Note fondée sur 976 évaluations vérifiées

3,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 mars 2024
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Christine! Thank you for sharing your feedback and for rating your stay with us as 4 out of 5. We're glad to hear that you had a positive experience overall. Your comments are valuable to us as we continuously strive to improve our services. If there are any specific areas where you feel we could have done better, please don't hesitate to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 févr. 2024
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Christine! Thank you for your feedback and for rating your stay with us as 4 out of 5. We're glad to hear that you had a positive experience overall. Your comments are valuable to us as we continuously strive to improve our services. If there are any specific areas where you feel we could have done better, please don't hesitate to let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 févr. 2024
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
HI Christine! We appreciate your rating of 4 out of 5 and your feedback regarding your recent stay. It's great to hear that you had a positive experience overall. We are committed to continuously improving, and your insights help us in that endeavor. If there are any areas where you believe we could enhance our services, please feel free to share your thoughts. We look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Pour court séjour uniquement PAS DE PETIT DEJEUNER

Publié le 22 nov. 2023 sur Hotels
Séjour passé en couple l 'état de la chambre et matériel à disposition très moyen mais fonctionnel (frigo,TV,Micro ondes) ,propreté vraiment pas top mais ça peut le faire pour un séjour rapide.Très beau lieu en dehors de la chambre qui était elle très moyenne.Pas de petit déjeuner tous les jours inclus comme indiqué dans le descriptif.information remontée depuis 1 mois et demi depuis mon voyage pourtant toujours pas modifié et en lisant les commentaires je remarque que je ne suis pas le seul à avoir fait remonter ce soucis depuis un moment.ils le présentent toujours avec le petit déjeuner gratuit tous les jours.A qui profite ce mensonge L'hébergeur ,Hotel.com ou les 2.Pas sympa pour les autres hébergeurs qui remplissent le descriptif honnêtement. la prochaine étape c'est quoi? indiqué une piscine sans en avoir , en vous disant juste qu'ils ne l ont pas sans vous rembourser une fois sur place et en vous propasant 50€ d'avoir de dédommagement à utiliser uniquement sur hotel.com.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Maite! Thank you for sharing your feedback. We regret to hear about the condition of your room and cleanliness concerns. Your feedback will be shared with our housekeeping team to ensure improvements are made to improve guest experience. We understand the importance of providing accurate information, and we apologize for any discrepancies regarding the free breakfast and the pool. We will investigate and update the information promptly to avoid any future confusion. Regarding the compensation offered on Hotel.com, we understand your concerns and will review our communication to ensure clarity and transparency. Your input is valuable, and we appreciate your honesty. Thank you for choosing to stay with us and we hope to have the opportunity to provide you with an improved experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 sept. 2023
dans l'ensemble ça peut aller sauf que nous avons réservé chambre avec petit déjeuner compris et on nous a dit simplement que l hôtel ne servait plus de petit déjeuner quelque soit l heure on a du prendre le petit déjeuner en ville ça nous a coûté une trentaine de dollars alors qu'on a payé pour ce service on y retourne à la fin de notre séjour du 7 au 11 octobre (4 nuits ) je compte sur vous pour nous trouver un autre hôtel avec petit déjeuner compris (servi) où nous rembourser les petits déjeuners de notre sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Guest Relations Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Andre, I appreciate your feedback, and I'm sorry to hear about the issue with your breakfast reservation. I understand your frustration and inconvenience. I apologize for the misunderstanding regarding the breakfast service during your stay. We take this matter seriously and will ensure that your upcoming stay from October 7th to 11th is more comfortable and hassle-free. Your satisfaction is important to us, and we will do our best to rectify this situation for your future stay. We will be in touch with you shortly to discuss the options and ensure a smoother experience during your upcoming visit. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to resolving it to your satisfaction.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Guest Relations Specialist , Gestion de l’hôtel
We're pleased to hear that you had a wonderful stay! Thank you for sharing your positive experience with us. We strive to provide a pleasant and comfortable stay for all of our guests. If there's anything specific you appreciated about your stay, we'd love to hear it. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Ville

Publié le 1 juill. 2023 sur Ebookers
Quartier calme et très jolie lorsque l'on se balade dans les beaux quartiers. Chambre très propre, très grande avec frigo et micro ondes. Piscine un peu verte à certains endroits mais qui permet de se rafraîchir. Par contre, plus de petits déjeuners alors que c'était indiqué lors de la réservation. Point assez négatif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par Guest Relations Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello, Peggy. We are delighted to hear from you and pleased that you loved your overall stay. We are happy to hear that you enjoyed our location, excellent standards of cleanliness, and spacious accommodations. We appreciate your feedback on the pool and breakfast and will make improvements. Your input, which identifies both strengths and places for growth, enables us to better serve our guests. We appreciate you picking our hotel for your visit. Thank you for your kind remarks, and we hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2020
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2020