Extérieur

Motel 6 San Antonio, TX - Airport – Avis

2 out of 5
Motel 6 San Antonio, TX - Airport
126 Kenley Pl, San Antonio, Tx 78232, San Antonio, TX

Avis

6,2
Note de 10 – Excellent, d’après 187 avis sur 822." "
Note de 8 – Bien, d’après 161 avis sur 822." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 155 avis sur 822." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 114 avis sur 822." "
Note de 2 – Terrible, d’après 205 avis sur 822." "

6,2/10

Propreté

6,6/10

Service et personnel

5,6/10

Commodités

6,2/10

État et installations de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Joseph

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They did not leave the light on. Worth the stay for the price.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Samuel

No closet for my clothing
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

michael

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
All good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Michael,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Bien

Kelsa

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I only stayed here one night, but overall the room was clean. However whenever I was about to climb into bed, I noticed a hair on the top blanket. The guy at the front wasn’t the friendliest but at least you were able to check in and get to your room. I probably won’t stay here again but it is a good place to stay if you are on a budget or were able to book it for free using your points like I did.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi KelsaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Rosio

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent service! Will definitely be back!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 22 avr. 2024
Hi Rosio,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

4/10 – Médiocre

Vanessa

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 avr. 2024
Hi Vanessa,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Anna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I didn’t like the fact that they’re not any microwaves in the room you have to go to the 1st floor to use one Other then that the stay was 10/10
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 16 avr. 2024
Hi Anna, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Clementina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Noce place not bad at all.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 16 avr. 2024
Hi Clementina, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Excellent

TyAnna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 12 avr. 2024
Hi TyAnna,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Billy J Holt

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Rosio

Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Johnny

TV was stuck in emergency alert mode the entire time period I called them from the room phone and they said they were busy at the moment and offered to give me a discount.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 mars 2024
Hi Johnny,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Jeremiah

Points faibles : Commodités
ok
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 25 mars 2024
Hi Jeremiah,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Bien

Crystal

The need better communication services at front desk. I couldn’t hear the man in the glass box
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 26 févr. 2024
Hi Crystal, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Octavio

Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Brandon

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 8 mars 2024
Hi Brandon,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Luis

Séjour de 1 nuit en février 2024
Brand Experience Team a répondu le 20 févr. 2024
Hi Luis,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Aaron

Séjour de 1 nuit en février 2024
Sally a répondu le 21 mars 2024
Thank for your stay

10/10 – Excellent

Roger

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Perfecto
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nancy Y. a répondu le 13 févr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Médiocre

William

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Brand Experience Team a répondu le 5 févr. 2024
Hi William,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 – Bien

Brianna

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

Van

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Gary

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 – Terrible

Rajsheem

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is horrendous and so is the staff. Room 224 has roaches. Make sure you tell them before check in. Look at room nene check on. Idk how. Because once you check in. You will not get refund.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Nancy Y. a répondu le 16 janv. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Natalie

Was nice not that bad just a few detail cleaning and excellent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 26 déc. 2023
Hey Natalie, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6

8/10 – Bien

Christian

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 – Terrible

Tony

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 – Terrible

Wesley

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Wouldn’t let me get a room without paying 50 dollar cash deposit. When I said it didn’t say that and I don’t carry cash they wouldn’t let me in. The front desk person was mad that I checked in in the middle of her show.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 7 déc. 2023
Hi Wesley,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 – Acceptable

Maria D

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
It was small and very quiet. The restroom was not very clean we bought some clorox wipes to clean it ourselves
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 7 déc. 2023
Hi MariaWe appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

2/10 – Terrible

FARID

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Don’t do it
Bed sheets burned my skin I had to sleep dressed Place smells and is dirty It’s a dive
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nancy Y. a répondu le 28 nov. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Rodney

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 – Terrible

Alejandra

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The bath tub was dirty. The sheets had hair on them. Pillows smelled gross and clearly dirty.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nancy Y. a répondu le 28 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Chad

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Brent

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No review other than ratings above.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 20 nov. 2023
Hi Brent,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6

2/10 – Terrible

Cynthia

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was good but the elevators smelled a lot like marihuana
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Nancy Y. a répondu le 6 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Acceptable

Arika

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Front desk asked me for $50 in cash three times as a "deposit" and insisted she would only accept cash. I refused and she did not press any further. I had to clean up the tub to use it.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 30 oct. 2023
Hi Arika,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

2/10 – Terrible

Michael

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Ty

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
It was decent
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 25 oct. 2023
Hi Ty,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Stephen

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Dora

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Eli

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Juan A

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

iyilia

Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 – Acceptable

Homer

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
there was trash on under the beds. never swept or vacuumed. bathroom had toothbrush in shower, no coffee maker, no microwave. no do not disturb sign.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Nancy Y. a répondu le 15 août 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Michael

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Gilberto or Lixandra

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, easy to get to. Clean, convenient. Facilities look good. Very good value for your travel dollar. The only thing they can improve is the refrigerator set in the room-was a bit worn and hard to open.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Nancy Y. a répondu le 15 août 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Médiocre

Josie

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
small and VERY dirty floors. You get what you pay for but I’ve stayed at better motel 6’s. Location was just convenient
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 7 août 2023
Hi Josie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 – Acceptable

Diana

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Chris

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 – Médiocre

Tom

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not staying again
Not impressed, normally don’t stay at these locations but it’s the only thing I could find near the airport available. Smelled weird and not cleaned very well. Bed was uncomfortable and lots of traffic in and out of the hotel with loud noises. Seemed like there weren’t walls it was so loud.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Brand Experience Team a répondu le 7 août 2023
Hi Tom,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Lilith #Team6