Chambre supérieure double, Plusieurs lits | Bureau, fer et planche à repasser, accès au Wi-Fi (inclus)

ibis budget Singapore Sapphire – Avis

2 out of 5
ibis budget Singapore Sapphire
3 Lorong 10 Geylang, Singapore

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 116 avis sur 608." "
Note de 8 – Bien, d’après 241 avis sur 608." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 179 avis sur 608." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 54 avis sur 608." "
Note de 2 – Terrible, d’après 18 avis sur 608." "

7,6/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Yves

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
propreté adéquate dans la chambre sauf pour certaines parties des murs avec quelques marques, bruyant dans les chambres (claquement de portes, système de canalisation de l'eau). Douche peu pratique, tout le plancher de la salle de bains est mouillé après une douche. Personnel cordial
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Roland a répondu le 10 déc. 2023
Dear Yves,Thank you for leaving compliments for our friendly staff. As Singapore is a small city state, toilet and bathroom that comes in a combined set up is common for a budget tiered hotel. Nonetheless, our bathroom is fully functional with all the necessary features. We hope we will have the opportunity to serve you again in the future and that you will enjoy the comfortable and affordable rooms that many of our returning guests have always enjoyed.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

2/10 – Terrible

Oleg

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lézards dans la chambre !
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Steeve

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté
Séjour de 14 nuits en décembre 2022.
L'hôtel est situé dans un quartier vivant où il y a beaucoup de travailleurs étrangers. Pas trop loin du transport en commun et de nombreux restos. Enregistrement rapide et personnel agréable. Grandeur de la chambre correcte. Les lits jumeaux sont de grandeur asiatique. Ils ne sont pas conçus pour des gens de plus de 1m55. Aucun rangement. Pour 1 ou 2 nuits, c'est correct. Mais pour 14 nuits , même si nous voyageons léger, c'est trop peu. Quatre cintres sur des crochets, pas de tablettes. Le ménage? Bof! Nous avons dû passer le commentaire à la réception et aussi au gérant que ce dernier était fait un peu trop vite. Toutefois, on y change les draps et serviettes tous les jours, un gros plus.
Séjour de 14 nuits en décembre 2022
Roland a répondu le 21 janv. 2023
"Dear Steeve,We appreciate your time spent in sharing your stay experience and highlighting that our hotel is located in close proximity to many eateries and public transport. Our hotel is renovated with a modern, open concept without closets as most travellers now do not require them. The length of all our beds are 1.9m and we believe that they are long enough for the majority of our guests. Thank you for sharing your valuable feedback which gives us the opportunity to further improve on our Housekeeping standards. We hope to have the chance to welcome you back in the near future.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive"

10/10 – Excellent

Thomas

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

6/10 – Acceptable

Rachel, Montréal

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
ok cheap place
Hotel near train station. Lots of mold in bedroom and bathroom (because of humidity...). Paying wi-fi and 2 english channels on TV only (the dvd players are broken). It is ok for the price for a short stay.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.

6/10 – Acceptable

Maude

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
La chambre familiale n'en est pas une, elle est vraiment minuscule.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

JERRY

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Roland a répondu le 5 mai 2024
Dear JERRY,The Hotel Team is delighted to receive your awesome review rating! We would love to welcome you back for another lovely experience with us on your next visit!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

4/10 – Médiocre

Allan

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would not stay there again
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Bernhard

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super Hotel zum kleinen Preis. Bus und Bahn sind gut erreichbar
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Roland a répondu le 14 avr. 2024
Dear Bernhard,Thank you for staying with us and spotting a great bargain! It means a lot to us to hear that you had a great stay in our hotel and that our accessible location had met your needs as a traveller. Other than Kallang MRT station which is located 12 minutes walk away from our hotel, there are also buses from our doorstep that go directly to city center and main attractions. We look forward to welcoming you back for another great stay with us!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Excellent

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Better than expected. A little out of the way but easy to get a Grab to wherever you need to go.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Roland a répondu le 21 mars 2024
Dear Michelle,It is our great pleasure to have exceeded your expectations during your stay with us! Our hotel allows for easy access to city center and attractions via Singapore's world class transport system. There are MRT stations (Kallang/Aljunied) and bus stops located near our hotel and my colleagues will be glad to share the best travelling tips! We hope you had a great time touring Singapore and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Acceptable

Hyunah

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The staff was very nice and kind. We enjoyed our stay, but there was no plug near the bed and no soap in the toilet. And we could hear the shower from the next room in ours. Overall, it was alright.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

FUTOSHI

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Amelia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
It is just the worth the price
Séjour de 6 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Lorayne

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good hotel
Séjour de 4 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Joonsoo

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
I understood that the room was small because the fee is cheap. But it was not soundproof at all so I could hear all the sounds from the next room, hallway.. I could even hear the sound that people use toilet in our toilet
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Alexander

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall a good place. Rooms are very small but clean. Stuff was friendly.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Roland a répondu le 17 déc. 2023
Dear Alexander,Thank you for choosing to stay with us. It is heartening to hear that our cleanliness and service had met to your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Excellent

Rafael

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

JIHYUN

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not dangerous and still safe but this area is red light area. Quite far from MRT station but there are close bus stops.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Muhammad

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
👍
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Carlos Javier Garcia

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not really comfortable and clean the rooms. You can’t open windows. Shower without curtain or splash guard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Roland a répondu le 22 oct. 2023
Dear Carlos,Thank you for choosing to stay with us. Our hotel maintains a regular and stringent routine of housekeeping management and we will step up inspection to further improve our housekeeping standard. Similar to many of the hotel properties in Singapore, the room windows cannot be opened for the safety and security of the hotel guests, which has always been our top priority. The Hotel Team hopes to be of service to you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

4/10 – Médiocre

sunil kumar

Voyage en famille
Points faibles : Confort de la chambre
No hand wash, no seperate tap for drinking water, when requested hotel staff asked me to get drinking water from bathroom tap though no water bottle placed in the room
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Roland a répondu le 4 oct. 2023
Dear sunil,As our hotel advocates sustainability of the environment and discourages single use products, we have stopped placing bottled water in the rooms. The water in Singapore is potable and can be consumed directly from the tap. A kettle is also provided in the room for boiling water. We hope to have the opportunity to serve you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Bien

Eric

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
X
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Roland a répondu le 1 oct. 2023
Dear Eric,Thank you for your positive rating! It is our pleasure to be of service to you and we look forward to serving you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Bien

Bonnie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was tiny but it suited our needs. We were surprised to learn that the hotel did not have a fridge on site at all. We had medicine to refrigerate and were advised to buy some ice. Overall, the space was clean and i would recommend it to others as long as they knew about the fridge.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Ploi

Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Mark W

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Roland a répondu le 7 août 2023
Dear Mark,Thank you for leaving a perfect rating! We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and your positive rating is the best motivation for our staff to continue delivering service excellence to all our valued guests. We certainly look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Acceptable

HUI LING

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Roland a répondu le 17 juill. 2023
Dear HUI-LING,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. We value your patronage and hope to be of service to you again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Bien

Özcan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Roland a répondu le 9 juill. 2023
Dear Özcan,It is lovely to hear that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for another lovely stay and to delight you with our hospitality!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Excellent

Tracy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was very friendly, they printed our bus tickets for us. Really appreciated that.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Roland a répondu le 5 juin 2023
Dear Tracy,The Hotel Team is humbled and grateful to receive your kind words for our hotel and wonderful team. Your kind compliments will motivate us to do even better to delight our guests and create a memorable experience for all. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to serving you again. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Bien

Shuo-Lin

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Roland a répondu le 14 mai 2023
Dear Shuo-Lin,Thank you for leaving a glowing review! We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and your positive rating is the best motivation for our staff to continue delivering service excellence to all our valued guests. We look forward to welcoming you back and experience our hospitality!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Acceptable

KEAN

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy to get food.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Roland a répondu le 14 mai 2023
Dear KEAN,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. You are indeed correct to point out that our hotel is in the vicinity of some really great food. We hope you had a great time touring Singapore and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Bien

Satoshi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Very normal. No fridge in the room and no shampoo, no soap. Only body soup at the shower booth.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Roland a répondu le 7 mai 2023
Dear Satoshi,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. Refrigerators are available at our higher-tier rooms and our welcoming front desk staff would be excited to recommend the relevant rooms if you require a refrigerator during your stay. 2-in-1 shampoo is provided in the bathroom and is suitable for both body and hair wash. We hope to remain the hotel of your choice in your next visit to Singapore.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Excellent

T

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Roland a répondu le 7 mai 2023
Dear Guest,It has been an absolute delight to have exceeded your expectations during your stay with us! It is always great to learn that our efforts contribute to a positive experience for our guests. and we certainly look forward to another opportunity to do so again soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

4/10 – Médiocre

Ikuo

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
バスルームの使い勝手(シャワーとトイレの堺がないため、床がびちゃびちゃになる)が悪かったです。また、シャンプー、リンス、ボディーソープが一つだったのもイマイチでした。
Séjour de 1 nuit en février 2023

4/10 – Médiocre

eunsil

Voyage en famille
숙박 설명에 생수를 제공한다고 되어있는데 제공안해줍니다. 직원에게 문의하니 수돗물을 마시라네요
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Martin

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

4/10 – Médiocre

Yasmin

Points faibles : Propreté
Bathroom had a lot of someone else’s hair left in the drain and a lot of dust all over the floor. Room for improvement but a pleasant stay. Thankfully only in the room to sleep which is served the purpose for. Bed was comfy.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Roland a répondu le 18 févr. 2023
Dear Yasmin,Thank you for your feedback. Please accept my sincere apologies for being unable to meet your expectations for housekeeping. Our housekeeping supervisor has received your feedback and working hard to ensure our housekeeping services meets our very high standards for our guests' benefit. This is not reflective of our usual hotel standards and hope you give us another opportunity to welcome you back again. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Excellent

MAYUMI

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
深夜到着→翌朝出発の便に乗るため、利用しました。そういう訳で、部屋の広さや仕様に不満は有りません。 某国の人達も居なかったのか、深夜も静かだったし、十分休めました。 深夜の空港TAXi利用S$30強、乗車時間20分程度の距離でした。
Roland a répondu le 24 janv. 2023
Dear MAYUMI,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. Our hotel is indeed very suitable for travellers looking for transit stays or for vacation in Singapore due to our close proximity to the airport. We look forward to welcoming you back for another great stay with us!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Bien

Merja

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Thaddaeus a répondu le 25 oct. 2022
Dear Merja,The Hotel Team thanks you for your positive review.It has been a real pleasure to have served you well, and we look forward to doing so when you next visit Singapore.Warm Regards,ThaddaeusGuest Experience Executive

10/10 – Excellent

Annalea Angelique

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Marianne

Voyage en famille
Points faibles : Commodités
If nothin available to stay .. u can handle it but the very very least of my choices. Will not go back
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Katia

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Gio-Vanni

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 – Excellent

shei yeung

Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 – Excellent

Duhyun

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
비행기가 늦어서 하루 숙박 하기위해 들렸는데 깔끔하고 괜찮았어요!
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent quality for price!
Likes: Very clean. Comfortable bed. Good food deliveries nearby. Low price. Dislikes: I think some guests smokes in th rooms.
Séjour de 1 nuit en février 2021
Jack Chee a répondu le 14 mars 2021
Dear Hotel Guest, The Hotel Team delighted that you had enjoyed your stay here, in particular the clean and comfortable room and the nearby amenities of the hotel. For the comfort and well-being of our guests, we do not allow smoking in all the guests rooms and premise. Guests are however welcome to smoke in the designated zone located on the ground floor of the property. Regards, Jack Chee Senior Customer Relations Manager

8/10 – Bien

Nur

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Jack Chee a répondu le 14 mars 2021
Dear Nur, Thank you for your positive stay rating. I am delighted that you enjoyed your time at the property and I hope to have the opportunity to host you in the near future. Regards, Jack Chee Senior Customer Relations Manager