nous avons été en voiture et avons laissé notre voiture durant notre séjour et avons pu visiter sorrento à pied, le soir on partait de l'hôtel direction les bons petits restaurants situés dans une des marina de Sorrente à 10 mn de marche dans les rues typiques. Je recommande fortement cet hôtel.

8/10 – Bien

Stephanie, lyon

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Sejour à sorrento
Tres bonne situation géographique au calme pa rapport au centre de sorrento et acces facile a pied, tout a proximite ... grand ensemble hôtelier. Manque un peu de confort dans la chambre ( qualité literie, mobilier très sommaire et peu insonorisée tant voisinage/passage vouloir/ porte des chambres très bruyante)

4/10 – Médiocre

Patrick

Points faibles : Service et personnel
À eviter
Aucun intérêt !

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel moderne et design avec vue sur le vesuve

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Sylvain, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vue extraordinaire, service parfait, proche de tout à pied
Vue extraordinaire, service parfait, proche de tout à pied. Gare de Sorrento à 10 minutes à pied, elle vous amène avec train direct à Pompei, Naples et herculanéum. Port de Sorrento à 15 min à pied. Départ en bateau pour Capri, Ischia, Positano, Almalfi. Piscine de l'hôtel totalement extra

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Caroline, LYON

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Proche de nombreux lieux touristiques
Grandeur des chambres et mobilier décevants pour un hotel hilton. Hotel trop éloigné de la plage avec des enfants pas de navette. Beaucoup de monde à la piscine.

10/10 – Excellent

Adriana, La Paz

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nos encanto Todo super bien excelente El cuarto super amplio, limpio, agusto Estuvimos felices El desayuno super bien. La alberca preciosa
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Luis, SAN GERMAN

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is incredible, for its beauty and spacious areas. Beautiful decoration, looks like new. Flowers bouquets everywhere. Music at night. A lot of areas to enjoy and relax. 12 min walking to the center a lo of nice restaurants at city center. But if you want to relax there is a really nice pool area with a bar.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
hilton sorrento palace a répondu le 13 mai 2024
Dear Luis,We are glad that you have enjoyed your stay with us and we thank you for taking the time to leave your review. It was a pleasure to read that you have appreciated the hotel and that the location was suitable for your needs.We all hope to have the chance to welcoming you soon again.Kind regards,Marino GherardiGeneral Manager Hilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Agatha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Loved my stay!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
hilton sorrento palace a répondu le 13 mai 2024
Dear Agatha,Thank you for your kind comments. It is a pleasure to hear that you have enjoyed your stay with us.We all hope to have the chance to welcoming you soon again here in Sorrento to experience another lovely stay with us.Kind regards,Marino GherardiGeneral Manager Hilton Sorrento Palace

6/10 – Acceptable

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
Conferences get priority. We felt in the way as guests. Dining taken over by conferences.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 30 avr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize if you felt inconvenienced during your stay due to the conferences. We strive to ensure all our guests, whether attending a conference or not, feel welcomed and comfortable.We understand that the dining experience is an important part of your stay, and we regret to hear that it did not meet your expectations. We will take your feedback into account and work on improving our scheduling and space management to better accommodate all our guests.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to serve you better in the future.Kind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Fernando

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super comfortable rooms and easy to walk into town
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 30 avr. 2024
Dear Fernando,thank you so much for choosing the Hilton Sorrento Palace and for sharing your feedback. We are glad to learn that we were able to meet your expectations.Looking forward to welcoming you backKind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Ismenia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 11 avr. 2024
Dear Ismenia,Thank you for taking the time to share your rating. We are all looking forward to welcoming you soon again in Sorrento!Kind regards,Marino GherardiGeneral Manager Hilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Neil

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 11 avr. 2024
Dear Neil,Thank you for taking the time to share your rating. We are all looking forward to welcoming you soon again in Sorrento!Kind regards,Marino GherardiGeneral Manager Hilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Sandra

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fantastic location, rooms and food
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 11 avr. 2024
Dear Sandra,thank you very much for sharing your review, we are delighted to see that you have appreciated your stay at Hilton Sorrento Palace and that you enjoyed many aspects of your stay at our property.We hope to welcome you back to Sorrento in the near future to provide you with the high level of service you are accustomed to.kind regards,Marino GherardiGeneral Manager Hilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

kunal, Concord

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
location and view but it is expensive compared to other properties with location and view.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 11 avr. 2024
Dear Guest,thank you so much for sharing your feedback. We are glad to learn that you appreciated the hotel location and the view. We always endeavor to offer the highest level of service and it would appear that on this occasion we failed to meet your expectations. We are sorry that you have found prices to be expensive as we always strive to meet our guest’s expectations and to comply with their requests and please be assured that prices are in line with other 4 star hotels not only in the area but also international.We remain at your full disposal for any further assistance. Looking forward to welcoming you back.Kind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

2/10 – Terrible

Irene

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 11 avr. 2024
Gentile Cliente, La ringraziamo per aver scelto l'Hilton Sorrento Palace per festeggiare il Suo Anniversario. Siamo spiacenti di apprendere che la tipologia di camera prenotata non sia quella da Lei scelta. I nostri colleghi al ricevimento hanno cercato di risolvere la situazione offrendoLe una camera deluxe. Il nostro obiettivo principale è garantire che i nostri ospiti siano felici e soddisfatti del loro soggiorno, e ci rincresce molto che nonostante i nostri sforzi non siamo riusciti a soddisfare le sue aspettative. Ci auguriamo di avere l’opportunità di accoglierla nuovamente in futuro. Le auguriamo un felice soggiorno all'Hilton Sorrento Palace Cordiali saluti, Marino Gherardi General Manager

2/10 – Terrible

Vincent

Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
The staff were rude & unhelpful - they need re-training on Customer Service, both at the front desk & the Breakfast Manager on the morning of March 11.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hilton Sorrento Palace a répondu le 13 mars 2024
Dear Vincent,thank you so much for choosing to stay at our hotel. We are really sorry to hear that you feel this way, however we are most appreciative of your review, and you can be assured that we are most concerned our establishment did not offer you the usual standards expected by our guests and of course remedial actions will be taken. Could you be so kind to clarify when you met the Breakfast Manager as you checked out on the 10th March, please?Although I realize the overwhelming impression is far from favorable, we can assure you that such occurrences are extremely unusual and represent a considerable deviation from our excellent level of service.We would value the opportunity to restore your confidence in our Hotel and would appreciate it immensely if you would contact me directly should you wish to come back to Sorrento, so that I will personally assist you.kind regards,Marino GherardiGeneral Manager

10/10 – Excellent

KUMI

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 31 janv. 2024
Dear Kumi,thank you so much for choosing the Hilton Sorrento Palace and for sharing your rate. We are glad to learn that we were able to meet your expectations.Looking forward to welcoming you back in the futureKind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Tamesha Asia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The stay was amazing, clean and staff sevices was superb. It is also a quick walk to Sorrento Center City as well as plenty of restaurants.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 5 janv. 2024
Dear Tamesha Asia,thank you so much for choosing the Hilton Sorrento Palace and for sharing your feedback. We are very delighted to learn that you enjoyed your stay with us and that your expectations were exceeded.Looking forward to welcoming you backKind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Jay

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff really went above and beyond here. Top notch customer service and beautiful facility. Can’t say enough good things about them.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 30 nov. 2023
Dear Jay,Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the Hilton Sorrento Palace to your liking and that our staff was able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Ann-Charlott

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 30 nov. 2023
Dear Ann- Charlott,Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the Hilton Sorrento Palace to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

2/10 – Terrible

Ruth Katharina

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not worth the money. We stayed here in February in the renovated area and it was amazing. This time it was really bad and too expensive for what we received. We will not return.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 7 nov. 2023
Dear Ruth Katharina,Thank you for taking the time to post review on this website. We are sorry to learn that you were disappointed with your recent stay. We always endeavor to offer the highest level of service and it would appear that on this occasion we failed to meet your expectations. We are really sorry to hear that you feel this way, however we are most appreciative of your review and you can be assured that we are most concerned our establishment did not offer you the usual standards expected by guests at Hilton. We do hope that despite your disappointment on this occasion, we will have the opportunity of welcoming you back in the future.Kind regards,Marino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

4/10 – Médiocre

Ruth Katharina

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing
Quite expensive hotel with none of the services expected at this price level. The room was old and there was black mold in the bathroom. The breakfast was disappointing and tasteless. They had a conference and the people made a lot of noise, which lead to 2 sleepless nights without any proper apology or anything from the hotel. The driver to the airport was also quite overpriced for the service. All in all disappointing. This what definitely not worth the money.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 7 nov. 2023
Dear Ruth Katharina,Thank you very much for the time you dedicated me and to share your feedback.We monitor the satisfaction level of our Guests, and it saddens us every time we fail in delivering the exemplary service we thrive to achieve. I feel very embarrassed to learn your dissatisfaction and please kindly accept our sincerest apologies for any inconveniences and above all for missing the opportunity to make it right during your stay. I have also asked our team to reach you privately.We would value the opportunity to restore your confidence in our hotel and would appreciate it immensely if you could contact me directly should you wish to come back to Sorrento, so that I can personally assist you in your room selection and provide you with the exemplary service that keeps so many Guests returning to our hotel.Kind regards,Marino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Highly Recommend
Beautiful hotel, Very friendly staff, short walk to downtown. Receptionist Pina was so great and helpful
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 30 oct. 2023
Dear Robert,thank you so much for choosing our hotel and for taking the time to share your comments. Of course, I will convey Pina your appreciations. We are very proud of her.Looking forward to welcoming you back soonKind regardsMarino GherardiGeneral ManagerHilton Sorrento Palace

6/10 – Acceptable

Maria Talamo

Voyage en famille
Front desk service were not nice, not helpful at all, the rooms were not being clean on a daily basis. When we asked for a taxi they sent us with someone that charged us 300 euros and even made stops for him without stopping the meter, took routes that were not main routes to charge us more. I would not recommend this hotel to anyone
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 27 oct. 2023
Dear Guest,thank you so much for choosing the Hilton Sorrento Palace during your visit of the Sorrento coast. Please, kindly accept our sincerest apologies for any inconveniences with the taxis service and I assure you that I will share your concern with the front desk department. However, please be informed that although there is a taxi station next the hotel, we cannot control or be held responsible for any disservice received by the local taxi driver. Moreover, taxi fees are ruled by the local town of Sorrento and again I am very sorry for his unprofessional behavior.This is definitely not the experience we like to reserve for all our valued guests and guest satisfaction is our daily priority. We truly hope you will allow us another opportunity of welcoming you back and giving us the possibility of regaining your confidence in the hospitality we strive to provide to our guests every day. Whenever your travel plans may bring you back to Sorrento, please do not hesitate to contact me personally and I will be delighted to dedicate preferential handling of all your requirements and to ensure a very pleasant stay with us.kind regards,Marino Gherardi

10/10 – Excellent

Christina M

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 18 oct. 2023
Dear Cristina M,thank you so much for choosing our hotel and for sharing your rating. We are happy to learn that your expectations were fully met.looking forward to welcoming you back in the futureKind regardsMarino GherardiGeneral Manager

6/10 – Acceptable

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Hilton Sorrento Palace a répondu le 18 oct. 2023
Dear Richard,thank you so much for choosing our hotel and for sharing your rating. looking forward to welcoming you back in the futureKind regardsMarino GherardiGeneral Manager