Vue depuis l’hébergement

Majestic Elegance Punta Cana - All Inclusive – Avis

4.5 out of 5
Majestic Elegance Punta Cana - All Inclusive
Playa Bavaro - Punta Cana, Punta Cana, La Altagracia

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 1884 avis sur 3177." "
Note de 8 – Bien, d’après 682 avis sur 3177." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 320 avis sur 3177." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 160 avis sur 3177." "
Note de 2 – Terrible, d’après 131 avis sur 3177." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Isaac

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Jessica Matos a répondu le 28 mars 2024
Dear Isaac,Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us.We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Leandre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personel sympatique
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Meybi Baez a répondu le 17 mars 2024
Dear Leandre, Please allow us to personally thank you for your kind words about our resort and for sharing them here on Expedia. Thank you so much for sharing your thoughts with us in regard to your stay. We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Laurent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous n’avons pas eu l’occasion des avantages d’Expedia en VIP et c’est dommage : manque de communication avec la plate-forme
Séjour de 13 nuits en janvier 2024
Jessica Matos a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us.We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts

6/10 – Acceptable

ESTHER

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Brandor Hernández a répondu le 11 janv. 2024
Dear ESTHER,Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We regret that we did not make your visit with us as wonderful as you would have hoped, and we are eager to correct and improve what we can.We would like to extend our sincere apologies for the shortcomings you experienced.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

IULIAN

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très joli resort!!!
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Brandor Hernández a répondu le 22 déc. 2023
Dear IULIAN,We sincerely appreciate your perfect rating and kind words about your stay at Majestic.Exceeding our guest’s expectations and offering truly memorable experiences is what we strive for, and we are proud to learn that we have achieved our goal for you.Thank you for your valuable comments, and we look forward to welcoming you back to your home-away-from-home here in paradise.Kind regards,Customer Care at Majestic Resorts

8/10 – Bien

Samuel

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Jessica Matos a répondu le 4 janv. 2024
Dear Samuel,Thank you very much for your wonderfully detailed comments and for sharing them with us.We thank you infinitely for sharing with us, and future travelers, such wonderful comments about your recent experience at our property. It is a pleasure to know that we have exceeded your expectations and that you enjoyed our beautiful facilities and the excellent service of our entire team, who are always focused on providing the best attention.Thank you so much for sharing your kind words and thoughts about your vacation. We would be honored to welcome you back very soon.Kind regards,Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Christiane

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent hôtel avec un jardin magnifique. Tout le personnel aimable, très propre et la nourriture est excellente.
Séjour de 21 nuits en novembre 2023
Jessica Matos a répondu le 28 nov. 2023
Dear Christiane,We are really honored that you chose Majestic for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.We are so happy to hear that our team took such great care of you, providing the warm and friendly service that they extend to all of our guests. Thank you for highlighting some of the many wonderful things that together create the unique Majestic Way of Life. We all look forward to your next visit to Majestic Resorts.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts

6/10 – Acceptable

Sylvain

Voyage de couple
The food is not good
Séjour de 18 nuits en novembre 2023
Jessica Matos a répondu le 28 nov. 2023
Dear Sylvain,Your feedback is greatly appreciated, and we sincerely apologize for the unpleasant experience you encountered during your stay.Rest assured that we will thoroughly analyze each of your comments to implement the necessary corrective measures. Your valuable input serves as a guide for our ongoing improvements.We hope for the opportunity to host you once more in the future, ensuring a much more enjoyable and memorable experience.Kind regards,Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

andre

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Architecture ,jardins,piscines,plage,très bien entretenues en harmonie avec le site.avec un management efficace et présent.
Jose Maria Gutierrez a répondu le 20 déc. 2022
Merci a vous De votre fildelites, de faire partie de nos clients majestiquement super .et a bientot au Majestic Elegance

6/10 – Acceptable

Daniel A

Séjour de 4 nuits en août 2022
CC a répondu le 31 août 2022
Estimado Daniel,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su calificación con respecto a su reciente estadía con nosotros.Estamos muy contentos de ver que ha disfrutado cada minuto de sus vacaciones en la hermosa República Dominicana.Esperamos verle muchas veces más para vivir experiencias vacacionales aún más excelentes.Atentamente, Fátima Calzada Customer Care at Majestic Resorts

8/10 – Bien

nasrine

Séjour de 7 nuits en avril 2022
CC a répondu le 26 déc. 2022
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely, Nathalie MonteroCustomer Care at Majestic Resorts

8/10 – Bien

nelson

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Un cadeau empoisonné
Bonjour les amis. Les services dans ce cinqs etoiles sont à revoir. Le personnel est adorable mais totalement incompétent. Vous aurez un oui avec un gros sourire pour vos demandes mais vous n aurez jamais ce que vous avez demandé. Je m explique. A l arrivée, je demande si je peux etre surclassé car je suis membre gold et qui ne tente rien n'a rien. Tres gentiment, mon hote d acceuil me donne une autre chambre un peu plus grande. Super. Malheureusement, nous sommes 4, ma femme, mes enfants et moi. Et dans la chambre, il n'y a qu'un seul lit. Je retourne à l acceuil pour faire part de mon probleme. Et heureusement je parle francais, anglais, espagnol et portugais. "Aucun soucis on va regler ca" toujours avec un gros sourire. La premiere nuit, ma femme dort avec les filles dans le lit et moi sur le canapé. A 340€ la nuit, je m attendais pas à dormir sur un canapé. Le lendemain, j y retourne et j ai le droit aux excuses sauf que je redors sur le canapé. Là je demande à voir une responsable Cassandra qui m envoie son assistante. Sincèrement je le prends pas tres bien. Enfin ils me mettent un lit supplémentaire pour mes enfants. Je reclame un geste et ils me donnent une paire de tong et un t-shirt Majestic que je ne prends pas car j en ai pas besoin. J aurais préféré un massage pour enlever mes maux de dos. Sinon les petites mains sont top comme les serveuses, les femmes de menage, barmaid... rien à dire. Bravo à Melio qui cours partout pour vous satisfaire.
Séjour de 10 nuits en février 2022
cc a répondu le 29 mars 2022
Dear Nelson, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences. With kindest regards, Joshua D. Jones Customer Care Majestic Resorts

8/10 – Bien

CORINNE

Séjour de 9 nuits en février 2022
Nathalie Montero a répondu le 26 déc. 2022
Dear Corinne,Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

8/10 – Bien

Gilles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
magnifique sejour
excellent séjour au Majestic Élégance belle chambre superbe plage sans algue nettoyée plusieurs fois par jour magnifique piscine nous étions au club excellent accueil de Erikson notre majordome toujours disponible pour nous être agreable nous a organisé une soirée anniversaire dans la chambre jacuzzi avec pétales de fleurs champagne.... merci Erikson pour ton beau sourire et ta gentillesse seul reproche à l hôtel restauration moyenne buffets répétitifs tout le reste était parfait
Séjour de 9 nuits en mars 2022
cc a répondu le 19 mars 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences. With warm regards, Estefania Jimenez Customer Care Majestic Resorts

6/10 – Acceptable

KEVIN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour correct dans l’ensemble. Points positifs : hôtel magnifique avec de très belles piscines et très belle plage. Chambre spacieuse. Points négatifs : le personnel pour la plupart ne comprend pas l’anglais et encore moins le français. Le service est catastrophique il faut souvent répéter 3 ou 4 fois pour obtenir un verre à table ou débarrasser ou obtenir un simple oreiller ou peignoir manquant dans la chambre … Les bébés ne sont pas le bienvenues. Un seul micro-ondes, peu de chaise bébé et des zones de piscines et restaurants interdits pour eux. La nourriture est moyenne, et répétitive. Par contre du jamais vue sur les 7 jours pas une seule fois il y avait des frites de disponibles au self. A chaque fois il faut attendre une dizaine de minutes au moins… Un grand merci tout de même à Adrian et Luis au restaurant principal heureusement qu’ils étaient là... Merci à Amanda pour son sérieux et sa bonne humeur au kid club. Sans eux notre séjour aurait été mauvais.
Séjour de 7 nuits en mars 2022
cc a répondu le 18 mars 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We regret that we did not make your visit with us as wonderful as you would have hoped and we are eager to correct and improve what we can. We would like to extend our sincere apologies for the shortfalls you experienced. Sincerely, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts. Estefania Jimenez Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Fanny

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonne expérience
Très bonne expérience dans l ensemble. Cadre joli, chambres spacieuses et propres. Nourriture bonne et vaste choix. Personnel souriant et serviable. Un bémol sur la plage cependant. Elle n est pas bien large et n a pas beaucoup de transat. Ils sont pris d assaut des 7h du matin…
Séjour de 8 nuits en février 2022
CC a répondu le 8 mars 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We hope you enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic and we all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

6/10 – Acceptable

katia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en février 2022
Nathalie Montero a répondu le 27 déc. 2022
Dear Katia,Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We regret that we did not make your visit with us as wonderful as you would have hoped and we are eager to correct and improve what we can. We would like to extend our sincere apologies for the shortcomings you experienced. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

LAURENT

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent à tous les niveaux. Aucunes mauvaises surprises sur ce complexe Hôtelier. Le rêve Éveillé
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Customer Care a répondu le 3 févr. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Scarlet Montalvo, Customer Care Majestic Resorts

8/10 – Bien

Abdelghani

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
CC a répondu le 29 déc. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We hope you enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic and we all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Laurent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Formidable ! Tout parfait !
Des employés tjrs souriants, aux services des clients. Formidable établissement. Seul regret les animations après 23h qui n existent pratiques pas. Les discothèques sont fermées cause covid
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
CC a répondu le 28 déc. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences. Sincerely, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

muriel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel très chaleureux et très serviable. Direction présente et sur le terrain pour s assurer que tout fonctionne à la perfection. Service à la plage. Piscine adulte seulement très calme. Nourriture très bonne, variée et saine, nous avons apprécié de pouvoir aller dans les différents restaurants à la carte, sans supplément. Boissons internationales aux bar et cocktails délicieux Chambre propre. Merci à tous pour nous avoir permis de passer un « excellente » séjour au majestic elegance et on se réjouit déjà d y revenir. Nous recommandons vivement et sans modération cet établissement.
Séjour de 16 nuits en novembre 2021
Customer Care a répondu le 3 déc. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We are so happy to hear that our team took such a great care of you, providing the warm and friendly service that they extend to all of our guests. Thank you for highlighting some of the many wonderful things that together create the unique Majestic Way of Life.  We all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Ada Camilo, Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Laurine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Such a great stay. This is not my first time here and I'll be back for sure.
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
CC a répondu le 2 déc. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences. Sincerely, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Danny

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un service exceptionnel partout sur le site et de bonnes mesures de protection contre la covid 19.
Séjour de 21 nuits en novembre 2021
CC a répondu le 28 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We hope you enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic and we all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Christiane

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'excellente nourriture très varié, la gentillesse et la disponibilité des employés. Notre troisième séjour dans cette établissement et nous nous réjouissons déjà de retourner l’année prochaine
Séjour de 14 nuits en novembre 2021
CC a répondu le 22 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We hope you enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic and we all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

4/10 – Médiocre

Michel

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Potentiel inexploité
Accueil : je n'avais pas l'impression d'être attendu, au moins 30 minutes à attendre une carte d'entrée car la chambre a été faite au moment où je suis arrivé. J'avais demandé une chambre au calme dès ma réservation et on m'a mis dans la chambre située devant un ascenseur. En plus, les chambres sont assez mal insonorisées et le personnel assez bruyant. Chambre : taille conforme à l'annonce, jacuzzi dans la chambre, une fuite d'eau signalée le vendredi matin, toujours aucune réaction le lundi matin. J'ai changé de chambre, climatisation un peu bruyante dans la 2e chambre. Animation : répétitive et pas très diversifiée côté sport, dommage car le complexe a une capacité dans ce domaine. Le tennis si vous êtes en solo, vous oubliez. Restauration : très bien dans l'ensemble. Le restaurant poisson et l'argentin sont excellents. Le buffet international est bien. L'italien correct mais pâtes à éviter (trop cuites pour un italien). Le gastronomique semble pas mal à première vue, mais c'est en sortant de ce restaurant que j'ai fait une indigestion. Clientèle : très américaine et russe. Le personnel vous parle directement en anglais plutôt qu'en espagnol. Conclusion : point fort sur la restauration, point faible sur la réactivité face au problème de chambre, j'attends d'un 5 étoiles une solution immédiate. Pour un séjour solo, il y a d'autres hôtels qui seront plus adaptés.
Séjour de 9 nuits en octobre 2021
CC a répondu le 9 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We greatly value the voice of each of our guests and put a great deal of effort into establishing effective steps for constant improvement. Your comments are important to us, as they help us in our committed effort to exceed guests’ expectations and experiences. Once again, I would like to thank you for your review and hope to welcome you back to Majestic Elegance. I am most certain that our magnificent team will be able to change your impressions of our fine resort. Sincerely, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Cindia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel chaleureux
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
CC a répondu le 30 oct. 2021
Estimado Huésped, Gracias por tomarse el tiempo para compartir su calificación con respecto a su reciente estancia con nosotros. Esperamos que haya disfrutado cada minuto de sus vacaciones en la hermosa República Dominicana. Todos esperamos su próxima visita a Majestic Resorts. Sinceramente, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

8/10 – Bien

Mayra

Séjour de 4 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

Gisele

Séjour de 5 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

Benjamin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un accueil personnalisé par le directeur ( Francais)…. Des repas excellents et un personnel serviable et disponible! Encore merci pour cet accueil!
Séjour de 13 nuits en août 2021
Customer Care a répondu le 27 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Ada Camilo, Customer Care Majestic Resorts

8/10 – Bien

Bruno

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Chambre au dernier étage
Séjour de 18 nuits en août 2021
Customer Care a répondu le 26 août 2021
Dear Bruno, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We hope you enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic and we all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

6/10 – Acceptable

Mathilde

Séjour de 7 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

Jean-Luc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour remarquable
Nous avons passé 2 semaines au Majestic Elegance,et notre séjour a été remarquable sur plusieurs points , la chambre est spacieuse (3 personnes) et nettoyée tous les jours, le buffet central est garni avec beaucoup de choix , les animations le soir sont de bonne qualité mais l’atout de cet hôtel est la piscine , grande, style rivière, vraiment très agréable pour nager d’une profondeur suffisante ( 1,30m) , les chambres swim up donnent un accès direct à la piscine Le guest service répond a tout vos demandes un grand merci à Charlie qui nous a apporté tout son aide
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
Customer Care a répondu le 8 août 2021
Dear Jean-Luc, Dear Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic. We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences. Sincerely, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

4/10 – Médiocre

dominique

Points faibles : État et installations de l’hébergement
heureusement qu'ils ont un bon" customer service"
Horrible,le deuxieme jour,j'ai voulu partir,ils m'ont alors proposé de me surclasser dans un hotel du groupe qui était juste à coté::le Majestic mirage et là c'était le jour et la nuit A l'Elegance,tout était vetuste,la douche ne fontionnait pas ,le mobilier montrait des taches d'usure etc .... Au Mirage ,qui est beaucoup plus récent,ce sont des vraies suites avec une salle de bains,cabine de douche séparée,toilette de courtoisie,baignoire Jacuzzi sur la terrasse.Une proprete incroyable.Le personnel est agréable et tres serviable surtout l'accueil au restaurant de la plage:Anna Maria a illuminé notre séjour et le barman kenny du Draft Bar est un pro des cocktails incroyables et se plie à toutes les demandes Heureusement que tous les Hotel Majestic ont un service à la clientele exceptionnel:Sarai au Elégance a tout fait pour nous aider et qu'on soit contents et Yelitza du Mirage était aux petits soins.Jusqu'à la directrice de l'établissement qui est intervenue La direction a tout fait pour nous faire oublier nos déboires du 1er jour et que nous passions des vacances fantastiques.Ils ont réussi et pourtant on partait de tres loin!
notre vue depuis le restaurant de la plage
ils nous obligeaient à prendre des coktails sur la plage et pas juste un !
Séjour de 14 nuits en juillet 2021
Customer Care a répondu le 14 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us. We would like to extend our apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Here at Majestic, we try to make every guests´ stay as special and memorable as possible. We appreciate constructive feedback from our guests and we are taking your feedback with the utmost seriousness it deserves. We appreciate constructive feedback from our guests and we are taking your feedback with the utmost seriousness it deserves. We are thrilled to read that you were extremely satisfied with the level of service received from our team members. We all look forward to your next visit to Majestic Resorts. Warm regards, Ada Camilo, Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Carlette

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Customer Care a répondu le 17 sept. 2021
Estimado Huésped, Gracias por tomarse el tiempo para compartir su calificación con respecto a su reciente estancia con nosotros. Esperamos que haya disfrutado cada minuto de sus vacaciones en la hermosa República Dominicana. Todos esperamos su próxima visita a Majestic Resorts. Sinceramente, Scarlet Montalvo Customer Care Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Rafael

Voyage de couple
Points forts : Commodités
The staff and property are excellent. Very clean with very friendly staff. While there the staff made sure we were attended to without feeling overbearing. Things to know, bathroom has very little privacy which we don’t mind but if you are shy you might find yourself using the lobby bathroom which is very clean as well. Beyond that I would definitely recommend this place. Be sure to make a reservation for the sushi restaurant which was our favorite place to eat during the trip. We are definitely planning on returning to this resort in the future.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Sergio

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic resort the ocean was amazing. The beach was perfect easy to walk around very clean and in the dining rooms were phenomenal.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Adam Alden

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Place was beautiful I enjoyed my stay. Only thing I’d like better would be more food options for picky eaters like my daughter.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Natacha Pérez a répondu le 19 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you so much for sharing your kind words and thoughts about your vacation. We would be honored to welcome you back very soon.Our objective is to provide exceptional vacation experiences for all our guests and we are pleased to see that our staff went above and beyond to ensure you had a wonderful and memorable stay with us. We hope to see you many more times for even more splendid vacation experiences.Sincerely,Customer Care, At Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Karim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was awesome. Only thing is that resort management should train staff to speak more English. It was challenging sometimes to communicate basis sentences with staff.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 18 avr. 2024
We sincerely appreciate your perfect rating and kind words about your stay at Majestic. Thank you so much for sharing your thoughts with us in regard to your stay. We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

tanisha

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Natacha Pérez a répondu le 18 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for selecting our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at our resort. We are very happy to know that your expectations were exceeded from the moment you set foot in the resort until your departure. It is exceptional to us that your expectations and your experience were truly memorable and are what we strive for, and we are proud to know that we have achieved our goal for you.It is our privilege to have hosted you once again, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for yet another memorable vacation.Sincerely,Customer Care, At Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Erin Rae

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful property, staff is the friendliest, all the food is great, excursions are loads of fun!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for your kind review and for recommending Majestic Resorts to future travelers.We are very happy to know that your expectations were exceeded from the moment you set foot in the resort until your departure. It is exceptional to us that your expectations and your experience were truly memorable and are what we strive for, and we are proud to know that we have achieved our goal for you.Thank you so much for sharing your kind words and thoughts about your vacation. We would be honored to welcome you back very soon.Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Sonia Ivette Gonzalez

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Me fascinaron las piscinas
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Natacha Pérez a répondu le 17 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for selecting our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at our resort. We are very happy to know that your expectations were exceeded from the moment you set foot in the resort until your departure. It is exceptional to us that your expectations and your experience were truly memorable and are what we strive for, and we are proud to know that we have achieved our goal for you.It is our privilege to have hosted you once again, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for yet another memorable vacation.Sincerely,Customer Care, At Majestic Resorts

2/10 – Terrible

Marc

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Food was horrible a family resort with no chicken fingers, received under cooked food via room service 2 people ended up with food poisoning. Ordered bacon am it was raw sent back as well as chicken
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Natacha Pérez a répondu le 17 avr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for selecting our hotel for your vacation and for sharing your impression of your stay at our resort. We would like to extend our apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Please be assured that it's never our intention to inconvenience our guests by any means, but sometimes shortcomings may arise and we always strive to fix them as soon as possible.It is our privilege to have hosted you once again, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for yet another memorable vacation.Sincerely,Customer Care, At Majestic Resorts

10/10 – Excellent

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All the events they had were amazing, alcohol selection was good, and food was amazing
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 17 avr. 2024
We sincerely appreciate your perfect rating and kind words about your stay at Majestic. Thank you so much for sharing your thoughts with us in regard to your stay. We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

8/10 – Bien

Ana, Gloucester

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Food at specialty restaurants was not very good at all - I have stayed in many Caribbean places and this one had the worst quality by far - buffet was good
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for your kind review and for recommending Majestic Resorts to future travelers.We are very happy to know that your expectations were exceeded from the moment you set foot in the resort until your departure. It is exceptional to us that your expectations and your experience were truly memorable and are what we strive for, and we are proud to know that we have achieved our goal for you.Thank you so much for sharing your kind words and thoughts about your vacation. We would be honored to welcome you back very soon.Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Joshua Aryc, Dunn

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loves the property and staff, especially Ismael at the swim up bar. He was top notch!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 17 avr. 2024
We sincerely appreciate your perfect rating and kind words about your stay at Majestic. Thank you so much for sharing your thoughts with us in regard to your stay. We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Mikaela

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a great time ! Santos did amazing with the activities. Michael was the best bartender at the swim up. Overall clean , fun and food was good! rooms are huge could be a little cleaner but would deff stay again!!!
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 17 avr. 2024
We sincerely appreciate your perfect rating and kind words about your stay at Majestic. Thank you so much for sharing your thoughts with us in regard to your stay. We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

2/10 – Terrible

Karen

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The rooms at this property was outdated. They made the outside look nice every day when we went to go eat at one of the restaurants there were roaches and we complained about the roaches. They rectify the situation only with a spa day. We were there for six nights and left extremely hungry My spouse had food poisoning and was sick for three days. Roaches every day on bread / pasta / cakes.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 17 avr. 2024
We sincerely appreciate your perfect rating and kind words about your stay at Majestic. Thank you so much for sharing your thoughts with us in regard to your stay. We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely Majestic. Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Miguel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was great
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us.We are so happy to see that you have enjoyed every minute of your vacation in the beautiful Dominican Republic.We hope to see you many more times for even more excellent vacation experiences.Sincerely,Customer Care at Majestic Resorts

10/10 – Excellent

Tynia Lyvette

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved the swim up room. Staff were amazingly friendly. Housekeeping is top notch. The food was delicious. The shows were exciting. I participated in all the pool activities. Awesome!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 16 avr. 2024
Thank you for your kind review and for recommending Majestic Resorts to future travelers.We are very happy to know that your expectations were exceeded from the moment you set foot in the resort until your departure. It is exceptional to us that your expectations and your experience were truly memorable and are what we strive for, and we are proud to know that we have achieved our goal for you.Thank you so much for sharing your kind words and thoughts about your vacation. We would be honored to welcome you back very soon.Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts

6/10 – Acceptable

Kenia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
I wasn't given the VIP as a brought the packet. I request extra towels, was bot provided, they left the pillow without pillow cases. I request some balloons for my anniversary, wasn't there either, and I saw another rooms with ballons in the door. The rooms needs to be clean they seems dirty and old for a 5 start hotel, at least the 3 rooms we stayed.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Meybi Baez a répondu le 16 avr. 2024
Thank you so much for your beautifully worded and detailed review.We can't tell you how sorry we are that your experience at our resort was not as you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued customers, such as yourself. Therefore, in the most sincere way possible, we would like to apologize to you.However, we know that words and promises without real actions are not enough. Therefore, we would like to reiterate that we are working hard to ensure that this bad situation does not happen again, neither with you nor with any other of our customers.Thank you for sharing your experiences with us. We appreciate any and every opportunity to re-evaluate and improve.Sincerely, Customer Care at Majestic Resorts