Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 456 avis sur 1062." "
10 – Excellent
456
Note de 8 – Bien, d’après 310 avis sur 1062." "
8 – Bien
310
Note de 6 – Acceptable, d’après 160 avis sur 1062." "
6 – Acceptable
160
Note de 4 – Médiocre, d’après 87 avis sur 1062." "
4 – Médiocre
87
Note de 2 – Terrible, d’après 49 avis sur 1062." "
2 – Terrible
49
8,0/10
Propreté
8,4/10
Service et personnel
7,4/10
Commodités
7,8/10
État et installations de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Suzanne
8 mai 2024
ue un peu de savon ds la salle de bain un tout petit savon pour main et douche ….ainsi qu un casque de douche ,serait apprécié
Suzanne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Manager a répondu le 10 mai 2024
Hello Suzanne,We appreciate your feedback regarding the amenities in our bathrooms. We will share your suggestions with our team for consideration in our ongoing improvement efforts. Thank you for bringing this to our attention.
8/10 – Bien
Suzanne
29 avr. 2024
Suzanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 21 mai 2024
Hello Suzanne, We appreciate you choosing our hotel for your stay. We hope you had a pleasant experience with us and look forward to welcoming you back soon!
10/10 – Excellent
Normand
Voyage de couple
8 avr. 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre spacieuse et propre mais déjeuner passable
Normand
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager a répondu le 9 avr. 2024
Hello Normand,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié la propreté et la taille de votre chambre. Votre avis sur le petit-déjeuner est important pour nous et sera transmis à notre équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour une expérience améliorée.
10/10 – Excellent
ANDRE, LAVAL
8 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Un peu vieux mais grandes chambres confortables
ANDRE
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Manager a répondu le 9 avr. 2024
Hello ANDRE,Nous apprécions vos commentaires sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez trouvé nos chambres spacieuses et confortables, malgré l'aspect un peu ancien de l'établissement. Votre confort est notre priorité, nous espérons vous accueillir à nouveau pour une expérience améliorée.
4/10 – Médiocre
Sonia
31 mars 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Not clean.
Sonia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Manager a répondu le 2 avr. 2024
Hello Sonia, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience this may have caused. Your comments will be shared with our team for improvement. Thank you for bringing this to our attention.
4/10 – Médiocre
Linda
Voyage de couple
28 mars 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Meubles sales et usés
Linda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Manager a répondu le 29 mars 2024
Hello Linda,Nous regrettons d'apprendre que vous avez trouvé notre mobilier en mauvais état. Votre retour est important pour nous afin d'améliorer continuellement notre service. Nous encourageons nos clients à contacter la direction pour toute autre préoccupation.
10/10 – Excellent
patrick
25 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Je dirais rapport qualité prix c’est très bien
patrick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Manager a répondu le 27 févr. 2024
Hello patrick,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre rapport qualité-prix. Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
10/10 – Excellent
Sonia
Voyage de couple
1 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les déjeuners laissent à désirer
Sonia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Manager a répondu le 2 févr. 2024
Hello Sonia,We appreciate your feedback regarding the breakfast experience during your stay. We apologize if it did not meet your expectations. We will certainly share your comments with our restaurant team for further improvement. Thank you for bringing this to our attention.
4/10 – Médiocre
Mario
31 janv. 2024
Points faibles : Propreté
Mario
Manager a répondu le 3 févr. 2024
Hello Mario, We apologize for any inconvenience caused during your stay. If there was anything specific that didn't meet your expectations, please reach out to us directly so we can address it accordingly and improve our services in the future.
6/10 – Acceptable
Chantale
Voyage en famille
10 janv. 2024
Points faibles : Commodités
Chantale
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Manager a répondu le 13 janv. 2024
Hello Chantale, Thank you for staying with us and taking the time to leave a review. We value your feedback and would love to hear more about your experience. Please don't hesitate to reach out to our hotel directly so we can address any areas of concern. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
4/10 – Médiocre
Frederic
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 janv. 2024
Points faibles : Commodités
Pas propre (tâches divan et couverture) et salle de bain mal nettoyér
Frederic
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Manager a répondu le 10 janv. 2024
Hello Frederic, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We value cleanliness and attention to detail, and we will address the issues you mentioned with our housekeeping team to ensure a more satisfactory experience for our future guests. Please don't hesitate to contact our management team directly if you have any further concerns.
10/10 – Excellent
Ginette
5 janv. 2024
Ginette
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Manager a répondu le 9 janv. 2024
Hello Ginette,Thank you for choosing our hotel and rating us so highly! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay. We truly appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
6/10 – Acceptable
Bianka
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 janv. 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Couvres lits malpropres, bancs tachées, bain sale
Bianka
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Manager a répondu le 9 janv. 2024
Hello Bianka,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the cleanliness issues you experienced with the bedcovers, stained benches, and unclean bath. We appreciate you bringing this to our attention and will investigate the matter further to ensure improvement.
8/10 – Bien
Jean-Marie
31 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Jean-Marie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Manager a répondu le 2 janv. 2024
Hello Jean-Marie, We appreciate you choosing our hotel for your stay. If there's anything specific you would like to share about your experience, we encourage you to reach out to us directly. We value your feedback and would love to address any concerns you may have. We hope to welcome you back in the future for an even better stay.
6/10 – Acceptable
Stéphanie
23 déc. 2023
Stéphanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Manager a répondu le 25 déc. 2023
Hello Stéphanie, Thank you for staying at our hotel. We appreciate your business and hope you had a comfortable stay. If you have any feedback or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly. We value our guests' experiences and would love to provide the best possible service.
6/10 – Acceptable
Alain
14 déc. 2023
Alain
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Manager a répondu le 17 déc. 2023
Hello Alain,Thank you for choosing to stay with us at our hotel. We appreciate your business and hope that you had a pleasant stay. If there is anything specific that you would like to share about your experience, please feel free to reach out to us directly. We value your feedback and would love to have the opportunity to address any concerns you may have had.
10/10 – Excellent
Henri
21 nov. 2023
Henri
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Manager a répondu le 25 nov. 2023
Hello Henri,Thank you for choosing our hotel for your stay! We are thrilled to hear that you had an exceptional experience with us. Should you have any further feedback or require any assistance, please do not hesitate to reach out to us. We hope to welcome you back soon!
6/10 – Acceptable
Carole
13 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Carole
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Manager a répondu le 16 nov. 2023
Hello Carole, Thank you for taking the time we apologize for any inconvenience you encountered during your stay. We would appreciate if you reach out and share your comments with our management team for further review and improvement.
8/10 – Bien
Charles
4 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Charles
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Manager a répondu le 7 nov. 2023
Hello Charles,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced. Your satisfaction is of utmost importance to us and we will take your comments into consideration to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more enjoyable stay.
10/10 – Excellent
pierre
Voyage de couple
30 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très propre
pierre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Manager a répondu le 1 nov. 2023
Hello pierre,Nous sommes ravis de voir que vous avez trouvà notre hÃtel trÃs propre. La propretà est une priorità pour nous et nous travaillons dur pour offrir un environnement propre et hygiÃnique à nos clients. Nous espÃrons vous accueillir à nouveau bientÃt.
8/10 – Bien
Danielle
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Danielle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Manager a répondu le 27 oct. 2023
Hello Danielle,Thank you for your feedback! Is there anything specific that you enjoyed about your stay at our hotel?
8/10 – Bien
Vincent
23 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien
Très grande chambre, bien aménagée. Dommage, nous avions une ampoule grillée et la télé ne fonctionnait pas. Petit déjeuner correct. Hôtel calme sauf les portes des autres voisins qui claquent…
Vincent
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Manager a répondu le 25 oct. 2023
Hello Vincent,Nous sommes dÃsolÃs pour les inconvÃnients que vous avez rencontrÃs. Nous allons immÃdiatement remÃdier au problÃme de l'ampoule grillÃe et de la tÃlÃvision dÃfectueuse. Nous prendrons
10/10 – Excellent
Sandrine, quebec
9 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel très gentil et serviable. Situation pratique à moins de 25mn de Savannah centre. Grand parking gratuit. Chambre spacieuse et confortable, très grand lit. Mobilier un peu ancien, mais correct. Bon wifi gratuit. Petit-déjeuner sans intérêt, excepté un excellent jus de canneberges !
Sandrine
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Manager a répondu le 10 sept. 2023
Hello Sandrine,Thank you for sharing your experience. We truly appreciate the insight regarding our parking and your comments about our wifi . I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.
8/10 – Bien
Anny
18 juill. 2023
Anny
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Manager a répondu le 9 août 2023
Hello Anny,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.
10/10 – Excellent
Claude
28 juin 2023
Claude
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Manager a répondu le 2 juill. 2023
Hello Claude,Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.
8/10 – Bien
Alain
10 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien situé et accessible
Alain
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Manager a répondu le 12 mai 2023
Hi Alain,Thank you for the awesome review. We are pleased everything went great for you during your visit and that our wonderful location made it even better. Thank you again for choosing to be a guest with us. We look forward to your next stay.
10/10 – Excellent
manon
28 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel accueillant,chambre propre,le déjeuner est peu varié déjà vu mieux dans même chaîne d’hôtel.
manon
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Manager a répondu le 29 avr. 2023
Hello manon,We appreciate that you've taken the time to share with us regarding our hotel. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.
4/10 – Médiocre
José
Voyage en famille
5 avr. 2023
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Décevant, chambre bien équipée mais malpropre, divan et banc avec des cernes qui laissent penser à …,, odeurs d’urine et de chien à la salle de bain. Lit propre. Déjeuner de base, toasts, muffins et céréales. Bien située pour les voyageurs de la 95.
José
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Manager a répondu le 6 avr. 2023
Hello José, We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your feedback pertaining to your experience at our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
6/10 – Acceptable
François
Voyage en famille
5 avr. 2023
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proximité
François
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Manager a répondu le 6 avr. 2023
Hello François, Thank you for being a valued guest and for providing us the feedback regarding our hotel. We hope you'll return someday to see how we are continuously improving in order to better serve our guests.
8/10 – Bien
Johanne
Voyage en famille
10 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Lit confortable
Personnel courtois
Déjeuner très limité. Pas de choix
Johanne
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Manager a répondu le 12 mars 2023
Hello Johanne,We can't thank you enough for sharing your feedback so that we can continue to improve upon our service and hospitality. We appreciate the comments regarding our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.
10/10 – Excellent
patrick
Voyage de couple
23 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Contrairement au quality inn de Potomac Le 21 fev Super 8 était à la hauteur de nos attentes .
patrick
Séjour de 1 nuit en février 2023
Manager a répondu le 24 févr. 2023
Hello patrick,We can't thank you enough for sharing your feedback so that we can continue to improve upon our service and hospitality. We appreciate the comments regarding our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.
10/10 – Excellent
Geneviève
22 févr. 2023
Geneviève
Séjour de 1 nuit en février 2023
Manager a répondu le 24 févr. 2023
Hello Genevive,It was our privilege to earn your business and we hope to host you again on your next trip.
8/10 – Bien
Brigitte
Voyage en famille
8 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and friendly
Brigitte
Séjour de 1 nuit en février 2023
Manager a répondu le 9 févr. 2023
Hello Brigitte,I want to ensure that you know how much we appreciate guest feedback, it is through insights we are able to better serve our guests. Thank you for sharing regarding your experience with our hotel. Your voice is so important to us and we hope you'll return so that we may have the opportunity to provide you with a five star experience.
8/10 – Bien
Maurice
28 janv. 2023
Maurice
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Manager a répondu le 30 janv. 2023
Hello Maurice,We appreciate your feedback. Thank you for staying with us. Please let us know if you find yourself back in the area. We would love to have a chance to serve you again.
8/10 – Bien
Caroline
Voyage de couple
20 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel endroit et propre mais pas grand choix pour le déjeuner
Caroline
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Manager a répondu le 22 janv. 2023
Hello Caroline,It means everything to us to hear the insights of our guests. Thank you for taking the time to communicate your feedback regarding our hotel. We hope to see you again to provide you with an exceptional level of service and hospitality.
6/10 – Acceptable
Serge
19 janv. 2023
Serge
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Manager a répondu le 22 janv. 2023
Hello Serge,We appreciate your time in sharing your feedback. We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.
6/10 – Acceptable
Daniel
Voyage en famille
31 déc. 2022
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Hôtel propre
Daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Manager a répondu le 1 janv. 2023
Hello Daniel,Thank you for sharing this experience with us. We truly value you feedback with regards to our hotel. Please do come see us again.
8/10 – Bien
Marie-Joelle
Voyage en famille
25 déc. 2022
Points forts : Confort de la chambre
Marie-Joelle
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Manager a répondu le 26 déc. 2022
Hello Marie-Joelle,We have high standards of hospitality and service and are always working on improving. We'd like it if you would reach out and share your concerns so we may address any issues. We hope to see you again soon.
10/10 – Excellent
Gerald
Voyage de couple
4 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propreté et l’idéal avec un plancher sans tapis.
Gerald
Manager a répondu le 4 déc. 2022
Hello Gerald,Thank you for sharing your experience. We truly appreciate the insight regarding our hotel. I hope that we will impress you with exemplary service during future visits.
4/10 – Médiocre
Nancy
26 nov. 2022
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pas à recommander
Propreté à désirer, on a dû demander des draps propres et le bain j’ai trouvé un poil et de la poussière sur les lampes.
Nancy
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Manager a répondu le 27 nov. 2022
Hello Nancy,Thank you for sharing your experience. We truly appreciate the insight regarding our hotel. We hope you'll return someday to see how we are continuously improving in order to better serve our guests.
10/10 – Excellent
Chantal
22 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pour une nuit avec un petit chien, ce fut excellent !
Propreté et tranquilité
Chantal
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Manager a répondu le 23 nov. 2022
Hello Chantal,We can't thank you enough for sharing your feedback with regards to our hotel. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.
8/10 – Bien
Stephane
18 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Belle chambre pour le prix
Chambre spacieuse avec coin salon.Endroit tranquille près des services. Idéal pour un arrêt d'une nuit. Le seul point faible est le déjeuner qui ne présente pas beaucoup de variété
Stephane
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Manager a répondu le 20 nov. 2022
Hello Stephane,It is truly our goal to impress each guest with our service and hospitality. We want to thank you for the remarks pertaining to our hotel. We are always looking for ways to improve upon the guest experience so thank you for sharing.
10/10 – Excellent
Ange-Emile
16 nov. 2022
Ange-Emile
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Manager a répondu le 18 nov. 2022
Hello Ange-Emile,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.
8/10 – Bien
Jean, Trois Rivieres
14 nov. 2022
Points forts : Service et personnel
Grande chambre mais ameublement fatigué
Jean
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Manager a répondu le 14 nov. 2022
Hello Jean,Thank you for being a valued guest and for providing us the feedback regarding our hotel. Guest comments such as yours help us to continuously improve. Thank you for your business.
10/10 – Excellent
Claude
Voyage en groupe
8 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Localisation propreté et espace
Claude
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Manager a répondu le 9 nov. 2022
Hello Claude,Guest satisfaction is top priority at our hotel; for that reason we truly appreciate your comments regarding our hotel. We are always looking for ways to improve upon the guest experience so thank you for sharing.
6/10 – Acceptable
Patrick
Voyage en famille
18 sept. 2022
Prix compétitif; chambre propre et confortable. Petit déjeuner très sommaire. Café pas très bon. À proximité de plusieurs restaurants. 2 lits queen et chambre relativement spacieuse, pas de tapis.
Patrick
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Manager a répondu le 19 sept. 2022
Hello Patrick, We are continuously improving upon our services and accommodations and would like to invite you to stay with us again on your next visit to the area.
6/10 – Acceptable
Stéphane
17 juill. 2022
Points faibles : Service et personnel
Ordinaire
Stéphane
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Manager a répondu le 11 août 2022
Hello Stéphane,
We appreciate the time you've taken to rate your stay. Thank you for your feedback regarding our hotel. Through guest feedback like yours we are better able to enhance guest experience; so thank you.
8/10 – Bien
Sandra
Voyage en famille
15 juill. 2022
Points forts : Service et personnel
Correct pour une nuit. La propreté laisse un peu à desirer, mais pas d'insectes.
Sandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Manager a répondu le 11 août 2022
Hello Sandra,
"We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay with us and that you faced such an unusual situation. We continue to strive to improve our service and accommodations so that we may provide the highest level of guest satisfaction. For that reason we're sincerely sorry to have failed to meet your needs. Please keep us in mind for a future stay, so we may show you how we are continuously working to improve in these areas.", we are so sorry that we missed the mark during your recent stay. This feedback has been forwarded to management and we can only ask that you consider us again so that you can see the continuous improvements we make.
8/10 – Bien
Marilyne, St-Georges
Voyage de couple
27 avr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cet hôtel a été rénovée. Les lits sont confortables mais la literie laisse à désirer un peu. Pour un arrêt en route c'est bien correct pour le prix très abordable. Le petit déjeuner est assez restreint, pas un grand choix. Toasts et machine a crèpes.
Marilyne
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Sam P a répondu le 23 juin 2022
We appreciate your time take to provide us your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Hope to see you soon.
10/10 – Excellent
Louis
14 mars 2022
Louis
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Sam P a répondu le 6 avr. 2022
Hello Louis,
I am glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you soon again.