Extérieur

Hampton Inn & Suites Savannah/Midtown – Avis

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Savannah/Midtown
20 Johnston St, Savannah, GA

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 481 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 330 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 97 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 59 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 35 avis sur 1002." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

sandrine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Owner a répondu le 28 juill. 2023
Sandrine, we appreciate the great review! We are glad to see you enjoyed your stay with us, and hope you choose us again next time you are in the area!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice place
Very nice place
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2019
GM a répondu le 3 nov. 2019
Dear Traveler, We appreciate your attention to reviewing our hotel and hope to host you again. Sincerely, Hotel Management

8/10 – Bien

Cédric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Maude

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super!
Hôtel de transit en route vers la Floride. On était fatigué à l’arrivée mais tout a été super rapide, courtois et la chambre était propre et très confortable.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 – Bien

Viva

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour memorable
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 – Excellent

Luc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Établissement bien entretenu
Nous avons visité Savannah. Autobus à 5 minutes de marche de l’hôtel pour nous rendre au parc Forsyth. Établissement propre, personnel courtois et disponible.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

8/10 – Bien

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Carol, LaFayette

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location is great in Savannah for what we need.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Kay

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
staff friendly
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Kenneth

Food service was only average for the morning breakfast. Regular coffee was empty one morning and staff had to be reminded and some food items were not very hot.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

AL

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ceiling in our room had hanging spider webbs
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Sherri

The staff was less than helpful. We were forced to park in the “pay for $7.00”parking lot while surface parking was available. The room was very clean & sufficient. Breakfast was very good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

C.

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This hotel is very clean, Shopping and good food options walkable distance, It is quiet, and out of the way. parking was easy and only a few feet from the entrance. Its not walkable to the attraction area but just reserve transportation from the tour groups and you're set.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Christina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Arielle

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Sam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Breakfast could use an over haul . Coffee not good
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Ricky

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Air conditioning made loud noise night one. Bathroom vent made a loud banging sound all night two.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Mary Jeanne

Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Brenda

Points faibles : Service et personnel, commodités
The vent in the bathroom had a thimping sound all night while we slept. We didn't notice it when we checked into the room that night but cause we were moving bags, getting settled in and had the television on but it work be around d 1AM. Needless to say I didn't sleep well. Someone's string of hair was under the bed covers. Then I found a string of hair on the wall stuck to the tile in the bathroom. I won't book this place again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Cheryl

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing to report. Liked the area and close parking.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

4/10 – Médiocre

Catherine

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
My room was very dirty. There was what looked like dried pasta on the bathroom floor, poop smeared on bathroom door. Dust and grime everywhere.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Nadine

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was fine for our needs. One night stay, it was raining, so that limited our view of the property. Didn’t really like the extra parking charge- why isn’t that figured into the rate? Not like parking is optional, but it was only $7, so not as bad as some other places.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Ali

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
The staff and service were good, but this is a dated property, and my TV did not work 2 days out of 3. I was told that Comcast was working in the area and this was the reason, but my TV still did not work. Also, I was surprised and not happy about a $7 charge per day for parking, that was not optional, as there is no where else to park. Let's call that a "hidden fee"
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Alexis

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a little older properly which you could see in places, but overall it was a nice stay for the weekend. I didn't enjoy that they were not cleaning the rooms at all in the 3 days we were there and I had to get new towels twice.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was excellent
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Vera

Points forts : Propreté
Overall a nice place to stay however if your splurging on having a heated indoor pool you will be highly disappointed. Pool was ice cold so only my youngest was brave enough to swim in it. Will have to pay for parking in their lot too $7 per night which is crazy.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Christine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The only thing I didn’t like was that it didn’t have any outdoor space
Séjour de 4 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Umar

Certain members when I signed in, did not show professionalism, I was not feeling like my business was appreciate it with the young lady, I was not in the mood to be smiling, but I was not rude because I flew in town because of my daughter is in critical condition. But I went to my room and the key didn’t work, when I came downstairs, the lady ignored me while talking on the phone didn’t even give me iContact what I waited three minutes with the card in my hand, only when I look for someone else to service me did she ask me what did I want? I found it very rude . Secondly, I was informed that there was a microwave in the room so when I called the front office. It was busy for a long while so I went downstairs. The same person was there and I don’t think that she like me coming there again. I asked her what her name was , after getting her name I said quietly this is not a good Hilton experience that I’m having here with her attitude change, and she became very warm and friendly. Which should’ve been the first the first time I signed in
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

david

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage en famille
We had a great stay! We were upgraded to a room with fridge and microwave and the room was so spacious. The beds and pillows were very comfortable. And we didn’t hear noise from other rooms. Would definitely stay there again!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Dymond

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to business destination
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Elizabeth

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Easy stay, location close to shopping and dining options. Kids liked indoor pool. perfect for what we needed.
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Erin

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Did not enjoy
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Savannah Hampton Inn
It's a nice hotel and the breakfast was really good. The carpet in the room desperately needs updating and was coming up from the flooring. The indoor pool is not heated which makes me wonder what the point is.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Jim

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was very helpful at check-in, breakfast was great. Had to check out in the very early am (3:30am) and nobody was at the counter for in-person checkout
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

J.ROSS

Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Judy

Voyage en famille
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Normally I love Hiltons
Tv broken—. Got no regular Could not contact desk from room— had to use cellphone to get more than a busy signal. Despite describing situation very early—was offered no possible solutions. “Nothing could be done because it was a weekend .” Elevator dirty(dogs?)
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Marci

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Hotel is getting run down. Lampshades frayed, elevators dirty and banged up. Our room smelled musty. Not the best place to stay.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Macarthur

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Richard

Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Ryan

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
I stayed here three weeks and the 3rd week my room wasn't cleaned on Wednesday like it would normally. I went to the desk that evening and spoke with the manager and got some new towels and asked for my room to be cleaned on Thursday. The next day in my suite I went to use the second sink and found old Ramen noodles in the sink.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Michael

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Morning desk clerk was less than helpful. She seemed to be bothered by the guest and more concerned with her conversation with the other help. Did not bother to try to rectify other concerns. Overall the place and our room could have been cleaner. Paying extra for parking after booking the hotel seemed pretty sly. Never had that happen before.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Katricia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The stairwell in the garage was o dirty and smelled. The elevator button mount covering was broken so I didn’t want to take a chance so I too the stairwell. I love the additional bar on the door for added security and the full length mirror, genius! The bathroom walllpaper should be replaced or painted but overall my visit was pleasant. Best part was the desk clerk, Charmaine, she was professional and pleasant
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Owner a répondu le 29 janv. 2024
Katricia, thank you for taking the time to leave us review! We appreciate both the positive feedback as well as the constructive feedback, and we will be sure to use this to improve our service in the future! We hope for the opportunity to host you again soon!

10/10 – Excellent

Nagehan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Owner a répondu le 25 janv. 2024
Nagehan, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.

8/10 – Bien

norma

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Owner a répondu le 16 janv. 2024
Norma, we appreciate the great review! We are glad to see you enjoyed your stay with us, and hope you choose us again next time you are in the area!

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Owner a répondu le 15 janv. 2024
Thomas, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.

10/10 – Excellent

Trevor

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Owner a répondu le 10 janv. 2024
Trevor, we appreciate you taking the time to review us and leave a perfect rating! We are thrilled to see you enjoyed your stay, and hope you choose us again next time your travels bring you this way.