Billard

Hotel Zetta San Francisco – Avis

4 out of 5
Hotel Zetta San Francisco
55 5th St, San Francisco, CA

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 613 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 251 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 80 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 34 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 22 avis sur 1000." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Marie-Andree

Séjour de 4 nuits en juin 2023

8/10 – Bien

Sylvain

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ordinaire
Séjour de 2 nuits en février 2022
IOG a répondu le 11 févr. 2022
Dear Sylvain, Thank your for staying with us and taking the time to share your review. We hope to see you back soon. Best, Itzuri Ortiz Director of Operations

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Mark Beevor a répondu le 24 sept. 2019
Good evening, Thank you so much for staying with us. I am so pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

6/10 – Acceptable

Karim

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
They charge a $25 per night PER GUEST for amenities that we didn’t even used. Wouldn’t recommend.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Mark Beevor a répondu le 16 sept. 2019
Good evening Karim, Thank you so much for staying with us and for your review. I very much hope that you had been made aware of the Guest Amenity Fee ahead of your arrival and please accept my sincere apologies of this was not the case. We have asked all our travel partners to make sure that it is clear. As side from wanting to avoid any surprises we want our guests to know about the amenities on offer from our VR booth, complimentary e-bikes, OCULUS GO Head sets and $10 minibar credit just to name a few. Again please accept my apologies and I will follow up to ensure this is clear on all third party websites. Sincerely, Mark Beevor General Manager

8/10 – Bien

Melina

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
séjour agréable points à améliorer
Dans l’ensemble, séjour plutôt positif. Hôtel bien placé, ambiance moderne, décoration contemporaine. Personnel aimable. Restaurant avec des têtes d’animaux nous a fait fuite. Dommage pour un hôtel de ce standing que le housekeeping et la réception ne soient pas irréprochables. Il y avait un trou dans le drap housse du lit, lequel même signalé à la réception n’a pas été changé. Le lit a été fait mais la chambre n’a pas été balayée le 2ème jour de notre séjour. La facture devait être envoyée par mail mais pas reçue à ce jour. Le lit n’est pas confortable.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Mark Beevor a répondu le 30 juill. 2019
Dear Melina, Thank you so much for staying with us and for your review. I am pleased to see that over all you enjoyed your stay though I want to apologize for the over sights from Housekeeping. I will be sure to use your review as a training tool for my team. I am very sorry that you have not received your folio, if you could send me your details I will be more than happy to resolve this for you. Melina, thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back very soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

8/10 – Bien

Xavier

Points forts : Propreté, service et personnel
The room was not very well soundproof. We could hear the neighbors calls (literally hear every word). So I would not recommend this place for quiet and private stays
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Mark Beevor a répondu le 1 mai 2019
Dear Xavier, Thank you so much for staying with us and thank you for your review. Please accept my sincere apologies for being able to hear the noise of your neighbors. Xavier, thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

10/10 – Excellent

Helene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel.
Très bon hôtel (chambre moderne, lit confortable, salle de bain spacieuse - une vitre pour la douche, et pas un rideau douteux !! -). Juste à côté de la station de métro (BART) "Powell" (pratique quand on arrive de l'aéroport), des bus et des tramways (Market Street). Le quartier est animé, donc aucun problème quand on rentre tard (beaucoup de SDF/Drogués dans le centre de SF, ils ne sont pas agressifs, mais il vaut mieux une rue animée). Dans la chambre, on peut prendre l"option "Green" (la chambre n'est pas faite chaque jour) et on a un crédit de 10 dollars dans le mini-bar. Le personnel est sympa et serviable. Rien à redire !
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Mark Beevor a répondu le 22 avr. 2019
Dear Helene, Thank you so much for staying with us and for your wonderful review. I am so pleased you enjoyed your stay. It sounds like you were able to make the most of our central location and I trust you had fun exploring San Francisco. Thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

10/10 – Excellent

Meldin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Génial
Excellent séjour à l'hôtel Zetta , la chambre grande et confortable et l'établissement très très bien placé pour visiter San Francisco ! Je recommande!
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Mark Beevor a répondu le 22 avr. 2019
Dear Meldin, Thank you so much for your review and I am so pleased you enjoyed your stay from the comfort of the room to the location of the hotel. I hope you had fun exploring this wonderful city. Thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

10/10 – Excellent

Laurent, Lyon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hôtel très propre et silencieux avec tout l’equipement nécessaire. Personnels très sympathiques et serviable. La nourriture de l’hôtel est également très bonne et dans les tarifs de la ville de San Francisco.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Mark Beevor a répondu le 5 nov. 2018
Good morning Laurent, Thank you so much for giving us five out of five. This is a perfect way to start the week! I am so pleased you enjoyed your stay and above all thank you so much for your kind comments on our team. They take a great deal of pride in what they do and so it is fantastic to see the impact they had on your stay. Thank you again for staying with us and I hope to welcome you back again soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Negatif: Manque d'éclairage La vue sur un mur Positif: Lobby
Séjour de 3 nuits en août 2018
Mark Beevor a répondu le 9 août 2018
Good morning, Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to write your review. I am so pleased you liked the deign of the hotel and in particular the lobby. The contemporary look with accents like the chandeliers made from reading glasses really create a unique look. I was of course concerned to read your comments on the view from your room. We do have a number of different room categories that offer a variety of views so the next time your travels bring you to San Francisco I will be happy to make sure we have you a room that works much better for you. Thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back very soon. Sincerely, Mark Beevor General manager

10/10 – Excellent

Anne-Sophie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mark Beevor a répondu le 4 mai 2018
Dear Anne-Sophie, Thank you so much for your review and for giving us five out of five. That is fantastic and something we do not take for granted. Thank you for staying with us and I hope to be able to welcome you back again soon. Sincerely, Mark Beevor General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hôtel
Hôtel très bien situé. Proche de Union Square et des grands magasins. Chambre très spacieuse, moderne et très propre. Personnel de la réception très agréable et serviable. A réserver sans hésiter.
Séjour de 4 nuits en août 2017
Sean Front Desk Manager a répondu le 6 sept. 2017
Je suis tellement content d'entendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous à l'hôtel Zetta! Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau! Meilleur, Sean C Front Desk Manager

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
General Manager a répondu le 26 janv. 2017
Thank you Pierre! We look forward to having you with us again! Best, Sean C Front Desk Manager

8/10 – Bien

CORINNE, Dijon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La chambre que nous avions réservé (2 queen bed)n'était pas dispo à notre arrivée. Ils nous ont donné une "suite" avec 1 lit king size et un canapé convertible (120 cm et des ressorts bien présents pour 2 jeunes 16 et 19 ans, c'était pas terrible pour eux.) Malgré le fait que le personnel soit vraiment gentil et ont essayé de faire au mieux, nous avons été déçu par ce changement. Hôtel très bien situé et calme. Les chambres sont bien insonorisées.La déco est sympa et la salle de jeu est très agréable.
General Manager a répondu le 22 août 2016
Merci beaucoup pour votre avis! Nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour chez nous! Nous ne pouvons pas attendre de vous revoir! Meilleur,

10/10 – Excellent

VERONIQUE, limoges

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Zetta bien
je recommande cet hotel pour sa situation et son tres bon rapport qualité prix
Sean Assistant Rooms Mgr a répondu le 20 juill. 2016
Je vous remercie beaucoup pour la merveilleuse revue! Nous ne pouvons pas attendre de vous revoir!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très bien situé
Proche des commerces, restaurants et transports. Personnel génial. Super séjour. Nous y retournerons volontiers
Sean Front Desk Manager a répondu le 4 mai 2016
Anonymous, Thank you for the 5 star review!! We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Isabelle, Genève, Suisse

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent hôtel au centre de San Francisco
L'hotel est bien centré, de taille humaine, proche de tout avec un personnel accueillant, les chambres sont spacieuses et propres, bien insonorisées malgré la position centrale et l'animation qui règne au bar le soir. La décoration n'est pas tout a fait à la hauteur des photos. Le petit déjeuner inclu serait un plus...

10/10 – Excellent

Herve Louise, Geneva

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La classe!
Vacances en famille (4 enfants de 16-14-6 et 3 ans). Nous sommes restés 2 nuits. Personnel sympa et très disponible. Hôtel très bien situé au centre ville. Chambre très propre, moderne et décoration très épurée. On avait réservé au départ 2 chambres pour 3 nuits. A notre arrivée pas de chambre disponibles pour nous. Ils nous ont logé dans un autre hôtel de la même classe non loin du port. Ils ont payé la nuitée y compris le taxi. Nous sommes revenus le lendemain, une suite luxueuse nous attendait mon mari et moi avec vin, gâteaux, jus de fruits, eau.... pour toute la famille. Quelle classe!!!! On ne pouvait pas rêver mieux après avoir parcouru les pars pendant 3 semaines. Très bon souvenir vraiment, nous le recommandons sans excitation et comptons y retourner lors de notre prochain voyage sur San Francisco.

8/10 – Bien

Guillaume, Versailles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Moderne et bien situé
Très bel hôtel au design soigné et moderne. Très propre. Personnel attentif et agréable. Un petit café le matin aurait été un plus ;-) Excellent rapport qualité - prix

10/10 – Excellent

Eric J.

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Week-end étendu en couple
Nous avons apprécié l'ambiance de l'hôtel ainsi que sa situation parfaite. Près des commerces et du train direct pour Ocean Beach. Le personnel est sympa et décontracté. Le petit-déjeuner est bon et le bar de l'hôtel animé avec une clientèle plutôt décontractée et branchée. La décoration originale et qui change avec les hôtels sans caractère des grandes chaines. A et E

10/10 – Excellent

Everardo

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
staff was very friendly , room was big and comfortable with great shower and a good coffee maker. great location easy to get around . I came after 10 pm but they have the restaurant le cavalier that seems fun to stop for a drink or food or both.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Karl

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean property, pretty modern and conveniently located close to UoP school and other spots. Staff is friendly. Parking is not convenient, they offer a valet only service where they park your car off premise for $65 per night.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
LA, Front Office Supervisor a répondu le 10 mai 2024
Thank you for your feedback! I'm glad to hear that you found our property clean, modern, and conveniently located. We strive to provide a friendly and welcoming atmosphere for our guests. Regarding parking, I understand that our current valet-only service may not be ideal for everyone. We'll take this into consideration as we continue to improve our services and offerings. If you have any further suggestions or concerns, please feel free to let us know.

6/10 – Acceptable

Quays

Good locations. Room had no sunlight and constant noise.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
LA, Front Office Supervisor a répondu le 10 mai 2024
Despite the room's lack of sunlight and constant noise, we're grateful for your stay with us and hope you were able to enjoy our convenient location. Your feedback helps us improve for future guest.

10/10 – Excellent

Robynne

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff are going over and above, late checkout, microwave delivery to the room, printing a document. They've been fantastic and helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
LA, Front Office Supervisor a répondu le 10 mai 2024
Hello Robynne, That's wonderful to hear! It sounds like the staff went the extra mile to make your stay comfortable and convenient. Their attention to detail and helpfulness really shine through. Thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Irene

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Game room was a plus, on site restaurant and walking distance to mall made eating options easy. Room itself was just ok but staff and hotel cleanliness made up for it
Séjour de 1 nuit en avril 2024
LA, Front Office Supervisor a répondu le 10 mai 2024
Hello Irene, Thank you for the review. Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

Toran

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The art was well curated and the room including the bathroom was quite spacious.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Zetta a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

8/10 – Bien

Zane

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to trams and close to everything. Great size rooms and bathroom. Awesome amenities. Parking too expensive.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel Zetta a répondu le 1 avr. 2024
Hello Zane and thank you for the review. Happy to hear that you enjoyed our rooms and amenities. Parking downtown can be costly. There are a few self park ramps nearby that offer discounts based on availability. We hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

Mason

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel Zetta a répondu le 14 avr. 2024
Hello Mason, thank you for the five stars and happy to hear you enjoyed your stay. Hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

Diana

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 24 févr. 2024
Hello Diana and thank you for the great review! Hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

Roger Joseph

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great service
From the time we checked in to the time we checked out, the staff was amazing and super helpful. The rooms were nice and featured fun amenities. The only drawback was the daily $35 "resort fee" That was a bit steep. We were told that was for the coffee and internet. (this is where I would insert an eyeroll emoji). Regardless, it was a great place. Make sure you go to the speakeasy there. fun!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

Shai

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Zetta a répondu le 31 janv. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

Natalie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
this property was really nice and clean walking distance from a lot of things and had a very nice game room. only thing is the hand held shower head did not work and there is only valet, so not easy parking
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel Zetta a répondu le 31 janv. 2024
Thank you for the great review and happy you enjoyed our game room!. We hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

romain

Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Hotel Zetta a répondu le 31 janv. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

kelly

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Such a great hotel. The pool tables and games were awesome. They gave me a late checkout which was great too!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Hotel Zetta a répondu le 31 janv. 2024
Hello Kelly, glad you enjoyed the pool tables and late checkout! Hope we see you back sometime soon.

8/10 – Bien

Miko

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Such a great hotel in the heart of the city. I love the lobby equipped with pool table, shuffle board, TVs and lots of seats. My only issue was that my room smelled like I lived above a restaurant all night. But I will stay again!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

Vladimir

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 31 janv. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

Griffin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 31 janv. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

8/10 – Bien

LILY

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was perfect for our stay; close to the theater we were going to, and easy to get transportation. The security measures made me feel comfortable and our room was well appointed and comfortable!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 1 févr. 2024
Hello Lily, we are happy to hear that you enjoyed your stay and the hotel! Please come back sometime soon to visit us.

10/10 – Excellent

Jacob

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed our stay at hotel Zetta . Great location . Walkable to dining and shopping areas and the cable car turnaround . Staff was very friendly and accommodating . Definitely kid friendly as they have an awesome game room upstairs with ping pong a pool table shuffle board and a couple of pinball machines that were all free to play . Very affordable rates as well . Highly recommend
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

4/10 – Médiocre

Jean Pierre

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review. We are sorry that you did not fully enjoy your stay and hope you give us a chance to exceed your expectations should you visit San Francisco again.

10/10 – Excellent

Napasorn

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

8/10 – Bien

Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay.
It was pretty nice, just a couple little quirks that we lived with. The location was excellent for the things we wanted to do.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

Martha, miami beach

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

Maribel, Patterson

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

8/10 – Bien

James Keith

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 12 févr. 2024
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay and hope to see you back sometime soon.

10/10 – Excellent

Sonia, San Jose

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for the great review. We hope to see you back sometime soon!

10/10 – Excellent

Denisia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 2 déc. 2023
Hello Denisia, thank you for your great review!

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The front desk attendants were very accommodating and had a lot of recommendations for restaurants and places to see. The hotel was overall gorgeous and the room was very clean.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 30 nov. 2023
Hello Melissa and thank you for the great review. We are thrilled you enjoyed your stay!

2/10 – Terrible

Esteban

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
Unfortunately, the only conclusion possible is that some of their staff are not reliable and dishonest. A one-of-a-kind item went missing at the property and neither housecleaning nor their management were able to locate it. Extremely dissatisfying.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel Zetta a répondu le 26 nov. 2023
Hello Esteban, we are sorry to hear about your missing item. Rest assured, we take this seriously and our team has done a complete and thorough search. We will keep in touch should anything develop.

10/10 – Excellent

Juan-Ettienne

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023