Note fondée sur 993 évaluations vérifiées

3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 avr. 2024
Walls and bed skirts dirty. No fridge or microwave in the room. 60$ for parking was a bit much.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Robert , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry you didn't have a good experience. We hope that we can have you back again soon to provide an even better experience.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 avr. 2024
Rooms are clean , though I think hallway carpets need to be replaced
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Robert , Gestion de l’hôtel
thank you kindly for your feedback. We're happy you had a positive experience and we hope to have you back again soon.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 avr. 2024
No hot water, door lock didn't open. I got the Expedia section of the Hotel - old and broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, and we apologize for any inconveniences experienced. We will be addressing your concerns.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Robert , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you kindly for your response. We hope to you have you back with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Robert , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you kindly for your feedback. We're happy you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon. Have a great day!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 avr. 2024
The initial room I was assigned had a foul smell I suspect may have been sewage water from a poorly installed toilet. My first night cockroaches were all over the bathroom so I had to call the front desk to request a new room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 mars 2024
I had to chage my room to another due to bedbugs found.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mars 2024
DoubleTree isn't what it used to be. If you haven't stayed at one in a while then don't expect it to be the same. The cookies are a third the size, they charge for everything. The breakfast is no longer included. I paid extra for breakfast and got a continental breakfast with yogurt and cereal options. Meat and eggs are extra. The mattresses are okay but not great like they used to be. It's highly unlikely I'd ever spring for another stay at a DoubleTree. Very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 mars 2024
Good place and room to stay at
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Robert , Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for your feedback. We're happy you enjoyed your stay and we hope to have you back again with us soon.