Draps en coton égyptien, literie de qualité

Rotterdam Marriott Hotel – Avis

5 out of 5
Rotterdam Marriott Hotel
Weena 686, Rotterdam

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 607 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 298 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 68 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 21 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 1002." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

gaston, bonaventure

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Super!!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rotterdam Marriott Hotel a répondu le 12 mai 2024
Dear Gaston,Thank you for writing a review about your most recent stay with us. It is a pleasure to read that you had a comfortable stay. Hopefully we may welcome you again when travels brings you back to Rotterdam.Kind regards,Desiree - Front Office Manager

8/10 – Bien

Ayad

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Rotterdam Marriott Hotel a répondu le 17 nov. 2023
Dear Ayad,Thank you for your review. We hope you enjoyed your time in Rotterdam. Hopefully we'll have the opportunity to host you again.Best regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Excellent

Guido

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tolle Lage.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Rotterdam Marriott Hotel a répondu le 2 sept. 2023
Dear Guido,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back soon.With regards,Fanni - Guest Relations

10/10 – Excellent

Frédéric

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Marriott Rotterdam Hotel a répondu le 29 juill. 2023
Dear Frederic,Our team appreciates your positive review. Thank you for choosing the Rotterdam Marriott for your stay.Best regards,Fanni - Guest Relations

4/10 – Médiocre

Marie Odile

Points faibles : Service et personnel
Marriott Rotterdam a répondu le 6 mars 2023
Dear Marie Odile,Thank you for taking the time to rate our hotel. Based on the rating you gave us I conclude that your stay was not entirely up to your expectations which I apologize for. I can only hope that you shared your feedback directly with us during the stay, so that we could find the best possible solution to make sure you leave with a positive experience after all.Best regards,Fanni, Guest Relations

10/10 – Excellent

YVES

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Rotterdam Marriott Hotel a répondu le 17 déc. 2022
Dear Yves,We would like to thank you for your review which shows that you very much enjoyed your stay. We are glad that you experienced the brilliant service we provide and hope to welcome you back.Kind regards,FanniGuest Relations

10/10 – Excellent

Simon

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Marriott Rotterdam a répondu le 24 oct. 2022
Thank you for your recent stay and sharing this positive review!

10/10 – Excellent

Nesrine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2022
Marriott Rotterdam a répondu le 29 août 2022
Dear Nesrine,How great to see that you've enjoyed your stay at our hotel. We appreciate you sharing this wonderful rating on the site.Best regards,FanniGuest Relations

10/10 – Excellent

FARIDA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Marriott Rotterdam a répondu le 6 juin 2022
Thank you for your positive review! We hope to welcome you back in the future.

8/10 – Bien

Cihan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Prix élevé pour ce qui est proposé (pas de peignoirs, pas de chaussons, vue sur mur), salle de bain devient une piscine après une douche. Petit déjeuner cher pour ce qui est proposé (seulement 2 modèle de fromage au pays du fromage). Personnel 10/10
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Marriott Rotterdam a répondu le 16 juin 2022
Dear Cihan, Thank you for sharing your honest feedback about your recent stay with us. These comments will definitely be shared with the management team. Hopefully we may welcome you back in the future to regain your trust in our services. Warm regards, Desiree - Assistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

Myriam

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Vivien Lima a répondu le 29 mars 2022
Dear Myriam, Thank you for sharing this nice review. Hopefully we will welcome you back in the future. Kind regards, Vivien Lima

8/10 – Bien

Laurent

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Fanni a répondu le 21 mars 2022
Dear Laurent, Thank you for your review! I notice that you enjoyed your stay, but there might be areas where you'd like some improvements. I trust that your next stay will be a 10/10. Please make sure to reach out to us directly before, so we can make sure that everything will meet your expectations. With kind regards, Fanni Guest Relations

10/10 – Excellent

Besnik

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Top
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Marriott Rotterdam a répondu le 6 mars 2022
Dear Besnik, Thank you for your nice review. I hope to welcome you back in the future. Warm regards, Desiree Ottenheijm Assistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Expensive but high quality
Just Perfect, you get what you paid for. Vallet service is 40€/Day but very convenient. Unfortunately, due to the Lockdown, breakfast buffet wasn't available but Room service was excellent
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Daria a répondu le 26 déc. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your wonderful review! We are delighted to know your stay at the Rotterdam Marriott Hotel was up to your standards - even during these challenging times. We are looking forward to welcoming you soon again and make sure to provide you with excellent service! Kind regards, Daria Handziuk - Front Office

10/10 – Excellent

James

Points forts : Service et personnel
Personnelle très accueillant et serviable surtout... très satisfaite
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Fanni Krajczar a répondu le 29 nov. 2021
Dear James, On behalf of the entire team I would like to thank you for this wonderful review. Guest satisfaction is our number one priority and so we are beyond happy to hear that you were also satisfied with our service during your stay. We hope to welcome you back soon. With kind regards, Fanni Krajczar Guest Relations Coordinator

8/10 – Bien

FARIDA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Fanni a répondu le 1 nov. 2021
Dear Farida, Thank you for taking the time to review your stay at the Marriott Rotterdam. We are glad you've enjoyed your time and hoping to welcome you back when next you travel to Rotterdam. Best regards, Fanni Krajczar Guest Relations Coordinator

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour Professionnel
Très bon hôtel juste en face de la gare pour un séjour professionnelle
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Fanni a répondu le 29 oct. 2021
Cher invité, Merci de nous faire part de vos commentaires concernant votre récent séjour. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et l'emplacement central de l'hôtel. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans le futur. Meilleures salutations, Fanni Krajczar Guest Relations Coordinator

8/10 – Bien

Brice

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Cynthia a répondu le 23 sept. 2021
Dear guest, Thank you for sharing your review. It is a pleasure to learn you enjoyed your stay with us. Hopefully we may welcome you back soon! Warm regards, Cynthia Bosma Front Office

8/10 – Bien

michel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel classique
Hôtel en face de la gare Bien placé Chambres confortables meme si ça date un peu Accueil sympathique un bon classique Douche et bain un peu date Bonne literie
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Cynthia a répondu le 26 mai 2021
Dear Michel, Many thanks for sharing your review! I am pleased to learn that you enjoyed the location and friendly service from our hosts. Did you went for a walk to the Euromast Park as well? Hope to welcome you back soon. Warm regards, Cynthia Bosma Front Office Manager

10/10 – Excellent

damien

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2021
Malou den Heeten a répondu le 19 févr. 2021
Dear Damien, Thank you for sharing your feedback with us! I understand that you had an amazing stay with us. Hopefully we are able to welcome you again in the near future! With kind regards, Malou den Heeten Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

laurent

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
très bien malgré les restrictions COVID
tres difficile de juger la globalité des prestations d'un Hotel lorsque le bar et le restaurant sont fermés pour cause de COVID. Le peu de personnel présent a tout de même fait son maximum pour me rendre le séjour agréable
Séjour de 4 nuits en janvier 2021
Zuma a répondu le 25 janv. 2021
Dear Mr. L. Grandjean, Thank you so much for your feedback. I understand that it is challenging to comment for your review if our facilities is closed due to the covid19 pandemic. It was a pleasure to have you staying with us and looking forward to see you again. Hopefully if possible in the near future we will be able to provide you the complete experience again. If there's anything else you would like assistance with please do not hesitate to ask. Kind regards, Zuma- Front office

8/10 – Bien

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour agréable.
Chambre très spacieuse, salle de bain équipée d'une grande douche et baignoire. Vue sans vis-à-vis .frigo et de quoi se faire un café ou thé dans la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Marriott Rotterdam a répondu le 6 nov. 2020
Dear Richard, Thank you for sharing your positive words about your experience with us. I am glad to see that you enjoyed your stay. I am looking forward to welcome you back in the future. Warm regards, Desiree Ottenheijm - Assistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

Marie Madeleine

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2020
Cynthia Schepers, Front Office Associate a répondu le 7 sept. 2020
Beste Marie Madeleine, Hartelijk dank voor uw gewaardeerde feedback. Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in ons hotel te beoordelen! Wat fijn om te zien dat alles voor u naar wens is geweest. Ik hoop dat u een geweldige tijd heeft gehad in Rotterdam en ik hoop u nog eens terug te zien in ons hotel! Met vriendelijke groet,

8/10 – Bien

Etienne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour à part le parking mal indiqué et uniquement réservé pour les abonnés.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Malou den Heeten a répondu le 12 août 2020
Dear Etienne, Thank you for your feedback. I am happy to hear that you have enjoyed your stay with us. On the other hand I understand that the parking was not as expected. Since the parking near the hotel is a public parking, we are unfortunately not able to offer a special rate or change anything about the parking spots in the garage. I hope this did not cause to much inconvenience for you! We hope to welcome you back in the future. With kind regards, Malou den Heeten Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

jocelyn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Bob a répondu le 26 juill. 2020
Dear. Jocely, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Rotterdam Marriott Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us. With kind regards, Bob Hinderink Duty Trainee

10/10 – Excellent

Kashif

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
NielsKuppens a répondu le 27 févr. 2020
Dear Kashif, Thank you for sharing this great review with us and your fellow travelers. I am pleased to see that you experienced a perfect stay at our hotel. We hope we will be able to welcome you back soon, whenever your travels bring you back to rotterdam. Kind regards, Niels Kuppens Guest Relations

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2020
NielsKuppens a répondu le 20 févr. 2020
Dear Anonymous, Thank you for this excellent review regarding your recent stay at our hotel. I am pleased to hear that you experienced an excellent stay at our hotel. We hope we will be able to welcome you back soon. Kind regards, Niels Kuppens Guest Relations

10/10 – Excellent

Damien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel.
Hôtel très bien situé face à la gare centrale de Rotterdam, proche des transports en commun et de toutes les commodités. Parking facile dans le parking du centre commercial sous l'hôtel. Accueil agréable et professionnel. Chambre spacieuse bien insonorisée des bruits extérieurs un peu moins des chambres voisines, propre avec une excellente literie. Room service parfait, bar de l'hôtel parfait également. Petit déjeuner excellent, produits de qualité et large choix. Très bon séjour dans cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
NielsKuppens a répondu le 3 janv. 2020
Dear Damien, Thank you for sharing your recent experience at the Rotterdam Marriott Hotel with us and your fellow travellers. I am happy to read that you had a comfortable stay in Rotterdam, and that you had a chance to experience the convenience of our central location in the heart of the city centre. We hope we will have a chance to welcome you back soon, whenever your travels bring you back to Rotterdam. Kind Regards, Niels Kuppens Guest Relations

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique rien à redire !
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
NielsKuppens a répondu le 3 janv. 2020
Dear Anonymous, Thank you for your great review. I am happy to read you had a memorable stay in our hotel. Please feel free to contact us if there is anything else we can assist you with. We hope to welcome you back soon to our hotel. Kind regards, Niels Kuppens Guest Relations

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Qualité des serviettes pour 5 étoilés est bien lediocre
Séjour de 5 nuits en août 2019
NielsKuppens a répondu le 31 août 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your recent experience at the Rotterdam Marriott Hotel. We appreciate you feedback. We look forward to your next stay in Rotterdam. Kind regards, Niels Kuppens Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

Julien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Génial!
Super séjour! Rien à dire.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
NielsKuppens a répondu le 11 juin 2019
Dear Julien, Thank you for sharing your beloved words. I will make sure I will share your feedback with my colleagues. Please do not hesitate to contact me if there is anything else I can assist you with, or if you would like to share any additional feedback. Kind regards, Niels Kuppens Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

Benoit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
KimberlyS. a répondu le 24 avr. 2019
Dear Benoit, Thank you very much for giving your recent stay with us a 10 out of 10 rating. I am delighted to understand that you have had such a comfortable stay with us. Please note that I have shared your positive feedback with the rest of the hotel team. I am looking forward to welcome you back whenever your travels bring you to Rotterdam again. Warm regards, Kimberly Stoffelen Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

Thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
perfect
all is perfect
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Cynthia a répondu le 5 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your great feedback! You indicate that everything in regards to your stay was perfect, and that is all we strive for! Your feedback is shared amongst our team and I am looking forward welcoming you back in the near future. Warm regards, Cynthia Guest Relations Manager

6/10 – Acceptable

Lada, Belgique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La ventilation de la salle de bain très bruyante .
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Kimberly S. a répondu le 20 nov. 2018
Dear Lada, Thank you very much for sharing your recent experience at the Rotterdam Marriott Hotel with us. I would like to offer you my sincere apologies for the inconveniences caused by the air ventilation system in the bathroom. Please be informed that I have shared your feedback with the responsible team in order to prevent this from happening in the near future again. For future stays, in case of any issues please do not hesitate to directly contact reception so that we can immediately find the right solution. I hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Warm regards, Kimberly Stoffelen Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

Laurent92, Courbevoie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel idéalement situé en hauteur avec une vue magnifique sur la ville. Confort et qualité des prestations.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Cynthia a répondu le 10 nov. 2018
Dear Guest, With enthusiasm I read about your recent experience at the Rotterdam Marriott Hotel. It is a pleasure to learn you loved the view from your room, which is also visible on the nice picture you posted! Looking forward welcoming you back soon. Warm regards, Cynthia Bosma Guest Relations Manager

8/10 – Bien

Jérôme

Bien
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 – Excellent

PM, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très bien situé
Expérience parfaite. Accueil rapide et efficace. Personnel accueillant, disponible mais discret et très poli.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Kimberly a répondu le 2 juill. 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing your recent experiences at the Rotterdam Marriott Hotel with us. I am pleased to read you had a brilliant experience! Especially the service provided by our friendly and professional hosts. Did you also enjoy a drink at our Pillars Restaurant & Bar? Warm regards, Kimberly Stoffelen Guest Relations Coordinator

10/10 – Excellent

Laura, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel accueillant, très bien situé (Face Gare; à côté du De Doelen). Personnel charmant.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Cynthia a répondu le 14 juin 2018
Dear Guest, I am very pleased about your experience with us at the Rotterdam Marriott Hotel. You mentioned you loved the location as well as the service from our hosts, which is wonderful to read. I am looking forward welcoming you back whenever your travels bring you back to Rotterdam. Warm regards, Cynthia Bosma Guest Relations Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Demi Vervat - Guest Relations Coordinator a répondu le 24 janv. 2018
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experiences at The Rotterdam Marriott Hotel with us and fellow travellers. I am looking forward to welcoming you back when your travels bring you back to Rotterdam. Warmest regards, Demi Vervat

8/10 – Bien

Alexandre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
design et confort
hôtel de qualité proche - à recommander
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Alexandre, Thank you for your review about your recent experiences at The Rotterdam Marriott Hotel. It is a great pleasure to read that our hard work pays off. Please do not hesitate to contact me in case I can assist you with any future booking or anything else at all. Warmest regards, Loes Rosenboom – Guest Relations Coordinator

8/10 – Bien

FREDERIQUE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel tres bien place et tres calme
Personnel tres sympa. Bon petit dejeuner. Chambre spacieuse. Hotel tres bien place en face de la gare centrale de Rotterdam ou vous pouvez prendre le metro, le tram ou le bus pour vos deplacements lors de votre sejour. Hotel tres calme, on ne dirait pas qu'il est situe en face de la gare !
Séjour de 3 nuits en août 2017

10/10 – Excellent

PHILIPPE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
trés bon rapport qualité/ prix
Nous sommes venus faire la marathon de Rotterdam. Dommage que nous n'ayons pas pu prendre de douche après notre marathon sans avoir de majoration de 10€/heure. C'est la première fois que cela nous arrive depuis le temps que nous courons. A chaque fois l'hôtel de réservation nous réservé une chambre pour prendre la douche.

10/10 – Excellent

camille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
propre et bien situé
Les + : hôtel très propre, chambre spacieuse et confortable avec une très belle vue sur la ville. Petit déjeuné copieux et varié. Superbe décoration générale de l'hôtel. Transports en commun juste devant l'hôtel mais tout peut se faire à pieds. Personnel souriant. Les -: aucun si ce n'est que nous avons du redescendre à la réception pour préciser le fait que le petit déjeuné était inclus dans le prix de la chambre, mais problème très vite réglé... Et avec le sourire! :-)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel has improved
L'hôtel a été bien amélioré depuis qu'il a changé de pavillon. Très bien accueilli par la réception, chambre OK (grande, propre). On regrettera l'absence de choix de films à regarder sur la TV (tout est payant). Petit déjeuné OK. Taxes de la ville à payer à la fin

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Idéal pour une découverte de Rotterdam

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ne fait pas "5 étoiles"
Proximité de la Gare. Hall sympa. courtoisie du personnel. Mais salle de bain pas digne d'un 5 étoiles (porte de douche ferme mal, difficulté pour régler la chaleur de l'eau). Pas de peignoir. Pas de chaînes TV en français. pas de bouteille d'eau gratuite.

8/10 – Bien

Jean-Marc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel bien situé dans un quartier calme.
Agréable séjour dans un hôtel parfaitement entretenu. Le personnel est très agréable et disponible. L'hôtel ne possède pas son propre parking, il y en a un juste à proximité ,mais public.

10/10 – Excellent

valerie, Paris, france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour parfait.
Trois jours de zénitude à arpenter cette superbe ville!

10/10 – Excellent

konstantin, Yvoir

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
TRES BON HOTEL. Personnel très compétant
Personnel Impeccable